Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-11, 00:13   #1976
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for tipset, jeg skal jammen meg prøve å drikke den kald imorgen, hadde jeg ikke tenkt på en gang... hehe. Gleder meg allerede

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 13:25   #1977
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he. Så bra. Jeg pleide å lage de iblender og hadde isbiter oppi også for å få den ekstra kald

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 17:54   #1978
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

He he. Så bra. Jeg pleide å lage de iblender og hadde isbiter oppi også for å få den ekstra kald

hmm, det var en god ide:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 17:56   #1979
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

da er jeg på dag ti, buksen sittter like stramt om ikke stramt, har vært på hyttetur fra i går, men holder meg til kuren, og spiser mye grønt.....føler faktisk jeg går opp:-((....noen som har hatt samme følelse i beggynnelsen??

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:04   #1980
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Nei, ED var det 1.lavkarboalternativet hvor jeg gikk ned rasende fort-i starten. Om du har vekt er det vel bare å ta en liten titt der, så ser du hvordan det går. 1 dag i uken veier jeg meg.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:08   #1981
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

da er jeg på dag ti, buksen sittter like stramt om ikke stramt, har vært på hyttetur fra i går, men holder meg til kuren, og spiser mye grønt.....føler faktisk jeg går opp:-((....noen som har hatt samme følelse i beggynnelsen??

...nei nei, jeg er på dag 7:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 22:55   #1982
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tror ikke du går opp på denne kuren. Ta en tur på vekta og se

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 09:41   #1983
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ja, første offisielle veie dag, -2:-)...er vel bra:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 10:09   #1984
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Javisst er det bra!Helt supert!Gratulerer!


1.veiedag etter ferien for meg, gikk jo opp 5,5-dvs 5,6 så jeg på skjema mitt i dag. Veide da 79,7. Nå etter 11 dager på ED igjen viste vekten 77,5 kg, 2,2kg ned på disse 11 dagene altså. Ettersom dette var kilo som kom fort på, håper jeg at det ikke tar så veldig lang tid å få det av igjen.


Ha en god helg!!






streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:37   #1985
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott, STreber.
JEg er foreløpig ikke så flink, men spiser lavkarbo da...men skal ta en runde med ED på høsten igjen og kvitte meg med det som har kommet på.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:50   #1986
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk:-)....hadde håpet på mer, men er fornøyd og:-)...gratuleer med ditt resultat og:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:41   #1987
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 11:14   #1988
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

for nedgang Streber og tassa

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:23   #1989
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har enda ikke vært på vekta etter sommerferien....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:53   #1990
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk takk:-)...dag ti, og det beste av alt....sliter med reumatiske smerter daglig, tar jevnlig smertestillende, dette er redusert kraftig siste uken, noen dager ikke tatt noe:-))))) YESSSS!!!
og ja, koser meg med dietten og måltidene....:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 16:51   #1991
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra tassa!! Titti: kom igjen, forbered deg mentalt på litt opp og trø på vekten, greit å vite hva man har å "kjempe med", tenk på det som noe praktisk som trengs å gjøres, ikke som noe nederlag(om du skulle ha gått opp)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:54   #1992
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Sant det, Streber. Men det er det berømte batteriet i vekta også skjønner du, tror ikke de har sånne batterier på Rema. Og da husker man jo aldri på det når en er i byen. Men jeg skal gå på vekta og jeg har hentet meg inn etter ferien altså, spiser bare lavkarbo nå og så fort jeg får lønn skal jeg få kjøpt litt ED-produkter igjen, men det er dessverre vært veldig skralt økonmisk nå og da har det rett og slett ikke vært kr til slike spesialprodukter. Men jeg har lovet meg selv og ikke stresse eller bli skuffet, vet at vekta har gått opp. Tipper fem kg siden minstenotering og vet da at jeg vil bruke ca tre-fire uker på å gå det ned igjen, og det er helt greit, men vet at jeg blir stressa hvis jeg ser tallet lyse mot meg før jeg har penger til å gjøre noe med det. På vanlig lavkarbo som jeg spiser nå så holder jeg vel sånn ca vekta, men ned går jeg jo som kjent ikke.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 20:49   #1993
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Sant det, Streber. Men det er det berømte batteriet i vekta også skjønner du, tror ikke de har sånne batterier på Rema. Og da husker man jo aldri på det når en er i byen. Men jeg skal gå på vekta og jeg har hentet meg inn etter ferien altså, spiser bare lavkarbo nå og så fort jeg får lønn skal jeg få kjøpt litt ED-produkter igjen, men det er dessverre vært veldig skralt økonmisk nå og da har det rett og slett ikke vært kr til slike spesialprodukter. Men jeg har lovet meg selv og ikke stresse eller bli skuffet, vet at vekta har gått opp. Tipper fem kg siden minstenotering og vet da at jeg vil bruke ca tre-fire uker på å gå det ned igjen, og det er helt greit, men vet at jeg blir stressa hvis jeg ser tallet lyse mot meg før jeg har penger til å gjøre noe med det. På vanlig lavkarbo som jeg spiser nå så holder jeg vel sånn ca vekta, men ned går jeg jo som kjent ikke.


kjenner til det ja

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:40   #1994
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Mmmmmm...er lite jeg ikke liker på denne dietten, sitter nå og koser meg me en brownie:-)...dagene går kjempelett, bortsett fra jobb hvor jeg skal spise i ett felleskap..det byr på litt styr, men stort sett...har det utmerket

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:52   #1995
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra. Brownies er god ja.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 09:44   #1996
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle ED-ere!
Evigheter siden jeg sist skrev noe her, juni var stress de luxe, juli det stikk motsatte med stort sett offline tilværelse:-)
Jeg har lyst til å skrive litt om hvordan sommeren på bilferie har vært - som dere sikkert alle vet kan det være en prøvelse å holde seg på lavkarbo/ED. Menyen på veikroer etc er ikke direkte i tråd med det anbefalte, og hvor sær skal man være mens familien sitter der og koser seg med lasagnaen, pølsene etc? Prøvde å kjøpe mest mulig grønnsaker og ha med i bilen, og så gikk det mye i eurodiet muslibarer og kjeks - samt at jeg kjøpte inn noen Atkins-barer. Har dere noen erfaring med eller synspunkter på dem? Men jeg spiste også hamburgere minus brødet og fisk der det var mulig (minus potetene ...)
Trimmingen var det også så som så med, litt jogging innimellom (skrekk og gru) og noen runder på Elixia da vi var i Stavanger.
Derfor var spenningen stor da jeg motvillig gikk på vekten etter fire uker. Men så viste det seg at jeg faktisk hadde gått ned to kilo! Det kan jo være innenfor variasjoner for vann i kroppen, syklus etc - men likevel positivt.
Nå på mandag skal jeg på ny kontroll, og igangsette en ny runde med fase 1 og 2. Er motivert for selve vektnedgangen, litt mindre for det noe kjedeligere kosten :-) Kommer til å vente noen uker med å sette i gang med fase 1, til etter en sosial tur til København med kollegaer i slutten av august. Akkurat den fasen er jo temmelig strikt, ikke engang et lite glass rødvin...
Ellers, til oppmuntring, håper jeg, vil jeg nevne det jeg har opplevd som de største milepælene etter at jeg begynte med ED for et halvt års tid siden. Jeg har mistet ca 30 kilo! Den første var å ikke lenger ha tresifret vekt. Neste å gå fra fedme til bare vanlig overvekt på bmi-skalaen. Og den siste store var å kunne gå i klesbutikk og kjøpe tøy i vanlige størrelser, ikke bare i store klær-avdelingen. Utrolig motiverende!
Dere vil nok se mer til meg her inne framover. Ha en deilig sensommerdag!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 10:04   #1997
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Så kjempeflink du har vært!! Gratulerer!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:14   #1998
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei igjen, da er jeg ferdig med 1 uke på ferie. Var ikke all verden med nedgang, men, er fornøyd med 0,5 kg ned på min første uke i fase 2. Var litt bortskjemt i slutten av fase 1, for da gikk jeg ned 300 gram om dagen. De siste dagene har det stått helt stille, faktisk litt opp... :-o Var på spinning 40 minutter for første gang på 4 mnd (...) på tirsdag, gikk kjempebra, men det kan jo ha noe med at musklene har fått masse protein, ikke noe melkesyre, men, kondisen er jo på bånn. Kanskje det var pga treningen at jeg gikk litt opp?? Vokst på meg 0,5 kg muskler på en spinningøkt... hah!

Men, jeg blir så bekymret når jeg hører om alle som vender tilbake til Eurodietten. Jeg håper jo at jeg kan gå over på lavkarbo når jeg er ferdig med ED, og at jeg da skal holde vekten. Men, man går vel bare opp igjen hvis man skeier ut?? Eller er det sånn at jeg en gang i året skal ha en ED-måned, og så gå opp igjen?

Det er godt å endelig få spise litt kjøtt og fisk igjen. Har nok spist litt for mye av det til middag noen ganger, men prøvd å kompensere med å spise mindre til kvelds. Sikkert ingen god idé. Nå skal jeg i hvert fall kjøre på med alle produktene jeg har, er ikke alle jeg liker, men, jeg har ikke tenkt til å kaste noen av dem. Må bruke produktene for alt de er verdt, og det er brudekjolekroppen. Venter i spenning på utdrikningslaget. Regner med å gå på en schmell der, har ikke drukket alkohol siden begynnelsen av juli. Og levd på 800 ED-kalorier pr dag. Blir nok ganske billig i drift den dagen... og deppa den neste uka pga kiloene som kommer til å renne på pga utskeielsen... vel vel, får satse på å drikke vin med lite sukker, og irish coffee med suketter. Og ikke spise brød/ris/pasta/potet den dagen heller. Gjøre det beste ut av det uten å freake helt ut. So far so good, 8 kg ned. Hyggelig når folk begynner å legge merke til nedgangen, men, så har jo de fleste sett meg opp og ned 10-15 kg flere ganger de siste årene. Puh! Godt å få skrevet litt her, lei av å snakke med folk om slanking og diverse dietter. Men i det minste FUNKER dette. Og da er det litt morsommere å snakke om det... hehe. Ha en fortreffelig dag.

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 20:03   #1999
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulere med 30-kg-milepæl Elinemor
Kjenner meg veldig godt igjen i dine beskrivelser av både veikromat og opplevelsen i klesbutikken.
Stå på videre.

til deg også Metalgirl, og ja - du kan faktisk få litt vektoppgang hvis du trener

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:42   #2000
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no