Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Marsskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-11, 20:56   #176
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Oi, hjelp. Jeg er blitt invitert på date til helgen av en fyr jeg har snakket litt med på nettet. Jeg har aldri vært på date før. Ble fryktelig nervøs nå.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:39   #177
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Oi, hjelp. Jeg er blitt invitert på date til helgen av en fyr jeg har snakket litt med på nettet. Jeg har aldri vært på date før. Ble fryktelig nervøs nå.

Ååååh, så gøy! Men det går så bra så! Bare vær deg selv og prøv å slappe av så går det helt fint

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:43   #178
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Oi, hjelp. Jeg er blitt invitert på date til helgen av en fyr jeg har snakket litt med på nettet. Jeg har aldri vært på date før. Ble fryktelig nervøs nå.

Nemmen så spennende da! Litt nervøsitet er normalt. Har dere avtalt hva dere skal gjøre på daten?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:44   #179
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Blir middag, og muligens en film. Er ikke helt bestemt enda.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:48   #180
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Marsskravletråden til 30+

Så spennende, Kiro.


Var i dåp i dag. Må innrømme at jeg ble skikkelig fristet av sjokoladekaken som var der, men jeg klarte å holde meg unna. Er til vanlig en kakoman så kjempe stolt av meg selv. Fristet å lage meg noe da jeg kom hjem, men lot det ligge. Lagde meg heller te med cocosa i.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:49   #181
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Så spennende, Kiro.


Var i dåp i dag. Må innrømme at jeg ble skikkelig fristet av sjokoladekaken som var der, men jeg klarte å holde meg unna. Er til vanlig en kakoman så kjempe stolt av meg selv. Fristet å lage meg noe da jeg kom hjem, men lot det ligge. Lagde meg heller te med cocosa i.

Kjempeflinka

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 01:09   #182
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Blir middag, og muligens en film. Er ikke helt bestemt enda.

Fin date det! Om du/han bor i nærheten av kino/bowling osv så er det også en idè.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:59   #183
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Var i dåp i dag. Må innrømme at jeg ble skikkelig fristet av sjokoladekaken som var der, men jeg klarte å holde meg unna. Er til vanlig en kakoman så kjempe stolt av meg selv. Fristet å lage meg noe da jeg kom hjem, men lot det ligge. Lagde meg heller te med cocosa i.


Så flink du var.
Vi skal feire bursdag til datteren her i dag og det blir ikke lett å holde seg unna kaker og div. Syns slike dager er like vanskelig som helgene.


Lykke til på date Kiro. Morro.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 10:33   #184
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hei alle saman.

Da var eg tilbake etter 1 veke i syden. Hadde eitt par utskeielsar i løpet av veka (2 kuler med is, 3 stk kaffi og bailys og 2 irish cofee) Men er det ferie så er det ferie. Kvidde meg litt for å gå på vekta når eg kom heim da, men sidan forrige veging (14 dagar sidan) har eg tatt av 1 kilo. Så var nok ikkje den store utskeiinga
Ha ei super veke folkens

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:39   #185
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg reiser til London med klassen imorgen, og fant ut idag av at de måltidene som er inkludert er så langt fra lavkarbo som mulig. Så derfor har jeg funnet ut at istedenfor å skeie ut i påska, så tar jeg heller å skeier ut disse 4 dagene. Er en bestemmelse tatt litt sånn halvhjerta, men merker det skal bli godt med en liten pause fra alt mat bestyr. Dessuten så er det jo enklere å holde seg til lavkarbo når en er hjemme hos seg selv i påska enn når man er borte i et annet land.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:32   #186
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Har nettopp laget min første porsjon hjemmelaget sjokolade. Forholdsvis greit resultat, ble veldig mørk. Må ha litt mere stevia i neste gang, tror jeg. Men de går nedpå.

Noen forslag til saker jeg kan putte i sjokoladene? Smaker og teksturer liksom?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:05   #187
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Har nettopp laget min første porsjon hjemmelaget sjokolade. Forholdsvis greit resultat, ble veldig mørk. Må ha litt mere stevia i neste gang, tror jeg. Men de går nedpå.

Noen forslag til saker jeg kan putte i sjokoladene? Smaker og teksturer liksom?

Nøtter. Bringebær. Chili. Chilisjokolade er faktisk utrolig godt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:08   #188
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Baff! Jeg er blitt syk og kan da ikke gå ut. Det er kjedelig det! MEN, skal lage meg squashcarbonara, og se film. I går trengte jeg noe varmt og lagde en litt kjapp tomatsuppe. Brukte vann, buljongterning, tacosaus fra first price (hadde bare litt igjen), tomatpure, litt fløte og pepper og persille. Ble ganske så godt faktisk til at det ble laget så kjapt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:19   #189
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Nøtter. Bringebær. Chili. Chilisjokolade er faktisk utrolig godt.

Oh, jeg vet. Bruker lage chilisjokoladekake. Oi, det var litt av et ord.

Har på følelsen at ferske bringebær kanskje ikke helt er tingen i sjokolade. Men med sjokoladesaus, jepp!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:25   #190
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Oh, jeg vet. Bruker lage chilisjokoladekake. Oi, det var litt av et ord.

Har på følelsen at ferske bringebær kanskje ikke helt er tingen i sjokolade. Men med sjokoladesaus, jepp!

Ingefær!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:26   #191
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Baff! Jeg er blitt syk og kan da ikke gå ut. Det er kjedelig det! MEN, skal lage meg squashcarbonara, og se film. I går trengte jeg noe varmt og lagde en litt kjapp tomatsuppe. Brukte vann, buljongterning, tacosaus fra first price (hadde bare litt igjen), tomatpure, litt fløte og pepper og persille. Ble ganske så godt faktisk til at det ble laget så kjapt.

God bedring Anarko. Suppe er livets kilde når man eg syk!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 19:13   #192
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

God bedring Anarko. Suppe er livets kilde når man eg syk!

Jeg skal lage mye mye mye carbonarasaus, så blir litt suppe det og

Så ser jeg en film om svartedøden, og tenker at feber og sår hals ikke er så verst likevel :P


Sist redigert av Anarko : 21-03-11 kl 19:15. Årsak: skrivefeil
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:04   #193
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hadde planer om å lage sjokolade idag jeg og, men helsekosten hadde ikke kokosfett så da laget jeg meg en herlig lavkarbosalat istedet. Hadde skikkelig søtsug, og det forsvant heldigvis! Så får jeg heller prøve meg på sjokoladebaking i helga.

Jeg hadde tenkt å lage sjokolade etter en oppskrift her http://www.okosjokolade.no/oppskrifter.html og muligens noen bounty sjokolader etter denne oppskriften http://www.dagbladet.no/2011/03/19/t...tipsmsg=1#tips

Ellers er chili, ingefær og sitron godt i sjokolade. Bær kan dyppes i sjokolade. Jeg har og veldig lyst til å prøve med salte nøtter i.

Muligens røre sammen sjokolade og salte peanøtter og dekorere med chili eller kokos.

*Jeg elsker å lage og spise mat*

  Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:27   #194
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Hadde planer om å lage sjokolade idag jeg og, men helsekosten hadde ikke kokosfett så da laget jeg meg en herlig lavkarbosalat istedet. Hadde skikkelig søtsug, og det forsvant heldigvis! Så får jeg heller prøve meg på sjokoladebaking i helga.

Jeg hadde tenkt å lage sjokolade etter en oppskrift her http://www.okosjokolade.no/oppskrifter.html og muligens noen bounty sjokolader etter denne oppskriften http://www.dagbladet.no/2011/03/19/t...tipsmsg=1#tips

Ellers er chili, ingefær og sitron godt i sjokolade. Bær kan dyppes i sjokolade. Jeg har og veldig lyst til å prøve med salte nøtter i.

Muligens røre sammen sjokolade og salte peanøtter og dekorere med chili eller kokos.

*Jeg elsker å lage og spise mat*

For min del er peanøtter for mye karbo i, men ideen er god. Liker salte mandler, så lurer på om jeg skal prøve med det. Er bare noe med salt sjokolade, er kjempegodt.

Jeg laget med kakaopulver i stedet for masse, siden iHerb - som jeg kjøper fra - stort sett bare selger det. Funket det og, men sitter og lurer litt på hva som gir vanlig kjøpesjokolade den konsistensen det har - hjemmelaget blir ganske hard på en måtte.

Hmm, ingefær og salte mandler - ett eller annet med tanken tiltaler meg. Men må ingefæren kokes først, mon tro?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:33   #195
kthxbye
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 40
Innlegg: 37
kthxbye er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg er skikkelig dårlig i magen i dag. Og det er min egen feil. Jeg spiste sånn 3 Atkins-barer tidligere i dag, mest for å teste ut hva som skjedde. Haha, jeg angrer selvsagt nå. Men, noen som har erfaring og kan svare meg på om det kommer til å gå over til i morgen? Det hadde liksom vært litt greit, for jeg skal avgårde, og på trening. Eventuelt noen tips til hvordan jeg kan hjelpe magen litt?

kthxbye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:34   #196
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

For min del er peanøtter for mye karbo i, men ideen er god. Liker salte mandler, så lurer på om jeg skal prøve med det. Er bare noe med salt sjokolade, er kjempegodt.

Jeg laget med kakaopulver i stedet for masse, siden iHerb - som jeg kjøper fra - stort sett bare selger det. Funket det og, men sitter og lurer litt på hva som gir vanlig kjøpesjokolade den konsistensen det har - hjemmelaget blir ganske hard på en måtte.

Hmm, ingefær og salte mandler - ett eller annet med tanken tiltaler meg. Men må ingefæren kokes først, mon tro?

Salte mandler er sikkert digg! eller så kan en sikkert hakke paranøtter og riste de i stekovnen med litt smør og salt?

Jeg ville prøvd med råingefær, om det er "riktig" aner jeg ikke.

Vil tro en kan få mykere konsistens og en mildere smak om en blander inn fløte. Mulig det kan fungere å legge sjokoladen lagvis (slik som i freia 70%).

Har ikke prøvd å lage hjemmelaget sjokolade selv, men gleder meg til å prøve...

  Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:49   #197
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg har maulet på repsils i dag. Trodde de var sukkerfrie, men ser nå at det er de altså IKKE.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:49   #198
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Salte mandler er sikkert digg! eller så kan en sikkert hakke paranøtter og riste de i stekovnen med litt smør og salt?

Jeg ville prøvd med råingefær, om det er "riktig" aner jeg ikke.

Vil tro en kan få mykere konsistens og en mildere smak om en blander inn fløte. Mulig det kan fungere å legge sjokoladen lagvis (slik som i freia 70%).

Har ikke prøvd å lage hjemmelaget sjokolade selv, men gleder meg til å prøve...

Det er egentlig en veldig grei ting å kunne gjøre, man kan lage seg noe "kos" og likevel ha kontroll på hva som er i sjokoladen.

Vet bare at når man lager kandisert ingefær, så kokes den først - er jo veldig trevlete i rå tilstand.

Heh, må jo ikke glemme kokos heller. Må ha meg en tur på Rema, Landlord sin revne kokos har greit med karbo. Lage Bounty i morgen kanskje?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:50   #199
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har maulet på repsils i dag. Trodde de var sukkerfrie, men ser nå at det er de altså IKKE.

Dekadin, som fås på apoteket er sukkerfrie. Jeg syns de funker bedre også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:01   #200
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Det er egentlig en veldig grei ting å kunne gjøre, man kan lage seg noe "kos" og likevel ha kontroll på hva som er i sjokoladen.

Vet bare at når man lager kandisert ingefær, så kokes den først - er jo veldig trevlete i rå tilstand.

Heh, må jo ikke glemme kokos heller. Må ha meg en tur på Rema, Landlord sin revne kokos har greit med karbo. Lage Bounty i morgen kanskje?

Kan godt være en bør koke den, jeg aner ikke

- Ikke sant også synes jeg det er litt kos å lage det også. Blir noe annet enn å plukke opp en sjokolade på butikken Kjøpte noen søte konfektformer på rema idag.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marsskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 142 31-03-10 15:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no