Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei! Start 20. april

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-09, 09:54   #151
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Tusen takk The Dude. Nå var jeg fortvilet over at jeg ikke hadde gått ned noe siden fredag. Skulle vente til fredag for å gå på vekta, men trengte litt motivasjon trodde jeg. Glad du hadde skrevet dette, for nå fikk jeg jo svaret på det jeg lurte på før jeg spurte. Hadde jo håpet å gå ned noe hver uke, men da er det kanskje ikke sånn. Da er det vel bare å fortsette, og håpe at man går ned fram til fredag - eller neste fredag .

__________________




Sist redigert av Hapylady : 28-04-09 kl 11:25.
Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 10:44   #152
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Den eneste nedgangen jeg gleder meg over er vekt nedgangen!

Da er mine første 2,5 kg av...Etter 5 dager! Er vel vann det da Men Gud for en motivasjon jeg får for å fortsette. venter fortsatt på bok og sticks.....
Men noe gjør jeg tydeligvis rett
tror jeg framover skal begrense veiingen til en dag i uka for å ikke bli skuffet av stagnasjon etc......
Men det hadde ikke gjort noe om jeg gikk ned 2.5 kg per uke altså

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 11:08   #153
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

takk the dude! det var godt å høre! men eg har sjøl komt fram til at det er større motivasjon å måle cm av den enkle grunn at då veit eg kor eg blir mindre og eg begynner å føle meg i bedre humør, føler sjøl eg kan sjå at eg begynner å gå ned i vekt har motivasjon til å fortsette, har bedre humør om dagen og at sola er framme hjelper også på så no skal eg ut i hagen å arbeide, min form for mosjon idag ha en fin dag alle sammen

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 13:05   #154
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Nå går det ganske bra, synes jeg. Jeg merker selvsagt ikke noe vekttap enda (har bare holdt på noen få dager) men jeg føler meg mindre oppblåst. Føler meg slankere rett og slett, selv etter bare få dager.

Testet også med ketostixene i går, fikk bare utslag på litt over 10, men jeg føler da at jeg er på rett vei. Må bare være enda litt flinkere med karbo-inntaket.

Blir nok ikke slank til 17. mai som planen var da jeg planla å starte i januar, for det tok jo helt til nå å bli ordentlig motivert - men nå er jeg i gang. Slank til sommeren burde kanskje gå. Om ikke slank så iallefall slankere...

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 15:47   #155
tingeling2009
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 8
tingeling2009 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Hei! Jeg er også ny.. eller ny og ny fru.blom! Jeg har lest og lest her inne på forumet, men aldri lagt igjen noen melding.

Jeg begynte på ketolyse i begynnelsen av april - men påsken kom - og jeg ble skikkelig umotivert... Så nå begynte jeg på ny frisk på mandag! Vil prøve å være aktiv her inne på forumet da jeg tror det kan hjelpe på motivasjonen! )

Jeg lurer veldig på hvordan dere spiser utover dagen? Har dere mange mellommåltider? Og har dere noen tips til mellommåltider som kan medbringes på jobben? Jeg pleier å spise nøtter til mellommåltid etter lunsj - men er så lei nøttesmaken nå! Vil variere litt

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wETrOja/]
tingeling2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 16:21   #156
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

mellommåltider

Hei Tingeling

Jeg spiser jevnt og trutt gjennom hele dagen, men klarer alikevel å holde meg pårundt 15 karbo. og går nedoveri vekt. Jeg spiser omtrent hver 3. time.
Jeg har baket et lavkarbo / proteinbrød som faktisk er god! Ca 2 karboh. per skive. Bruker det som mellommåltid jeg, med pålegg uten karbo eller med svært lite.
vanskelig det med mellommåltider, siden nesten alt inneholder kaber og så gullerot og frukt, som er et populært mellommåltid. Da er protein brødet med pålegg et godt alternativ.

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:13   #157
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Noen som vet?

Noen som vet om vekt nedgangen blir redusert / øket når "tante rød" er ventet eller er på besøk?

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:23   #158
Dis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 45
Innlegg: 3
Dis er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Hei!

Er ny på forumet, oppdaget ikke denne tråden før nå. Jeg begynte på ketolysekur sist onsdag (da har jeg ca. startet den tjuende ) og veide meg igjen i dag. 111,1 kilo, nedgang på 3! Tross en del rødvin på lørdag, men har ikke spist noe "forbudt" overhodet. Skal i utdrikkingslag nå på lørdag som kommer, og jeg ser at ølsmaking er en del av programmet. Samt utepils og generell øldrikking ellers... Jeg tenkte først at "nei, dette kan jeg rett og slett ikke, jeg får drikke vann", men så har jeg ikke lyst å legge noen demper på stemningen heller. Det gjør man vel kanskje raskt dersom man begynner å ymte frempå at man ikke vil delta på moroa. Så.... jeg må nok bite i det sure eplet og sette hele ketolysekuren min på vent den lørdagen, og så være ekstra flink fra og med søndagen av og ut mot sommeren. Målet mitt er å veie 95-100 kilo, men har ingen spesiell hast. Ville vært morsomt å nå det til ferien, dvs juli, men skal si meg svært fornøyd med 105 kilo også.

Jeg går på prednisolon for tiden (to uker igjen), så de 3 kiloene er jeg særdeles fornøyd med! Er nok en del vann, dog, men 3 kilo er 3 kilo! hehe..

Dis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:26   #159
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Helt enig :-) all nedgang enten det er vann eller fett, er motiverende!!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:30   #160
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

mossa: "tante rød" forlot meg i går og eg har ikkje gått ned et gram siden hun kom på besøk. men eg veit ikkje om det er pga "tante rød"... siden hon forlot meg igår har eg gått ned 200 g trur eg det viste idag tidlig

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:33   #161
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

:-) det ante meg, siden i alle fall jeg, føler meg nok så oppblåst og vannfyldt i de dager :-) Går forhåpentligvis fortere etter hun har dratt da?

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:40   #162
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

ja det får eg no inderlig håpe! for eg har vært aktiv dei siste dagene så burde gått ned. men får håpe på bedre dager nå som den uka er over neste gang skal eg utsette med p piller for å se om det har noen innvirkning...

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:41   #163
Sassy88
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 85
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Noen som vet?

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Noen som vet om vekt nedgangen blir redusert / øket når "tante rød" er ventet eller er på besøk?

Ettersom det er vanlig med mer vann i kroppen når man har mensen er det også vanlig at vekten øker disse dagene, eller at den står stille dersom man er på "slank"

__________________


Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:46   #164
tingeling2009
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 8
tingeling2009 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Jeg pleier alltid å gå opp et par kg når den herlige tanta er på besøk iallefall. Det er et skikkelig ork egentlig.. men men..

Til du som skulle på utdrikningslag på lørdag - drikk lavkarbo øl? Tuborg Lite? Hansa Lite? osv..? Tror de fleste øltypene har en lavkarbo versjon nå .. Uansett så vil du jo få i deg mer karbohydrater siden det er utdrikningslag osv, men jeg mener å ha lest at lavkarbo øl skal være et godt alternativ 3kg på en uke er kjempebra!!

Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!!

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wETrOja/]
tingeling2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 20:24   #165
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

et lite spørsmål bare... noen som veit om eg kan spise salte nøtter? spesial heite pakken fra nøttefabrikken...

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 20:28   #166
kelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 38
kelin er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av tingeling2009, her.


Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!!

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall

Jeg skal også veie meg på fredag men jeg jukset i dag og jublet av glede over å være 3,5 kg mindre. Sikkert masse vann da jeg er/var stinn av vann. Men 3,5 vann er supert det og:-)

Jeg er også full av energi. Jeg er i mye bedre humør og føler meg ikke trøtt og tiltaksløs lengre. Utrolig bra!

En liten stund etter hvert måltid begynner jeg å fryse. Hva disse frysningene kommer av vet jeg ikke. Noen andre??

__________________
kelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:32   #167
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Aner ikke hva det kan være, men den tiden jeg var slank, så hadde jeg det slik nesten hver dag etter frokost. Altså med frysninger etter måltidet. Det var tider det...
Men det hadde vært interessant å vite hva som gjorde det da.

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 07:25   #168
Sassy88
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 85
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Jeg starta også den 20 april, men min veiedag er på onsdager.
Nå er veiing og måling unnagjort, og jeg har lagt av meg 3.8 kilo og 21 cm tilsammen på di 4 plassene jeg måler

__________________


Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 07:38   #169
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

eg og har veiedag idag... eg har bare gått ned 0,3 kg siste veka, sikkert pga mensen (håpa eg ihvertfall). ikkje så mange cm som er forsvunnet heller. 12 cm tilsammen... men eg kjeme sterkere tilbake

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 08:32   #170
Dis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 45
Innlegg: 3
Dis er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av tingeling2009, her.

Jeg pleier alltid å gå opp et par kg når den herlige tanta er på besøk iallefall. Det er et skikkelig ork egentlig.. men men..

Til du som skulle på utdrikningslag på lørdag - drikk lavkarbo øl? Tuborg Lite? Hansa Lite? osv..? Tror de fleste øltypene har en lavkarbo versjon nå .. Uansett så vil du jo få i deg mer karbohydrater siden det er utdrikningslag osv, men jeg mener å ha lest at lavkarbo øl skal være et godt alternativ 3kg på en uke er kjempebra!!

Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!!

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall

Ja, skal drikke lavkarbo-øl så godt det lar seg gjøre! På selve ølsmakingen tror jeg det blir vanskelig, da det nok blir en del eksotiske ølsorter (skal til en pub med godt utvalg og få guidet ølsmaking). Siden skaden først skjer, så skal det bli spennende å se hvor mye det har å si på vekten. Jeg blir fornøyd dersom den står stille til neste onsdag

Og ja! Det er en heeeerlig følelse å ta seg en god tur i finværet! Er fra vestlandet jeg også. Føler jeg får dobbel god samvittighet de dagene jeg trener/går tur OG spiser lavkarbo. Frysninger har jeg forresten ikke opplevd, ikke som jeg har lagt merke til. Nesten motsatt, vil jeg si, men kan hende det er tilfeldigheter eller innbilning. Ikke godt å si.. hehe

Dis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 09:15   #171
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Jeg har kommet til å lure på om jeg spiser for lite... "Normalt" spiser jeg ikke så mye men så fryktelig galt, jeg kan godt spise et stort måltid (middag) pr dag men fyller på med div snop utover kvelden
Jeg prøvd mange slankekurer tidligere og har klart å gå ned ganske mange kilo totalt men.... Den letteste kuren jeg har vært igjennom er rene drikkekurer, men det hjelper lite å gå ned når en havner tilbake i gamle vaner med en gang.
Når jeg gikk på Grethe Roede kur fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise mye mer enn det jeg gjør normalt. Spiser jeg "sundt" sliter jeg med å bikke 1000 kj om dagen
Jeg har alltid vært avhengig av karbohydrater så jeg tror nok at dette er kjernen til mange kilo... Husker at jeg som ganske liten (6-7 år) rørte sammen hvetemel og vann som jeg spiste med god apetitt...

Nå når jeg har kommet meg på bedre tanker ser jeg alikevel at jeg sliter med kaloriene, denne uka hvor jeg har begynt på ketolysekuren ligger jeg på 600-1200 kj. Fordelinga ligger nok (som jeg leste en plass her inne) på 35-40% proteiner, 50-60% fett og 5-8% karbohydrater.

Det jeg da lurer på er hvor mye skal vi egentlig spise, har det noe å si om vi ligger under 1000 kj om dagen eller må jeg øke på...

Takknemmlig for alle svar...

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 10:40   #172
S@nne
Medlem
 
S@nne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
Innlegg: 54
S@nne er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Sassy88, her.

Jeg starta også den 20 april, men min veiedag er på onsdager.
Nå er veiing og måling unnagjort, og jeg har lagt av meg 3.8 kilo og 21 cm tilsammen på di 4 plassene jeg måler

Gratulere!! Det er ett kjæmpe bra resultat og utrulig motiverende!

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 10:55   #173
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Jeg har kommet til å lure på om jeg spiser for lite... "Normalt" spiser jeg ikke så mye men så fryktelig galt, jeg kan godt spise et stort måltid (middag) pr dag men fyller på med div snop utover kvelden
Jeg prøvd mange slankekurer tidligere og har klart å gå ned ganske mange kilo totalt men.... Den letteste kuren jeg har vært igjennom er rene drikkekurer, men det hjelper lite å gå ned når en havner tilbake i gamle vaner med en gang.
Når jeg gikk på Grethe Roede kur fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise mye mer enn det jeg gjør normalt. Spiser jeg "sundt" sliter jeg med å bikke 1000 kj om dagen
Jeg har alltid vært avhengig av karbohydrater så jeg tror nok at dette er kjernen til mange kilo... Husker at jeg som ganske liten (6-7 år) rørte sammen hvetemel og vann som jeg spiste med god apetitt...

Nå når jeg har kommet meg på bedre tanker ser jeg alikevel at jeg sliter med kaloriene, denne uka hvor jeg har begynt på ketolysekuren ligger jeg på 600-1200 kj. Fordelinga ligger nok (som jeg leste en plass her inne) på 35-40% proteiner, 50-60% fett og 5-8% karbohydrater.

Det jeg da lurer på er hvor mye skal vi egentlig spise, har det noe å si om vi ligger under 1000 kj om dagen eller må jeg øke på...

Takknemmlig for alle svar...

Hei.
jeg teller ikke kcal. eller Kj. da hadde jeg blitt skremt!! Ser jo at det jeg spiser inneholder alt for mye fett og kcal, men det fungerer jo!!! Gått ned 2,5 kg siden starten den 23. og det er jo bra!
Tror hemmeligehten ligger i å spise jevnt utover dagen, inkl. noen av karbohydratene i hvert av de måltidene. Har i alle fall ikke fått den store skjelven , som mange skriver om. Tror det kan komme av for lavt blod sukker.
jeg spiser hver 3. time, drikker mye veske, lett brus, hovedsakelig vann, men også kaffe...
Hoved saken er vel om man er i ketose slik at fettet ikke legger seg på toppen av det man har fra før...
Har du sticks? tror de er å få på apoeteket også!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:09   #174
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Joda "mossa" jeg har kjøpt ketostiks og er i ketose. Men jeg lurte alikevel litt på hvormye vi skal spise i løpet av dagen...
Jeg spiser frokost: salat med skinke eller ost, lunsj: salat og hjemmelaget karbonade eller lig., middag grønnsaker med rent kjøtt til.

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:04   #175
Dis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 45
Innlegg: 3
Dis er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Jeg er bekymret for at jeg får for lite fett i meg. Hadde aldri trodd jeg skulle tenke de ordene og samtidig gå ned i vekt.

Frokost i dag var en halv pakke fårepølse på jobb (ja, jeg hadde det travelt i morges), lunsj var en salat med skinke og kylling og ostebiter (for magert!) og middag blir bacon, kyllingbryst, fløtesaus og salat. Til kvelds blir det nok noen biter picnicskinke og noen osteflak.

Jeg tror jeg må få i meg litt mer fett i lunsjen fra nå av. Kanskje ha med en kotelett eller noe slikt, ett eller annet kjøtt, hvertfall.

Dis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no