Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-11, 08:49   #151
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

god morgen alle sammen sitter her med kaffekoppen min med litt fløte i og koser meg med god morgen norge! noen fler som ikke er sultne om morningen?
spiser som regel ikke før lunch jeg! så mange gode mat tips dere har lagt inn den oste lasagnen tror jeg jammen jeg skal lage til middag idag jeg synes ofte det er vanskelig å finne på middager på ketolyse! kan kanskje ha noe å gjøre med at toro og alle slike produkter er forbudt
Tungetonjis bortsett fra geleen så ser det jo slett ikke værst ut! men du burde passe på å spise mer grønnsaker! jeg prøver å få inn grønnsaker til alle måltider! siden du ble fysen på kvelden så kanskje du ikke ble helt mett av de osteskivene? det er lurt å spise noe som metter lenge!

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:21   #152
pusekatta
Nytt Medlem
 
pusekatta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 7
pusekatta er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Goood Mooorgen!
Sitter også med min kaffekopp og leser dagens aviser på nett. Må vel snart tenke på frokost, også er det ut å gå! Var ute å trimma litt i går også ( 7 km og jogging i oppoverbakkene) Deilig etterpå, men underveis var det myyye bannskap!)

Synes det går greit med matlaging, faktisk. Trodde jeg skulle få problemer med det, men ,neida! Det er mye god info på denne sida.

Ha en fin dag alle sammen!

pusekatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...inntil videre!! Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:23   #153
pusekatta
Nytt Medlem
 
pusekatta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 7
pusekatta er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

ps. Efre: fettavleiringer på levra kan man få når man er overvektig eller alkoholliker. Jeg er IKKE alkoholiker, hehe! bare overvektig. Men det var ikke så mye, og legen sa at hvis jeg gikk noen kilo ned, så ville det forsvinne.

pusekatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...inntil videre!! Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 11:09   #154
Kaiser
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 5
Kaiser er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei.
Mitt første innlegg her, så er usikker på om jeg poster på "riktig" plass.. Uansett, jeg har fulgt ketose-dietten i snart 6 mnd, og har lest at da bør man ta en pause. Jeg er godt fornøyd med vekttapet, så jeg vil nødig (!) gå opp igjen.
Vet noen her, eller har gode råd, for hva jeg bør gjøre videre? Jeg må ha en forsiktig overgang, men jeg er usikker på hva det er...

Kaiser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 14:19   #155
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Kaiser, her.

Hei.
Mitt første innlegg her, så er usikker på om jeg poster på "riktig" plass.. Uansett, jeg har fulgt ketose-dietten i snart 6 mnd, og har lest at da bør man ta en pause. Jeg er godt fornøyd med vekttapet, så jeg vil nødig (!) gå opp igjen.
Vet noen her, eller har gode råd, for hva jeg bør gjøre videre? Jeg må ha en forsiktig overgang, men jeg er usikker på hva det er...

Hei, Kaiser og gratulerer med vekttap.

I denne gruppen har de fleste nettopp begynt på ketolyse, så du vil helt sikkert få flere svar om du poster ute i forumet og ikke inne i en gruppe.
Lykke til med overgangen!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 14:34   #156
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg føler meg forresten litt roligere i kropp og sjel i dag. Fikk trent litt i går og følte at jeg fikk brukt litt stresse-energi på det. I dag er det full dag med både det ene og det andre og derfor ikke tid til trening, men jeg håper at jeg til slutt også skal gå ned i vekt.

Første mål er som sagt 75 kg, som er 5 kg ned fra start og altså 3,5 kg unna. Kommer jeg meg bare dit så tror jeg ting blir litt lettere.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 15:10   #157
Zalto
Juniormedlem
 
Zalto sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 40
Innlegg: 41
Zalto er ny på veien
Thumbs down

Sv: April 2011 --->

motivasjon vær snill å kom til meg....

har ikke gått ned noe denne uken heller, så nå er motivasjonen på bånn.

Men nå prøver jeg å drikke minimalt med Pepsi max(selv om jeg fint kunne drikke det forrige gang jeg gikk på kuren), spiser minimalt med sukkererstatning, kutter ut smoothien, bruker MYE mindre fløte og rømme...

Men hvis jeg skal kutte i fløten å vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få i meg nok fett...

frokost idag var eggerøre med 2 egg litt salt,pepper,gressløk vann og 2 ss fløte.
lunsj var litt isbergssalat, agurk, 3 egg, kyllingfilet og rømme med en t-skje sukrin.
middag blir biffsnadder med sjampinjong, løk, bearnaise og blomkål+brokkoli...

__________________
Zalto



Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 19:24   #158
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Oh my god for en dag! samboern min er inne i en hektisk periode på jobben og den siste tiden har jeg så og si hvert " alenemamma" i ukedagene! I dag har poden vært overtrøtt siden klokka var rundt 4 og nå har han endelig sovna! herregud jeg er sliten! fikk mot alle odds laget middag! nyydelig ostelasagne! takk for tipset
pusekatta så flink du er til å jogge! er helt fryktelig å komme igang med det, men etterhvert synes jeg nesten at det er en måte å koble litt utpå
Vatti så fint at dagen i dag er bedre! det finnes dager man føler alt bare er håpløst, men hvis du er flink å spiser riktig mat og i tilegg for vært i litt aktivitet så er det jo ingen grunn til at du ikke skal gå ned i vekt jeg føler at jeg har veldig utbytte at trening når jeg går på dette her, føler kroppen blir strammere mye raskere
zalto du kan få i deg fett ved å spise nøtter, avocado, oljer, ost, laks osv! det er mange fete rene produkter som er superbra! man MÅ ikke ha fløte, selvom det er veldig godt da

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 19:59   #159
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Efre: Takk for svar! Jeg har vært redd for å spise grønnsaker for ofte jeg. Har trodd at jeg da får i meg for mange karber. Kan fint spise flere gulrøtter om dagen jeg. Til hvert måltid.

Ang. geleen så spiste jeg denne forrige gang jeg gikk på ketolyse og gikk ned..det er jo ingen karber i den og heller ingenting annet. hehe. Her er det litt info om den: http://www.livestrong.com/thedailypl...o-sugar-added/ Er det her så gæernt da?

I dag har jeg drukket 2 stk 1/2 cola zero. er vanligvis ikke spess fysen på brus, men i dag måtte jeg ha det og de gikk fort ned! jeg mistenker at det var fordi jeg var sulten. utrolig dumt uansett. hva er egentlig best av brus når man først bare mååå ha det?

Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 20:29   #160
Zalto
Juniormedlem
 
Zalto sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 40
Innlegg: 41
Zalto er ny på veien

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Tunge Tonjis, her.

Efre: Takk for svar! Jeg har vært redd for å spise grønnsaker for ofte jeg. Har trodd at jeg da får i meg for mange karber. Kan fint spise flere gulrøtter om dagen jeg. Til hvert måltid.

Ang. geleen så spiste jeg denne forrige gang jeg gikk på ketolyse og gikk ned..det er jo ingen karber i den og heller ingenting annet. hehe. Her er det litt info om den: http://www.livestrong.com/thedailypl...o-sugar-added/ Er det her så gæernt da?

I dag har jeg drukket 2 stk 1/2 cola zero. er vanligvis ikke spess fysen på brus, men i dag måtte jeg ha det og de gikk fort ned! jeg mistenker at det var fordi jeg var sulten. utrolig dumt uansett. hva er egentlig best av brus når man først bare mååå ha det?

Det finnes jo masse grønnsaker man kan spise mye av, men bør vel helst holde seg unna grønnsaker som vokser under bakken. F.eks. gulrøtter, poteter, kålrot osv. Dette er grønnsaker som veier mye og derfor dekkes for mye av kbh inntaket iløpet av dagen via disse grønnsakene.

__________________
Zalto



Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 20:43   #161
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg har prøvd ut diett.no for å få en oversikt over hvor mye jeg får i meg sånn ca. Kan være et kjekt hjelpemiddel tenkte jeg.

Ellers så prøvde jeg ut amerikanske pannekaker mens resten spiste vaffler. Ble gledelig overrasket.

Og så et spm; teller dere karboene i grønnsaker veldig nøye eller?
Jeg er glad i tomat i omelettene mine og brokkoli til middag, men er redd det fort kan blir mye. Og hva med i salaten?

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 20:45   #162
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hehe åjaa fikk ikke med meg at det var gele uten sukker jeg har opplevd at vekta har stoppet litt opp hvis jeg har spist slike sukkerfrie produkter, men det er jo veldig forskellig fra person til person! når det gjelder grønnsaker så kan du gå inn her http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt å se hvor mye karbo det er i ulike grønnsaker man skal jo egentlig ikke spise så mye av de grønnsakene som vokser under jorden! jeg pleier å unne meg litt pepsi max i ny og ne, men vet ikke om det er noe særlig forskjell på de ulike typene sukkerfri brus.

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 21:08   #163
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av efre, her.

hehe åjaa fikk ikke med meg at det var gele uten sukker jeg har opplevd at vekta har stoppet litt opp hvis jeg har spist slike sukkerfrie produkter, men det er jo veldig forskellig fra person til person! når det gjelder grønnsaker så kan du gå inn her http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt å se hvor mye karbo det er i ulike grønnsaker man skal jo egentlig ikke spise så mye av de grønnsakene som vokser under jorden! jeg pleier å unne meg litt pepsi max i ny og ne, men vet ikke om det er noe særlig forskjell på de ulike typene sukkerfri brus.

Puh! Nå ble jeg lettet her. Trodde jeg hadde gått på en smell med kuren allerede andre dagen. Å spise gele MED sukker, kunne jeg aldri ha gjort. Har en ganske grei bunke med sukkerfri gele i skapet, bestilt på nettet

Takk for tipset ang. grønnsaker. Jeg skal prøve å bli flinkere Nå skal jeg steke meg litt ost igjen

Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 21:45   #164
Elisabeth1985
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Ringsaker
Alder: 38
Innlegg: 10
Elisabeth1985 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hallo alle sammen

Jeg har sneket litt rundt her den siste uka, begynte på ketolyse (igjen) torsdag, så i morgen har jeg vært i ketose i en uke. Etter litt snikveing så er vel nedgangen 3.5-4kg denne uka. Storfornøyd!

Så, om det er greit så flytter jeg inn her

__________________

Elisabeth1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:02   #165
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av efre, her.

nyydelig ostelasagne! takk for tipset

Bra du likte den

Masse fruktsalat på jobb i dag og jeg elsker frukt. Det var litt tungt å stå over, men så lenger jeg holder meg i aktivitet mens maten serveres går det overraskende greit. Frukt er nok det jeg savner mest til tider...

Jeg drikker cola zero hver dag, og kommer til å fortsette med det helt til vekten stopper opp over lengre tid.

GretheH: Jeg teller ikke karber i maten nøye, nei. Jeg teller i grunn ikke i det hele tatt, men holder meg til matvarer og sånn ca det karbantallet jeg har lært meg etter en stund med ketolyse.

Zalto: Måler du cm? Noen uker stopper vekta, mens kroppen fremdeles krymper. Og etter bare en uke stagnasjon ville jeg ikke kuttet ut så veldig mye.. Du skal se at det siger seg nedover igjen snart. 2 kg på to uker er jo bra!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:04   #166
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth1985, her.

Hallo alle sammen

Jeg har sneket litt rundt her den siste uka, begynte på ketolyse (igjen) torsdag, så i morgen har jeg vært i ketose i en uke. Etter litt snikveing så er vel nedgangen 3.5-4kg denne uka. Storfornøyd!

Så, om det er greit så flytter jeg inn her

Velkommen!
Kjempestart på deg, ja!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:21   #167
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth1985, her.

Hallo alle sammen

Jeg har sneket litt rundt her den siste uka, begynte på ketolyse (igjen) torsdag, så i morgen har jeg vært i ketose i en uke. Etter litt snikveing så er vel nedgangen 3.5-4kg denne uka. Storfornøyd!

Så, om det er greit så flytter jeg inn her

Velkommen skal du være og gratulerer med en kjempevektnedgang..

Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 00:01   #168
Misskathy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 22
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Velkommen Velkommen!

Jeg er veldig flink til å ikke holde meg unna vekta altså.. Veier meg litt om kveldene og om morgnene. I dag har jeg gått opp hele 2kg i løpet av dagen

Jeg klarer ikke skjønne hvordan det er mulig iom at idag har jeg spist:
Omelett med bacon og creme fraiche + cheddar
En kotelett til middag (var ikke så sulten egentlig)
+2 lavkarbo kjeks.

Dette fyller jo så vidt magen, så nå skjønner jeg ingenting.

Over til et litt annet veldig personlig spørsmål..

Jeg har lest at ved å gå på kuren så kan det bli litt færre dobesøk når det kommer til bommelom , men jeg har nå gått 5 dager uten å måtte gå på do annet enn å tisse...
Det er vel ikke så bra er det vel??? Så tenkte at om jeg ikke får gått på do i morgen så drar jeg på apoteket og kjøpet noe som hjelper meg med å få det ut..

Jeg skal nemlig til ei venninne i helgen og vil ikke ta sjangsen på at det ikke kommer noe ut før den tid - iom at jeg ikke ønsker noe forstoppelse om det går for langt..

Hjelp! :O

__________________
Delmål 1: 80kg 1.mai 2011
Delmål 2: 75kg 1.juli 2011
Delmål 3: 70kg 1.september 2011
Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 08:47   #169
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

velkommen til deg elisabeth85
Misskathy: du burde virkelig holde deg til samme tid når det gjelder veiing! det optimale tidspunktet å veie seg på er på morningen etter man har vært på do! på kvelden har man jo mye mer vann og sånn i kroppen enn på morningen! når det gjelder forstoppelse så ville jeg gått på apoteket å spurt der

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:25   #170
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 50
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Da er første delmål nådd! Vekta viste 74,7 i dag morges. Da jeg startet for 10 dager siden, veide jeg 78,1, så jeg har gått ned 3,4 kilo på 10 dager Har ikke egentlig veiedag før i morgen, så jeg oppdaterer ticker da (kan jo hende jeg er over 75 igjen da, av erfaring går det gjerne to skritt frem og ett tilbake).

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 14:09   #171
Misskathy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 22
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av efre, her.

velkommen til deg elisabeth85
Misskathy: du burde virkelig holde deg til samme tid når det gjelder veiing! det optimale tidspunktet å veie seg på er på morningen etter man har vært på do! på kvelden har man jo mye mer vann og sånn i kroppen enn på morningen! når det gjelder forstoppelse så ville jeg gått på apoteket å spurt der

Takk Efre Ja, tenkte å gå innom der i dag å få noe middel.. Veldig kjipt å ødelegge en fin helg sammen med ei venninne man ikke har sett på 1 år

__________________
Delmål 1: 80kg 1.mai 2011
Delmål 2: 75kg 1.juli 2011
Delmål 3: 70kg 1.september 2011
Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 14:14   #172
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Argh! Er det bare min pc, eller er diett.no nede? Jeg er hekta.....

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 14:28   #173
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 50
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av petite fleur, her.

Argh! Er det bare min pc, eller er diett.no nede? Jeg er hekta.....

Er nede, ja... Får ikke lagt inn omeletten min

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:28   #174
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Er litt motløs i dag, men det er min egen skyld. Fant ut hvor lenge jeg må slanke meg for å nå målet mitt og endte på et helt år!!! Og jeg må ta det i to eller tre omganger...og da vil det jo ta enda lengre tid.

Jeg er sinna på de som opererte meg, GBP, i 2005 for at de ikke var mere drastiske også. Hadde vært så mye mere overkommelig med 10-20 kilo enn 30 kilo pluss pluss.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:54   #175
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 50
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

Er litt motløs i dag, men det er min egen skyld. Fant ut hvor lenge jeg må slanke meg for å nå målet mitt og endte på et helt år!!! Og jeg må ta det i to eller tre omganger...og da vil det jo ta enda lengre tid.

Jeg er sinna på de som opererte meg, GBP, i 2005 for at de ikke var mere drastiske også. Hadde vært så mye mere overkommelig med 10-20 kilo enn 30 kilo pluss pluss.

Ikke tenk sånn at målet er -30 og før det er oppnådd er du misfornøyd. Tenk hvor mye bedre du vil føle deg underveis også! Tenk hvor mye mer vel du vil føle deg med ti kilo mindre. Du vil kjenne det godt på både klærne og kroppen. Så vil det i seg selv motivere deg til å fortsette. Sett deg små, oppnåelige delmål der du unner deg selv noe fint. Dette klarer du!

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 12:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no