Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-10, 01:11   #151
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

asså jeg har helt motsatt problem der jeg med rumpe og lår, hehe for de er tynne ;p så jeg må ikke gå ned noe i rumpa heheh ;p ser jo ut som en mellomting av en gorilla og ett spisestuebord..! hehe ;p

satse på det passer litt bedre sammen når non kilo er borte ;D

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 01:12   #152
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

har foresten ånden til en gorilla å ;p så ja der er vi tydligvis fler ;P

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 07:14   #153
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Det er jo kjempebra!

Jeg har også alltid vært stor....eller har i hele mitt liv følt meg stor. Ser på bilder ti år tilbake i tid, da jeg var ungdom, så synes jeg ikke at jeg var stor i det hele tatt...skjønner ikke tankegangen min da... Menmen..nå er jeg over 100 kg, så nå ER jeg stor og har vært her lenge. Gleder meg til lettere tider!


Jaaa lekre er vi og lekrere skal vi bli

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 07:15   #154
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

asså jeg har helt motsatt problem der jeg med rumpe og lår, hehe for de er tynne ;p så jeg må ikke gå ned noe i rumpa heheh ;p ser jo ut som en mellomting av en gorilla og ett spisestuebord..! hehe ;p

satse på det passer litt bedre sammen når non kilo er borte ;D

Sånn er det bare dessverre, forskjellig kroppfasong er jo grunnen til dette..Noen legger på seg på overkroppen og noen på magen, noen bare på rompe lår..lagt på meg over alt jeg..så tar ganske lang tid før du ser resulatater!!!! skal jo ha vekk litt over alt...

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 08:20   #155
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Startet på maitråden, men går over å skrive på juni nå. Ser lite resultat i uke 4. Litt skuffet, men slik kan det jo være for mange har jeg forstått. Vil fortsette jevnt og trutt videre. Lykke til dere andre med!

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 09:44   #156
Ferskingen
Nytt Medlem
 
Ferskingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 3
Ferskingen er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Tråd for junistartere

Startet på ketolyse for et par uker siden, men glemte å både veie/måle meg - i tillegg til at jeg tror har vært i en mellomting av ketolyse/lavkarbo Så jeg tok dagen i går som den første dagen i ny kur... I den forbindelse lurer jeg på: Hva er best? South Beach dietten eller Andersens ketolysekur? Noen som har erfaring med begge?

Ser ellers at andre plages med det samme som meg selv - en ånde som kan ta drepen på de fleste.. Var spesielt morsomt da min datter sto på butikken og sa med høy stemme: "Mamma IKKE pust på meg!! Du har den verste ånden EVER!!" Unødvendig å si at hvis det hadde vært et hull i gulvet, så hadde jeg kravlet meg ned dit
Håper det ikke går lang tid før den forsvinner....

Prøver også MCT-olje for å se om det setter fart på forbrenningen. Noen som har erfaringer med den?

Mye spørsmål - men sånn er det når man er fersking i faget

__________________


Ferskingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolysekur - men det går tregt ;) Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 10:12   #157
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Ferskingen, her.

Startet på ketolyse for et par uker siden, men glemte å både veie/måle meg - i tillegg til at jeg tror har vært i en mellomting av ketolyse/lavkarbo Så jeg tok dagen i går som den første dagen i ny kur... I den forbindelse lurer jeg på: Hva er best? South Beach dietten eller Andersens ketolysekur? Noen som har erfaring med begge?

Ser ellers at andre plages med det samme som meg selv - en ånde som kan ta drepen på de fleste.. Var spesielt morsomt da min datter sto på butikken og sa med høy stemme: "Mamma IKKE pust på meg!! Du har den verste ånden EVER!!" Unødvendig å si at hvis det hadde vært et hull i gulvet, så hadde jeg kravlet meg ned dit
Håper det ikke går lang tid før den forsvinner....

Prøver også MCT-olje for å se om det setter fart på forbrenningen. Noen som har erfaringer med den?

Mye spørsmål - men sånn er det når man er fersking i faget

Hei,
Først vil jeg bare nevne at ketolyse hører inn under paraplybetegnelsen lavkarbo. Vil anbefale deg å lese deg opp på de ulike lavkarbo retningene og finne ut hva som passer for deg, noen trives med å være i ketose andre ikke. Her finner du mer informasjon om de ulike lavkarbo retningene. http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6
”Den” ånden er en tydelig indikasjon på at du er i ketose og for de fleste så går den over etter hvert.
Jeg har prøvd MCT olje men synes ikke det var mye til hjelp, men for mange er den et fint supplement for å få i seg nok fett i løpet av dagen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:29   #158
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Kom på noe... Da jeg var 17 var jeg i syden med min kjære. Vi var på vei opp fra vannet og mot oss kom det en gammel dame. Se det for deg: Brun og skrukkete som en rosin, toppløs og pupper som hang ned på knærene. Jeg tuller ikke når jeg sier at det var like før hun sparket i de med knærene! Må ha gjort et voldsomt inntrykk for selv mannen min, som aldri husker noe, husker dette! Haha, sorry, ikke for å skremme deg, men.... Du begynte! :-)

Klem

Hahaha! jeg ser det for meg ja! Hehe! Men jeg ser for meg at dette er litt vanligere for den eldre garde!? :P Blir mine sånn i en alder av 25 så kommer jeg til å gjøre noe med de altså!! :P Adder de til listen! :P Må vel få fjerna overflødig hud på magen også, HVIS jeg klarer dette!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:34   #159
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

asså jeg har helt motsatt problem der jeg med rumpe og lår, hehe for de er tynne ;p så jeg må ikke gå ned noe i rumpa heheh ;p ser jo ut som en mellomting av en gorilla og ett spisestuebord..! hehe ;p

satse på det passer litt bedre sammen når non kilo er borte ;D

Haha, da tror jeg overkroppen min og unerkroppen din hadde passa sammen...jeg ser helt feil laga ut. Har lovehandels, og derifra og ned er alt mye større ut...ser ut som to helt forskjellige kropper.. Men om handelsene kyrymper sånn at det ser ut som den store rompa hører til resten om ikke annet, så er vel det bedre.

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:36   #160
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei og hå fra flyplassen!

Dette er den desidert beste dlankekuren jeg har vært på! Måtte ha noe kjapp mat på flyplassen. Mannen foreslo pølse i brød. "Ja takk," sa jeg og tok kun pølse m. Bacon. Masse fett.., skikkelig god slankemat! :-) i tillegg hadde jeg et kokt egg, så da var lunsjen i boks! Deeeeeiliiiig og så enkelt! Love it! Fant forresten noen kokos-godter her m. Lite kh. Kun 3 kh. Pr. Enhet (ca. 30 pr 100g) Ikke akkurat perfekt, men sikkert greit å ha om man bare MÅ. Bedre enn sjokolade og jeg tror jeg kan klare meg med en halv enhet, då da blir det bare 1,5. :-) jeg kjøpte de, mannen har smakt, men ikke jeg! Hehe, har skapene fulle av bacongull (? Det lovlige ihvertfall) og mørsk sjokolade, men har ikke hatt noe behov! :-)

cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:38   #161
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av rik, her.

Startet på maitråden, men går over å skrive på juni nå. Ser lite resultat i uke 4. Litt skuffet, men slik kan det jo være for mange har jeg forstått. Vil fortsette jevnt og trutt videre. Lykke til dere andre med!

Jeg er godt ut i andre uke å har STARTA med dårlige reultater lik -nesten 1 kg, på vekta...
MEN Cm forsvinner så fort at jeg tror nesten ikke det jeg ser på målebåndet! JIPPIII!
Det er til stor hjelp for motivasjonen!

Foreslår å måle cm for ALLE!!! En dag vil vekta stagnere litt, selv om man er i ketose, og da er det til stooor hjelp å se at ting skjer likevel!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:39   #162
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Hahaha! jeg ser det for meg ja! Hehe! Men jeg ser for meg at dette er litt vanligere for den eldre garde!? :P Blir mine sånn i en alder av 25 så kommer jeg til å gjøre noe med de altså!! :P Adder de til listen! :P Må vel få fjerna overflødig hud på magen også, HVIS jeg klarer dette!

Haha, folk må tro jeg er sprø her jeg sitter og ler høyt gir meg selv! :-) Og ja, jeg regner ikke med at du vil få slike pupper nå, og hvis du får det får vi starte en innsamlingsaksjon! :-D

klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:53   #163
Aminata00
Juniormedlem
 
Aminata00 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 34
Innlegg: 20
Aminata00 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Prøv å ta en titt på denna tråden, der finner du tabeller http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34431
Ellers er det mange som bare leser etiketter, og det funker bra når man er inne i det.

Takker for svar! =)
Jeg får prøve meg litt frem. Jeg hadde uansett fullt utslag på ketose-strixsen, det må jo bety at jeg gjør ting riktig?
Foreløpig følger jeg oppskrifter etter "de beste GI-oppskriftenes" 14 dagers "kom i gang-meny". Så jeg regner med at jeg holder meg på riktig antall karber. Jeg har ikke komt helt inn i dette med å telle, og vet ikke helt om jeg er så keen på det. Er redd jeg blir litt "hysterisk". Ble litt overfokusert på kcal når jeg var på vektklubben en periode, og det skremte meg litt. Leser jo på etiketten før jeg spiser og sørger for at alt har et lavt innhold av karbohydrater.

__________________


Aminata00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 12:54   #164
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Rettelse: Jeg veier nå 102 kg! Starta på 105, så da har jeg gått ned 3 kg. ÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til å være under 100!!!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 13:15   #165
Aminata00
Juniormedlem
 
Aminata00 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 34
Innlegg: 20
Aminata00 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Rettelse: Jeg veier nå 102 kg! Starta på 105, så da har jeg gått ned 3 kg. ÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til å være under 100!!!

Og det er ikke lenge til!! =) Du er god! =)

__________________


Aminata00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 14:46   #166
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Dette er kanskje et litt intimt/personlig spørsmål, men må spørre likevel.
Er liksom ikke så mange andre jeg føler jeg kan spørre om dette.
Mitt "problem" er at jeg ikke går på do. (ikke for å tisse altså, det gjør jeg mange ganger daglig )
Har ikke vært på flere dager nå. Er det normalt?

__________________


u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:14   #167
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av u-no-hoo, her.

Dette er kanskje et litt intimt/personlig spørsmål, men må spørre likevel.
Er liksom ikke så mange andre jeg føler jeg kan spørre om dette.
Mitt "problem" er at jeg ikke går på do. (ikke for å tisse altså, det gjør jeg mange ganger daglig )
Har ikke vært på flere dager nå. Er det normalt?

Jeg vet ikke så mye om akkurat det, annet enn at mamma ble bedre i magen en godt stund, etter at hun starta med lavkarbo, men så ble ble det plutselig tregt igjen....Jeg har motsatt problem...jeg ble også bedre, men to ganger av de tre siste dagene har det blitt helt rennende...(blir nesten litt rød når jeg sitter å skriver her) Det ble så ille at jeg måtte bare løpe altså...skikkelig ekkelt...hadde gått rett i buksa om jeg ikke hadde knipt igjen med alt jeg hadde... :S

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:15   #168
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Aminata00, her.

Og det er ikke lenge til!! =) Du er god! =)


Takk!
Endelig skjer det noe!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:28   #169
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av u-no-hoo, her.

Dette er kanskje et litt intimt/personlig spørsmål, men må spørre likevel.
Er liksom ikke så mange andre jeg føler jeg kan spørre om dette.
Mitt "problem" er at jeg ikke går på do. (ikke for å tisse altså, det gjør jeg mange ganger daglig )
Har ikke vært på flere dager nå. Er det normalt?

Jeg har og samme tingen..må ikke like ofte på do lengre
Bare deilig egentlig! liker ikke å tørke mæ i ræva i grunn..

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:41   #170
Aminata00
Juniormedlem
 
Aminata00 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 34
Innlegg: 20
Aminata00 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jeg har og samme tingen..må ikke like ofte på do lengre
Bare deilig egentlig! liker ikke å tørke mæ i ræva i grunn..

Haha, fantastisk!=)

Jeg har det også sånn. Magen jobber litt treigere. Tror det er vanlig med forstoppelse når man går på lavkarbo. Det sa hvertfall dama i helsekostbutikken. Med de har noe greier der som skal hjelpe. Vi får jo ikke så mye fiber i oss lengre, som vi gjorde gjennom brødet. Så hvis det blir helt ille så finnes der fibertilskudd o.l. som kan hjelpe=)

__________________


Aminata00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:43   #171
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Jau, ....


AAAOOO, ser på bakeprogram..det var den LEKRESTE ostekaka ever.....

Stekt i ovn, med kjeksbunn og blåbær og ost....den må jeg prøve å lage på et ketolysevis..Noen som er interessert i at jeg skal prøve???

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:59   #172
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tråd for Junistartere

Opprinnelig lagt inn av Dessi, her.

Hei!
Jeg startet på mandag og blir gjerne med på Junistarterne. Første gang jeg prøver dette, men i forhold til hva som kan spises og ikke, føler jeg at dette er meg.

Jeg var tilbake til karbo en stund, men hoppet tilbake til lavkarbo igjen, det er så mye digg mat her! Kjekt å passe vekta og spise laks med rømmesaus til middag...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 16:05   #173
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jau, ....


AAAOOO, ser på bakeprogram..det var den LEKRESTE ostekaka ever.....

Stekt i ovn, med kjeksbunn og blåbær og ost....den må jeg prøve å lage på et ketolysevis..Noen som er interessert i at jeg skal prøve???

Ja det må du prøve!
Du kan bytte ut kjeksa med nøttebunn! Jeg prøvde knuste mandler og smør ut i fra ei oppskrift her inne, men synes det ble litt for mye smørsmak! Det skal gå an å blande nøtter med egg og litt forskjellig ogå steike den..kan være det finnes en sånn oppskrift her inne. Jeg skal prøve det neste gang iallfall!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 16:32   #174
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Ja det må du prøve!
Du kan bytte ut kjeksa med nøttebunn! Jeg prøvde knuste mandler og smør ut i fra ei oppskrift her inne, men synes det ble litt for mye smørsmak! Det skal gå an å blande nøtter med egg og litt forskjellig ogå steike den..kan være det finnes en sånn oppskrift her inne. Jeg skal prøve det neste gang iallfall!

Da skal jeg gjøre det vd neste anledning! Nå lager jeg solsikkebrød, bare jeg bruker gresskarkjerner.Det ser knallgodt ut. har puttet litt ekstra ting oppi, bla: Olje, oliven, kruskrakli og div krydder. Oliven på toppen såklart!...Laga dobbel røre og, så det blir nok brød fremover! Bilder kommer

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 16:44   #175
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jeg har og samme tingen..må ikke like ofte på do lengre
Bare deilig egentlig! liker ikke å tørke mæ i ræva i grunn..

hehe

savner det ikke jeg heller altså, men synes bare det var litt rart.
Jeg får vel vente noen dager og se hva som skjer. Og skjer det ingen ting, løper jeg på apoteket. (hvis jeg tør )

__________________


u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no