Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-13, 14:29   #19501
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har leilighet med kun to dører, den ene inn til soverommet så var mest naboen jeg var bekymra for når han mjaua som værst...
jeg spurte om det var ting jeg kunne gi utenom foret, men de så helst at jeg ga for det meste foret. men jeg kunne gi sei en gang iblant. sånn noen få ganger i måneden typ. men jeg har en del egg, så kan jo prøve. vispa egg da eller?

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 19-04-13, 17:09   #19502
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

har leilighet med kun to dører, den ene inn til soverommet så var mest naboen jeg var bekymra for når han mjaua som værst...
jeg spurte om det var ting jeg kunne gi utenom foret, men de så helst at jeg ga for det meste foret. men jeg kunne gi sei en gang iblant. sånn noen få ganger i måneden typ. men jeg har en del egg, så kan jo prøve. vispa egg da eller?

Ok, da er det nok litt verre med tanke på lyd og slikt. Men om han roer seg på badet så går det vel ann å la han ligge der, evt prøv å lage et lite "reir" av et teppe under en stol, i en krok eller lignende. Eller oppå en stol under bord. Katter er jo glade i og ligge på små plasser med ryggdekning, spesielt dersom de ikke er helt trygge og vil være i fred. Utenom snuppene her som akkurat nå breier seg i hele sofaen og vel så det.

Jeg tar egg og visper lett sammen før jeg gir det. Mine katter elsker det og slafser det i seg. Kan jo være verdt og prøve og se om katten liker det. Fisk av og til går jo, men siden det ikke er naturlig for katt gir jeg ihvertfall minimalt av det. Mine snupper er uansett mer glade i egg.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-04-13, 22:52   #19503
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en seng, rettere sagt en kurv med teppe i. men tror ikke han har skjønt at det er seng. men trives på badet med varmekabler gjør han. finner han der hver gang jeg har vært ute. skal prøve ett egg idag, skader ikke å prøve. får bare håpe magen hans tåler det og han ikke får tilbake diareen han har sliti med av det

han spiste noe av egget, men mesteparten er igjen.. kan vel ikke la det ligge over natten.. var et stort egg, så sette i kjøleskapet til imorgen går kanskje?

__________________


Sist redigert av Sanney : 19-04-13 kl 23:20.
Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 19-04-13, 23:21   #19504
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Jeg har en seng, rettere sagt en kurv med teppe i. men tror ikke han har skjønt at det er seng. men trives på badet med varmekabler gjør han. finner han der hver gang jeg har vært ute. skal prøve ett egg idag, skader ikke å prøve. får bare håpe magen hans tåler det og han ikke får tilbake diareen han har sliti med av det

Katter digger å legge seg på de merkeligste steder. En ting med trange plasser, men min pus er veldig glad i å legge seg oppå bøkene jeg har slengende overalt. Gjerne også samtidig som jeg leser dem.


Et triks jeg brukte da han var yngre for å bl.a. få ham til å bruke klorebrettet, og ikke sofaen eller leggen min, var å kjøpe kattemynte på sprayboks og sette inn brettet med det. Samme prosedyre da jeg skal frakte ham i katteburet. Ikke alle, men de fleste kjønnsmodne katter er ville etter kattemynte, og skal gni seg i det og i det hele tatt. De blir også litt sånn euforiske og ganske rolige og til med litt sløve av det i en kort tid. Ikke uten grunn at det kalles kattehasj. Men det er helt ufarlig, og kan hjelpe på litt å trygge situasjoner for en katt som enda ikke har blitt vant til sitt nye hjem, og kanskje fortsatt er litt uttrygg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-04-13, 15:50   #19505
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg kjøpte katnip spray på dyrebutikken og spraya litt på senga han ikke skjønner at and skal bruke som seng.. nå ligger han halveis inni og jobber med potene... Ikke har han skråla inatt heller

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 20-04-13, 17:30   #19506
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så bra!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-04-13, 19:36   #19507
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøpte Philadelfia ost forrige dagen, for første gang på lenge. Et eller annet fikk meg til å lese næringsnnholdet, og der var det (plutselig ?) over 3 kh
Var ikke den merket med tilnærmet null tidligere - eller lider jeg av ektremt dårlig hukommelse ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 20-04-13, 19:53   #19508
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror ikke Philiadelphia har vært lavere i kh, ikke som jeg husker ihvertfall. Coop sin kremost er derimot rundt 1kh per 100g.

Nå er jo ikke 3 kh per 100 g mye da, så sant du ikke lever ekstremt lavkarbo og bruker store mengder kremost om gangen

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-04-13, 19:54   #19509
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Tror ikke Philiadelphia har vært lavere i kh, ikke som jeg husker ihvertfall. Coop sin kremost er derimot rundt 1kh per 100g.

Nå er jo ikke 3 kh per 100 g mye da, så sant du ikke lever ekstremt lavkarbo og bruker store mengder kremost om gangen

Neida, jeg vet at det ikke er veldig mye, men mener bare å huske at den var merket med null, og at det har vært årsaken til at jeg har brukt den i stedet for Tines naturelle....
Så var det det med hukommelsen da....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 20-04-13, 20:04   #19510
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så var det det med hukommelsen da....

Det er lavkarboen sin skyld, man får dårlig hukommelse av den mener jeg å ha lest en plass

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-04-13, 21:20   #19511
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det er lavkarboen sin skyld, man får dårlig hukommelse av den mener jeg å ha lest en plass

Det er fordi hjernen begynner å svømme i fett

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 20-04-13, 21:23   #19512
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det er fordi hjernen begynner å svømme i fett

Men siden hjernen ER mye fett, så liiiiiker den det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_(food)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 20-04-13, 21:59   #19513
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det er lavkarboen sin skyld, man får dårlig hukommelse av den mener jeg å ha lest en plass

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det er fordi hjernen begynner å svømme i fett

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Men siden hjernen ER mye fett, så liiiiiker den det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_(food)

Okidoki - da er hjernen min ute å tur og tar svømmeknappen for øyeblikket

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 21-04-13, 01:24   #19514
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det ble nylig tatt en avføringsprøve av meg for og sjekke om jeg har nok elastase (fordøyelse-enzymer),og da jeg fikk svaret tilbake sa de at grunnen til at den var så "utvannet" var fordi jeg spiser en "overload av fett".
Jeg innbilte meg at når man bruker fett som energikilde, så trekker kroppen ut det den trenger og da burde ikke resultatet i andre enden være "utvannet" (normal fast avføring, men altså visstnok "utvannet"). Noen som vet?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 21-04-13, 08:59   #19515
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Det ble nylig tatt en avføringsprøve av meg for og sjekke om jeg har nok elastase (fordøyelse-enzymer),og da jeg fikk svaret tilbake sa de at grunnen til at den var så "utvannet" var fordi jeg spiser en "overload av fett".
Jeg innbilte meg at når man bruker fett som energikilde, så trekker kroppen ut det den trenger og da burde ikke resultatet i andre enden være "utvannet" (normal fast avføring, men altså visstnok "utvannet"). Noen som vet?

Vel, problemet ditt er vel at kroppen din ikke klarer å nyttegjøre seg all den energien du putter inn i den. Du sier jo selv du spiser mer enn 3500kcal og likevel går ned i vekt.
Mangel på fordøyelses- enzymer er jo feks akkurat noe som kan hindre at næringsstoffene tas opp av tarmen og dermed seiler mer eller mindre ufordøyet gjennom. Man trenger ikke få fett- diare selv om det er mye fett i avføringen.
Nedsatt elastase- produksjon tyder på problemer med bukspyttkjertelens enzymutskillelse og er vanlig blant feks diabetikere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-04-13, 10:01   #19516
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen erfaringer med Kenwoods Prospero-kjøkkenmaskin? (Jeg jakter fortsatt på en god kjøkkenhjelper jeg faktisk har plass til - har aller mest lyst på en Major, men det har jeg rett og slett ikke plass til... )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-04-13, 14:06   #19517
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vel, problemet ditt er vel at kroppen din ikke klarer å nyttegjøre seg all den energien du putter inn i den. Du sier jo selv du spiser mer enn 3500kcal og likevel går ned i vekt.
Mangel på fordøyelses- enzymer er jo feks akkurat noe som kan hindre at næringsstoffene tas opp av tarmen og dermed seiler mer eller mindre ufordøyet gjennom. Man trenger ikke få fett- diare selv om det er mye fett i avføringen.
Nedsatt elastase- produksjon tyder på problemer med bukspyttkjertelens enzymutskillelse og er vanlig blant feks diabetikere!

Men testen viste at jeg ikke har problemer med fordøyelse-enzymene

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 21-04-13, 15:06   #19518
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Okidoki - da er hjernen min ute å tur og tar svømmeknappen for øyeblikket

Se der ja, alt har en forklaring

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 21-04-13, 19:46   #19519
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Men testen viste at jeg ikke har problemer med fordøyelse-enzymene

Da er det nok en annen grunn til at kroppen din ikke klarer å ta opp all næringen. Det er jo feks ikke uvanlig å ha nedsatt mobilitet i tarmen som følge av diabetiske nerveskader. Jeg har det, og jeg har jo bare vært type2.

Ellers sier man jo at kroppen ikke klarer å nyttegjøre seg av så og så mye vann eller proteiner osv pr tidsenhet. Kanskje det samme gjelder for fett?

Jeg aner rett og slett ikke hva som kan være fasitsvaret her, sånn rent bortsett fra at det vel er opplest og vedtatt at kroppen din ikke oppfører seg sånn helt etter boka uansett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-04-13, 19:49   #19520
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Noen erfaringer med Kenwoods Prospero-kjøkkenmaskin? (Jeg jakter fortsatt på en god kjøkkenhjelper jeg faktisk har plass til - har aller mest lyst på en Major, men det har jeg rett og slett ikke plass til... )

De jeg kjenner som har den er fornøyde

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-04-13, 12:51   #19521
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da grandonkelen min døde for to år siden testamenterte han hele formuen sin til en uten om familien. Jeg ble fester for hans gravplass.
Er det for sent å be hovedarvingen om penger til gravstell? Det utgjør ganske mange hundrelapper i året...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-04-13, 12:54   #19522
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Da grandonkelen min døde for to år siden testamenterte han hele formuen sin til en uten om familien. Jeg ble fester for hans gravplass.
Er det for sent å be hovedarvingen om penger til gravstell? Det utgjør ganske mange hundrelapper i året...

Slett ikke for sent! Bare spør, du! Om du får nei, er du jo ikke noe verre stilt enn du allerede er!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-04-13, 13:08   #19523
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Slett ikke for sent! Bare spør, du! Om du får nei, er du jo ikke noe verre stilt enn du allerede er!

Nei, du sier noe der. Jeg synes faktisk en som arver en så stor formue som dette burde ha skam nok til å sette av et respektabelt beløp til stell av graven til mannen som gjorde ham rik.
Da får jeg manne meg opp og kontakte ham.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-04-13, 13:24   #19524
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva slags folkehøgskole passer for en 18åring med ms og genuin interesse for data?

Lundheim folkehøyskole her på Moi er spesielt tilrettelagt for de med sykdommer (de har en haug med elever i rullestol) og de har en datalinje. Det er jo den som var øverst på lista Rin ga deg faktisk.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-04-13, 13:57   #19525
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nei, du sier noe der. Jeg synes faktisk en som arver en så stor formue som dette burde ha skam nok til å sette av et respektabelt beløp til stell av graven til mannen som gjorde ham rik.
Da får jeg manne meg opp og kontakte ham.

Stå på

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no