Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 10:17   #151
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Takk!

Jeg tror joggu jeg har gått inn en cm rundt magen! Wooo! Og det var til og med etter mat. Magen har stått stille på akkurat samme målet i evigheter mens andre mål har gått inn, så dette er et helt nytt tall for meg! Håper det fortsetter!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:17   #152
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje



Jeg følger intenst med !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:19   #153
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Haha, der løy jeg visst. Sjekka notering av vitale mål, og har sett akkurat dette tallet før, men bare en eller to ganger. Jeje.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:23   #154
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg kan også rapportere om en smalere midje

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:28   #155
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Så bra, Photo

Jeg har blitt 2 cm smalere rundt midjen. Det er cocosaen, det er jeg faen meg sikker på

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:30   #156
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Så bra, Photo

Jeg har blitt 2 cm smalere rundt midjen. Det er cocosaen, det er jeg faen meg sikker på

Cool!
Jeg ligger fortsatt tre cm over det absolutt smaleste jeg har vært rundt midja, men jeg håper det går seg til snart. Drømmen er å komme under åtti cm, og jeg har vært farlig nære ...!
Men jeg tror også at kroppen fortsatt samler vann, men jeg merker at det slipper litt i rykk og napp nå.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:15   #157
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Forresten, en helt annen ting.. Det står jo veldig klart presisert at oljen skal holdes mørkt og kjølig med kork.. Jeg jobber vekk og til tirsdag reiser jeg... Reise-tiden er ca 8 timer før jeg er ved et nytt kjøleskap... Kan dette være et problem ift å ta med Udo'sen? Burde jeg fryse den i forkant sånn at den forhåpentligvis ikke klarer å komme over grensa som står på flaska på 7grader?

Ingen som vet eller har forslag

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:17   #158
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ingen som vet eller har forslag

Du kan få kjøpt sånne små vesker på apoteket som holder f.eks. insulinsprøyter kjølige. Ser ut som brilleetui. Mulig du må helle over oljen i mindre flasker.

Verdt et forsøk, kanskje ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:18   #159
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Eller bruk en liten kjølebag. Jeg har kjøpt en liten snerten sak på Nille. Størrelse så den tar en 6-pack

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:29   #160
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Du kan få kjøpt sånne små vesker på apoteket som holder f.eks. insulinsprøyter kjølige. Ser ut som brilleetui. Mulig du må helle over oljen i mindre flasker.

Verdt et forsøk, kanskje ?

Jeg vet helt sikkert at jeg ikke kan helle det over i noe, jobber offshore og kontrollen på heliporten er veldig streng så alt av sånne ting være forseglet

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Eller bruk en liten kjølebag. Jeg har kjøpt en liten snerten sak på Nille. Størrelse så den tar en 6-pack

Av samme grunn som over er jeg veldig usikker på om jeg får en kjølebag igjennom sikkerhetskontrollen Den skal overleve 2 flyturer og en helikoptertur den flaska da, så uansett må jeg jo pakke den godt inn.. Bare bekymret for temperaturen Skal ikke være lett Derfor jeg tenkte, siden det står at man kan fryse den når den er uåpnet for å forlenge holdbraheten, at det kanskje funker hvis jeg da fryser den først og at den da vil holde seg kald nok til jeg er fremme?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:36   #161
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Derfor jeg tenkte, siden det står at man kan fryse den når den er uåpnet for å forlenge holdbraheten, at det kanskje funker hvis jeg da fryser den først og at den da vil holde seg kald nok til jeg er fremme?

Så lenge det står at den kan fryses, så synes jeg det er verdt et forsøk!

Menneh... Flaskene står framme i romtemperatur og fullt lys i alle butikker der jeg har sett dem. Kan det være noe bra da? Uåpna eller ei?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:42   #162
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.


Av samme grunn som over er jeg veldig usikker på om jeg får en kjølebag igjennom sikkerhetskontrollen Den skal overleve 2 flyturer og en helikoptertur den flaska da, så uansett må jeg jo pakke den godt inn.. Bare bekymret for temperaturen Skal ikke være lett Derfor jeg tenkte, siden det står at man kan fryse den når den er uåpnet for å forlenge holdbraheten, at det kanskje funker hvis jeg da fryser den først og at den da vil holde seg kald nok til jeg er fremme?

Vil tro det er like mye som kan ødelegges om den fryses som om den blir varm?

Hva med å legge den LITT i fryseren, så den blir skikkelig kald, og så pakke den inn i godt med avispapir? Papiret isolerer greit, event thermopose?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:45   #163
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Så lenge det står at den kan fryses, så synes jeg det er verdt et forsøk!

Menneh... Flaskene står framme i romtemperatur og fullt lys i alle butikker der jeg har sett dem. Kan det være noe bra da? Uåpna eller ei?

Nei det tror jeg ikke er bra Det er presisert at de skal stå kaldt og mørkt ihvertfall( og ikke komme i kontakt med oksygen da, men det gjelder jo ikke når de er uåpna).. For å unngå harskning av oljene mener jeg det var(glemmer litt fort når jeg bare leser ting sånn kjapt ).. Men i helsekosten der jeg kjøpte hadde de et eget lite kjøleskap til de altså=)

Ja, lurer på om jeg rett og slett bare må prøve frysemetoden jeg

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:53   #164
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Så lenge det står at den kan fryses, så synes jeg det er verdt et forsøk!

Menneh... Flaskene står framme i romtemperatur og fullt lys i alle butikker der jeg har sett dem. Kan det være noe bra da? Uåpna eller ei?

Kjøleskap der hvor jeg kjøpte min også.


Men - hva med sånne "kjøleposer" for ølbokser? Kan det brukes under transport, kanskje? Og kanskje du kan pakke flaska sammen med noen poser med isbiter fram til første flyplass?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:07   #165
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Vil tro det er like mye som kan ødelegges om den fryses som om den blir varm?

Hva med å legge den LITT i fryseren, så den blir skikkelig kald, og så pakke den inn i godt med avispapir? Papiret isolerer greit, event thermopose?

Det står på esken den kom i, under oppbevaring at: Oppbevares kjølig ved høyst 7grader C, før og etter åpning. Åpnet flaske er holdbar i 6 uker. Forlenget holdbarhet på opptil 2 år oppnås ved frysing av uåpnet flaske. Kostilskudd kan ikke erstatte et sunt og variert kosthold.
Så jeg tror ikke frysing vil skade oljen, bare redd for at den blir for varm underveis

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kjøleskap der hvor jeg kjøpte min også.


Men - hva med sånne "kjøleposer" for ølbokser? Kan det brukes under transport, kanskje? Og kanskje du kan pakke flaska sammen med noen poser med isbiter fram til første flyplass?

Ja, det kan jeg jo gjøre Det er ca 2,5 timer hjemmefra til første innsjekk så det hjelper jo litt

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:09   #166
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lurer i såfall på hvordan feks iherb sender sine Udo`s flasker?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:17   #167
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Enda en god grunn til å bruke DHL-transport?

Jeg tror ikke noen timer eller dager har så mye å si i denne sammenhengen. Det er stor forskjell på å ha flaska i romtemperatur under transport og å ha den stående framme på benken til daglig.

Så lenge det står på pakken at den kan fryses, så stoler jeg på at det ikke er skadelig.
På den andre side: Lasteromma på fly er som regel kalde, så du trenger kanskje ikke noe ekstra kjøleemballasje der?

Evt frys den, og pakk den godt inn i bobleplast. Den er både knusesikring og god temperatur-isolasjon.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:19   #168
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Lurer i såfall på hvordan feks iherb sender sine Udo`s flasker?

Hmm, ja du sier noe der... De som havner på postkontoret i noen dager osv kan jo umulig være så kalde i alle fall.. Dere som har fått dem på døra, hvis det er noen? Hvordan temp har det vært på de da, hvis dere husker? Kanskje det ikke er så krise da... Det er jo et begrenset tidsrom den evt vil kunne få litt høyere temperatur liksom..

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:22   #169
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Enda en god grunn til å bruke DHL-transport?

Jeg tror ikke noen timer eller dager har så mye å si i denne sammenhengen. Det er stor forskjell på å ha flaska i romtemperatur under transport og å ha den stående framme på benken til daglig.

Så lenge det står på pakken at den kan fryses, så stoler jeg på at det ikke er skadelig.
På den andre side: Lasteromma på fly er som regel kalde, så du trenger kanskje ikke noe ekstra kjøleemballasje der?

Evt frys den, og pakk den godt inn i bobleplast. Den er både knusesikring og god temperatur-isolasjon.

Ja, tenker jeg gjør som du skriver i bunn her=) Fryser å pakker godt inn i bobleplast Tusen takk for alle svar Deilig å ha planen på plass på forhånd så jeg ikke står å blir megausikker på tirsdag

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:30   #170
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg ville ikke vært bekymret når det bare er snakk 8 timer og en uåpnet flaske

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 14:24   #171
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har blitt inspirert av denne tråden og har nå bestilt meg Udos (cocosa er allerede i hus). Har prøvd Udos tidligere og fikk da etterhvert problemer med gallesmerter. Det var før jeg begynte på ordentlig lchf, spiste mer Fedon og var ikke så vant til fett. I tillegg er det mulig jeg begynte med for store mengder, husker ikke mengdene nå.

Skal i hvert fall teste dette for å se om det kan hjelpe litt på de siste strie kiloene. Og denne gangen skal jeg starte forsiktig så jeg ikke får problemer med galla. Uansett tror jeg dette er vedlig sundt for min kropp .

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:17   #172
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Det er nok åpnede flasker som bør oppbevares i den temperaturen

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:22   #173
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er nok åpnede flasker som bør oppbevares i den temperaturen

Ja, det er nok da det er viktigst Ble bare bekymret for å ødelegge den siden det sto såpass strikt på esken til flaska

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:24   #174
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har sett at de fleste helsekostbutikker osv, som selger Udos, oppbevarer det i kjøleskap. Det er sikkert best å oppbevare det kaldt, hvis man kan, selv når flaskene er uåpnede. Men 8 timer i romtemperatur er ingen krise.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:26   #175
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har sett at de fleste helsekostbutikker osv, som selger Udos, oppbevarer det i kjøleskap. Det er sikkert best å oppbevare det kaldt, hvis man kan, selv når flaskene er uåpnede. Men 8 timer i romtemperatur er ingen krise.

Nei, krysser fingrene for at det går bra Bare pakke den godt inn, for det er ikke akkurat noe jeg har lyst til å drukne klærne mine i det greiene der

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no