Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-07, 18:33   #151
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

Hei og God Førjuls tid til dere alle,,jippi jeg har nådd 10 kg minus og det føles ikke ille å ikke skulle gi seg med det så 10 til ,, ja det går jeg for føler meg mye bedre!!!!

SÅ KNALLBRA!!! Du er flink! Gratulerer

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:35   #152
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Fett??
Driver og leser og leser her inne... og lurer litt! Denne uka laget jeg krydderkake, oppskrift fra BiB, og for ikke så veldig lenge siden var jeg SKIKKELIG saltsyk, lyst på chilinøtter, peanøtter, chips, tortillachips, og så videre... etter ïntenst lesing på forumet ble det til at jeg bet i meg digglysten og kjøpte baconcrisp... som jeg forsåvidt ikke liker!
Resultatet av både kaken og baconcrispen var vondt i magen, sure oppstøt og uggen følelse (det er jo mye god lærdom i det!)
Jeg lurer på om jeg egentlig ikke tåler fett så veldig bra, kanskje spesielt nå, på ED?
Hva med dere andre?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:55   #153
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

Hei og God Førjuls tid til dere alle,,jippi jeg har nådd 10 kg minus og det føles ikke ille å ikke skulle gi seg med det så 10 til ,, ja det går jeg for føler meg mye bedre!!!!


Gratulerer så masse, Annette Det er veldig fint å høre om når folk lykkes. Skal du fortsette på ED?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:02   #154
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Fett??
Driver og leser og leser her inne... og lurer litt! Denne uka laget jeg krydderkake, oppskrift fra BiB, og for ikke så veldig lenge siden var jeg SKIKKELIG saltsyk, lyst på chilinøtter, peanøtter, chips, tortillachips, og så videre... etter ïntenst lesing på forumet ble det til at jeg bet i meg digglysten og kjøpte baconcrisp... som jeg forsåvidt ikke liker!
Resultatet av både kaken og baconcrispen var vondt i magen, sure oppstøt og uggen følelse (det er jo mye god lærdom i det!)
Jeg lurer på om jeg egentlig ikke tåler fett så veldig bra, kanskje spesielt nå, på ED?
Hva med dere andre?

åååå.... sjeske...skjønner godt diggelyst, og synes du fortjener noe godt, men jeg vet ikke. Tenk om vi en gang kune lære at vi ikke skal spise gale ting.

Jeg har ikke spist noe særlig fett siden jeg startet på ED, og før det så fikk jeg beskjed av legen om å ligge mest mulig unna både ost, melk og egg.. så der forsvant rømmen og fløten, meierismøret og alt det beste jeg vet.

I kveld har jeg skeia ut, sprukket - med: ketolysejulepølse, av alle ting..... den bare lå i butikken og ville være med hjem. ca 300 gram. Bare 0,2 karber i 100 gram, men det sto ingenting om hva annet den inneholdt. (kcal og fett) Er det melk så blir jeg vel sittende på do i morgen. Er det masse fett så rikker vel ikke vekta seg.

Skal til legen og vekta igjen til onsdag, og i morgen er det julebord. Igjen.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 15:38   #155
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

åååå.... sjeske...skjønner godt diggelyst, og synes du fortjener noe godt, men jeg vet ikke. Tenk om vi en gang kune lære at vi ikke skal spise gale ting.

Jeg har ikke spist noe særlig fett siden jeg startet på ED, og før det så fikk jeg beskjed av legen om å ligge mest mulig unna både ost, melk og egg.. så der forsvant rømmen og fløten, meierismøret og alt det beste jeg vet.

I kveld har jeg skeia ut, sprukket - med: ketolysejulepølse, av alle ting..... den bare lå i butikken og ville være med hjem. ca 300 gram. Bare 0,2 karber i 100 gram, men det sto ingenting om hva annet den inneholdt. (kcal og fett) Er det melk så blir jeg vel sittende på do i morgen. Er det masse fett så rikker vel ikke vekta seg.

Skal til legen og vekta igjen til onsdag, og i morgen er det julebord. Igjen.

Tror egentlig at det er viktig å gi seg selv lov til å ha lyst på digg! Kluet er å finne digg som ikke er feil! Jeg ville MYE heller laget meg guacamole (m avocado, lime, koriander, chili og hvitløk) enn å spise baconcrisp... Kanskje til og med heller guacamole enn chilinøtter... Selv om det jeg driver med er en livsstilsomlegging, kommer jeg vel neppe til å bli totalt robot... Må vel kanskje bare fikse å omprogrammere litt!
(Nei, jeg liker ikke sjokolade eller peanøtter eller vafler eller chips! Fysj og fysj og fyyyy!)

Håper du ikke er dårlig etter pølseutskeielse, så lenge det er lite karber i det, går du ikke ut av ketolysen, og resultatet blir bare at det tar bittelitt lengre tid å gå ned... Det er ingen katastrofe! Og spist er spist Har du kjøpt sticks?
Verre hvis du blir dårlig...

Her kommer en skikkelig oppmuntringsklem og MASSE tankeoverført motivasjon til å ta med deg ikveld! Dropp sukkeret, drit i de 150 gr med lovlig kjøtt/fisk, spis det du vil men spis lavkarbo. Sånn gjør jeg det når jeg sliter!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 23:02   #156
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk for trøsten Indi

Bare at nå er det ikke bare julepølse lenger, men en lang rekke unevnelige greier.

Dilly med neven i konfekten.....

Jeg må virkelig si at jeg blir skuffet over at utestedene ikke serverer lavkarbo, som også er lavkaloriØL. Nei da, det er bare vanlig øl hvis man vil ha øl. Men det finnes jo vin. Vin er bra det, men det hender at jeg har lyst på øl. I går smakte det godt med øl.

SCHKÅL!!! BÅNNSKI! Ændalspilsens venn

Når jeg tenker igjennom gårsdagen, så spiste jeg altfor mye, og drakk enda mer, men når jeg tenker grundig igjennom hva jeg spiste så ser jeg at det ble en god del kjøtt. Jeg spiste ikke poteter og ikke dessert, men et par små bløtkakestykker senere.

Tja, var de nå såå små da?

Nå er jeg gjennom julebordene for denne gang, så det gjenstår julaften, 2.dag og nyttårsaften, dvs. 3 utfordringer. Alle disse dagene skal jeg organisere og koke til selv, og da kan jeg jo bedre legge til rette.

nyttårskalkun

Jeg skal selvsagt ha blomkålmos som middagstilbehør ved siden av alt det andre, og ellers flere gode grønnsaker i tillegg til kjøttet. Ribbe er handlet inn, og den har kotelettkam, fordi jeg foretrekker det litt magrere. Dessertene blir vanlig riskrem pluss Confecta gelé med litt lavkalorivaniljesaus hvis jeg finner, eller lager med johannesbkm og melkeerstatning og vaniljestang.

Er jeg opphengt i mat? Eller tenker jeg bare på mat?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 11:12   #157
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Mat er jo faktisk det vi lever av da... selv om vi av og til tror det går på luft og kjærlighet! Så vi bør vel være opptatt av mat og tenke på mat, egentlig.

Jeg er definitivt opphengt i mat, og tenker ekstremt mye på mat... (det kan jo ha noe med den skrekkelige pulvermaten...)! Men jeg tenker også ekstremt mye på mat for å ikke gjøre ting feil, akkurat nå i alle fall

Har innsett at desember er veldig spesiell, før måneden begynte, tenkte jeg at det verste ble å unngå mandarinene og pepperkakene som står her på fat på jobben. Nå ser jeg etterhvert at det er alle de sosiale tingene som er verst, juelavslutninger, julebord etc, i hele tatt relativt stort press på matrelaterte aktiviteter! Jeg reiser mye hele tiden og har mye "representasjon" og forskjellige happenings, så jeg trodde egentlig det skulle gå bra, men det er så utroooolig mye! Og jeg hadde aldri i mine tanker tenkt at jeg skulle KJØRE på avdelingens julebord, men det gjorde jeg altså... Utslitt av festligheter og matproblematikk, og for mye vin og...

Men nå er det snart over for denne gang, jeg satser på sukkerfri og lavkarbjul, uten for mye pulver, og ser fram til januar. Mål for julen kan jo være å ikke gå opp?

Dilly, spist er spist og sånn, finn en realistisk måte å komme gjennom festdagene på, hvis forventningene til hva du skal oppnå i løpet av julen ikke er så store, så blir også den dårlige samvittigheten håndterbar.

Jeg skal IKKE ha dårlig samvittighet for noe jaffal

Utrolig kule animasjoner!
klem til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 12:36   #158
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har hatt en aldri så liten pause... litt problemer med mageinfeksjon og litt annet som har stoppet meg litt, men jeg regner med å være klar for ny runde over nyttår, når bare magen blir bedre...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 16:50   #159
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

God bedring Jeef
Håper du blir fort frisk og nyter julefred og ro!

Jeg kjenner litt på en slags juleresignasjon jeg... og gleder meg til det hele er over! Fase 1 fra tredje juledag? Noen som blir med?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 18:06   #160
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Nå har jeg bestilt time. Så da håper jeg det blir ED vei for meg om en stund.

må lese litt rundt og se om jeg finner noen erfaringer når det gjelder hva jeg bør satse på å bestille.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 18:19   #161
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Nå har jeg bestilt time. Så da håper jeg det blir ED vei for meg om en stund.

må lese litt rundt og se om jeg finner noen erfaringer når det gjelder hva jeg bør satse på å bestille.

Flink du er! Det blir jo spennende
Fordelen med ED er jo at det så definitivt virker, selv om det nok er sjelden det går akkurat etter oppskriften, de fleste går jo litt fram og tilbake i de forskjellige fasene og det tar vel kanskje litt lengre tid enn det som er planen. Viktigste er å være absolutt konsekvent!
Jeg lever stort sett på de søte tingene, praline og eple og kanelbarer, brownies, pannekaker og kakao og cappucino (som ikke smaker cappucino)... Paellaen (som ikke smaker paella) er også grei syns jeg, men suppene er grusomme, er ganske lei av dem! Og omelettene (som ikke smaker egg) har jeg gitt opp, de ble for ille for meg! Men folk er forskjellige
Godklem til deg

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 18:26   #162
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

takk for godord og opplysninger indi. Jeg er nok ganske lik deg... så det er nok lurt med mest barer og søtt. suppe syns jeg er pyton på vanlig mat... så regner ikke med det er noe bedre på ED.

Har igrunnen mest lyst til å starte allerede i morgen..... men får smøre meg med denne tålmodigheten

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:49   #163
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

men du distrea, du må huske at du ikke må spise mer enn en bar pr dag da, så lurt å bestille mye annet også

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:57   #164
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk jeffern

ja, må vel ha litt mat også nå veit jeg jo ikke så mye om maten eller noe ennå. ikke veit jeg hvor lang tid etter første legetime og blodprøver er tatt til man begynner på dietten heller.

Skal etter planen ha til første legetime den 15. jan

Hvordan er gangen i det?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:12   #165
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Takk jeffern

ja, må vel ha litt mat også nå veit jeg jo ikke så mye om maten eller noe ennå. ikke veit jeg hvor lang tid etter første legetime og blodprøver er tatt til man begynner på dietten heller.

Skal etter planen ha til første legetime den 15. jan

Hvordan er gangen i det?

Jeg var til legen og snakket litt og tok blodprøvene, så fikk jeg ny time 14 dager etter for å få svar på blodprøvene... og da fikk jeg samtidig erklæring på ED og bestillingsliste, som jeg sendte inn. fire dager etter hadde jeg produktene

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:14   #166
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg var til legen og snakket litt og tok blodprøvene, så fikk jeg ny time 14 dager etter for å få svar på blodprøvene... og da fikk jeg samtidig erklæring på ED og bestillingsliste, som jeg sendte inn. fire dager etter hadde jeg produktene

takk. Da håper jeg på start om ca 6 uker gleder meg. nå skal jeg inn og se på journalen din og se hvordan det går med deg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:46   #167
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg bestilte samme dag som jeg var hos legen jeg... Venta ingenting!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 23:17   #168
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Jeg bestilte samme dag som jeg var hos legen jeg... Venta ingenting!

oi, da skal jeg spørre om jeg også kan det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 00:00   #169
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det er ganske viktig at du får svar på blodprøvene først, så du er sikker på at det ikke er noe som tilsier at du ikke bør gå på en sånn type kur... Men det kan hende legene gjør ting forskjellige da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 10:21   #170
sjokoladejenten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 26
sjokoladejenten er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Nå har jeg holdt på med tullespising i over en uke . Har rett og slett ikke hatt noen kontroll over kostholdet mitt i julen . At jeg alldri lærer ;-( Jeg som var så flink og som hadde gått ned 13 kg , nå er det skrumpet inn til bare 10 . Her trengs det en skikkelig skjerpings !!!!! Skal være flink i dag og i morgen , nyttårsaften tar jeg fri , og så fra 1 nyttårsdag er det ingen kjære mor lenger . Er det noen som vil slå følge med meg ?? Jeg skal i hvertfall kvitte meg med ca 15 kg .

sjokoladejenten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 10:27   #171
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

JEG VIL JEG VIL.... men jeg må vente... sikkert sant som jeff sier

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 11:52   #172
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg vil.. skal låne noen penger av mamma og få kjøpt meg litt mere produkter. Rekner med jeg starter fra 2 januar. Jeg er litt usikker på hvilken fase jeg skal prøve meg på, siden jeg ikke har penger til å kjøpe noe mat nå. Jeg får lånt av mamma, men jeg får se hvor mye. uansett så blir det noe som skjer på matfronten fra 2 januar av...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 18:27   #173
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er med! Selvfølgelig... har startet med fase en nå i to uker for å komme meg igang igjen, har ligget så lenge på 85 at det definitivt er kjedelig... Skal nok spise litt på nyttårsaften, (og definitivt drikke litt... mye...?) men ellers holde meg til pulverposene... Trenger en kickstart! Og er kjempeglad det snart er januar og hverdager igjen
Godt det ble litt babbling igjen her

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 18:59   #174
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Men..... hvor er -dilly.???... hun har vel ikke forsvunnet for godt?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:46   #175
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det har jeg også lurt på...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no