Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-08, 09:17   #151
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hvorfor i alle ligger du så lavt på kaloriene?
Du skal ikke det, for da brenner du også muskler.
Ellers, ja, en tur til legen for et sånt ødem hadde ikke vært så dumt!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:27   #152
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Det er ikke mer kalorier i eurodietten :-)

Men det er stort sett proteiner man får i seg da - spiser rundt 80-100 g proteiner i døgnet, og muskelmassen er stabil ut fra tanitavekten hos legen.

Det kan jo være varmen noe av det - det er _varmt_ for tiden. Men på den annen side så har jeg lagt på meg i vann helt siden starten i april og det har jo ikke vært varmt hele tiden. Blir helt forvirra jeg...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:28   #153
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Har du tatt en gravvi-test?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:29   #154
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Nei, men jeg avsluttet mensen i går og har spiral, så det er det nok ikke :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:46   #155
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg ringte fastlegen jeg - fikk time i dag. Så får jeg sjekket om det er skjedd noe med ett eller annet.

Håper bare ikke han vil ha meg ut av dietten.... Jeg vil ikke ut av ketose - det går så fint med fettet og jeg føler meg så frisk bortsett fra dette vannet da...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:55   #156
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ny torsdag, og ny måling viser ned 400 gram de siste 7 dager


Målet er 64,0 kg.
17.04.
66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ------ ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)
22.05. 65,70 kg. (-1,20)
29.05. 66,00 kg. (-0,90)
05.06. 65,60 kg. (-1,30)

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:07   #157
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

smilefjes; det er nok greit å sjekke dette ja! Hva med salt mat?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:12   #158
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gratulerer Sirimor!

Her er mine resultater:

Startvekt: 96,4


30.04 - 88,4
08.05 - 87,2
15.05 - 87,0


Etter en lang stillestående periode...
05.06 - 85.8
(justerte litt opp på karbohydratene og kuttet ut søtningsmiddel og koffein)

Må i grunnen si meg fornøyd!

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:34   #159
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)



Sterkere tilbake neste uke.

:stikker:

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:39   #160
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hei luringen.
Herregud, så glad jeg er for dette forumet! Jeg blir utroooolig stressa av bare tanken på at helsa ikke er 100%...

Fikk beskjed fra Fedon om å få sjekket stoffskifte - eurodietten skal ikke medføre ødemer.

Jeg trodde det var saltet jeg også - har brukt en del salt etter at jeg gikk i ketose, men etter å ha sett at jeg økte i vann på siste tanita-veiing har jeg kuttet ut salt den siste uka, så det er ikke der heller.

Skal til fastlegen etterpå i dag og ta blodprøver så får vi se hva som er gæli med meg.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:51   #161
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Kiera : Takk! Gratulerer til deg også

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 14:31   #162
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hei og hopp!
Har begynt å veie meg annenhver uke jeg, for å få litt flere "nedturer"
Siste fjorten dager viser -2,3 kg. Bare et stort MEN: for jeg har liggi med spysjuka i natt, så det er nok sjans for at det ikke er helt realistisk Uansett så så jeg 80-tallet for første gang da!! Jippi!!
oss!!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:35   #163
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Minus 200 gram på 2 uker, men det var som forventet. Har hatt besøk og ikke fått spist slik jeg burde. Heldigvis lenge til neste gang, og nå skal jeg være kjempeflink framover.

Det positive er at nå er jeg halveis til målet mitt!!!!!!!!!!!!!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:56   #164
karboklovn
Juniormedlem
 
karboklovn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 28
karboklovn er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hola kjære (annenhver) torsdagsveiere!

Ned 2,9 kg til en egenvekt på 86,8 siste fjorten dager utgjør ny rekord for meg! Det føles ganske godt siden forrige to-ukers periode var en liten økning (+0,3).
Jeg tror den ekstra nedgangen skyldes at jeg gjennomførte min første hvite helg (både alkohol- og snopmessig) på lang, lang tid..
Det var hardt (les: et rent helvete), men tydeligvis verdt det.

karboklovn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:23   #165
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Grattis

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:37   #166
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hopper over denne første målinga i torsdagstråden. Jeg har fått den kvinnelige forbannelsen kastet over meg med brask og bram, og godt hjulpet av varmen, så kan jeg trykke fingeren langt inn i mine ellers så magre ankler (har en noget skeiv fordeling, ingenting overflødig fett på bein og armer, alt på magen og ryggen ), og søkket blir! Næsty! Full av vann med andre ord...

Grattis masse alle dere andre, om jeg klarer å overkomme varmen og slenge meg på ergometersykkelen, og svømme litt i havet framover, så kanskje jeg også har noe å rapportere neste uke

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 12:50   #167
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg lurer på om jeg skal melde meg inn her.
Jeg har ikke registrert vekta mi siden april, det har gått så himla sakte.. Men når jeg ikke registrerer er det jo heller ikke noe "fare" at det går sakte..

Jeg registerer i skjul vekt her nå, slik at jeg har noe å måle etter på neste Torsdag.

Vekt 1.Februar: 109,9
Vekt:
6.Juni: 97,1
Totalt: -12,8

(Åj! jeg har tenkt feil.. det er jo minus nesten 13 og ikke nesten 12! ååjåjååj nå blir det en enda finere helg)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 13:06   #168
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Areola - dette er jo kjempefine tall det

Lykke til videre ned!

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 13:07   #169
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Herlig! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 07:41   #170
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hei dere,

Her er mine resultater:

Startvekt: 96,4

30.04 - 88,4
08.05 - 87,2
15.05 - 87,0

05.06 - 85.8
12.06 - 85,8

Tror det bare er slik med meg at jeg må stoppe på en vekt og bli der i noen uker før kroppen slipper igjen. Jeg har skeiet ut for første gang denne uken, og spist en is, men det alene bør vel ikke være grunnen? Ikke mye fart over vekta denne uken, men biter tenna sammen og håper på bedre resultater neste Torsdag.

Gleder med til å høre hvordan det har gått med dere...

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 07:56   #171
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ikke akkurat fornøyd med dagens resultat!
Vet ikke helt hva som skjer! Likte liksom å se dette 8- tallet først, jeg da!

01.05.08 90.6kg
08.05.08 89.4kg
15.05.08 88.9kg
22.05.08 89.8kg
29.05.08
05.06.08
12.06.08 90.0kg

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 08:08   #172
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Dette går over all forventning. Den siste uken har jeg gått ned 400 gram til Hurra!!

Målet mitt nå (jeg har et lite håp, og det hadde vært morsomt) er å komme inn i de 4 olabuksene som har ligget urørlig i skapet de siste 3 årene. Det hadde vært ok det.. Men da må jeg nok ned til 62 kilo.

Da vil jeg komme til å ha en BMI på 21,50, og jeg vet ikke om det er realistisk.
Tror det blir vanskelig, og egentlig skal jeg vel være fornøyd sånn som det er nå,--så lenge jeg klarer å holde meg stabil er jo det en prestasjon i seg selv. Vi får sjå...


Målet er 64,0 kg.
17.04. 66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ------ ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)
22.05. 65,70 kg. (-1,20)
29.05. 66,00 kg. (-0,90)
05.06. 65,60 kg. (-1,30)
12.06. 65,20 kg. (-1,70)

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 08:41   #173
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

hm..
Vekt 1.Februar: 109,9
Vekt:
06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
Totalt: -12,3

Opp et halvt kilo.. Det var jo... morsomt

SKJERPINGS!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 09:29   #174
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

En torsdagsveietråd, og så har jeg gått glipp av den....
Her hiver jeg meg med, i håp om å kanskje finne litt motivasjon, og noen som kan gi meg ett spark bak i blant.

5. juni: 80,2
12. juni: 80,2

Går ikke nevneverdig ned i vekt synes jeg, og det er litt demotiverende. Får skjerpe inn litt den neste uka, og se om det hjelper.

__________________

Min journal

Sist redigert av Calvin : 12-06-08 kl 09:43. Årsak: feil datoer...
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 10:10   #175
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Går ned enda - men uten ketosen går det tregt og ikke føles det bra heller...

Menmen - siden forrige torsdag har jeg jo tatt av en hel haug (da var det noe feil, så jeg var helt oppblåst av vann da...)

Jeg noterer med greit på ti kilo ned siden jeg begynte på kuren jeg.

Pga vannet er det ikke så greit å si hva som er hva den siste uka, men jeg veier ihvertfall mindre nå enn før. Også håper jeg at jeg greier å få kroppen i ketose igjen snart - er utrolig sliten av hodepine nå...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no