Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-06, 21:22   #151
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Finner ihvertfall ut om det med trenig hjelper mot karber, for i dag har jeg trent noe voldsomt, og med den troikabiten kom jeg opp i 28 karber i dag... Så egentlig burde treningen hjelpe mot den lille biten, men jeg finner da ut det om et par dager.....

Har definitivt ikke dårlig samvittighet ihvertfall, men litt spent på hvordan kroppen fungere i morgen.... Sukkeralkoholer gjorde den vond, så i morgen finner jeg ut om sukker gjør at den reagerer like fort...

Time will show som de lærde sier

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 19-03-06 kl 08:08.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 08:22   #152
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Jaja da har jeg fått en ting bevist, sukkeralkoholer er verre enn sjokolade....

Jeg har alltid hatt problemer med å motstå Troika av alle ting, har ikke hatt noe spesielt lyst på tidligere før i går, da det lå sånne små i sønnens sjokoladefavoritter.... Så i går ble det en liten bit, og spenningen var stor i forhold til hvordan kroppen ville fungere, med tanke på hvor ille den ble etter en Atkins bar.....

Det ble ingen reaksjon, så da gjennstår bare den vektmessige, og den får jeg ta om den kommer....

Det eneste jeg merker forskjell fra er at jeg er mer sulten, men kroppen er fortsatt i ketose, så da hjelper det tydeligvis å helle innpå endel MCT etter en sånn sjokolade utskeielse.... Men det skal også sies, til min egen forundring, den biten var ikke så god som den pleier


I dag er siste treningsdag med Jørn for 6-8 uker, så det skal bli gøy å få en sluttkonklusjon av ham

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 09:12   #153
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Bare å lese....

..... Troika fikk meg til å få vann i munnen
MCToljen min kom i posten på fredag - så jeg driver å venner meg til å skulle helle en klunk over alt jeg spiser .... får vel ta det litt forsiktig til å begynne med...

Ha en flott dag på ridebanen !

  Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 17:34   #154
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Bare å lese....

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

..... Troika fikk meg til å få vann i munnen
MCToljen min kom i posten på fredag - så jeg driver å venner meg til å skulle helle en klunk over alt jeg spiser .... får vel ta det litt forsiktig til å begynne med...

Ha en flott dag på ridebanen !

Har hatt en kjempedag på banen, hesten går til 10

Så fint du fikk den da, selv har jeg akkurat spist stekte lavkarbopølser med ost, hvitløksmajones, egg og MCT

Så nå skal jeg ta en dusj, før jeg sender hjem noen barn.... Troikaen var ikke så god som den var før, og en annen oppdagelse er at den lille biten har gitt ett enorm sug etter mer sukker.... Så sukker er som narkotika, sprekker går ikke da er man tilbake på null igjen.... Det har jeg nå lært og da blir det ennå enklere å forstå hvorfor jeg ikke skal gjøre dette mer

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 18:38   #155
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Synes du er flink jeg, du har jo allerede tatt av masse - GRATULERER - Troika høres jo veldig godt ut da - den og Cuba er mine to favoritter - eller les var. Oppløftende å høre at de ikke var så gode lenger - he-he Da får du heller tenke på det neste gang den ligger der og ROPER til deg

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 19:08   #156
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Felix

Synes du er flink jeg, du har jo allerede tatt av masse - GRATULERER - Troika høres jo veldig godt ut da - den og Cuba er mine to favoritter - eller les var. Oppløftende å høre at de ikke var så gode lenger - he-he Da får du heller tenke på det neste gang den ligger der og ROPER til deg

Den lå der når jeg kom hjem fra Hønefoss etter treningen i dag også

Selv om kroppen hadde lyst på sukkeret er jeg glad jeg lot være, for jeg minnet meg selv på det du sier Felix, den var egentlig ikke god nok til at jeg vil la den ødelegge mer enn den i går evnt gjorde....

Så nå skal jeg steke "vannbakelse" sammen med vaniljekrem, og kjenne hvor mye bedre det faktisk er enn Troika

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 19:13   #157
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)



Takk for flotte kommentarer i journalen min!

  Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 20:22   #158
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Albertine



Takk for flotte kommentarer i journalen min!

Takk selv Albertine Du skulle bare visst hvilken inspirasjonskilde du er ved å fortelle hvordan ting går opp og ned...

Keep up the good work!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-03-06, 20:30   #159
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

En ny uke, med ny veiing.....

I dag var jeg spent, veldig spent for sist jeg gikk på vekten hadde den gått opp 0,6 kg.... Det var nok mye pga at det bare var den uken hvor vannet klenger seg til kroppen

Så når jeg fikk se resultatet i dag var jeg kjempeglad.... Spesielt siden jeg tok den Troika biten her ene kvelden, og i går faktisk tok vin til maten.... Det var ned 1,2 kilo, noe jeg er kjempefornøyd med.... Tror ikke det er noen hit å gå ned noe mer enn de i uken... Kroppen skal jo også følge etter i prosessen....

Har hatt et nydelig vær i dag og ridd flere hester.... Bare koser meg med Rocky og kjenner på følelsen av at det snart må bli vår

Maten går også greit, har ikke hatt noen flere utskeielser, mye fett, litt grønnsaker og ikke noe sukker....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-03-06, 20:35   #160
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Gratulerer - du er kjempeflink - allerede KVITT OVER 11 KG - TJOHOI!

Skjønner at du har hatt en flott dag - det supre været, ute hele dagen og holder på med det du elsker - tenker nok Rocky også var fornøyd...

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-06, 20:46   #161
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Felix

Gratulerer - du er kjempeflink - allerede KVITT OVER 11 KG - TJOHOI!

Skjønner at du har hatt en flott dag - det supre været, ute hele dagen og holder på med det du elsker - tenker nok Rocky også var fornøyd...

JA!!!! Det er ganske utrolig hvor godt det var å gå på vekten i dag, spesielt siden jeg følte på at jeg hadde "syndet" litt denne uken.... Men selv om jeg er fornøyd med nedgangen skal det ikke bli en vane å synde i blandt, det blir bare å narre seg selv

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 09:56   #162
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg Tar Av Meg Hatten...

.... for FANTASTISKE RESULTATER !!!
Tror ikke vekttap som er større enn 1,2 kg pr uke er spesielt bra for kroppen heller jeg ! Så dette er suverent ! Med den treningsmengden du har for tiden så får du jo ekstra nytte av dietten - så her er det bare å STÅ PÅ videre for du kommer til å nå målet ditt før du aner det jente !

store buketter med solskinn til deg fra meg - så håper jeg du får en storartet dag idag !

  Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 10:00   #163
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg Tar Av Meg Hatten...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

.... for FANTASTISKE RESULTATER !!!
Tror ikke vekttap som er større enn 1,2 kg pr uke er spesielt bra for kroppen heller jeg ! Så dette er suverent ! Med den treningsmengden du har for tiden så får du jo ekstra nytte av dietten - så her er det bare å STÅ PÅ videre for du kommer til å nå målet ditt før du aner det jente !

store buketter med solskinn til deg fra meg - så håper jeg du får en storartet dag idag !

Tusen takk!!!

Står på jeg vet du, og treningsmengden blir hevet til noen hester til om dagen nå som våren kommer

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 18:45   #164
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Dagene løper fra meg..... Skulle gjerne satt på pause knappen litt jeg nå, bare for å sette meg i solveggen og nyte at fuglene har begynt å synge....

I dag har jeg stått opp tidlig, som vanlig, jeg har kjørt opp på bil med henger, det er ikke som vanlig , jeg har ridd, som vanlig, har lagd middager, som vanlig, ryddet ett rom, som vanlig, og nå er jaggu klokken halv 7 om noen strakser, og egentlig føler jeg at jeg ikke har gjort noe????!!!!!! som vanlig

Tror kanskje jeg skal få tid i morgen, som vanlig, eller i helgen, som vanlig... Problemet er at når imorgen kommer eller helgen kommer, føler jeg at uken har forsvunnet uten at jeg har fått gjort noe, som vanlig....

Så jeg har tenkt å gjøre noe uvanlig i morgen, jeg skal ri 4 hester, men så skal jeg IKKE rydde noen av rommene her hjemme, jeg skal bli i stallen og pusse utstyr i solen.... Ta med meg en termos med te og bare nyte i noen timer...

Middagene til i morgen er ferdig, både min egen og til resten av familien.... Jeg lagde nok fisk i dag til at jeg spiser det samme i morgen, og jaggu falt jeg for fristelsen å lage nok kjøttsaus og pasta så familien har det i morgen også.... Gleder meg

Hmmmm men nå må jeg nok slutte å klage, for akkurat nå ropte gubben og sa at badevannet var klart, så da ble ikke dagen helt som vanlig allikevel, nå skal jeg senke legemeet i varmt badevann og boble løs med masse badeskum

Hei så lenge!!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 19:03   #165
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Synes det ser ut som du gjør noe HELE tida jeg.... for en energi du må ha!!

Kos deg med deilig boblebadevann - det er deg vel unt så håper jeg at du kan nyte sol og fuglesang i morgen!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 23:33   #166
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg blir også helt svett...

.... av tempoet ditt Tone... som vanlig Det hørtes vanvittig godt ut med et varm boblende bad... så jeg løper på butikken i morgen tidlig og kjøper nytt badeskum..... for jeg vil også bade !!!

Ha en herlig natt med god søvn og noen spennende drømmer - så håper jeg du hører et STRUTSEKVIRREVIRREVITT når du våkner med sol på nesetippen i morgen tidlig.....

  Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 00:19   #167
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Nena

Synes det ser ut som du gjør noe HELE tida jeg.... for en energi du må ha!!

Kos deg med deilig boblebadevann - det er deg vel unt så håper jeg at du kan nyte sol og fuglesang i morgen!

Takk Nena Boblebadet var godt, og så sovnet jeg

Jeg føler også at jeg gjør noe hele tiden men skulle ha gjort så mye mer Forstå det den som kan

Så jeg prøver å få noen til å gi meg noen flere timer i døgnet, men enn så lenge må jeg visst klare meg med de jeg har.....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 00:27   #168
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg blir også helt svett...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

.... av tempoet ditt Tone... som vanlig Det hørtes vanvittig godt ut med et varm boblende bad... så jeg løper på butikken i morgen tidlig og kjøper nytt badeskum..... for jeg vil også bade !!!

Ha en herlig natt med god søvn og noen spennende drømmer - så håper jeg du hører et STRUTSEKVIRREVIRREVITT når du våkner med sol på nesetippen i morgen tidlig.....

Tusen takk Strutsedamen Håper du finner noe skikkelig godt skum, for det gjør liksom noe med innsiden mens det rengjør utsiden

Ta med deg drømmene inn i skummets verden og NYT!!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 18:40   #169
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

I dag har vært en sånn dag hvor man bare syns at alt er så bra, nyter solen, hestene og at jeg har energi nok til å ri så mange hester på en dag og fortsatt ha ork til det jeg skal her hjemme.....

Uansett hvor mye sukker jeg føler at jeg savner, eller hvor gjerne jeg skulle hatt noe av det jeg spiste tidligere, er det dager som denne som forteller meg at jeg ikke skal eller bør.... Med dette tempoet ville jeg vært sengeliggende nå før jeg begynte på lavkarbo, og imorgen ville jeg vært nødt til å rulle ut av sengen.... Greit nok at krykkene må frem i morgen, men det er ikke sammenligningsbart med å krype på alle fire for å komme på toalettet om morgenen....

Så jeg tar med meg en krykke på alt jeg skal i morgen, og nyter at kroppen fungerer optimalt Høres sikkert rart ut at krykker er optimalt, men for meg er alternativet to krykker eller stol, så jeg er kjempefornøyd....

Dessuten har jeg en hest som står stille helt til jeg har kommet opp uansett hvor mye jeg knoter, så jeg skal ri 2-3 hester i morgen også jeg

Har spist masse fisk i dag, breiflabb for å være eksakt, veeeeeldig godt.... Ble fisk i fløte sammen med stangselleri, squash, brokkoli, løk og purre.... Så jeg er godt fornøyd med dagen!!!! Nå skal jeg bare slappe av, nyte at jeg har det veldig bra og ikke ha dårlig samvittighet for det jeg IKKE har gjort i dag

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 19:26   #170
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Det er så positivt å komme innom...

... deg... at jeg kjenner jeg smiler fra øre til øre når jeg leser og ser din optimisme !!! HERLIG !!!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 19:54   #171
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Det er så positivt å komme innom...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

... deg... at jeg kjenner jeg smiler fra øre til øre når jeg leser og ser din optimisme !!! HERLIG !!!

Noen må jo være optimist også, og uten den hva ble det vel av meg og mine planer

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 20:57   #172
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Det er så positivt å komme innom...

så bra! Var hos hesten min helga...endte oppe i skogen gråtende inni manen på ham da...savner ham sånn.. Men det var veldig godt å se hvor bra han har det !

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 21:15   #173
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Det er så positivt å komme innom...

Opprinnelig lagt inn av luringen

så bra! Var hos hesten min helga...endte oppe i skogen gråtende inni manen på ham da...savner ham sånn.. Men det var veldig godt å se hvor bra han har det !

Uff jeg misunner deg virkelig ikke den følelsen.... Men det er fint at han har det bra da, hadde nok vært helt forferdelig om du måtte reise ifra ham og han i tillegg så ut til å ha problemer med å trives....

Du finner sikkert en løsning skal du se

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 21:54   #174
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Helg igjen :-)

Så har denne uken også kommet til sin avslutning, og vi er en uke nærmere sesongen og sommerene

Har fått masse fregner i solen i dag, kost meg med hestene og fått syrebeiset og oljet et bord....

Dagens mat har nok ikke vært optimal, siden jeg skeiet ut med lompe rundt pølsene til lunsj, middag har jeg ennå ikke fått spist, blir nok en rask mock tenker jeg.... I morgen skal jeg derimot spise hjortesteik, steke den mange mange timer i ovn på 150 grader.....

Gleder meg til en ny dag i solen, en ny dag i stallen, og en ny dag med nye muligheter.... Håper alle får en flott weekend, med mye flott lavkarbo mat

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 26-03-06, 19:03   #175
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Kanskje tråkker man i salaten i blandt, men det er også å være menneske...

Jeg blir nesten redd for å skrive endel av innleggene jeg gjør her inne i blandt.... Føler at jeg stikker meg ut ved å si jeg har det bra, jeg har det VELDIG bra... Visst skal jeg ned i vekt, skal ned ganske mye i forhold til mange, men lite i forhold til andre....

På en måte når jeg leser rundt i dagbøker og lignende her inne føler jeg nesten skyld for at jeg har det så bra, man skal visst ikke være overvektig og ha det bra....

Men JEG har, har det veldig bra til tross for alle ting jeg gjerne skulle ha endret, eller hatt annerledes....

Jeg går ned i vekt, javisst skeier jeg ut iblandt, spiser ting jeg vet jeg ikke burde, men ved å gjøre det har jeg også bestemt meg for at jeg vil leve med konsekvensen av det jeg spiser som er feil....

MINE valg gjør at jeg har det bra, ikke hva som har skjedd i min barndom, som definitivt IKKE var noen dans på roser, ikke bilulykken som gjorde meg ufør, hvor jeg må slåss med forsikring og Norsk pasientskadeerstatning for oppgjør, ikke er det fordi legen tok hull på livmoren min og en klovn havnet i maven etter at de forsøkte rette opp alle de stygge arrene, INGEN av disse "forferdelige" tingene som er mitt liv gjør at jeg har det bra....

Valgene jeg tar gjør derimot det, valget om å leve NÅ, sette pris på ting rundt meg, livet som gir meg disse valgene, menneskene som bryr seg om meg, mine fantastiske unger, alt dette gjør at jeg har det bra.... JEG har ikke LOV å klage, JEG har ikke lov å slå på meg selv for valg JEG har tatt...

DETTE ER MITT LIV og min oppgave er å gjøre det beste ut av det... Javel jeg er feit, så må jeg finne en løsning på hva gjør jeg med det, eller velge å akseptere at jeg er feit og leve med det.... Jeg syns livet er utrolig urettferdig, jeg kan ALDRI danse mer, jeg kan ALDRI kjøre motorsykkel igjen, jeg kan ALDRI jobbe med ett yrke jeg elsket, og bestemte meg for at jeg skulle drive med i en alder av 6 år....

Men til tross for alle disse tingene er jeg LYKKELIG!!!!!!!!!! Har det så utrolig bra, har mer enn jeg noensinne ville ture tro jeg kunne få når jeg tenker tilbake på hvordan ting var....

Hvorfor har jeg da dårlig samvittighet? Jo fordi jeg ser mange her inne som velger å IKKE ha det bra.... Som velger å slå løs på seg selv for egne valg, som velger å legge skylden på ting de ALDRI vil kunne gjøre noe med, ting som har skjedd, ting de er påført av andre....

Jeg syns det er synd at man ikke kan få den hjelpen man bør i Norge, verdens rikeste land, hjelp til å rette opp ting som må rettes for at man skal kunne ha det bra med seg selv... Men til mange av dere her inne:

MAN BLIR IKKE LYKKELIGERE OM MAN ER TYNN!!!!!!!!!!!!!

Livet er NÅ, det er sekundene og minuttene som går og som man bruker på det man velger å gjøre med dem.....


DERFOR: Jeg har ikke tenkt å ha dårlig samvittighet lengre for at jeg klarer å ta de valgene som er rett for meg, jeg har tenkt å skrive at jeg har det bra like ofte som jeg føler det, jeg har tenkt å nyte livet mitt, jeg vet ikke når det er forbi.....

Så til dere som ikke liker at andre nyter livet, har det bra, dette kommer til å bli en kjedelig dagbok for dere.....

Ett godt råd om dere ikke liker det:

TA TAK I DERES PROBLEMER; GRUNNEN TIL AT DERE ER FETE, IKKE TRO AT TING ENDRER SEG BARE FORDI DERE GÅR NED I VEKT, PROBLEMENE BLIR BARE FLYTTET TIL NOE ANNET, ELLER DERE GÅR ALDRI NED I VEKT..... OG DEN DAGEN DERE IKKE ER MER, HUSK DA PÅ AT LIVET VAR DET DERE LOT FORSVINNE I DÅRLIGE UNNSKYLDNINGER FOR IKKE Å TA TAK I NOE SOM KUNNE BLITT NOE DERE VILLE VÆRT STOLT AV!!!!!!!!!!!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no