Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-10, 19:11   #176
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hehe ja

  Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:23   #177
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg var normal med store pupper, så litt for mye av det gode med store pupper og nå er jeg på vei ned igjen med halvstore slapp-pupper!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:53   #178
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Slankestress: JA! Roa seg litt når jeg gikk ned til laveste notering igjen, men er utålmodig og småsur til tider..

De 4 kg jeg har gått ned er vann og siste triste rest av puppene mine... Har ammet to barn og de var ikke superspenstige i utgangspunktet heller... Så... Jeg har bestemt at til sommeren skal jeg under kniven.. En ting er resten av kroppen som kan bli mindre og strammet opp med vektnedgang og trening, men fint lite å gjøre med boobsa...

Har merket at magen har blitt mindre da, så jeg ser ikke gravid ut lenger! *weee*. Lurer også på at det har blitt litt mindre cellulitter, og huden har blitt finere. Men føler meg også slapp i fisken altså... Merkelige greier! Håper det strammer seg litt igjen!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:57   #179
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Slankestress: JA! Roa seg litt når jeg gikk ned til laveste notering igjen, men er utålmodig og småsur til tider..

De 4 kg jeg har gått ned er vann og siste triste rest av puppene mine... Har ammet to barn og de var ikke superspenstige i utgangspunktet heller... Så... Jeg har bestemt at til sommeren skal jeg under kniven.. En ting er resten av kroppen som kan bli mindre og strammet opp med vektnedgang og trening, men fint lite å gjøre med boobsa...

Har merket at magen har blitt mindre da, så jeg ser ikke gravid ut lenger! *weee*. Lurer også på at det har blitt litt mindre cellulitter, og huden har blitt finere. Men føler meg også slapp i fisken altså... Merkelige greier! Håper det strammer seg litt igjen!

Under kniven? Mener du brystløft?

Jeg har også mindre celullitter, mener det er pga. alt vannet. Så når jeg skal til syden skal jeg drikke MASSe vann to uker før jeg drar hehe

  Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:38   #180
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er det bare jeg som ikke føler meg slappere i fisken enn vanlig eller? Huden min har beholdt spensten bra etter svangerskapene heldigvis, men det begynner så smått å merkes at jeg ikke er i tjueårene lenger.

I dag har jeg forresten kjøpt meg bozu ball som jeg har balansert på en fot på. Det skulle ikke mer enn et par minutter til før jeg var helt gåen i anklene. Jeg ble ganske så overrasket over hvor dårlig stelt det faktisk var med dem, for resten av kroppen er sterk. Men det varer ikke lenge nå før balansen er i orden. det er ikke bare et bra trenings"apparat", men også en morsom leke for treåringen har vi funnet ut og en fin stol når babyen skal mates. Virkelig anvendelig.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:54   #181
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Under kniven? Mener du brystløft?

Jeg har også mindre celullitter, mener det er pga. alt vannet. Så når jeg skal til syden skal jeg drikke MASSe vann to uker før jeg drar hehe

Tenker det blir både løft og litt "påfyll". Må høre med kirurgen først, men tror han vil anbefale løft også..

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:57   #182
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Brystløft blir vel alternativ her snart og. Irritrende, vil at de skal naturlig stå rett ut
Etter jeg var gravid, så har forskjellen på de to blitt ganske mye større og. Var en liten forskjell før, men nå kan jeg se det i speilet at høyre ser ut som den har tatt seg en høykarbo jafs av venstre!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:02   #183
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Brystløft blir vel alternativ her snart og. Irritrende, vil at de skal naturlig stå rett ut
Etter jeg var gravid, så har forskjellen på de to blitt ganske mye større og. Var en liten forskjell før, men nå kan jeg se det i speilet at høyre ser ut som den har tatt seg en høykarbo jafs av venstre!

Hahaha!! Tenkte jeg skulle legge inn så mye at jeg fikk sånne ballongpupper som hun Tine i Paradise jeg... *ler meg ihjel!!*

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:02   #184
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Huff, ja puppene er litt slappe her og. Men jeg ammer litt ennå, men har nesten ikke melk igjen, men tenker at de vil trekke seg litt "inn" igjen etterhvert som melken forsvinner.. De sier iallefall venninene mine som har født at det har skjedd med dem

Men jeg lurer på om det er noen av dere som "pleier" å spise atkins barer? Jeg har, og digger de, men er det engentlig lurt å spise de?? Sikkert ikke, men tenker hvis en er virkelig snopesyk?? Bedre med en sånn enn vanlig..

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:03   #185
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe, ser på det nå jeg og. Ser ut som hun skal tippe fremover hvert øyeblikk.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:05   #186
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Huff, ja puppene er litt slappe her og. Men jeg ammer litt ennå, men har nesten ikke melk igjen, men tenker at de vil trekke seg litt "inn" igjen etterhvert som melken forsvinner.. De sier iallefall venninene mine som har født at det har skjedd med dem

Men jeg lurer på om det er noen av dere som "pleier" å spise atkins barer? Jeg har, og digger de, men er det engentlig lurt å spise de?? Sikkert ikke, men tenker hvis en er virkelig snopesyk?? Bedre med en sånn enn vanlig..

Mine ble ikke bedre etter at melken ble borte, men er bare en mnd siden melken ble borte, så kanskje det blir bedre. Tror ikke det hjelper huden å slanke seg rett etter fødsel, men her er vi!
Atkinsbar er bedre enn sjokolade, ja. Jeg har holdt meg unna helt og drikker pepsi max når jeg har lyst på noe søtt. Begynner å bli DRITT lei, vil ha den nye kvik lunsjen!!!!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:09   #187
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hehe, ser på det nå jeg og. Ser ut som hun skal tippe fremover hvert øyeblikk.

Puppesmurfen var et bra navn!

Skal teste ut den atkinsbaren jeg også!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:20   #188
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Mine ble ikke bedre etter at melken ble borte, men er bare en mnd siden melken ble borte, så kanskje det blir bedre. Tror ikke det hjelper huden å slanke seg rett etter fødsel, men her er vi!
Atkinsbar er bedre enn sjokolade, ja. Jeg har holdt meg unna helt og drikker pepsi max når jeg har lyst på noe søtt. Begynner å bli DRITT lei, vil ha den nye kvik lunsjen!!!!

Det tar sikkert litt lengre tid før de er tilbake, men er jo ikke sikkert det skjer heller, men håper det

Jeg var så dum å smakte sånn aktins bar og det var jo bare driiiit godt.! Så sikkert derfor jeg er litt fysen på det.
Ja jeg drikker pepsi max, men nå i det siste er jeg veldig fysen på sjokolade.. blæææ.
Men vil prøve å holde meg unna, prøve å kutte ned på pepsi max i ukedagene, men det er ikke lett.. Er så redd jeg går på flere smell da.. Føler den hjelper for suget.

Ja den kvik lunsj ser jekla god ut
Jeg er som du, som vil tilbake til "gamle" vaner etter jeg har nådd trivsels vekt.
Jeg veit hvorfor jeg ble feit og det er ikke grunna kostholdet mitt til vanlig, men det jeg proppa i meg mnd'ne etter fødsel, itillegg til minipillen gjør at jeg alltid legger på meg Bare jeg som var i ammetåke og ikke tenkte på det. Og proppa i meg mye søtt!
Så jeg tror jeg kan gå tilbake å spise og kose meg slik som før, men jeg vil nok aldri ete så mye poteter og ris.. Kommer nok å ha lavkarbo i bakhodet

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:22   #189
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Puppesmurfen var et bra navn!

Skal teste ut den atkinsbaren jeg også!

Den er goood, men sikkert litt greit å holde seg unna Har veldig lyst på sånn nå hehe men det er jo ikke noe i veien for det hvis den ikke er partystopper da

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:26   #190
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvor får man kjøpt de? Huff, typisk hvis jeg får smaken på noe nytt som jeg har klart meg uten hittil, og så er det partystopper.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:28   #191
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hvor får man kjøpt de? Huff, typisk hvis jeg får smaken på noe nytt som jeg har klart meg uten hittil, og så er det partystopper.

Jeg har kjøpt på safari, vet de selger de på coop prix, og spar butikker, og helt sikkert på meny.

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 23:31   #192
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har ikke spist noe som er kunstig søtet (eller søtt for den del) siden jeg begynte på ketolyse, og jeg har ikke søtsug lenger. Jeg spiste sjokolade og drakk brus hver eneste dag før jeg begynte. Etter en måned og en dag så fikk jeg det mye bedre. Jeg tenker ikke lenger på noe å putte i munnen annet enn når jeg er sulten, og det er ikke mer enn en måned siden jeg tenkte på mat og godis hele tiden. selv mens jeg spiste tenkte jeg på hva jeg skulle spise neste gang og når jeg kunne spise det. For meg har målet vært å bryte gamle mønstre nesten like mye som å gå ned i vekt, og det føles ubeskrivelig deilig å ha en normalt forhold til mat igjen. Nå styrer jeg over maten, ikke motsatt. Det er befriende. Jeg kommer til å styre unna "godis" en stund enda.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 10:19   #193
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg har ikke spist noe som er kunstig søtet (eller søtt for den del) siden jeg begynte på ketolyse, og jeg har ikke søtsug lenger. Jeg spiste sjokolade og drakk brus hver eneste dag før jeg begynte. Etter en måned og en dag så fikk jeg det mye bedre. Jeg tenker ikke lenger på noe å putte i munnen annet enn når jeg er sulten, og det er ikke mer enn en måned siden jeg tenkte på mat og godis hele tiden. selv mens jeg spiste tenkte jeg på hva jeg skulle spise neste gang og når jeg kunne spise det. For meg har målet vært å bryte gamle mønstre nesten like mye som å gå ned i vekt, og det føles ubeskrivelig deilig å ha en normalt forhold til mat igjen. Nå styrer jeg over maten, ikke motsatt. Det er befriende. Jeg kommer til å styre unna "godis" en stund enda.

Så flink du er!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 10:45   #194
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg klarte å gå forbi atkins-barene på Meny igår, heldigvis høres det ut for? Kan ikke bli hekta på noe annet "søtt" nå, når jeg har noenlunde klart å bli kvitt søtsuget.

Laget meg eggemelk til frokost idag, med en ts bakekakao og en ts splenda. Det var kjempegodt! MEN, det trigget søtsuget mitt altså, så får prøve å holde meg til pulverkaffe oppi om jeg behøver noe mer smak på den.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 11:00   #195
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Jeg klarte å gå forbi atkins-barene på Meny igår, heldigvis høres det ut for? Kan ikke bli hekta på noe annet "søtt" nå, når jeg har noenlunde klart å bli kvitt søtsuget.

Laget meg eggemelk til frokost idag, med en ts bakekakao og en ts splenda. Det var kjempegodt! MEN, det trigget søtsuget mitt altså, så får prøve å holde meg til pulverkaffe oppi om jeg behøver noe mer smak på den.

ja det er sikkert like greit Jeg tror de trigget mitt søtsug, men har bare smakt to stk for å smake, så har klart å holde meg unna enda jeg har to stk i hus Har alltid med meg som nød mat

Har ikke prøvd den eggemelken ennå, høres ikke noe godt ut, men alle skryter av den Får kjøpe litt usalta smør og kakao.. er det best karb messig med bakekakao eller?

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 12:44   #196
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Eggemelk høres dritkvalmt ut, men er ikke så verst altså!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 14:32   #197
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg ble skikkelig forbanna i dag. Etter 6 uker på ketolyse har jeg gått ned 1,5 kilo. Jeg kunne gått ned mer på lavkalori. Så det hele endte med at jeg i raseri spise 150 gram melkesjokolade. Faen!

Nå har jeg heldigvis kommet ned på landjorda igjen etter 6 timers raseri, så nå skal jeg på butikken for å kjøpe lavkarbo mat...jaja...hvis jeg veier meg i morra har jeg vel gått opp de 1,5 kiloene i vann, så det blir en utfordring å ikke glippe i morra.

  Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 19:32   #198
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

*Trøstepå* Val!! Skjønner godt du blir frustrert altså! Håper virkelig det løsner for deg snart! Du fortjener det nå!
Kutte melkeprodukter helt og følge introduksjonen til atkins??

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:05   #199
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg ble skikkelig forbanna i dag. Etter 6 uker på ketolyse har jeg gått ned 1,5 kilo. Jeg kunne gått ned mer på lavkalori. Så det hele endte med at jeg i raseri spise 150 gram melkesjokolade. Faen!

Nå har jeg heldigvis kommet ned på landjorda igjen etter 6 timers raseri, så nå skal jeg på butikken for å kjøpe lavkarbo mat...jaja...hvis jeg veier meg i morra har jeg vel gått opp de 1,5 kiloene i vann, så det blir en utfordring å ikke glippe i morra.

Huff da Håper virkelig det løsner for deg snart. Må sei at jeg misunne deg vilje styrken din, for jeg tror jeg hadde sikkert gått på flere sprekker og sikkert gi f*** til slutt. Men du er så FLINK så fortsatt står på.!

Glem den lille sjokoladen og start på igjen med nytt MOT!

Men folkens er det flere som har trent styrke og fått sjokk???
Jeg var på en stram opp time i dag, og jeg må sei at jeg aldri har vært flau!! Jeg var så utrolig svak at jeg måtte gi meg lenge før alle andre?? Skjønner ikke det.. Har alltid vært sterk i armer og sånn, men i dag ble jeg rett og slett tatt på senga!!
Huff...

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:05   #200
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg ble skikkelig forbanna i dag. Etter 6 uker på ketolyse har jeg gått ned 1,5 kilo. Jeg kunne gått ned mer på lavkalori. Så det hele endte med at jeg i raseri spise 150 gram melkesjokolade. Faen!

Nå har jeg heldigvis kommet ned på landjorda igjen etter 6 timers raseri, så nå skal jeg på butikken for å kjøpe lavkarbo mat...jaja...hvis jeg veier meg i morra har jeg vel gått opp de 1,5 kiloene i vann, så det blir en utfordring å ikke glippe i morra.

Så kjipt! Du har jo vært så flink! Jeg stoppet opp i forigårs og gikk opp 300 gram til i dag, så er ikke bare fryd og gammen her heller. Men 1,5 kg på 6 uker når du har gjort som du skal?! Det er sikkert noe som henger igjen på deg, noe som ødelegger vektnedgangen. Prøv å kutte noe meieriprodukter som andre sier her. Stå på! Drit i den sjokoladen, kroppen ble sikkert så sjokkert at den bare kasta den videre ut!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no