Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

THEs dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-05-07, 23:55   #176
Ani
Gjest

Sv: THEs dagbok

Ja det hadde jo vært fantastisk å til og med være fornøyd etter noen biter sjokolade. Mannen min er sånn,- en liten bit, så holder det. Jeg trykker alt inn i kjeften så fort at jeg egentlig ikke får smakt noe særlig på det heller Men det kan jo endre seg.

Ha en flott mandag THE

Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 07:57   #177
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Du, THE. Hvor får du tak i den ferskendesserten da? Står den på bestilligslista for 2007? Eller er det gamle produkter du har hatt liggende

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 08:27   #178
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Nei, den desserten er da på listen?! Jeg bestilte i allefall og fikk nå sist.

Synes den smaker godt, og er greit å ta som en shake om man har dårlig tid eller f.eks med på tur. Og, dårlig tid har vi på morgenen..

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:06   #179
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Idag : Ferskendessert, en bar, en pudding, endiviegrateng med to skiver ridderost, tre skiver serranoskinke (mmmmmmm), to egg. En kaffe. Prøver å kutte ned. Mer serranoskinke.

Så kyllinglår, tre, med deilig saus som var ganske fet, veldig mett. Litt asparges. Tre jordbær og vispet krem til... MMMM så godt! Gleder meg til de norske kommer!

Er mett fremdeles, men har en pudding i kjøleskapet.

Sist redigert av THE : 21-05-07 kl 20:35.
Gammel 21-05-07, 21:20   #180
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Ok, tror ikke jeg tør å bestille den, hvis den er det minste lik jordbærdesserten så spyr jeg

Gammel 22-05-07, 09:54   #181
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Jeg synes ikke den er lik i det hele tatt.Mye mildere i smaken. Men smaksløkene forvrenges jo ganske bra..

Idag: En shake (må bruke litt av kaggen med proteinpulver som står og tar plass på kjøkkenet). En kaffe. En rute sjokkis. 8 mandler, en bar.

Middagsplan: Steinbittgrateng med vårløk, purre, karri og litt ost. Blomkålris. En shake. En pudding står i kjøla. Noen mandler, og en liten dessert med bringebær og krem.. Nå er det på vei til å bli en dårlig vane.

Sist redigert av THE : 22-05-07 kl 22:24.
Gammel 22-05-07, 10:51   #182
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Ok, men jeg tør ikke ta sjangsen uansett jeg
Foreløpig synes jeg det går greit med de produktene jeg har, er heldigvis ikke lei (enda ).

Ha en fin dag, THE!

Gammel 22-05-07, 16:19   #183
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Jo, skjønner det, men jeg synes også jordbærshaken ikke er spesielt god, men liker denne... Men så lenge du ikke er lei, så er jo det greit!

Gammel 22-05-07, 17:54   #184
Euroslankerinnen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av THE, her.

Jo, skjønner det, men jeg synes også jordbærshaken ikke er spesielt god, men liker denne... Men så lenge du ikke er lei, så er jo det greit!

Jeg synes også denne er kjempe god. Spist opp alle sammen Små feskenbiter i den...

Ser det går bra med deg THE! Du er kjempe flink!!
Jeg har og problemer med å begrenser meg når jeg starter på en sjokolade, men jeg tror vi kan få det til om vi trener på det. og vi er jo klar over det og da.

Ja det er en lang vei med utfordringer, vekttapet er en ting, men det er jo en grunn til vi er blitt som vi er. Synes du er flink å fokusere på det og det er jo utrolig viktig om vi skal lykkes med å ikke gå opp i vekt. Man sier jo at det er like vanskelig å holde vekten som å ta den av.... og noen sier det er vanskeligere å holde den... Så du har et bra fokus her!

Stå på

Klem

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:20   #185
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Ok, greit å vite!

Gammel 22-05-07, 22:30   #186
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Ja vekttapet er en ting, og hvorfor vi er blitt som vi er, og ikke minst å forhindre at vi går opp igjen - alt må jobbes med.

Jeg har nå klart å spise bær og fløte to dager på rad . En aldeles deilig liten luksusrett, men nå idag var det ikke like planlagt som igår og kunne vært unngått. 3 dårlige ting på en dag, eller 1 dårlig ting 3 dager på rad er definisjonen på en sprekk jeg lærte på coachingen..

Så der er det litt skjerpings.

Ellers er motivasjonen ganske god, jeg har jo lagt inn litt slinger i valsen, og prøver å følge meg selv med argusøyne for å se om jeg lurer meg selv og danser vals med livsløgnen min istedet..

Gammel 22-05-07, 22:57   #187
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Synes du er flink jeg, du er jo veldig bevisst også!

Gammel 23-05-07, 07:36   #188
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Jeg synes ikke den er lik i det hele tatt.Mye mildere i smaken. Men smaksløkene forvrenges jo ganske bra..

Idag: En shake (må bruke litt av kaggen med proteinpulver som står og tar plass på kjøkkenet). En kaffe. En rute sjokkis. 8 mandler, en bar.

Middagsplan: Steinbittgrateng med vårløk, purre, karri og litt ost. Blomkålris. En shake. En pudding står i kjøla. Noen mandler, og en liten dessert med bringebær og krem.. Nå er det på vei til å bli en dårlig vane.

Glemte å skrive opp en pannekake. Så det var litt ekstra mat i går, og kanskje også derfor jeg var god og mett lenge

Gammel 23-05-07, 10:10   #189
Ani
Gjest

Signerer Titti.. Du er kjempeflink .

Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 12:23   #190
Hedda:)
Seniormedlem

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Ha en god dag, THE.

Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 15:48   #191
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Takk, allesammen!

Idag: Ferskendessert, shake, bar, en rute sjokolade 70%, to kaffe latte, salat med parmaskinke på restuarant til lunsj. Pirket ut alle crutongene jeg så, glemte å be om uten, så håper det ikke var noen skjulte karber, kjennes ikke slik ut.

Middag blir bolognaise-saus med blomkålris fra i går.

Og så gjelder det å ikke ha noe tull videre idag!

Gammel 23-05-07, 21:41   #192
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Takk, allesammen!

Idag: Ferskendessert, shake, bar, en rute sjokolade 70%, to kaffe latte, salat med parmaskinke på restuarant til lunsj. Pirket ut alle crutongene jeg så, glemte å be om uten, så håper det ikke var noen skjulte karber, kjennes ikke slik ut.

Middag blir bolognaise-saus med blomkålris fra i går.

Og så gjelder det å ikke ha noe tull videre idag!

Uff og så ble det en bar til og en rute sjokkis...

Gammel 23-05-07, 21:46   #193
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Så flink du var som pirket ut krutongene!

Ha en fin kveld videre, THE!

Gammel 24-05-07, 01:15   #194
Ani
Gjest

En ekstra bar spiller vel ingen rolle og en liten bit sjokolade nei det skal du iallefall ikke tenke på synes jeg. Sov søtt The

Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 18:54   #195
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Idag: Shake, bar, to kaffe, mandler, suppe, to ruter sjokkis, ca. 1 dl. sjokolademelk 0% tilsatt sukker, men tror melkesukker? =ca. 5 karber etter hard trening, + 3 jordbær og en brus, Fanta Free, som har ca. 2,5 karber i en halvliter. Macadamianøtter, ca. 10, to skiver ost, kalkunfilet, agurk og løksaus. Pudding.

Godt å trene hard kondisjon, tok i ganske godt, men ikke spyferdig. Måtte bare ha noe etter trening, og husket å ha lest man kunne spise en frukt hvis man trente hardt, så tenkte det var greit med litt av q-melk sin sjokolademelk fordi den også innh. protein.

Gammel 24-05-07, 19:00   #196
Ani
Gjest

Så flink du er til å trene.. går du på treningsstudio? Hva trener du?

Synes du er veldig flink med maten, du spiser ikke litt lite da? Synes det virker så lite m 3 jordbær.. 2 skiver ost 10 nøtter o.l

Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 19:03   #197
Euroslankerinnen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Hei på deg
Ønkser deg en god kveld

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 19:05   #198
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Jo det stemmer at idag har jeg ikke hatt tid til noe som helst grønnsakslaging, det pleier å være mye mer på menyen

Gammel 24-05-07, 19:22   #199
Ani
Gjest

Grønnsaker ja,- men kjøtt da -får du i deg nok. Syns du spiser som en mus jeg

Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:30   #200
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Jeg er jo bare på fase to, skal ikke spise mer enn 150g kjøtt eller noe slikt, men jeg regner ikke så nøye på det rene proteinet. Har veiedag i morgen, men føler meg litt oppblåst, kan hende fordi macadamiene var salte, pleier spise usaltede nøtter. Spist en bar til, ble sulten på kvelden. Sprøtt, men merker virkelig forskjell om jeg gjør noe fysisk; virkelig som energi ut - energi inn.

Trener på Elixia, vanligvis to (ambisjoner om tre) ganger i uken, men har bare vært der en gang eller to siden jeg begynte denne dietten og heller gått turer. Har vært redd for å få migrene.

Nå er det natt og en travel dag imorgen!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok? mabe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 17-08-11 14:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.