Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-10-09, 08:53   #151
Birgit
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Birgit er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei, så flinke dere er allesammen. Jeg er forholdsvis nystartet på Atkins... lavkarbo...
jeg har holdt på i 6 uker nå... men jeg synes ikke jeg går så mye ned.. jeg har gått ned ca 5 kilo... og jeg har veiedag i morra. Vet ikke om jeg spiser feil jeg rett og slett.

Her er et eksempel på hva jeg kan spise en dag.

Frokost: Enten litt rester fra middagen dagen før (med minimalt grønnsaker da)
Eller en frokostpannekake med bacon, litt ruccola, bittelitt småhakket tomat.

Lunsj: Rester etter middag, eller en salat med mye proteiner og litt ost i, med dressing uten sukker (passer på innholdet av karbo)

Middag: En stor stekt kjøttbit m/ salat eller blomkål/broccoli. Eller mat laget i ildfast
form... feks kjøttdeig, litt løk, babymais.. blandet med creme fresh og fløte..
og ost på toppen...
Så koser jeg meg med en halv sånn Atkins Karbo Bar til kvelden...
Dette er sånn ca hva jeg spiser hver dag...
Er det noen som kan gi meg noen tips?? Hva gjør jeg feil..
Jeg mener jeg burde gått ned mye mer enn jeg har gjort. Jeg veide 122,9 kilo når jeg startet og har som sagt tatt av litt under 5 kilo.

Setter pris på alle tips og råd....
NB: Ketose stixen min viser lilla hver dag... ikke den sterkeste lilla.. men den nest sterkeste...
Klem
Birgit

Birgit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 10:52   #152
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Birgit, her.

jeg har holdt på i 6 uker nå... men jeg synes ikke jeg går så mye ned.. jeg har gått ned ca 5 kilo...

5 kg på 6 uker er jo nesten en kg i uka. Optimal nedgang er 0,5-1kg i snitt. Maten ser bra ut, kanskje med unntak av atkins-baren...

Gammel 10-10-09, 11:00   #153
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Du Birgit, du har gått ned masse du! Det er ikke slik at alle kraftig overvektige raser ned i vekt på lavkarbo. Jeg har gått ned 15kg siden mars, men jeg har kost meg og føler at jeg har kontroll på ting og jeg går ikke løs på en hel isboks noe mere, jeg kikker ikke engang på boksen om den står på bordet og mannen og ungene spiser.

Følger du opplegget til Atkins slik det er beskrevet? Spiser så mange grønnsaker du SKAL spise? For meg ser det ut til at du kanskje ikke gjør det. Legger du til en og en matvaregruppe og så og så mange karber i uka som du SKAL?

Sånn ellers synes jeg du bare skal slappe av og glede deg over 5kg mindre. Om det virker mindre, så sleng 5kg mjøl i en sekk og gå tur også prøver du en tur uten sekk, da kan jeg hilse og si du gleder deg over de kiloene!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:23   #154
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Er heilt enig med Carisma og Isme, ingen dårleg vektnedgang du har hatt!

Eg har sjølv gått ned ca 7kg sidan midten av mai på generell lavkarbo, og det er IKKJE raskt, men eg synes det er heilt ok, eg kjenner meg lettare og klea mine er meir romslege, utan at eg har stressa med vekta. Akkurat no står det litt stille med meg, men eg har ikkje tenkt å stresse med det, eg har all verda med tid. Det har tatt nokre år å få kiloane på, så då skal det få ta litt tid å få dei av også. Lettare å halde seg til det når ein har det fint på vegen.
Har starta dagen med ein steikt nakkekotelett med svartrot (scorsonerrot), etter å ha sove 12 timar! Fin start på dagen!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 12:01   #155
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

5 kg på 6 uker er jo nesten en kg i uka. Optimal nedgang er 0,5-1kg i snitt. Maten ser bra ut, kanskje med unntak av atkins-baren...

Signerer Carisma her - du har vært kjempeheldig! Og flink!
I følge en tråd her på forumet er gjennomsnittlig vekttap pr uke 600 gr....

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 12:45   #156
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Hvor: Buskerud
Lurer* er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er heilt enig med Carisma og Isme, ingen dårleg vektnedgang du har hatt!

Hei foresten Furine! Og du 5 kg på 6uker, prøv å fokuser på hva det hadde vært uten lavkarbo.

Jabba, ferie i 9 dager høres helt nyedig. da hadde jeg kasnkje hatt muligheten til å få orden på dette huset. Men jeg forstår tanken om at sprekken er nærmere når man går rundt å surrer i huset hele dagen. Men dette klarer du! Og om ikke annet så får du henge litt her inne

Det er nydelig vær her hos oss i dag, men jeg har ikke kommet meg ut enda. Fikk sove litt lenge i dag,og måtte lage meg omelett....rydde litt i huset. Drømme meg bort om nytt garderobeskap til gangen, regnet på det 5000,-. Må nok sjekke konton litt i kveld....men jeg vet at dersom vi begynner med skapet i gangen så har jeg lyst å renovere hele rommet....og da blir det fort dyrt

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 12:48   #157
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

nytt garderobeskap til gangen, regnet på det 5000,-. Må nok sjekke konton litt i kveld....men jeg vet at dersom vi begynner med skapet i gangen så har jeg lyst å renovere hele rommet....og da blir det fort dyrt

Det trenger ikke bli så dyrt. Vi var hos Garderombemannen og så på garderobe, og fikk tips om at de hadde messetilbud helga etter. Da fikk vi 45% rabatt. Og så gikk vi for en ferdig pakkeløsning inni, i stedet for de litt fancy tingene vi hadde sett på først. Så der sparte vi 6-7000. Mangler bare at sambo blir ferdig med å sette det opp... Litt lei av å ha klesskapet over hele leiligheta Poenget mitt var egentlig at hvis man sjekker litt rundt på alternativer så kan man spare 50/60% av den prisen man tror.

Gammel 10-10-09, 21:37   #158
lillemor88
Medlem

lillemor88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 37
lillemor88 er på en erverdig vei

hei hei! litt halveis uten nett om dagen, så tenkte og stikke innom og ønske dere en god lørdag=)

stå på alle sammen!!!!

lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:32   #159
malleleo
Medlem

malleleo sin avatar

Hvor: Stjørdal
malleleo er på en erverdig vei

5 kg, på 6 uker er bra altså!

I går formiddag var vi på skogtur og fisketur, fikk litt trim da i går kveld var jeg og sambo på date, og d bli kyllingsalat,med hvitløkssaus, og unna meg litt mais tvilerpå at jeg gikk ut av ketose. gidder ikke sjekke en gang, for toleransen min har gått opp tror jeg.. har jo vært ut av ketose 1 gang og d var kl 23 etter mye alkoholkonsumering var jo i ketose neste morgen igjen, så kanskje den jeg hadde drukket så mye veske at d ikke vistes og synes var tåkete haha

gleder meg til veiedag jeg nå denne uka er bra!

sambo skeia ut med en bolle i går og kebabtallerken! han ville jo ikke for min skyld da.. men jeg unner ham d når han først er ute av ketosen..
Må skryte litt av han da; 20 kilo!! siden mars og veier 84 kg nå.. pondus har han enda, og mer å ta av, men han føler at alle musklene hans har forsvunnet etter ketolysestart.. og er ikke motivert til å trene

jaja,mine tanker etter ei fin helg.. håper alleandre hadde ei god helg også! i dag skal d ryddes og vaskes her i gårn

Gammel 11-10-09, 11:58   #160
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Høres koselig ut med date! Vi burde også blitt flinkere til å komme oss ut av huset og gjøre noe sammen - selv om det er kun blir på kino eller en liten tur på pub-en.....
Vi har to gutter på 15 og 9 år og eldstemann burde jo virkelig være i stand til å passe minstemann. Men så har det seg slik at eldstemann har Aspergers syndrom og elsker å bestemme og styre - slik at minstemann blir hans personlige slave med en gang vi er borte..... så det er ikke så ofte vi gjør det.....
Han trenger dessuten masse forberedelse (helst dager i forveien) slik at det er vanskelig å ta ting på sparket.... Men, men - kanskje neste helg???

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 12:27   #161
celeste
Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
celeste er på en erverdig vei

Vaskedag her også Gleder meg ikke så forferdelig masse, men det må gjøres Veiedag i morra, er veldig spent.

I dag skal jeg også lage kake og ha med på jobb i morgen. De skal få vanlig kake da.. Jeg tenker å ha med meg litt sjokoladekrem jeg da. Har tross alt bursdag

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:41   #162
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

var jo i ketose neste morgen igjen

Husk at målinger på morgenen ikke teller, for man har sannsynligvis ketoner i urinen uansett pga mange timer siden mat. "vanlige" folk kan også ha ketoner i urinen på morgenen. Mest sikkert resultat er på kvelden ca 2 t etter siste måltid.

Gammel 11-10-09, 14:31   #163
malleleo
Medlem

malleleo sin avatar

jeg vet d. men stidde ikke opp før 2/ tiden. "morgen" kl 17 etter vi spiste middag den dagen :P og neste kveld for å være sikker:P

Gammel 11-10-09, 14:55   #164
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Har båret inn min ærverdige ergometersykkel.. Den har vansmektet i garasjen fordi jeg har syklet på vei og kjørt bil, istedet. Mest det siste, kanskje. Men, har vært flink i noen uker nå med å trene, kjente det var på tide med litt variasjon, så nå har jeg tørket (pusse-) støvet av den, og gitt den en plass i stua. Må jo nesten bruke den, da Blir når sambo har fått på seg joggeskoa og skygga banen, men tenk, det regner... DA kan man ikke jogge, nemlig, når man har sånne fisefine, spesialtilpassa joggesko at de ikke tåler regn! Tror jeg holder meg til mine, kjøpt-på-salg-og-gulle-gode, joggesko når den tid kommer. De tåler både vann og er pyntet med ørlite hvitmaling på tuppene.. Go' skoa..

Gammel 11-10-09, 15:00   #165
celeste
Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
celeste er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Har båret inn min ærverdige ergometersykkel.. Den har vansmektet i garasjen fordi jeg har syklet på vei og kjørt bil, istedet. Mest det siste, kanskje. Men, har vært flink i noen uker nå med å trene, kjente det var på tide med litt variasjon, så nå har jeg tørket (pusse-) støvet av den, og gitt den en plass i stua. Må jo nesten bruke den, da Blir når sambo har fått på seg joggeskoa og skygga banen, men tenk, det regner... DA kan man ikke jogge, nemlig, når man har sånne fisefine, spesialtilpassa joggesko at de ikke tåler regn! Tror jeg holder meg til mine, kjøpt-på-salg-og-gulle-gode, joggesko når den tid kommer. De tåler både vann og er pyntet med ørlite hvitmaling på tuppene.. Go' skoa..

Har en ellipsemaskin stående i stua vi.. Men her ventes det ikke på at gubben tar på seg joggeskoa nei, men snarere at han skal ha en ettermiddagsdupp eller jeg får jaga han ut litt

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 15:08   #166
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Flinke dere er som har trening apperter hjemme. Jeg vet svigers har en trimsykel stående, kanskje jeg skal ringe å foreslå at jeg kan låne den litt.

Denne uka har det ikke blit svømmin på meg, og jammen dukket ikke tanta rød opp i dag, så veiedagen i morgen ser jeg ikke frem til. Jeg syns jeg leste at noen av dere har fått utsatt mensen på denne kuren, jeg har hatt mens ca hver 14dag siden jeg begynnte!!! *gal snart*

Gammel 11-10-09, 15:19   #167
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Ja, hjemmetreningsapparater er faktisk veldig kjekt... Jeg synes det er veldig tiltak å dra på senter og trene (utslitt før jeg kommer dit...) og kan ikke jogge, men sykkelen på stua den får kjørt seg... Jeg sykler i ukedagene når mannen er på jobb jeg da, og ser på tv samtidig

Nå skal vi straks i bursdag til min søte svigerinne. Hun har bestilt lavkarbo/glutenfri sjokomoussekake fra meg, så da skal jeg også holde meg til den. Hun er veldig interessert i det jeg driver med, så jeg slipper iallefall å bli prakka på alle mulige usunne ting da...

Jeg og mannen driver og planlegger økonomi og diverse stæsj i forhold til å få barn nå... Litt mye å tenke på siden jeg ikke har/vil få rett til fødselspenger og sånn, men vi er flinke til å tenke alternativt og planlegge heldigvis... Ønsker å prøve ganske snart (når jeg har vært stabil med blodprøvene noen måneder til...), så får vi se hvordan det går...

Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 15:32   #168
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av celeste, her.

Har en ellipsemaskin stående i stua vi.. Men her ventes det ikke på at gubben tar på seg joggeskoa nei, men snarere at han skal ha en ettermiddagsdupp eller jeg får jaga han ut litt

Har en av de derre løpe-marathon-og-alskens-andre-løp-mennene, jeg.. Joggesko de fleste dagene Og god oppbacking når det gjelder egne treningsmål, selv om han nok var en biiiiteliten smule sjokkert over pulsen min på hardtrening.. Hehe.. Glad den går ned, da!

Gammel 11-10-09, 15:37   #169
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Ja, hjemmetreningsapparater er faktisk veldig kjekt... Jeg synes det er veldig tiltak å dra på senter og trene (utslitt før jeg kommer dit...) og kan ikke jogge, men sykkelen på stua den får kjørt seg... Jeg sykler i ukedagene når mannen er på jobb jeg da, og ser på tv samtidig

Nå skal vi straks i bursdag til min søte svigerinne. Hun har bestilt lavkarbo/glutenfri sjokomoussekake fra meg, så da skal jeg også holde meg til den. Hun er veldig interessert i det jeg driver med, så jeg slipper iallefall å bli prakka på alle mulige usunne ting da...

Jeg og mannen driver og planlegger økonomi og diverse stæsj i forhold til å få barn nå... Litt mye å tenke på siden jeg ikke har/vil få rett til fødselspenger og sånn, men vi er flinke til å tenke alternativt og planlegge heldigvis... Ønsker å prøve ganske snart (når jeg har vært stabil med blodprøvene noen måneder til...), så får vi se hvordan det går...

Åh, så spennende! Hadde jeg vært litt yngre, så hadde det blitt prøverør på oss, også. Kan jo få i utlandet (tidl. øst-europa, f.eks), men har ikke mindre enn to venninner som har prøvd, og fått brystkreft (og ingen barn). Tror hormon-behandlingen er årsaken, jo eldre vi er, jo mere puttes det i oss, for å gjøre oss verpeklare.. Må jo sies at fire venniner har fått barn, da Verdens fineste smårollinger, og et par som er "små-store" blitt.. Er glad de norske legene er mere restriktive, og følger ordentlig opp! Tvi tvi, både med den store planen, selskapet og syklinga

Gammel 11-10-09, 18:25   #170
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Spennede Elizabethcita, det er griet å regne litt på det å få barn ja, for det blir "noen" kostnader med deg. Lykke til!

Gammel 11-10-09, 20:31   #171
Jimmys Girl : )
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Jimmys Girl : ) er på en erverdig vei

Oktoberskravletråden til 30+

Ja da prøver jeg på i gjen i morgen.... !!!!! Har skeia ordentlig ut i helga...buhu--- skulle jo ikke d...men d bare fortsatte, og har sittet inne hele helga... Blir ikke noe 30 kg i minus av dette...

Så i morgen mandag er det egg og bacon til frokost.. salat til lunsj og kylling til middag. Og jeg må visst planlegge måltidene og ha ting klart, ellers så går dette dårlig. Ketolyse jeg prøver.

Noen som veit hvor lang tid det tar etter en reell sprekk og komme i ketose igjen ?? Huff ja det er no ikkje vits og angre heller, har kost meg masse masse da!! Men det kan jeg jo også gjøre med ketolyse maten !! ; ) jaja... fortsett og ikke gi opp !!!!!

Jimmys Girl : ) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:36   #172
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Og då var helga snart over, gitt! Helgane går altfor fort, alltid.
Eg ser fleire har leita fram ergometersykkel og anna apparat. Go for it! Eg har ein ergometersykkel også, men den har gjort ein strålande jobb som stumtjenar siste åra Eg burde eigentleg drage den fram igjen, og komme meg i gong på Wiien igjen (moro, men brettet dreiv og blacka ut heile tida sist eg brukte det, noko som totalt øydela moroa), men no skal eg først bli fullstendig guggefri (antibiotikaen har gjort sitt, er mykje betre!), så skal eg byrje på eitkvart.

Har laga lavkarbolasagne med squash i dag, og vaniljepudding (enkel crème brûlée-oppskrift eg fann her inne, men uten noko søtt på toppen) som var kjempegod, samt baka Karins brød. Elles har det berre blitt huslige ting, sidan eg teknisk sett framleis er sjukmeldt, ut denne dagen.

Jimmys Girl, det er definitivt viktig å planlegge maten når ein held på med dette. Men du skal sjå at det går seg til og blir ein vane ganske raskt. Eg har nett gjort klar frukost og lunsj til både meg og min kjære for morgondagen. Har for så vidt gjort klar lunsj for fleire dagar (kjekt med middagsrestar!).

Ønsker alle ein fin kveld!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:04   #173
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

En katastrofal helg er over. Så da er vi i sving igjen mandagen... Ny uke med nye muligheter. Egget koker inne, litt fiskepudding og rømme, og tomat/agurk og te så er frokosten fullkommen

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:34   #174
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

I dag er jeg sur på meg sjøl.... Har hanglet litt gjennom dagene pga jobbsituasjon, og generellt stress, og etter å ha trent med utslitt på tirsdag kom jeg meg ikke i gang igjen heller. Selv om jeg veit jeg er avhengig av treninga for å holde på humør og fokus.
Og kom en hendelse som "toppa heile driden" i helga.... Så jeg tryna i en boks med is i går Spiste hlavparten (på rekord-tid ). Men det var ikke verdt det Ble syyykt dårlig! Og i dag våkner jeg til enda et avslag på jobbsøknad.... Ikke lett å motivere seg til å fortsette søkinga Tror jeg maler litt dør i stedet.

Gammel 12-10-09, 12:19   #175
malleleo
Medlem

malleleo sin avatar

åååååhh, forsikringsselskapet ringte og d ser dårlig ut.. hvordan i alle dager skal vi tryllefrem 75 000 kr, for å fikse fukt, sopp, osv :/ ikke har jeg jobb og ikke ser d ut til at jeg får jobb heller.. søker og søker.. må vel levere et par i morgen også ..

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.