Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-08, 17:03   #1876
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

godt der er litt liv i bableleiren igjen
tar en avstikker til london vi, 17 mai er best når du ikke er der!
god helg alle sammen!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:08   #1877
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

God tur til London Indi! Kos dere masse.

Vi blir i gamlelandet 17. mai, føler meg forpliktet til det med to små barn. Men 18. mai går flyet vårt til Barcelona, det skal bli deilig.

Her går det trått om dagen (står på stedet hvil), har lovet meg selv full skjerpings når vi kommer hjem igjen om en uke. Da blir det strieskjorta frem til sommeren og forhåpentligvis får jeg gjort et skikkelig innhugg på de siste 10 kiloene.

Får nesten to måneder sommerferie i år, da håper jeg å få kommet skikkelig igang med treningen igjen. Helt håpløst hvor vanskelig det er å komme i gang igjen når man først har fått et avbrekk.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:30   #1878
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

God tur Indi :-)

Lettelse at det humper og går i trapper for de fleste. Jeg kjenner at jeg er så utålmodig på at det skal rase av kiloer. Det er litt rart - jeg har skrellet av over førti kilo - og NÅ skal jeg plutselig bli utålmodig... Jaja...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:49   #1879
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

God tur, indi! kooooooos deg!..

og god tur når dagen kommer til deg også Robyn!... DET blir deilig tenker jeg!

Og SMILEFJES!.... 40 kilo!... å hui hvor det går sier nå jeg. MEGA!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:42   #1880
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

innom en liten tur

God tur indi og Robyn - kos dere masse masse

Jeg fikk endelig lønn for strevet - etter 3 uker med så og si stillestende vekt så viste den på onsdag OMSIDER ned i underkat av 2 kilo. Og det etter å ha spist både pølse (uten lompe da), smågodt og nøtter i pinsehegen.

Så nå er jeg motivert igjen! Men ikke rart at det står stille - man kan jo ikke rase ned hele tiden, men gøy er det ikke. Og nå spiser jeg fase 3a, tror kroppen min liker det. Vi får se hvordan det går videre.

Lykke til videre alle sammen og stå på alle som sliter. Jeg var der selv for bare noen dager siden, men vips ble jeg motivert igjen. Det blir nok dere også snart

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:58   #1881
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann - god tur til dere som skal ut på tur da!
Og smilefjes - FØRTI KILO!!!! wow, imponerende altså.
Det er litt lettere her også, har lært endel av denne uken mht stress, min toleransegrense er ikke høy... I dag har jeg svømt, og det var utrolig deilig. Og jeg har laget to nye kategorier i bloggen min - Vibekes kosepose og stressless. Disse indikerer at jeg IKKE skal skjerpe meg. Å skjerpe meg er ikke noe for meg. Jeg er jo så flink uansett, men om jeg ikke orker å trene, så er det en grunn! Nemmelig så det så....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 12:44   #1882
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er SKIKKELIG lei for tida!!! Skal til legen onsdag for veiing. 5 uker siden sist. Og på vekta hjemme ser det ikke ut som om jeg har gått ned noe - max 1 kg!!? Argh! Hvordan kan det gå til! Er SÅ redd at det er i ferd med å stoppe opp for godt...

Jeg spiser ca fase 2, har ikke lyst til å gå ut av ketose. (Får ikke utslag på sticks, men vil uansett ikke spise mer karber!)

En typisk dag for meg:
Frokost: Chocolate Cereal (blir aldri lei av den!)
Lunch: En bar
Middag: F.eks stekt fisk med rømme, løk, evnt blomkål eller en biff med Fjordland ferdigbearnaise eller lignende. Evnt taco (uten lefser!).
Kvelds: Chocolate Cereal, evnt en pannekake. Kanskje litt ost utenom.

I helgene skeier jeg av og til ut med Bacongull eller sukkerfri sjokolade. En sjelden gang tar jeg meg en fest, men det kan gå mange uker mellom hver gang.

Ellers trener jeg styrke ca to ganger i uka, og prøver å gå tur/jogge litt et par ganger i uka.

Burde jeg ikke fortsette å gå ned!?!? Hvis folk går ned på fase 3, burde i alle fall jeg gå ned på min diett, selv om jeg skeier ut av og til!

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Så deprimerende å gå til legen og ikke ha gått ned... kan jo ikke godt gå tilbake til fase 1, tror ikke det er superheldig i lengden?

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 13:05   #1883
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei du!
Jeg skal også til legen på onsdag for veiing og kontroll - og vekta mi hjemme viser også bare 1 kg nedgang på 6 uker....
Så jeg er skikkelig spent - kjøpte ny vekt midt i mellom legebesøk, så jeg vet egentlig ikke helt.
Jeg er spent på hovr mye fett jeg har fått bort, og eventuelt om det er mye vann her - har jo hørt at det er ganske vanlig inntil kroppen får vendt seg til mindre fett.
For jeg merker det jo, at jeg er blitt mindre.

Heier på deg på legebesøket!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 22:38   #1884
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg har glemt når jeg skal til legen neste gang :s
må finne igjen lappen jeg skrev det på tror jeg...

Jeg har begynt med ocean milk kapsler i dag spennende å se om de har noe påvirkning på stoffskiftet

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 22:45   #1885
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg har glemt når jeg skal til legen neste gang :s
må finne igjen lappen jeg skrev det på tror jeg...

Jeg har begynt med ocean milk kapsler i dag spennende å se om de har noe påvirkning på stoffskiftet

næmen... der var du også jo

hva er ocean milk?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:45   #1886
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Et spårsmål til der ED orakler

Jeg skal nå over til fase 3B og da får jeg pasta til middag, men det har jeg ikke så lyst på tror dere jeg kan ta en brød skive (fedon brød) istede til frokost ?

jeg vet jo at man skal ta litt og litt karber så kroppen blir vant med det men det spiller vel ikke noe rolle hvilken karber man spiser ?

Takke for alle meninger

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 12:32   #1887
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Pasta til middag? Det gikk meg hus forbi i 3B - har ikke smakt snurten av en pastabit siden jul...
Jeg er jo i 3c, og legen anbefalte meg å vente lengst mulig med introduksjon av brød. 3c er igjen delt opp i 3 faser.... to frukt i en uke, +cottage chees og annet melkeprodukter i en uke, og deretter brød. Men dette anbefalte legen meg å drøye så lenge som mulig.
Jeg vill heller tatt en ekstra frukt enn brød..., eller litt mer linser eller bønner. Står det ikke ED-pasta? Jeg vet ikke hva det er, og jeg gadd jo heller ikke å prøve det ut for å være ærlig.
Uhu - pasta - som å banne i kjærka...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 12:48   #1888
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Finner ingen ting om at fase 3c er i 3 deler.

Hvordan så din dag du i fase 3b ?

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 13:57   #1889
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

OK folkens - da er det nye takter!
Nå har vekta stått stille i akkurat ti dager - og jeg er suuuuuur.
Motivasjonen slites jo når det ikke skjer noe. Dessuten har jeg vært sulten i en ukes tid nå også. Skulle liksom være flink... Og spiste dermed ikke selvom jeg var sulten. Resultat - frøsen og sliten, ikke noe vektnedgang og synkende humør...

Men nuh er det en uke til neste legetime. I den uka skal jeg spise kun fase1 mat! Og jeg skal spise hvis jeg blir sulten slik legen sa - ikke gå rundt og plages. Også skal jeg drikke ett glass pepsi på kvelden hvis jeg har lyst på ett og ikke skulle klare absolutt alt på en gang. Har jeg brukt aspartam i tjue år med to liter brus om dagen så ødelegger jeg ikke hjernen i løpet av ett glass om kvelden det neste halve året???


Jepp. Skjerpings på gang. Så får vi se da. Går vekta opp istedenfor ned så setter jeg meg ned og begynner å grine

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 14:48   #1890
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

og jeg heier på deg!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 14:57   #1891
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Finner ingen ting om at fase 3c er i 3 deler.

Hvordan så din dag du i fase 3b ?

Det var legen min som gav meg info om 3c når jeg kom så langt.

En dag i 3b? - tenke, tenke - kanskje ikke så anderledes enn nå...
Frokost: To kokte egg m urtesalt og litt agurk eller noe
Mellom: Eple m en neve nøtter
Lunsj: Fisk (kryddermakrell eller noe) samt noen gulrøtter
Middag: En kotelett og linsemos eller stekt løk og squash eller noe
Kvelds: Nå så spiser jeg gjerne cottage chees m frukt og nøtter og kanel, men da? hm...glemmer jammen meg fort. Tror det ofte var tapas: kokt skinke, røkelaks, litt ost, agurk, tomat med litt tykk balsamicoeddik og en kopp te.
(jeg har ikke brukt noen ed-produkter)

Nå i 3c er det meget mye det samme synes jeg, men jeg kan spise mer melke og osteprodukter (litt rømme, ost, fetaost osv.) det synes jeg virkelig er digg! Men spiser ikke noe brød eller noe sånt.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 14:59   #1892
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Og heia til smilefjes! I morgen skal jeg til legen - men det kan se ut som om jeg ikke har gått ned noe på 6 uker. Selv om jeg er virkelig flink! Ingen sprekker bortsett fra litt sjokolade for 3 uker siden. har forøvrig forsatt sjokolade i skuffen etter det gildet...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:13   #1893
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

når kan vi spise bannan igjenn ? har så lyst på det.

Jeg får holde meg unna brød en stund til da.

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:32   #1894
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Banan??? Oj - det er en livsvarig "vær varsom" matvare for de fleste av oss :-)

I dag har jeg forøvrig testa ertepuréen. Den kan ikke akkurat anbefales, men den gikk ned med sopp ved siden av...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:08   #1895
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg tror jeg kan spise en halv banan i fase 3c etteller annet. Som en frukt.
Men Mindor -pass deg nå! Du er farlig nær noen alvorlige fristelser her: pasta, brød og banan - hvor skal dette ende da mann!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:59   #1896
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Banan er ikke på fruktlisten nei... men det er jo godt da!

Litt til og fra her for min del, men snart er det skjerpings igjen Har hatt siste operasjon i dag, og nå er jeg klar for å bli skikkelig frisk, fort! Men det tar noen måneder da... Gleder meg aller mest til trening igjen!
Godt dere holder på motivasjonen her inne da

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:44   #1897
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Men Mindor -pass deg nå! Du er farlig nær noen alvorlige fristelser her: pasta, brød og banan

Takker for omtanken Jeg er jo ferdig slanket. Har nådd målet mitt på 95 kg så nå skal bare kroppen bli vant med litt karber (ikke så mange som før) men litt må man vel tåle ?

Derfor er jeg litt utålmodig og lei og syns at denne tilvenningen tar veldig lang tid.

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:25   #1898
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

ocean milk er kapsler med kalsium og magnesium. Jeg må ta ekstra av slikt pga soffskiftet

Lurer på om legen min er sponset av de som sender ut de pillene og kapslene... jeg tar jo 25 kapsler/piller pr dag jo

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:29   #1899
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Men Mindor -pass deg nå! Du er farlig nær noen alvorlige fristelser her: pasta, brød og banan

Takker for omtanken Jeg er jo ferdig slanket. Har nådd målet mitt på 95 kg så nå skal bare kroppen bli vant med litt karber (ikke så mange som før) men litt må man vel tåle ?

Derfor er jeg litt utålmodig og lei og syns at denne tilvenningen tar veldig lang tid.

Heyyy Gratulerer! Hvor mye har du gått ned da?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:32   #1900
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

ocean milk er kapsler med kalsium og magnesium. Jeg må ta ekstra av slikt pga soffskiftet

Lurer på om legen min er sponset av de som sender ut de pillene og kapslene... jeg tar jo 25 kapsler/piller pr dag jo

TJUEFEM PILLER OM DAGEN!!!!
Ikke rart du mister appetitten! Synes det er vanskelig nok å få ned mine fire!
Stakkars jeef, nå fikk jeg vondt av deg altså.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no