Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takknemlighetsdagbok

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-08, 23:25   #176
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg glad for dette
1. At jeg endelig fikk mensen. Humøret har steget med flere meter fra en dag til en annen.
2. At det finnes oppskrifter på allslags døg mat her på forumet.
3. At jeg har ordnet med overnatting på sykehuset i morgen kveld siden jeg jobber kveld i morgen og dag på torsdag (Jeg bor langt ut i hutta heiti, og har ikke lyst til å komme hjem klokken 24.00 for så å måtte opp 05.15)
4. At vi har Au Pair
5. At jeg hele dagen har klart å ligge unna karbiser.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:13   #177
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for

1. At jeg har fått en fin start på dagen hjemme
2. At jeg møtte barnebarnet på vei til skolen i dag og fikk en god, varm og myk klem
3. At jeg husket å ta med boka mi når jeg gikk hjemmefra i dag
4. At jeg hadde fine samtaler med kjæresten i går
5. At dagene kjennes gode ut.

Takk!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:57   #178
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: nøtter
2: kaffe
3: nymalt bad!
4: mer energi
5: det er vååååår!!!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 23:11   #179
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

Akkurat nå er jeg så glad for at:

1. jeg kjenner meg modig og sterk!

2. jeg har gode venner.

3. barna, gubben og jeg fikk tid til en kortspillrunde før jeg dro på jobb.

4. jeg kom i gang med en kjeeeedelig jobb idag, og fikk gjort halvparten. Hurra!

5. det er vår!

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 10:38   #180
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Induksjon/Atkins
  2. Hvitløk
  3. Fridag med Sverigeshopping
  4. Sola skinner i sæærp
  5. MAT kjøttdeig, smør, moussaka, ramløsa(som vel er drikke), kyllingvinger, salat, paprika YOU NAME IT! I love it!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 20:45   #181
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Akkurat nå er jeg veldig takknemlig for:
-alle hjemme som lurer på hvordan det går
-vann med kullsyre
-at jeg trosser angsten og kommer styrket ut av det
-mormor som tar vare på pusin
-trådløst internett

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:07   #182
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Etter påminnelser litt lenger her oppe..

  • kaffe !!
  • fikk møtt kjæresten om bare et kort besøk - gjorde veldig godt
  • kjæresten min - selv om han ofte er en sopp
  • muligheten til å sette mobilen på lydløs
  • telefonsvareren min
og veldig trøtt her, så sov godt og god natt til alle når dere blir klare til det zzzzzzzzzzzzz gjesp zzzzzzzzz

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 22:09   #183
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Fridag med solskinn og Marenmus
  2. Ramlösa med blåbærsmak
  3. BILLIG nettshopping
  4. Mamman min som bare VET at jeg er trist og ringer ut av det blå (mammaintuisjon)
  5. Blomsten min som er rosa og snill

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 23:47   #184
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg har ikke vært utakknemlig i det siste, bare litt lite tid, så jeg tar det igjen nå!
Jeg er takknemlig for:

  1. At jeg har et musikalsk talent, noe som er kilden til mye glede, som for eksempel å spille konsert i morgen
  2. At jeg endelig føler at jeg har helt kontoll på å spise i stedet for å gå og sulte
  3. At kjæresten min faktisk er utrolig forståelsesfull og forsonende og støttenede når han endelig bare får trøkt factsa inn i det tjukke (dog vakre) hodet sitt, hehe
  4. At jeg har en jobb som ikke suger ut all energien min, med masse kule og flotte kolleger og en mulighet for avanse fra og med august. Håpe håpe! (og ikk e minst en uventet fridag i morgen, fordi jobben har sponsa alle supervisorer med en langhelg i Frankrike, noe som er utrolig velfortjent, de gjør en uvurderlig jobb!!!)
  5. Våren! Åh, hellige moder maria, sola skinte så deilig i dag, enn om den var borte da jobbdagen var over, så ga det håp og varmet sjela inderlig

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 00:04   #185
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

At kjæresten min faktisk er utrolig forståelsesfull og forsonende og støttenede når han endelig bare får trøkt factsa inn i det tjukke (dog vakre) hodet sitt, hehe

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 01:16   #186
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

En flott dag, og jeg er takknemlig! Spesielt er jeg så glad for at:

~barna mine er friske og har venner.
~mannen min er min bestevenn.
~jeg kjenner meg klar for å rydde opp i gammelt gruff.
~kroppen min liker kosten den får.
~jeg har planlagt, og handlet inn til, måltidene våre, til og med mandag.

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 08:52   #187
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er litt ambivalent i dag, tror jeg er litt nervøs for konsert i kveld, kanskje? Uansett, jeg er som alltid takknemlig:

1: Etter å ha sett ett innslag på teve for Røde Kors, så er jeg bare så innmari takknemlig for at jeg har tak over hodet, mat i magen, klær på kroppen, i det hele tatt, valgfrihet til å skape mitt eget liv og min egen lykke
2: Middagsrester fra dagen før, kjøttdeig i tomat og rømme smaker fortreffelig etter en natt i kjøleskapet
3: Kaffe! Kaffe er sinnsykt godt
4: Og dette har jeg merkelig nok aldri nevnt! Leiligheta vår! Den er herlig, nedslitt på en sjarmy måte, men ikke sjaber, romslig, finnes ikke lytt, koselig og atmosfærisk og i høyeste grad et hjem
5: Nyvaska hår! Har "avfetta" håret i en liten uka, og nå er det deilig med velduftende, mykt hår igjen. For ikke å snakke om nyfarga

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 10:03   #188
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Kaffe
2: Kaffe igjen
3: Livet som er herlig og spennende og ordner seg på magiske måter
4: Karb-opptrapping, en ny verden av energi!
5: Frihelg!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:25   #189
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Rolig kveld sammen med mamman og pappan min
  2. Tidligvakter som går så fort som bare det
  3. Gode kollegaer
  4. Mamman min som snek til meg en 200 lapp. Alle monner drar
  5. Bra hårdag

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:28   #190
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

1: Etter å ha sett ett innslag på teve for Røde Kors, så er jeg bare så innmari takknemlig for at jeg har tak over hodet, mat i magen, klær på kroppen, i det hele tatt, valgfrihet til å skape mitt eget liv og min egen lykke

Dette må være punkt 1,- så lett å glemme, vi har det så godt hele tiden...

2. Mot. (Jeg er modig. Slik er det. Jeg er modig. Slik er det. Jeg er..)

3. Tro.

4. Godt sovehjerte.

5. Peppermyntete.

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 01:06   #191
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  • mennesker som støtter og bygger opp
  • queen konsert på tv
  • entrecote-stykket som ble så vellykket
  • formen er blitt bedre utover kvelden
  • meditasjon

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 08:13   #192
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Har hatt noen dager hvor jeg ikke har vært så takknemlig ... bare sliten av syke hunder, MEN i dag er jeg takknemlig for at:

1) Hundene mine er bedre!
2) Jeg er fornøyd med maten.
3) Jeg har en mage som fungerer.
4) Jeg er så glad i vann!
5) Jeg har fått levert kjøkkenbord og stoler til min yngste nevø.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 11:06   #193
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Kaffe
2: Blå himmel
3: At jeg har penger til å kjøpe meg det jeg trenger
4: At jeg har enda mer penger, så jeg kan kjøpe et par ting bare for kosen
5: Fine gutter som ringer når de sier de skal, selv om det skremmer dagslyset ut av Eilan

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 13:45   #194
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for at:

  1. Jeg til tross for åtte glass rødvin i går våkna opp i rimelig bra form i dag
  2. At til tross for at vi gjorde vår dårligste konsert hittils i går, ikke gjorde en dårlig konsert
  3. For alle flotte tilbakemeldinger vi fikk i går!
  4. For at våren ser ut til å ha kommet for å bli!
  5. For the food I'm about to eat

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 23:47   #195
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Maaaaaaaat.
  2. viljestyrke
  3. Emilen min
  4. lavkarbo.no
  5. søvn

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:20   #196
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Takknemlighetsdagbok

- At svigermorbesøket går bra så langt
- At vi skal gå tur og grille i morgen hvis det blir fint vær
- At jeg har begynt på nye medisiner
- At jeg har fått jobb på føden!!!
- At jeg skriver på et nytt manus, denne gangen en roman.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:41   #197
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. At vi er så snille med hverandre her inne
2. Gode kommentarer som gjør hverdagen litt lettere
3. Gleden min er aldri så langt unna, selv om det noen ganger kan virke sånn
4. Magemedisiner og søndagsåpent apotek
5. At jeg blir kjent med meg selv på nytt, og at jeg liker den nye meg

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:46   #198
whevi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3
whevi er på en erverdig vei

Sv: Takknemlighetsdagbok

Å, det var bra jeg kom over denne her nå, holdt på å glemme å være positiv!
1. Jeg er takknemlig for at de jeg er glade i har det bra
2. Jeg er takknemlig for motivasjonen min
3. For alle de uselviske menneskene her inne!
4. For god mat
5. Mer sjelefred enn noen gang

__________________
Vic - "Det handler om å oppdage at man er oppdaget"
whevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse (vegetarisk) nybynner. Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 01:48   #199
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er takknemlig for:

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

1. At vi er så snille med hverandre her inne

Helt enig, JenJen! Godt sted å bygge seg opp,- og minke

2. Barna mine er så gode venner.

3. Jobben min.

4. Deilige lavkarbo nistepakker.

5. Arbeidslyst, arbeidsglede.

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 10:14   #200
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for:

1) At hunden min har fått medisiner som endelig virker.
2) At jeg er så mett at jeg ikke har orket å tenke på frokost en gang.
3) At jeg har laget fløtegratinert blomkål som jeg kan ha til flere måltider.
4) At jeg har klart 3 uker på ketolysekuren.
5) At jeg har fått kost meg med en god kopp kaffe på morgenkvisten.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no