Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-10, 09:53   #151
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

eg blir motivert av å lese denne tråden! dere er jo så flinke alle sammen! eg begynte på mandag og gleder meg veldig til veiedagen å sjå om eg får til dette!

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:15   #152
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Da har jeg holdt på i 10 dager og tatt av 3,5 kg. Er så fornøyd! Ikke er det vanskelig heller. Blir flinkere og flinkere til å kombinere dette med samme maten som resten av familien spiser. De andre får litt mer enn meg da gullrøtter i woken og nudler eller ris som jeg står over. Nå har jeg 10 kg igjen, og det er vel de som blir tøffe. Men dette opplegget klarerjeg :-)

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:19   #153
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Dag 9 allerede:-) kjennes fortsatt helt fint..ikke sulten, sover godt...ikke problemer med magen ene eller andre veien..godt humør

Mye god, sunn mat. Kjennes som sukkeravhengigheten er borte nå - men vet det er for tidlig å feire helt enda - sies at det skal minst tre uker/21 dager til for å få "et nytt liv" dvs kutte en avhengighet og inarbeide nye vaner.

Skal ned 10 kg, ganske sikker på at noen er borte allerede og kjenner det på klærne - men vi har ikke vekt som funker! .. må kanskje skaffe meg det, eller dra til mamma og veie meg..

Uansett har jeg vedlig tro på 2010 :-) :-) sola skinner og salaten i lunsjen smakte kjempegodt idag (tunfisk, stekt blomkål og Squash, issalat, litt tomat, feta ost..mye olje)

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 13:29   #154
Vanilia
Juniormedlem
 
Vanilia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bærums Verk
Alder: 54
Innlegg: 10
Vanilia er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg slenger meg også med her! Jeg har slitt med overvekt i alle år, spesielt ille ble det etter at jeg fikk barn i 2001. Har prøvd "alt" - Grete Roede, diverse suppe- og fastekurer, Nutrilett, Vektvokterne... you name it. Hver gang har jeg gått opp alt sammen + litt til. Så leste jeg en inspirerende artikkel i Bedre Helse om en dame som hadde gått ned 46 kg på 9 mnd med hjelp av lavkarbo/ketolyse og oppfølging av ernæringsekspert Dr. Med. Sofie Hexeberg. Jeg bestilte time hos Sofie Hexeberg over nyttår, hun var kjempebra! Kom med mange innspill og forslag. Jeg ble veid og målt, og tok en masse blodprøver, også fikk jeg med meg boken "Spis deg ned i vekt" av Sven Sture Skaldeman som hjemmelekse. Har lest den fra perm til perm og er kjempeinspirert!

Begynte på lavkarbo (under 20 gram pr dag) torsdag 7. januar.
Jeg er 1,60 høy og 1. januar veide jeg 96 kg. Det er 4 kg mer enn da jeg gikk gravid i 9'ende måned. Føler meg helt forferdelig og ser ut som en tønne. Mitt langsiktige mål er å komme ned i 65 kg, altså ca 30 kg ned.

Ketolysedietten passer meg ypperlig. Har aldri vært spesielt glad i hverken brød eller poteter egentlig, man spiser det vel mest fordi man er "opplært" til det. Nå går det i egg og bacon, tunfisk med fetaost og egg, stekt kjøttdeig med masse ost og løvbiff med gorgonzola. Er i ketose (siden i går) og har gått ned 600 gram siden torsdag.

Blir spennende å følge dette forumet og dere andre som er på denne dietten :-)

Vanilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Skaldemans metode Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 14:36   #155
tb2003
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1
tb2003 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei!

Jeg er også ny i januar, og har som hovedmål å få kroppen min i bedre form, for å minske helseproblemene mine (har PCOS, sliter endel med betennelser i muskler og ledd, og ønsker å bli gravid igjen). Håper selvsagt også at vekten vil bli betraktelig redusert (-10-15kg).

Jeg har satt meg mest inn i Atkins, men har ikke helt klart å finne forskjellen på Atkins og Ketolyse....(har lest endel på nett, men ikke lest boken til Torkill som mange nevner her).

Jeg begynte søndag, og idag er det tirsdag. Jeg synes det er VANSKELIG, og har søtsug til tusen, men er def. mest mentalt. Har bare lyst på det jeg ikke skal ha. Det vanskeligste for meg er faktisk drikken, veldig vanskelig å bare drikke vann. Brus er greit nok å gi opp, men melk sliter jeg med. Har klart å holde meg sterk (i 2,5 dag-WOW ;-)...men blir lettere når jeg merker positive endringer på kroppen.

Kjøpte ketostix idag, men skjønte ikke helt hvor jeg skal ligge henn for å være i ketose.... Skal stixen kun vise "negativt" for at jeg er i ketose?

Lykke til allesammen :-)

tb2003 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 15:37   #156
peruvian
Juniormedlem
 
peruvian sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 44
peruvian er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hah, jeg selv gikk ned 2 kg etter bare sofaligging, godteri- og matspising. Hvordan er det mulig?! Jeg klager ikke nei!

Opprinnelig lagt inn av karatekid, her.

Jeg er en januarstarter, startet opp med trening og ketolysekosthold i går.
Fikk også en hyggelig overraskelse da jeg oppdaget at jeg på en eller annen måte hadde gått ned nesten 4kg i jula
120kg atm, og har tenkt meg ned til 100 i første omgang, uten noe spesifikt mål for når det skal skje - men det hadde ikke gjort noe om noe av det hadde forsvunnet til sommeren
Lykke til til alle andre!

__________________



peruvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ke2lyse Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 16:55   #157
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

I dag var det første gang at jeg ble satt på prøve. Det var en anledning der det ble servert både iskake, formkake, julekaker og -godter. Det var ikke så veldig stor prøve da for jeg var ikke spesielt fristet av noe av det. Det verste var å være "prippen" og ikke skulle ha noe. Det var heldigvis bare ei som satt ved siden av meg som spurte hvorfor. Ingen andre reagerte.

Jeg tenker i grunnen ikke på de tingene jeg ikke kan spise. Savner det ikke. Og det er etter bare litt over en uke

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 14:36   #158
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av tb2003, her.

Kjøpte ketostix idag, men skjønte ikke helt hvor jeg skal ligge henn for å være i ketose.... Skal stixen kun vise "negativt" for at jeg er i ketose?

Dersom det er fargeforandring på sticksen, er du i ketose!!!
Viser den "negativ" er det negativt! Dvs at det er ingen(negativt) ketoner i urinen din!

Mål med sticksen om kvelden, minst 2 timer etter siste måltid. Da kan du være mest sikker på at resultatet er riktig!

Altså: alle utslag er utslag!

Du trenger ikke bare drikke vann, da! Selv om det er det beste/sunneste!
Melk utgår, men kaffe/te, litt lett- brus eller sukkerfri saft etc går også an!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 14:45   #159
Designeren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Innlegg: 44
Designeren er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Heisann!

Jeg startet på mandag. Jeg må innrømme at jeg har gjort dette før, og at det er veeeeldig lett å falle tilbake til gamle vaner igjen... Grunnen til at jeg startet nå, er at jeg har 10-15 kilo jeg skal bli kvitt. Dette kostholdet er helt ypperlig for meg, da jeg ikke er veldig glad i brød og poteter.

Det eneste negative med denne dietten er at man går rundt og lukter sprit - hvertfall jeg. Det er prosessen i kroppen som gjør dette og min samboer bemerket det allerede i går (etter 2 dager!!!)

Jeg har brukt deler av dagen i dag til å sjekke litt oppskrifter o.l. Må si folk her er flinke til å dele med seg av gode råd

Så da "snakkes" vi vel her inne?

Designeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:50   #160
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

klart vi snakkes! Godt å kunne støtte og hjelpe hverandre

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:52   #161
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Du trenger ikke bare drikke vann, da! Selv om det er det beste/sunneste!
Melk utgår, men kaffe/te, litt lett- brus eller sukkerfri saft etc går også an![/quote]

kan en bare drikke LITT lett-brus? eg drikke sikkert fleire liter for dag...

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 19:58   #162
Kakemor
Juniormedlem
 
Kakemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 59
Innlegg: 16
Kakemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

10 dager på ketolysekuren nå, og jeg er kjempefornøyd Har gått ned 3,8 kg til nå, sånn uoffisielt, og begynner å komme forbi den verste tissetrangen (mest plagsomt om natta!). Så det innledende væsketapet er kanskje snart forbi. Føler meg aldri ordentlig sulten, og er overrasket over at jeg kan gå så mange timer uten å spise. På et vanlig kosthold ("før") ville jeg ha følt meg kjempesulten og helt skjelven hvis det gikk for mange timer.

Var ordentlig kvalm dag 2, men det gikk heldigvis over til dag 3. Lett trening på treningssykkel har gått veldig fint til nå, bortsett fra at jeg ikke har trent siden lenge før jul, og blir ganske så øm i rumpa...

__________________
Kakemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:58   #163
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Dag 10 snart over Var skikkelig slapp idag..men leste at bringebær hadde lite karber og kjøpte meg det og spiste en håndfull - mmm nydelig godt

Var det jeg trengte for å komme meg opp av sofaen og trene ikveld

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 22:49   #164
Blid
Nytt Medlem
 
Blid sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 5
Blid er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg er så stolt i dag! Jeg har vært på kurs med jobben i 2 dager på hyttetur. Og hva gjør man på hyttetur?? joda, man griller pølser, spiser godterier og drikker usunne ting (les øl ol) som ikke akkurat er musikk i ketolyseører... Men det gikk så fint! Med litt planlegging med eget brød og omelett med meg hjemmefra så klarte jeg å unngå alle fristelser.
Tok med baconcrisp som snop og et par lavcarbøl, Er fremdeles i Ketose og er kjempeglad for at det gikk så bra
Så ikke få panikk for store sammenkomster med mat, bare planlegg litt på forhånd!
Ser det er mange som har vært kjempeflinke! Supert alle sammen og velkommen til alle dere andre nye her inne Stå på!
har veiedag på mandag, men har tenkt å veie meg i morgen tidlig bare for morro. Er kjempespent

__________________


Blid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 00:24   #165
lynmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 25
lynmamma er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg startet på mandag 11.01.10 og nå er jeg klar for en endring! Jeg spiste lavkarbo og gikk ned i vekt for ca to år siden, så ble jeg gravid og spiste "normalt" frem til ammingen var unnagjort. Gutten vår ville ikke ha mer like før jul, så da så jeg en gylden mulighet til å starte på ny frisk når det nye året kom. Jeg prøver å holde meg unna karbohydrater fordi jeg reagerer veldig på det. De karbohydratene jeg får i meg er i all hovedsak fra grønnsaker og salat. Gleder meg til mandag, som er veiedag

lynmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 07:10   #166
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Uff i dag hadde jeg en kjedlig start på dagen. Jeg gikk på vekten, selv om jeg egentlig ikke skal veie meg før på mandag. Den viste +400 gram ift til vekten på mandag Og jeg som følte at dette gikk så bra. Har vært i ketose litt over en uke. Denne uken har jeg kommet i gang med trening også. 1 time spinning på treningssenteret på mandag og litt over 1 time på ski i går.
Noen andre som har hatt det sånn??

Håper på bedre resultater snart. Jeg skal hvertfall ikke gi opp så lett.

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:59   #167
Vanilia
Juniormedlem
 
Vanilia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bærums Verk
Alder: 54
Innlegg: 10
Vanilia er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

1 uke har gått, og vekten viser -2,8 kg. Absolutt ingen tegn til ubehag, jeg fråtser i god mat (egg, bacon, omelett, laks, makrell, biff med kryddersmør og stekt kjøttdeig med ost) og rekker ikke bli sulten før neste måltid. Spiser 3 måltid om dagen, frokost, lunch og middag, og drikker MASSE vann. De første dagene var jeg fysen på noe på kvelden, da tok jeg ostesticks med spekeskinke rundt. De siste dagene har jeg imidlertid ikke hatt behov for noe på kvelden. Ketostix'en viser mørk lilla, altså helt ytterst på skalaen. Jeg lurer på hvor lenge man kan ligge på det nivået? Jeg følger Sten Sture Skaldemans metode, som i praksis går ut på å spise naturlig mat, spise når man er sulten og ikke spise når man ikke er sulten, selv om klokken tilsier at det er lunsj. Må si at å gå på vekten i morges ga meg et skikkelig kick, måtte gå på flere ganger for å sjekke om det virkelig var riktig!

Vanilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Skaldemans metode Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:05   #168
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av €Lene€, her.

Uff i dag hadde jeg en kjedlig start på dagen. Jeg gikk på vekten, selv om jeg egentlig ikke skal veie meg før på mandag. Den viste +400 gram ift til vekten på mandag Og jeg som følte at dette gikk så bra. Har vært i ketose litt over en uke. Denne uken har jeg kommet i gang med trening også. 1 time spinning på treningssenteret på mandag og litt over 1 time på ski i går.
Noen andre som har hatt det sånn??

Håper på bedre resultater snart. Jeg skal hvertfall ikke gi opp så lett.

Helt normalt at vekta kan svinge! Måler du deg? Slett ikke uvanlig at vekta svinger mens cm måla krymper
Greit å huske på at kroppen ikke er en maskin vi kan programmere til å bare gå nedover og at det er flere ting som spiller inn. Feks mens-syklusen, litt mye saltmat so binder vannet, litt mindre ut ved dobesøk osv
På meg går gjerne vekta ned i rykk og napp... ligger stille/går litt opp og plutselig detter jeg ned ett par kg. Kroppen er en finurlig ting

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:33   #169
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Noen her ute som har veie dag på fredager??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:46   #170
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg har

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:00   #171
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Lizza, her.

Jeg har

Så bra.. da snakkes vi i morgen

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:01   #172
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg har også, veldig spent. Andre uka mi ferdig i morgen :-)

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:03   #173
Designeren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Innlegg: 44
Designeren er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg satser på veiedag på mandag
Da er det lettere å være flink i helgen selv om man skal bort f.eks. Hvem vil vel at vekta skal gå oppover?

__________________
Designeren
Sjekk min hjemmeside:
www.friskbrisdesign.no

Designeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:09   #174
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Designeren, her.

Jeg satser på veiedag på mandag
Da er det lettere å være flink i helgen selv om man skal bort f.eks. Hvem vil vel at vekta skal gå oppover?

Joda, sant det.
Men jeg tenker slik at viss jeg har vært flink før helga. Så holder det motivasjonen oppe i helga oxo
Sånn at jeg ikke går på en sprekk

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:59   #175
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

Du trenger ikke bare drikke vann, da! Selv om det er det beste/sunneste!
Melk utgår, men kaffe/te, litt lett- brus eller sukkerfri saft etc går også an!

kan en bare drikke LITT lett-brus? eg drikke sikkert fleire liter for dag...

Jeg er bare litt forsiktig så jeg ikke får en eller annen på nakken!

Neida, men dette har vært så mye diskutert her inne og vi er ikke akkurat enige, for å si det sånn!

Jeg kan drikke litervis med Cola Zero og likevel gå ned, andre tåler ikke noen form for søtstoff uten at vektnedgangen stopper opp og noen vil rett og slett ikke putte sånn gift i kroppen sin.
Noen mener også at det opprettholder søtbehovet/-suget om man bruker mye søtningsstoffer!

Så dette er nok noe du rett og slett må finne ut av selv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no