Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-10, 01:02   #1976
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk Tuddelu! Er en utrolig god følelse!
Er ikke sikker på hvor lenge jeg blir i fase 1 denne gangen, men har fått ganske så frie tøyler av legen min, så det blir nok noen uker. Han mener at kombinasjonen av at jeg har mange kilo som skal av, og at jeg er i god form, gjør at jeg kan være lenge i fase 1...

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:03   #1977
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

jeg ble annbefalt 58 kilo ,,men var sisst jeg gikk på ED nede i 64 kilo og var veldig fornøyd med det,,men satser på rundt 60 denne gangen ,,for og ha noe å gå på som det sies

er 158 høy, eller lav jeg da

Samme høyde her og også målsetting på 58 kg. Det nærmer seg og jeg synes jeg begynner å se ganske fjong ut.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:36   #1978
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Må bare innom og juble litt jeg...
Etter en tur innom fase 3 er jeg tilbake i fase 1 og har fått den dytten jeg trengte for å nå et av mine store delmål: -50kg!!!
Jeg har fortsatt en lang vei å gå, men synes ikke dette var ille på litt over 9 mnd.
Så:
JIPPI ! ! !

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 09:53   #1979
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Må bare innom og juble litt jeg...
Etter en tur innom fase 3 er jeg tilbake i fase 1 og har fått den dytten jeg trengte for å nå et av mine store delmål: -50kg!!!
Jeg har fortsatt en lang vei å gå, men synes ikke dette var ille på litt over 9 mnd.
Så:
JIPPI ! ! !

det er fantastisk , du har vært kjempeflink

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:19   #1980
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

50 kg grubbeline-fantastisk!!Gratulerer så mye!

Mitt resultat etter 4 uker på ED fase 1 er 4,9 kgGreit nok,beste jeg har fått til på en måned noengang! Vet at det kunne vært mere om jeg ikke hadde måtte proritere å slappe av noen dager nå, blir nok ikke skikkelig fart på sakene før jeg er i gang å trene igjen, håper på bedre form snart.


streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:20   #1981
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

nå har jeg endelig kommet skikkelig i gang med ED
7 dagen i dag og hittil har alt gått helt perfekt
men i dag er jo bare sulten.kl er nå bare kvart over to og jeg har allerede spist 3 produkter pluss en bar ,, hvordan skal denne dagen ende .

har også spist grønnsaker ,,nå tok jeg og stekte hodekål, løk og paprika i strimler,,helte pannekakerøra over ,og det ble en omelett
smakte faktisk godt. men sukk er enda sulten,,

men gud hjelpe meg .la meg klare denne dagen ut ,så går alt så bra igjen,
ikke kan jeg gå noen steder heller ,, for jeg må måle alt jeg tisser ut i dag i 24 timer. og alt jeg drikker, skal til legen på fredag.

strikker på harde livet ,og snakker med katta

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:39   #1982
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Stå på Arkine. HUsk, det er lov å ta et ekstra måltid hvis du er veldig sulten. Eller koke deg to egg.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:28   #1983
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg kjemper min kamp i dag ,men det går bedre nå, heldigvis.
sulten er jeg ,men hodet mitt er med meg heldigvis

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:21   #1984
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sender deg en klem arkine! Det er bare å spise ekstra ed måltider om du føler deg sulten, har selv hatt 6-7 måltider på de dagene hvor jeg bare ikke ble mett. Godt at hodet er med, dette går over skal du se

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 21:55   #1985
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

haha Monica, jeg ER litt lille My når jeg blir irritert eller sint

Takk for svar!

Thi hi...morsom du...akkurat som jeg kan høre deg og se deg frese rundt omkring

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:04   #1986
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Kanskje vi bør starte en tråd for fase 4?

Hei alle ED'ere!

Jeg er nesten litt vemodig idag, for idag begynte jeg i fase 2, selv om jeg har gledet meg veldig til det også!!!!

Skal vi ikke bare ha en EURODIETT-TRÅD, SOM ALLE KAN KOMME Å FÅ OPPMUNTRING, skravle og få "ettervern". Eller må jeg hoppe mellom trådene for å holde kontakt med de jeg "kjenner" mest? Blir det kanskje for lange og for mange innlegg om mye forskjellig på ett sted?!?!?!?!?!?

Jeg bare lurer

.....ellers en GLEDENS DAG!!!!! Jeg hadde gått ned 8 kilo på veiing idag etter endt fase 1, hadde ikke mistet noe muskelmasse engang!!! Veldig fornøyd med det. Smakte herlig med stekt kyllingfilet idag til middag... Da er jeg fornøyd! Syntes fase 1 varte og rakk, men nå er jeg plutselig ferdig...rart!!!
Keep on going. Nå er målet 5kg. på 60 dager....da når jeg mitt første delmål på 80kg!!!!

Stor klem til alle...for jeg er glad trallala....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:10   #1987
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Søker litt trøst og motivasjon her hos dere jeg. Med fare for å være en skikkelig sutreunge;

Jeg har nå gått på eurodiet i 3 uker og 5 dager. Det har så og si gått strålende, med gode resultater samt at jeg er flink til å trene. Men i det siste har vekta variert så veldig, og det er fryktelig demotiverende. En dag kan jeg ha gått ned 7 kilo, og plutselig viser den at jeg bare har gått ned 5,5 kilo i stedet. Jeg spiser bare maten jeg får lov til, drikker ingenting "ulovlig" og jeg trener for harde livet, samt går tur med bissevoffsen min.

Hvorfor vil ikke vekta vise mindre tall, i stedet for å hoppe opp og ned som en jojo? Og det er faktisk ikke bare vekta, her en dag viste målebåndet 97 cm rundt livet, og idag når jeg målte, var jeg på 99 Liker det ikke!

Nå kommer det også en masse store feiringer som jeg skal være med på, og det er bare så utrolig vanskelig og kjedelig å vite at jeg kan sitte der med pannekakene mine og pralinebarer, mens de spiser godt og rikelig. I overimorgen har moren min bursdag, og jeg skal lage maten! En herlig, nydelig, deilig treretters meny, men jeg kan ikke spise noe av det. Gahh.

Hjelp meg folkens, for jeg vet så alt for godt at dette bare er en periode, snart kan jo jeg kose meg også, men jeg må bare være flink denne stunden først!!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:13   #1988
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

gratulerer så mye med flott nedgang i fase 1

nå reddet du meg fra å steke en baguett, har sikla på den lenge .i kveld
har vært en tung vansklig dag i dag,,vært sulten og lei ,men jeg har klart meg , bortsett fra en extra bar,,

så nå går jeg til sengs , føre baguetten tar meg

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:14   #1989
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Arkine;

Jeg føler med deg, den første uken er den verste!

På de dagene spiste jeg et ekstra produkt, drakk masse varm te, av en eller annen grunn blir jeg mer sulten om jeg drikke vann..., jeg går tur hvis det er egentlig en time igjen til mat, ser på Opera, ringer en venn/mamma (da går nemlig tiden, for hun har mye på hjertet) eller steker meg en haug av lass av grønnsaker. Bruk meierismør, en skikkelig god klatt, eller vita hjertego eller noe, ha i karri det krydderet du liker i smøret, før du legger i grønnsaker. Jeg liker løk, champignon, blomkål, brokkoli, sukkererter, rød paperika, grønn paperika og stek i 3 min, deretter heller du en halv buljonterning oppløst i en tekopp med kokende vann over alt i pannen og lar det surre i 5 min.....nam, nam og metter som bare det!!!!!! Hvis sulten tar deg altså...

...ellers stryker jeg klær og ser i kleskataloger eller på fine bilder av sånn jeg "skal bli"og tenker at dette har jeg valgt å gjøre frivillig! det er ingen som tvinger meg eller sier jeg MÅ! Så kan jeg ikke skylde på noen heller for at det er vanskelig

Dette klarer du....you go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:goodl uck:

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:20   #1990
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Arkine og Monica31. Så utrolig flinke dere er! Hadde jeg hatt en baguett til disposisjon vet jeg ikke hvor flink jeg hadde vært- det er en av mine største fristelser! Mmmh! Men vi vet alle hva vi har å jobbe frem mot, så egentlig må vi jo bare bite tenna sammen og holde oss til det vi får lov til å spise!

Dette SKAL gå, no matter what!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:20   #1991
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Søker litt trøst og motivasjon her hos dere jeg. Med fare for å være en skikkelig sutreunge;

Jeg har nå gått på eurodiet i 3 uker og 5 dager. Det har så og si gått strålende, med gode resultater samt at jeg er flink til å trene. Men i det siste har vekta variert så veldig, og det er fryktelig demotiverende. En dag kan jeg ha gått ned 7 kilo, og plutselig viser den at jeg bare har gått ned 5,5 kilo i stedet. Jeg spiser bare maten jeg får lov til, drikker ingenting "ulovlig" og jeg trener for harde livet, samt går tur med bissevoffsen min.

Hvorfor vil ikke vekta vise mindre tall, i stedet for å hoppe opp og ned som en jojo? Og det er faktisk ikke bare vekta, her en dag viste målebåndet 97 cm rundt livet, og idag når jeg målte, var jeg på 99 Liker det ikke!

Nå kommer det også en masse store feiringer som jeg skal være med på, og det er bare så utrolig vanskelig og kjedelig å vite at jeg kan sitte der med pannekakene mine og pralinebarer, mens de spiser godt og rikelig. I overimorgen har moren min bursdag, og jeg skal lage maten! En herlig, nydelig, deilig treretters meny, men jeg kan ikke spise noe av det. Gahh.

Hjelp meg folkens, for jeg vet så alt for godt at dette bare er en periode, snart kan jo jeg kose meg også, men jeg må bare være flink denne stunden først!!

Du har så rett...det er bare en periode. mammaen din har bursdag hvert eneste år.....Litt dårlig at du må lage maten når du er på diett...ellers så får du late som om du spiser den men heller nyte en ekstra stæsja omelett eller suppe med kokte grønnsaker, ingefær, hvitløk og kokte, salte brokkoli ved siden av. Så sparer du baren til siste måltidet og spiser den når de andre har kake....dette klarer du...det er bare i år

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:28   #1992
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Du har så rett...det er bare en periode. mammaen din har bursdag hvert eneste år.....Litt dårlig at du må lage maten når du er på diett...ellers så får du late som om du spiser den men heller nyte en ekstra stæsja omelett eller suppe med kokte grønnsaker, ingefær, hvitløk og kokte, salte brokkoli ved siden av. Så sparer du baren til siste måltidet og spiser den når de andre har kake....dette klarer du...det er bare i år


Takk, takk, takk, og nok en gang tusen takk!

Jeg lager den rett og slett av enkle grunner, hun slutter sent på jobb i Oslo, og er hjemme sent, min far er syk og broren min kommer hit for å besøke oss ene og alene grunnet mamma sin bursdag, så da har jeg meldt meg frivillig. Selvom jeg angrer litt nå. Men det er i hvert fall bedre enn å sitte og se ut som en dust på en fin restaurant, det var første tanken min nemlig. Jeg tenkte, dette klarer jeg, blablabla.

Jeg tror jaggu meg jeg skal lage meg en sånn suppe jeg Takk for støtte og motivasjon, det var akkurat det jeg trengte

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:31   #1993
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Grattis med flotte resultater.

Det svinger på vekta her også, men kanskje vi veier og måler oss litt for ofte...

Lykke til i bursdag, Faksmile, det er tøft, men du klarer det. Litt rent kjøtt og gr.saker kan du jo unne deg. PAsse på å spise masse gr.saker og drikke på dagen og kanskje så mye som tre måltider til bursdagen, slik at du kan kose deg med et middagsmåltid og f.eks både bar og brownies når de andre spiser kake...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:37   #1994
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Grattis med flotte resultater.

Det svinger på vekta her også, men kanskje vi veier og måler oss litt for ofte...

Lykke til i bursdag, Faksmile, det er tøft, men du klarer det. Litt rent kjøtt og gr.saker kan du jo unne deg. PAsse på å spise masse gr.saker og drikke på dagen og kanskje så mye som tre måltider til bursdagen, slik at du kan kose deg med et middagsmåltid og f.eks både bar og brownies når de andre spiser kake...

Takk Jeg synes ikke de er så altfor flotte, men det er vel fordi jeg er så kravstor til vektnedgangen min, haha. Jeg har fått skryt fra de jeg jobber med, at uniformen henger mer løst på meg nå, og det er jo noe å ta med seg

Jeg tenkte litt på det, å lage litt ekstra ovnsbakte grønnsaker til meg selv, og kanskje spise litt ren kyllingfilet, mens de andre spiser den fylte jeg lager til dem. Vi får se, ellers blir det nok grønnsakssuppen til Monica31

Er så godt å komme inn her og få tips og råd! Om man føler seg helt hjelpesløs, så får dere en inn på tankerekka igjen, så man forstår at det er ufattelig mange andre som er i samme situasjon- og det hjelper

Så- takk!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:57   #1995
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Monica 8 kg dæsken det er myeohoooi! Jeg begynner på fase 2 torsdag-om 5 min he heHar gledet meg sånn, men nå har jeg egentlig ikke lyst å slutte i fase 1, kommer jo til å gå senere nå og jeg har endel igjen liksom. MEN kanskje kommer det til å gå greit også? Blir spennende!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:16   #1996
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Monica 8 kg dæsken det er myeohoooi! Jeg begynner på fase 2 torsdag-om 5 min he heHar gledet meg sånn, men nå har jeg egentlig ikke lyst å slutte i fase 1, kommer jo til å gå senere nå og jeg har endel igjen liksom. MEN kanskje kommer det til å gå greit også? Blir spennende!

Selvom du skriver til Monica, så svarer jeg litt jeg Så deilig å begynne i fase 2 da! Det kommer, etter hva jeg har hørt, til å gå litt tregere, naturligvis, men du kommer nok til å gå ned ganske mye også her Kos deg med et skikkelig delig måltid i morgen da Og lykke til på fase 2!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:26   #1997
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk Fakesmile

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 01:54   #1998
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei
Smile

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heisann !

Sitter nå her å leser igjen jeg, jammen så mye trøst,oppmuntring og stå på mot det er her. Synes det er så flott at vi kan hjelpe hverandre

Gratulerer så mye til Monica, Grubbeline og Grotingelin med vektnedgang - kjempeflott !
Lykke til i Fase 2 Monica og Streber !
Er enig med Monica, skulle vært en fellestråd en kunne skrive i, for det er mange tråder å hoppe inn og ut av

Så flink du er arkine som sto i mot baguetten.
Fakesmile dette har jeg troen på at du klarer , motiver deg selv ved å tenke på hvorfor du gjør dette og at det bare er for en stund .Jeg satt med samme problemet for noen uker siden, jeg gjorde som titti, unte meg litt ren oksestek og grønnsaker...da ble det litt lettere til desserten...med browniekaka mi..når alle andre spiste gode kremkaker...tenkte jeg bare...denne er god den...Da var jeg i fase 1...og det gikk bra

Titti, jeg også homper visst opp og ned på den vekta, ikke vet jeg hva som gjør det..om det er vann, salt eller muskler..

Bare lurer..jeg fikk beskjed av legen å ikke trene så hardt..og mye under fase 1 og 2...men mange av dere gjør ?? Jeg har nemlig litt abstinenser...treningsabstinenser altså...og lurer på hvor mye jeg kan slå til..
Lykke til videre !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 07:46   #1999
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

JA - kan vi ha en felles tråd dere, så slipper vi å hoppe fra den ene tråden til den andre?
Jeg har tatt meg den frihet og opprette en ny tråd, dere finner den her

Legger ut denne i de andre ED-fase-trådene også

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:41   #2000
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

å jeg er så glad som sto over presset i går ,og holdt meg til ED
det holdt hardt men jeg klarte det, og selvfølelsen er bra
det var første uke i fase en, går nå på med krom rygg på neste uke
belønningen i dag var også 100 g opp,men vet av erfaring at dette er helt normalt,for cm har minket,,(endelig skjønt det)

men at jeg skulle holde meg unna vekta hver dag , vel det klarer jeg ikke

og til alle dere som ikke klarer og holde dere unna vekta hver dag,sånn som meg ,,det er helt normalt at den svinger opp og ner, men det betyr ikke at du har gått opp i vekt så lenge du vet at du ikke har gjort noe galt.
av erfaring med hundrevis av slankekurer så skjer det med alle ,men det er lite motiverende og se oppgang , men innerst inne så vet du at du ikke har lagt på deg,,
så egentlig skulle vi ha kastet hele vekta ,,men gud så deilig og stå på den ,når du har gått ned i vekt ,,da er plutselig motivasjonen på topp igjen,
men cm er da like deilig og se

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no