Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-13, 16:06   #18751
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Pestodressingen som kjøpes ferdig er god til alt med pinjekjerner

Du behøver ikke kjøpe den ferdig..
Jeg lager ofte pesto

Oppskrift:
Renplukk en basilikum
Rist et par ss pinjekjerner og ha i
1 dl olivenolje
4 fedd hvitløk ( slå de flate og fjern en event spire)
Salt og pepper

Kjøres med stavmikser

Ha i 50 gr reven Parmesan (ikke ferdigrevet i pose. Riv selv)og bland. Du kan
også ha i ureven Parmesan før du bruker stavmikser, men jeg syns den blir bedre når det bare blandes i tilslutt.

Lykke til!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 13-02-13 kl 17:16.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 13-02-13, 16:27   #18752
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Jeg har brukt det i muffins sammen med kokosmel og hasselnøttmel. Det ble veldig bra. Nå var det sjokolademuffins, da, så smaken ble vel litt overdøvet at kakao, så den kan jeg ikke uttale meg så mye om.

Har tenkt å prøve det i brød snart.

Tusen takk
Alltid spennende å høre hva folk synes om nye produkter.
Tar gjerne en tilbakemelding på hvordan det blir i brød også
Jeg tenker å teste i pai etterhvert

Edit: Hvilket forhold brukte du av de forskjellige meltypene i muffinsene ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 13-02-13, 16:38   #18753
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.


Edit: Hvilket forhold brukte du av de forskjellige meltypene i muffinsene ?

Ca. en tredjedel av hver, tror jeg.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 13-02-13, 16:48   #18754
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Ca. en tredjedel av hver, tror jeg.

Tusen takk - igjen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 13-02-13, 16:51   #18755
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Tusen takk - igjen

Bare hyggelig

Du skjønner, jeg har det med å bake sånn litt på måfå av og til - uten oppskrift, bare prøve meg fram, så når folk spør etter oppskrift, så kan jeg bare si: jeg gjorde ca. sånn...

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 13-02-13, 18:22   #18756
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen forklare meg det som menes her?

Sitat:

Du har kanskje allerede lest saken om hvor stor en middagsporsjon egentlig skal være? Da skjønner du nok også at trikset med å la tallerkenen bestå av 1/2 grønnsaker, 1/4 proteiner og 1/4 karbohydrater er en fin tommelfingerregel om målet ditt er å gå ned i vekt

Når går en grønnsak over fra å være en grønnsak til å bli en karbohydrat???
Eller motsatt, når blir en karbohydrat en grønnsak?

Er det fargen som avgjør? Smaken? Karbene, og i såfall hvor går grensen?

Jeg går utifra at hun mener karbohydrater er ris eller pasta eller brød.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-02-13, 18:39   #18757
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan noen forklare meg det som menes her?



Når går en grønnsak over fra å være en grønnsak til å bli en karbohydrat???
Eller motsatt, når blir en karbohydrat en grønnsak?

Er det fargen som avgjør? Smaken? Karbene, og i såfall hvor går grensen?

Jeg går utifra at hun mener karbohydrater er ris eller pasta eller brød.

Det er et kjøkkentriks:
Man regner at en middagsrett skal bestå av protein (kjøtt/fisk/fugl/etc), grønnsaker og STIVELSE (ikke karbohydrater, men "stivelse" som i "potet/ris/pasta/brød/kanskje potenlta" - eventuelt under tvil bønner).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 14-02-13, 02:28   #18758
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok. Har klart å fikse dette før, men ikke denne gang...

Facebook og mobilen min har ett koselig samarbeid. Mobilen kvitrer eller buzzer hver gang noen skriver på in "vegg", deler ett bilde med meg, eller kommenterer på samme innlegg som meg.

Kjekt nok, men ikke så kjekt når man har mange venner i USA, som er aktive når jeg skal sove.

Jeg har funnet "varsler" og huket av alt, men den fortsetter å pipe.

Dette kom nå etter at jeg la inn en kode, for hindre andre i å logge seg inn på min konto osv. Klarer ikke, husker ikke, velg selv, men får det ikke bort.

Har noen gode råd å gi?

Kan ikke dra på el-butikk for hjelp før neste uke pga jeg har besøk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-02-13, 14:21   #18759
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ok. Har klart å fikse dette før, men ikke denne gang...

Facebook og mobilen min har ett koselig samarbeid. Mobilen kvitrer eller buzzer hver gang noen skriver på in "vegg", deler ett bilde med meg, eller kommenterer på samme innlegg som meg.

Kjekt nok, men ikke så kjekt når man har mange venner i USA, som er aktive når jeg skal sove.

Jeg har funnet "varsler" og huket av alt, men den fortsetter å pipe.

Dette kom nå etter at jeg la inn en kode, for hindre andre i å logge seg inn på min konto osv. Klarer ikke, husker ikke, velg selv, men får det ikke bort.

Har noen gode råd å gi?

Kan ikke dra på el-butikk for hjelp før neste uke pga jeg har besøk

El-butikk for å få hjelp med facebook?

Åpne facebook-applikasjonen din på mobilen.
- Klikk oppe til venstre på de tre strekene
- I den kolonnen til venstre, skroll ned til bunnen og velg "brukerkonto" og klikk så "brukerinnstillinger"
- Gå til "varsler" og huk bort alle valgene.

Ikke helt sikkert det er slik på din mobil, men sånn var det på min mobil i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-02-13, 14:33   #18760
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

El-butikk for å få hjelp med facebook?

Åpne facebook-applikasjonen din på mobilen.
- Klikk oppe til venstre på de tre strekene
- I den kolonnen til venstre, skroll ned til bunnen og velg "brukerkonto" og klikk så "brukerinnstillinger"
- Gå til "varsler" og huk bort alle valgene.

Ikke helt sikkert det er slik på din mobil, men sånn var det på min mobil i alle fall.

"El-butikk" er greit nok, Expert har flinke folk som kan hjelpe, ikke med "facebook", men med mitt mobilproblem.
Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg har alt gjort det du foreslår.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-02-13, 14:34   #18761
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dett har jeg sikkert lest om 100 ganger, men nå lurer jeg igjen.

Jeg holder på med kostholdsprogram sammen med ca 400 andre jenter og flere klager på at de har mistet mensen etter at de la om kosten. Jeg derimot. Jeg tar pillene mine som jeg skal og får mensen, selv om jeg ikke skal ha. Why? Jeg har aldri hatt noen problemer med hormonene, sånn sett. Regelmessig mensen osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-02-13, 14:47   #18762
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

"El-butikk" er greit nok, Expert har flinke folk som kan hjelpe, ikke med "facebook", men med mitt mobilproblem.
Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg har alt gjort det du foreslår.

Har du iPhone? Da skal det være mulig å gå inn på varsler på instillinger til selve telefonen (altså ikke i Facebook, men innstillinger på skrivebordet ditt). Har ikke min foran meg nå, men her kan man huke vekk varsler og push-innstillinger

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 14-02-13, 16:31   #18763
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

"El-butikk" er greit nok, Expert har flinke folk som kan hjelpe, ikke med "facebook", men med mitt mobilproblem.
Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg har alt gjort det du foreslår.

Så du har gjort dette på mobilen altså? Og ikke på PCen? Jeg regnet med at du bare hadde gjort det på PCen. Det er nok å gjøre det jeg skrev på mobilen min som er en android.

Og dette er absolutt ikke expert sitt problem. Produktet de solgte funker akkurat som det skal. At du har installert et program og forandret på noen settinger og sånt er ikke deres problem... Det blir som å kontakte bilselgeren fordi du trenger nye kjørebriller. Dette er ikke et mobilproblem men facebookproblem. Du kan jo kontakte facebooks hjelpesenter?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 15-02-13 kl 00:12. Årsak: En altfor keitete setning etter en omskriving... Måtte bare rette opp i den
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-02-13, 18:59   #18764
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen forklare meg hva ritalin rebound effekt er?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-02-13, 20:14   #18765
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan noen forklare meg hva ritalin rebound effekt er?

når medisinen "minker" i blodet og man endrer oppførsel. f.eks når adhd-kids som går på ritalin for hyperaktivitet begynner å bli hypre og det er på tide med neste dose. tror jeg.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-02-13, 20:57   #18766
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan noen forklare meg hva ritalin rebound effekt er?

http://en.wikipedia.org/wiki/Rebound_effect

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 14-02-13, 21:02   #18767
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånne hold inn "drakter" som Trinny og Susanna selger (og tar på alle deltakerne i programmene nå om kveldene), må hele de av hver gang man skal på toalettet ??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 14-02-13, 21:14   #18768
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Sånne hold inn "drakter" som Trinny og Susanna selger (og tar på alle deltakerne i programmene nå om kveldene), må hele de av hver gang man skal på toalettet ??

nope: http://www.buyhelse.no/Avdelinger/He...000003314.aspx

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 14-02-13, 21:17   #18769
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

nope: http://www.buyhelse.no/Avdelinger/He...000003314.aspx

Hvor på den siden står det at ikke hele greia må av ved toalettbesøk? *pusser brillene*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 14-02-13, 21:19   #18770
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvor på den siden står det at ikke hele greia må av ved toalettbesøk? *pusser brillene*

Under produktinfo:

Sitat:

Hold-in figurformer har ingen sømmer og består av 86 % polyamid og 13 % elastan og 1 % bomull. Det er en åpning nedentil som forenkler toalettbesøk. Hold-in figurformer leveres i fargene sort og hudfarget i størrelsene:

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 14-02-13, 22:04   #18771
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man "rense" et saueskinn i snøen? Hundene ligger på det i stuen, men det er blitt litt skittent, tror jeg har maskinvasket det en gang men husker ikke. Nå er det jo snø ute, så da måtte jo det være greit å kunne bruke snøen

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 14-02-13, 22:08   #18772
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan man "rense" et saueskinn i snøen? Hundene ligger på det i stuen, men det er blitt litt skittent, tror jeg har maskinvasket det en gang men husker ikke. Nå er det jo snø ute, så da måtte jo det være greit å kunne bruke snøen

Jepp, legg det ut i snøen og bank det godt når du tar det inn igjen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 14-02-13, 22:08   #18773
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Under produktinfo:

Den åpningen må være særdeles liten , hehe, jeg ser den iallefall ikke på bildene. Hvis man åpner den som en boddy mellom beina, så ser jeg for meg at den ruller oppover, og at man ikke får den ned igjen ?

Hadde på meg en sånn tubelignende sak i et bryllupp, og endte opp med at hele greien rullet oppunder armene på meg ! Hehe, gjett om jeg var rød, bustet og forkavet da jeg kom ut av toalettet langt om lenge, etter å ha tvunget den nedover igjen over valker og hele meg

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-02-13, 07:46   #18774
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Den åpningen må være særdeles liten , hehe, jeg ser den iallefall ikke på bildene. Hvis man åpner den som en boddy mellom beina, så ser jeg for meg at den ruller oppover, og at man ikke får den ned igjen ?

Hadde på meg en sånn tubelignende sak i et bryllupp, og endte opp med at hele greien rullet oppunder armene på meg ! Hehe, gjett om jeg var rød, bustet og forkavet da jeg kom ut av toalettet langt om lenge, etter å ha tvunget den nedover igjen over valker og hele meg

Ha ha ha jeg ser det for meg og alle trodde sikkert du hadde kost deg litt ekstra på dobesøket

Men for å være litt seriøs, jeg har ikke prøvd T&S sin hold-in men sverger til Spanx og de skal jo være ganske like. Det er en slags fransk åpning i skrittet, det et "klaffesystem" som legger seg over hverandre og lukker seg, så det ikke blir full gjennomtrekk i "kjøkkenet hennar mor" . Når du setter deg ned vil disse gli fra hverandre og dess mer du setter beina til siden dess mer åpning får du. Kan være en fordel og hjelpe til litt når man er på do, slik at man ikke "søler". Dette fordrer jo at du ikke har truse under og jeg vet mange som synes dette er et ekkelt system. Men jeg har brukt Spanx i mange år og er superfornøyd

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 15-02-13, 13:07   #18775
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe Lillemy, ja de tenkte vel sitt. Huffameg.
jaja, jeg får ta og sjekke ut ulike varianter av hold inn. Må jo være ok å ta av og på, og man må kunne gå på toalettet uten å slite seg helt ut hehe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no