Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva hører du på nå? Musikktips

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-10, 18:43   #151
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

St Thomas!!! RIP!

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 10-11-10 kl 18:48.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:20   #152
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

http://www.youtube.com/watch?v=LMgitKv-78I

blir aldri lei av denne.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:17   #153
lill
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Jeg hører på Equilibrium, blant annet Blut im Auge. Og Korpiklaani.

  Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:18   #154
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Moneybrother

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:27   #155
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

http://www.youtube.com/watch?v=koRet...05FF5&index=38

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:41   #156
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Mom is home! A-Moe

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:24   #157
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

30 seconds to mars!!!

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:38   #158
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

James Blunt
Damien Rice
The Script
Lifehouse
The Fray

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 23:35   #159
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hører på denne David Francey – Morning Train akkurat nå. Nettopp oppdaget denne fyren. Liker godt.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 23:57   #160
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Denne er bare rålekkervakker! MÅ nytes!!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:14   #161
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

fancy footwork - chromeo...Digg. Får løst til dans:P har vel sett step up 3d for mange ganger

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 22:00   #162
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hører mye på Michael Jackson for tiden, da spesseilt Man in the mirror og smooth criminal, elsker de
Ellers er vel favorittene mine Tool ,derav brukernavnet mitt etter Maynard James Keenan som er vokalisten (jeg er forøvrig dame ),
Elvis ingen over, ingen ved siden av!!!
Er veldig glad i oldies også
A perfect circle, Metallica, Marliyn Manson, Disturbed, AC/DC, Thomas Dybdahl, Norah Jones, litt Lady Gaga, Deftones +++
Også et par bra trondheimsband, Atrox og Manes. Anbefalles for de som liker rock/metal
Fikk også en dille på a-ha etter å ha sett de live i høst. De er utrolig mye bedre og rocka live enn på plate altså!

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 13:50   #163
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Temmelig eklektisk musikksmak, Maynard! Det får man si . Åhmmmm, Tool! . En av mine beste konsertopplevelser ever.

Her går det som vanlig i masse indie fra sent åttitall; Jesus and Mary Chain, Joy Division, Stone Roses, Bauhaus etc. Men de siste dagene har jeg blitt skikkelig gira på gammel Guns'n! Mine store helter fra prepubertaltida . Prøver å late som at dagens versjon av Axl og skiver som Chinese Democracy aldri har eksistert .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 15:07   #164
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Haha, jeg vet
Er litt slitsomt til tider da jeg ikke vet hvilken retning jeg skal ta
For jeg er slik på alle måter, ikke bare musikken. Hører liksom ikke hjemme noenplass

Tool, du din heldiggris! Jeg har aldri fått sett de live desverre. Ville så veldig da de spillte på øya sist, men måtte jobbe
Håper virkelig de legger ut på verdensturne, og innom Norge, når de er ferdige med det nye albumet sitt!!

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 15:27   #165
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Haha, jeg vet
Er litt slitsomt til tider da jeg ikke vet hvilken retning jeg skal ta
For jeg er slik på alle måter, ikke bare musikken. Hører liksom ikke hjemme noenplass

Tool, du din heldiggris! Jeg har aldri fått sett de live desverre. Ville så veldig da de spillte på øya sist, men måtte jobbe
Håper virkelig de legger ut på verdensturne, og innom Norge, når de er ferdige med det nye albumet sitt!!

Ikke tenk på det! Lik den musikken du liker, du! Jeg er ganske vid i min musikksmak selv, enn om den ikke strekker seg til Lady Gaga . Rock er jo i hovedsak min greie, gjerne av den litt alternative sorten, men igjen er jeg et Prince-fan av rang!

Jeg så Tool på Roskilde i 2001. Helt utrolig fantastisk! Jeg har nærmest slitt ut Ænima-skiva som var en voldsom åpenbaring for meg i sin tid, og har nok dessverre ikke fulgt så mye med på hva de har gjort siden jeg var tidlig i tjueåra. (Noe jeg kanskje burde gjøre noe med?!).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 15:29   #166
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Jeg hører på musikk alt ettersom humøret og tinnitusen..

Akkurat nå hører jeg på Paul Van Dyk - Nothing But You

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:43   #167
siljeand
Medlem
 
siljeand sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 94
siljeand er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hører på ganske variert musikk, jeg også, men for tiden er det Monster Magnet (Mastermind, som kom ut i fjor) som opptar mesteparten av musikktiden min. Tror det må være det beste albumet jeg noensinne har hørt!

__________________




Delmål 1
siljeand er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:34   #168
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Jeg er listepop om dagen.. Nå er det Pink m "Fucking Perfect" som går for full maskin.. Hun er så flink, og videoen er jo helt fantastisk

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:08   #169
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Og jeg er på Prince-kjøret igjen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:17   #170
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og jeg er på Prince-kjøret igjen

vet du.. jeg vet ikke hvorfor men jeg blander alltid prince og queen.. Kanskje fordi Prince var en queen, eller fordi de begge er royale

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:35   #171
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

vet du.. jeg vet ikke hvorfor men jeg blander alltid prince og queen.. Kanskje fordi Prince var en queen, eller fordi de begge er royale


Fy!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:39   #172
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Fy!

tjihii...

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:31   #173
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Jeg hører hvertfall IKKE på Admiral P! Makan til slitsom fyr/låt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:36   #174
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hører hvertfall IKKE på Admiral P! Makan til slitsom fyr/låt!

OMG! Han er helt forferdelig! Som om det ikke var slitsomt nok i utgangpsunktet så hadde jeg den tvilsomme gleden av å høre han "live" på Popsalongen. La oss si det sånn at han egentlig ikke en gang er så "god" som på plate.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:41   #175
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Akkurat nå hører jeg på siste Chris de Burgh....

Go where your heart believes..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er her jeg hører hjemme marjusen Mer enn 30 kg overvekt 6 29-08-10 11:03
Ønsker musikktips til trimturen min Lindis Generell diskusjon 16 21-08-08 14:02
Hvor hører jeg til? Mentira Kostholdsfilosofier 5 23-02-08 22:58
Ser at det er her jeg hører hjemme ... Tittentei Ketolysekuren 1 21-08-07 23:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no