Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Influensavaksine, skal dere ta den?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-09, 19:10   #176
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Og nå leste jeg at du skrev akseptere, jeg trodde du skrev respektere. Men jeg sliter med aksepten også.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:13   #177
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg klarer faktisk ikke å respektere holdningen om å være imot alle vaksiner. Jeg kan prøve å akseptere at sånn er det, men å respektere det? Nei det klarer jeg virkelig ikke. Jeg synes folk som ikke (nå snakker jeg ikke om medisinske årsaker) følger barne-vaksineprogrammet setter andre barn og fremtiden i fare, og jeg respekterer dette omtrent like mye som jeg respekterer mobbing.

Jeg har ikke fulgt barnas vaksineprogram. De ble tilbudt trippelvaksine, jeg gikk med på bare to. Ikke lenge etterpå ble trippelvaksinen til duovaksine.. Den jeg ikke ville de skulle ta ble tatt bort, overalt. Nå har de imidlertid funnet en ny bedre vaksine igjen og duoen er blitt til trippel igjen. Såå jeg gjorde rett EN gang.. Hvem vet hva jeg gjør neste gang.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:17   #178
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hekkan, nå sliter visst Ukraina. 200.000 innbyggere ligger med svineriet, 7500 på sykehus og 60 er døde, og alle landets barnehager og skoler er stengt i 3 uker fremover. Det er blitt satt opp feltsykehus for å kompensere for manglende sykehusplasser. Det er helt krise der borte nå. Kan vi forvente slike tilstander her?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:29   #179
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hekkan, nå sliter visst Ukraina. 200.000 innbyggere ligger med svineriet, 7500 på sykehus og 60 er døde, og alle landets barnehager og skoler er stengt i 3 uker fremover. Det er blitt satt opp feltsykehus for å kompensere for manglende sykehusplasser. Det er helt krise der borte nå. Kan vi forvente slike tilstander her?

Iset?? Er du en smule engstelig??? Det er faktisk DET som er den værste konsekvensen av hele svineinfluensaen! Folk blir engstelige og klarer ikke leve et normalt liv. Man engster seg og livskvaliteten forringes.

60 døde i ukrainia er ingenting mot alle de unger som dør daglig i u-landa, eks Kongo. Tar vi med elendigheta så må vi ta med ALL elendighet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:32   #180
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

60 døde i ukrainia er ingenting mot alle de unger som dør daglig i u-landa, eks Kongo. Tar vi med elendigheta så må vi ta med ALL elendighet.

Hvor mange har dødd av andre ting i Ukraina den samme perioden?
Og når vi snakker om kongo, hvorfor er det ingen som hyler opp om at mennesker dør som fluer av hjernehinnebetennelse der nede?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:33   #181
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Iset?? Er du en smule engstelig??? Det er faktisk DET som er den værste konsekvensen av hele svineinfluensaen! Folk blir engstelige og klarer ikke leve et normalt liv. Man engster seg og livskvaliteten forringes.

60 døde i ukrainia er ingenting mot alle de unger som dør daglig i u-landa, eks Kongo. Tar vi med elendigheta så må vi ta med ALL elendighet.

Nja nei, egentlig ikke? Det var bare et spørsmål. Jeg går ikke rundt og tenker på dette men vil selvsagt ikke ha svineriet i hus, og jeg må si jeg bekymrer meg litt OM det blir så ille her, for det er tross alt grenser for hvor mange sykehusplasser, respiratorer, helsepersonell osv man kan oppdrive.
Og selv om mange dør av annet enn influensa, er jeg jo redd for slike tilstander her i trygge Norge, selvsagt. Det at folk dør av jordskjelv i Asia gjør meg ikke mindre engstelig for barna mine, feks.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:36   #182
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Jeg har heldigvis nok av problemer i hverdagen til å ikke ha tid til å gå rundt og bekymre meg for sånt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:40   #183
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Nå har de vg. skolene kommet med egne skjemaer for de som har vært borte pga svineinfluensa.
Man kan nemlig få strøket opp til 14 dagers fravær om det kan dokumenteres at det skyldes sykdom! Og det er jo bra, særlig på en yrkesskole.

Ikke lett å få en legeattest, tror jeg, men det må de jo ta med i beregningen. Fikk jo ikke lov til å komme til legen!
Kunne bekreftes av foresatte også, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:49   #184
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Her ser dere hvordan det egentlig henger sammen: http://www.theflucase.com/
Nei, jeg tror ikke på det røret der, og lo høyt og støyende da jeg så det. Før jeg ble målløs da jeg innså at det dessverre finnes en del som tror på dette.

Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:51   #185
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hun må vel sies begynner å nærme seg kultstatus på internet..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:52   #186
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

ok, I'm in again.....kunne ikke la være

Jeg vil bare minne om at Ukraina har 46 millioner innbyggere, norge har vel ca 4,8 millioner innbyggere.
Så hittil er faktisk dødsprosenten høyere i Norge.

Utfordringen for Ukraina er vel at de mangler så mye later det til, i helsevesenet, bl.a tamiflu.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder

Sist redigert av LenaBeatrice : 02-11-09 kl 19:59.
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:58   #187
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hentet fra siden til Burgermeister;
"
Colloidal silver and MMS might be the rescue
Schnellli 2009-11-02 08:43:30
Colloidal silver migth be the rescue, as it works like a universal antibiotic, against aproximately 650 different bacteria.

It is cheap (almost costs nothing), it can be produced in large quantities in three to ten hours, there is no risk of overdosing except constipation.

The needed ingredients are:

1. Silver of 999 or better quality, as electrodes into the water bath,

2. pure water (aqua dest) of ca. 50°C,

3. a DC power source with current limitation (max 6 mA), Voltage should be around 30 V, lower voltage will take longer for the process.

Electrolysis takes place over some time (1 to 10 Hours) until the water has a pronounced golden color. Now the solution is ready for consumation.

Normal amount for prevention is one to three tablespoon full, diluted with normal tap water and simply drink it.

If too much is consumated, it will result in constipation (blocked digestion) because "good" bacteria in the intestine are killed.

This solution can as well be used as a vaporized mist (Nasal Spray),

or as a sterilization solution,

it can be applied onto the skin undiluted with very good effects on wound healing."

Samme behandlingen som en stakkars mann i USA gav seg selv mot en hudsykdom, og han ble blå.. Er det ikke? Husker i alle fall at han hadde inntatt en eller annen oppløsning av sølv. Nå er det bare å se etter blå damer og menn, så vet vi hvem som leser der inne

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 20:05   #188
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Nå er det bare å se etter blå damer og menn, så vet vi hvem som leser der inne

Det er det som var grunnen til at The Blue Man Group ble dannet altså?!

Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 20:20   #189
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja du var blant de hysteriske den gangen, har barn på samme alder som dine og de er begge vaksinert for barnesykdommer
og husker godt at det var et barn som ble hjerneskadet ,men det er fremdelse ikke bevist at det var av vaksinene

tenk om de fleste hadde tengt som deg den gangen ,, tror du virklig ikke at dine barn også kunne vært i faresonen den gangen ,, men takket være alle vi andre som vaksinerte våre barn ,, har dine sluppet og få alle disse sykdommer

Hvem vet, kanskje det hadde vært masse barn som var vesentlige mye friskere uten all skiten sprøytet inn i kroppen ? Den yngste av mine 3 er vaksinert, han er den eneste av mine 3 som har vært syk, mye syk ....
Jeg ble vaksinert og fikk alt man kunne få av smittsomme sykdomer, feks kusma, meslinger og røde hunder....

Og er det noen som er for bedagelig anlagt til å være hysterisk må det være meg Det går an å velge bort noe man ikke tror på uten at det har noe med hysteri å gjøre, vet du

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 20:44   #190
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Ok, nå forholer jeg meg ganske nøytralt til saken, men synes diskusjonen uansett er interessant.
Jeg ville nok vaksinert barna mine for de mest utsatte tingene, om jeg hadde hatt barn. Men som noen sier så er dette snakk om godt utprøvde vaksiner.
Jeg har vaksinert katten min mot kattepest ++, selv om han er innekatt. Tør ikke å tenke på hva som ville skjedd dersom han hadde klart å smette ut, han er en uredd pus, og det er over 15 000 løskatter i Oslo og årlige epimiedier. Men igjen, en godt utprøvd vaksine.
Jeg har tatt et fullstendig overveid valg om å ikke ta vaksinen, det har ikke slått meg en gang at det skulle være det minste aktuelt for meg. Klart, jeg har vel noen sykdommer som kunne plassert meg ytterst ut i en risikogruppe, men jeg tror ikke det har så mye å si, da jeg med ganske stor sikkerhet har hatt svineinfluensaen, og det i influensasammeheng var peanuts.
Og jeg blir forbanna når noen mener at jeg i likhet med mange andre burde ta vaksine i solidaritet, det er litt sånn emosjonell vold, synes jeg, å påføre meg dårlig samvittighet for noe som har så lite å si for meg i mitt liv og de jeg omgir meg med.

Med det sagt: Jeg aksepterer andres meninger fullt ut. Men vi må holde oss for gode til å bedrive sånne følelsesmessige maktspill. Ikke at jeg mener noen i tråden har gjort det, det er mer en sånn generell tendens, og jeg har neste vurdert å fjerne oppdateringene til enkelte på vennelista mi på facebook i ren provokasjon.

Jaja, uansett. Jeg har nettopp sett første episode i Stephen King's ''The Stand'' - ''The Plague'', og konkluderer med at det kunne ha vært mye verre . Iset skjønner hva jeg mener, hehe

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 20:49   #191
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Vil bare si en ting jeg....synes det er flott å diskutere med alle dere her inne, selv om vi har forskjellige meninger.

Det kan være en kunst noen ganger å holde en saklig tone, særlig når det gjelder et betent tema som svineinfluensa.
Men jeg synes vi greier oss fint, ikke sant?

Så vi får fortsette sånn

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 20:56   #192
Opiat
Juniormedlem
 
Opiat sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 19
Opiat er på en erverdig vei

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

The Stand er forøvrig den korteste 6 timers-filmen jeg noen gang har sett

Opiat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 21:03   #193
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Opiat, her.

The Stand er forøvrig den korteste 6 timers-filmen jeg noen gang har sett

Haha, javel? Jeg tenkte å ha et maraton i kveld og se hele sulamitten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 23:21   #194
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Haha nå måtte jeg sjekke overskriften, trodde jeg var i feil tråd.
Og The Stand kunne vart i dagesvis etter min mening ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:22   #195
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Her ser dere hvordan det egentlig henger sammen: http://www.theflucase.com/
Nei, jeg tror ikke på det røret der, og lo høyt og støyende da jeg så det. Før jeg ble målløs da jeg innså at det dessverre finnes en del som tror på dette.

Jeg ble veldig nysgjerrig på skepsisen til vaksinen da jeg selv var syk forrige uke, og så en hel times (ja, jeg vet ) intervju med Jane Burgermeister på YouTube. Hun virker troverdig i måten hun snakker på, men ehh... "vaksinen er laget for å få ned folketallet i verdens befolkning" Popultation reduction, eller no sånt kalte hun det. Da hun begynte å snakke om at de hadde Nano Chips i vaksinen for å overvåke alle jordens mennesker ble jeg endelig overbevist; hun er spik spenna gæærn!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:31   #196
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hva?? Hahahah jeg tisser i buksa. Nanochips i vaksinen? Fantastisk! Hun har sikkert sett en episode for mye av X-Files ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:42   #197
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hadde influensaen vært farlig, så JA, da hadde jeg vaksinert meg. Polio var guffen, ok. Men influensa? Jeg hadde det som tolvåring, siden har jeg tydeligvis vært immun. Siden da har jeg blitt både hostet på og nyst på av syke folk, men blir ikke syk for det. For meg kan det hete sjiraff influensa eller griseinfluensa eller hong kong influensa. Same shit.
Hvorfor er deler av avtalen hemmlig? Hvorfor MÅ Norge kjøpe over 9 mill doser? Penger. Alltid penger. Vanligvis dør ca 100 pers i Norge hvert år pga influensa. Vi får ta en opptelling ved juletider og se åssen vi ligger an da. Eller flyte til noen av våre oppvakte naboland, der folk nesten ikke dør i det hele tatt. Ihvertfall ikke av influensa.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:56   #198
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Vanligvis dør ca 100 pers i Norge hvert år pga influensa.

Det er faktisk så mange som 1000-1500 som dør av sesonginfluensa årlig, fortrinnsvis eldre mennesker.
Antatt døde som følge av svineinfluensaen er ca 100, det som skremmer mange er tydeligvis at her kan også yngre og barn dø.

Hilsen Charlott, som har lest til øyet har blitt stort og vått

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:00   #199
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Synes konspirasjonsteorien om at selskapene som lager vaksinen også lager og sprer viruset er mer spennende å fifle med egentlig. Et av mine favorittspill fra 1999 (Deus Ex) handler nemlig om AKKURAT det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:04   #200
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Finnes mange og deilige konspirasjonsteorier ! Livet hadde ikke blitt helt det samme uten dem

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal dere spise 17. mai? candyland Ketolysekuren 60 17-05-09 22:51
Influensavaksine, hva mener dere om det? nalana Fysisk og mental helse 30 31-03-09 19:08
Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen? miss_chica Ketolysekuren 57 30-01-09 19:39
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no