Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-13, 08:18   #18826
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Morsomt dette med overnatting i forhold til alder osv. Husker når jeg var 15 overnattet jeg ofte hos en guttevenn, og sov sammen med han, uten noen "ulumskheter". Nå idag er det vel kanskje annerledes, men alt jeg har å si er: om ungdommene deres vil ha sex, så finner de garanter en tid og plass til det Uansett. Det eneste jeg vet om som tips er å sørge for at ungdommen din er klar over hvor viktig beskyttelse er, om de går så langt. Og at du selvfølgelig viser/sier klart ifra at du håper de venter, men om de skulle lure på noe, så må de bare spørre.
Var det min mor sa til meg, og jeg var 19 og i et fast forhold første gang, så hvem vet, kanskje det hjalp til min "sene" debut :-)

Min og, hun mente det generelt om alt gale ungdommer kan finne på. Trengte ikke gjøre det om kvelden/natten - kunne likeså gå ut i storefri og lage trøbbel for meg selv. Så det viktigste var alltid å tørre å spørre. Og var jeg på fest sent, insisterte de at de skulle hente meg. Dette ble ganske populært hos hele vennegjengen siden vi hadde syvseter

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 19-02-13, 17:27   #18827
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har så veldig lyst til syden og få en uke med sol og varme, men nå vil ikke kjæresten min til Tyrkia i år. Vi har vært i Alanya de siste 4 årene, på samme stedet og er blitt godt kjent med de som bor og jobber der. Det jeg er ute etter er et sted som er rimelig. I Tyrkia så lever man billig. Får store gode måltider for småpenger. Ja, det meste er rimelig. Er man heldig så får man også reisen billig. Er ufør, så det er liksom ikke så greit hvis det går for masse penger. Synes også det er viktig at man er trygg der, reiser ikke til bulgaria f.eks. Gjerne strand så man kan bade,

Problemet er at jeg aldri har vært andre steder. Jeg vet bare at mange steder er mye dyrere enn tyrkia. Hadde blitt glad for noen forslag slik at jeg kan gi en liste til kjæresten min, så kanskje jeg får ham med meg på en liten ferie i år også :-)

Kjenner virkelig jeg trenger en dose sol og varme, komme vekk fra hverdagen, god mat og drikke, andre omgivelser ... ja - ferie

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 19-02-13, 17:36   #18828
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Planlegger innkjøp av en ordentlig kjøkkenmaskin eller food processor (er vel mye overlapp i hvilke oppgaver disse takler nå?) etterhvert, men jeg er mest interessert i en hvor mest mulig lar seg vaske i oppvaskmaskin. Dette er ikke den informasjonen som listes ivrigst i de produktomtalene jeg finner, så... tips?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 19-02-13, 18:01   #18829
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Planlegger innkjøp av en ordentlig kjøkkenmaskin eller food processor (er vel mye overlapp i hvilke oppgaver disse takler nå?) etterhvert, men jeg er mest interessert i en hvor mest mulig lar seg vaske i oppvaskmaskin. Dette er ikke den informasjonen som listes ivrigst i de produktomtalene jeg finner, så... tips?

Kenwood sitt tilbehør til Chef og Major er jeg vant til å vaske i oppvaskmaskin. Fungerer fin-fint!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-02-13, 18:05   #18830
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har så veldig lyst til syden og få en uke med sol og varme, men nå vil ikke kjæresten min til Tyrkia i år. Vi har vært i Alanya de siste 4 årene, på samme stedet og er blitt godt kjent med de som bor og jobber der. Det jeg er ute etter er et sted som er rimelig. I Tyrkia så lever man billig. Får store gode måltider for småpenger. Ja, det meste er rimelig. Er man heldig så får man også reisen billig. Er ufør, så det er liksom ikke så greit hvis det går for masse penger. Synes også det er viktig at man er trygg der, reiser ikke til bulgaria f.eks. Gjerne strand så man kan bade,

Problemet er at jeg aldri har vært andre steder. Jeg vet bare at mange steder er mye dyrere enn tyrkia. Hadde blitt glad for noen forslag slik at jeg kan gi en liste til kjæresten min, så kanskje jeg får ham med meg på en liten ferie i år også :-)

Kjenner virkelig jeg trenger en dose sol og varme, komme vekk fra hverdagen, god mat og drikke, andre omgivelser ... ja - ferie

Er kanskje ikke nødvendigvis så billig å reise dit, men å bo og leve på Kreta er ganske så billig. Har hørt mye fint om Bulgaria, som i følge det jeg har lest er billigste stedet å feriere. Jeg tror du kan finne trygge og fine steder i de fleste land, er vel mer pris som varierer. Jeg har derimot hørt mye drit om Tyrkia og Alanya, så man kan jo snu det den veien også.. Se på det som et eventyr! Kjempekjekt å oppleve nye steder!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 19-02-13, 19:39   #18831
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tipset Anarko :-) Skal skrive Kreta på listen
Hehe ser for meg Bulgaria som sånn skummelt land hvor man bli kiddnappet og voldtatt osv.
Flere med anbefalinger?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 19-02-13, 19:47   #18832
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vasker alt til Kenwooden i oppvaskmaskinen, MEN både maskinen og bollen er store og tunge!
Hadde jeg valget på nytt, hadde det blitt en mindre letter maskin, feks denne fra Bosch. Jeg har rett og slett ikke armer til å holde på med den store, tunge greia fra Kenwood og har skaffet meg en håndmikser med stativ i tillegg for å slippe å dra frem Kenwooden hver gang jeg skal gjøre noe på kjøkkenet!
De aller fleste deler kan vaskes i maskin i dag, så det tror jeg ikke er noe problem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 19-02-13, 20:07   #18833
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk for tipset Anarko :-) Skal skrive Kreta på listen
Hehe ser for meg Bulgaria som sånn skummelt land hvor man bli kiddnappet og voldtatt osv.
Flere med anbefalinger?

Her er jeg enig med Anarko. Kreta er det veldig billig å bo og det er en fantastisk øy!
Jeg har vært i Bulgaria og ikke noe skummelt der. Drar du til Albena så er dessuten hele stedet inngjerdet...

Tyrkia og Alanya har jeg vært to ganger og kan ikke skjønne den fascinasjonen mange har. Andre gangen dro jeg dit t.o.m fordi jeg hørte andre skrøyt så fælt og måtte tilbake for å se om jeg hadde gått glipp av noe. Det var det IKKE...
Dessuten var Tyrkia myyyyye dyrere enn Bulgaria og jeg synes ikke det var stort billigere enn Hellas eller Spania.

Mallorca ligger mitt hjerte nært, så anbefaler en tur dit!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 19-02-13, 20:22   #18834
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk for tipset Anarko :-) Skal skrive Kreta på listen
Hehe ser for meg Bulgaria som sånn skummelt land hvor man bli kiddnappet og voldtatt osv.
Flere med anbefalinger?

Seriøst?! Kanskje hvis du er fjorten og jubeldrita... Men det kan man jo hvor som helst. Jeg syns Tyrkia er skumlere enn Bulgaria, selv om jeg liker landet Tyrkia godt. Befolkningen derimot....
Kreta syns jeg er et søplete overturistifisert høl. Mallorca er mye bedre da, siden de har pusset opp øya endel, men det er ganske dyrt.
Forøvrig er Egypt mye billigere, mye finere hoteller og mer eksotisk. Men om det er snakk om sommerhalvåret har mange snakket varmt om Kroatia i det siste. Skal være billig også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-02-13, 21:39   #18835
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og jeg hoster veldig når jeg bruker q-tips i øra

Ikke så rart det - det er visstnok ett punkt inne i øret som trigger hosterefleksen. Rare kroppen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-02-13, 08:02   #18836
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Her er jeg enig med Anarko. Kreta er det veldig billig å bo og det er en fantastisk øy!

Anbefaler også Kreta, har reist der i mange år og har fastboende venner (Kretiske) der nede. Jeg synes ikke det er så dyrt, men jeg går heller ikke på de verste turiststedene og spiser. Det er lett og bli kjent med folk så lenge man er hyggelig og vennlig selv. Har hørt mange som sier at Tyrkia faktisk ikke er så mye billigere lengre. Det er alle mulige typer strender, samt fjell som akkurat nå er snølagt og folk går på ski der Priser på fly7Hotel kommer ann på når du reiser. Kan du reise utenom høysesong kan du gjøre fantstiske kupp og bo veldig godt.

Er det mye turister der, ja det kan jeg love deg men det er det nå gud-hjelpe-meg både i Spania, Tyrkia og Bulgaria også. Det kommer veldig an på hvor du velger hotel og jeg anbefaler på det sterkeste og leie bil og ta seg litt rundt i den lokale faunaen Tør du ta deg litt opp i fjellene og utenfor allfarvei kan du oppleve fantastisk mat, gammel kultur og gjestfrihet. Kan gi deg mange anbefalinger.

Dersom du velger hotell på de største turiststedene, spiser på tursitrestaurantene og følger strømmen som en annen sau, så vil det nok virke som et overturistifisert høl som andre påpekte, men det gjør de fleste sydenplasser spør du meg.

Uansett hvor du velger å reise så er det kun du som kan gjøre det til en flott ferieopplevelse. Det blir rett og slett det du gjør det til selv.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-02-13, 08:31   #18837
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Min og, hun mente det generelt om alt gale ungdommer kan finne på. Trengte ikke gjøre det om kvelden/natten - kunne likeså gå ut i storefri og lage trøbbel for meg selv. Så det viktigste var alltid å tørre å spørre. Og var jeg på fest sent, insisterte de at de skulle hente meg. Dette ble ganske populært hos hele vennegjengen siden vi hadde syvseter

Og Silje21. Amen, som jeg skulle skrevet det selv

Jeg visste spørsmålet kom til å dukke opp snart da sønnen på 15,5 fikk seg kjæreste. Først spurte jeg pappan, slik at vi skulle ha samme mening. Da spørsmålet dukket opp ble svaret ja, det er i orden. Siden jeg alltid har hatt et åpent og greit forhold til mine barn var det naturlig og si noe om at jeg ikke ønsket å bli bestemor Jeg snakket med sønnen og kjæresten om dette med å ta ansvar for egne valg osv. Tilfeldighetene gjorde at to ungdommer i nærheten akkurat hadde fått barn, og det var derfor naturlig å snakke om dette. De har nå vært sammen i 3,5 år og det ser ut til at de kommer til å holde sammen i overskuelig fremtid. De skal hvertfall ikke ha non unger føøør de er 25.

Dattern på nå akkurat 17 hadde sin første overnatting da hun var 16,5. Og fikk stort sett samme beskjed som de andre

Tenker at det er viktig å snakke om evt konsekvenser, det være seg positive eller negative, av det å debutere seksuelt i såpass ung alder.

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-02-13, 19:58   #18838
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Og Silje21. Amen, som jeg skulle skrevet det selv

Jeg visste spørsmålet kom til å dukke opp snart da sønnen på 15,5 fikk seg kjæreste. Først spurte jeg pappan, slik at vi skulle ha samme mening. Da spørsmålet dukket opp ble svaret ja, det er i orden. Siden jeg alltid har hatt et åpent og greit forhold til mine barn var det naturlig og si noe om at jeg ikke ønsket å bli bestemor Jeg snakket med sønnen og kjæresten om dette med å ta ansvar for egne valg osv. Tilfeldighetene gjorde at to ungdommer i nærheten akkurat hadde fått barn, og det var derfor naturlig å snakke om dette. De har nå vært sammen i 3,5 år og det ser ut til at de kommer til å holde sammen i overskuelig fremtid. De skal hvertfall ikke ha non unger føøør de er 25.

Dattern på nå akkurat 17 hadde sin første overnatting da hun var 16,5. Og fikk stort sett samme beskjed som de andre

Tenker at det er viktig å snakke om evt konsekvenser, det være seg positive eller negative, av det å debutere seksuelt i såpass ung alder.

Poden min ble sur på meg fordi jeg gjorde forskjell på vennene hans. Jeg kan forstå ham for jeg hadde stort sett bare guttevenner da jeg var lita. Og har det fremdeles.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 20-02-13, 20:50   #18839
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk for reisetips :-) Nå gjelder det bare å overtale ham til å ønske sol og varme hehe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-02-13, 21:34   #18840
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fra syden til brodder... Hvor får man kjøpt skikkelig gode brodder? (Butikk)

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 20-02-13, 21:36   #18841
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Fra syden til brodder... Hvor får man kjøpt skikkelig gode brodder? (Butikk)

Skobutikker? Jernia? Sportsbutikker?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-02-13, 21:40   #18842
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Fra syden til brodder... Hvor får man kjøpt skikkelig gode brodder? (Butikk)

Xxl eller enklere liv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-02-13, 21:41   #18843
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 20-02-13, 22:13   #18844
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva slags kjoler bruker 11 åringer på skoleball? De er jo gjerne lange, tynne og hengslete, ikke noen former som fyller ut en kjole som passer for ungdommer, og gjerne for store for barnekjoler. Midt i mellom liksom. Fint om noen kan linke noen eksempler. Er bare tante, men dette med kjole viser seg å være vanskelig.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-02-13, 22:44   #18845
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva slags kjoler bruker 11 åringer på skoleball? De er jo gjerne lange, tynne og hengslete, ikke noen former som fyller ut en kjole som passer for ungdommer, og gjerne for store for barnekjoler. Midt i mellom liksom. Fint om noen kan linke noen eksempler. Er bare tante, men dette med kjole viser seg å være vanskelig.

Min niese fylte 11 år forrige uke og var på ball en i kjole nesten lik denne:

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-02-13, 09:04   #18846
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva slags kjoler bruker 11 åringer på skoleball? De er jo gjerne lange, tynne og hengslete, ikke noen former som fyller ut en kjole som passer for ungdommer, og gjerne for store for barnekjoler. Midt i mellom liksom. Fint om noen kan linke noen eksempler. Er bare tante, men dette med kjole viser seg å være vanskelig.

Snupsa her er riktignok 12 år, men på årets nyttårsball var hun nydelig i en lys grønn kjole, stroppeløs og den går ca. til knærne, hun har riktignok ikke mye å fylle den med oventil så hun var nok påpasselig med at den ikke skulle skli ned. Sølv-sandaler, lyse, tynne strømpebukser og et florlett hvitt skjerf-sjal over skuldrene og blomster i samme grønnfarge som skoene i det lange, lyse - og for anledningen krøllete - håret. Hun var aldeles nydelig! Sier den stolte mor heeeeelt objektivt...

Noen av jentene hadde hatt vanlige sommerkjoler, andre mer selskapskjoler. Jeg synes det var spesielt morsomt at Snupsa mi kjøpte kjolen selv, for egne penger, da vi var på Kreta i fjor sommer nettopp med tanke på nyttårsballet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 21-02-13, 17:48   #18847
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Fra syden til brodder... Hvor får man kjøpt skikkelig gode brodder? (Butikk)

Vet ikke når du skal bruke broddene, men om det er til turgåing, vil jeg anbefale sko med broddene innebygd!! Beste kjøpet ever! Bruker de til jogging på glattisen hver vinter!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 21-02-13, 18:03   #18848
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg har snowline spikes chainsen light, dei er lette å få på og av og er gode å gå med. Eg har også eit par Yaktrax, og dei fungerer for så vidt, men dei er meir plunder å få på og av, og dei sklir meir.
Yaktrax kjøpte eg på Intersport, Snowline på Gmax.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-02-13, 18:27   #18849
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Vet ikke når du skal bruke broddene, men om det er til turgåing, vil jeg anbefale sko med broddene innebygd!! Beste kjøpet ever! Bruker de til jogging på glattisen hver vinter!

Her i byen har apotek1 - vet ikke hvor bra de er. (Så reklamen fra vinduet på jobben. )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 21-02-13, 18:38   #18850
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Her i byen har apotek1 - vet ikke hvor bra de er. (Så reklamen fra vinduet på jobben. )

Og her har de på Megaen. Synes og huske at det er et merke de reklamerer for på tv.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no