Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-10, 16:43   #2001
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei.

Dette er min 31. dag på fase 1, skulle vel egentlig begynt på fase 2 i går, men drøye den til i morgen, da er det fredag og helg.

Men hva skal jeg spise til måltid i morgen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Kyllingfilet er jo veldig godt, men blir jo fort litt tørt uten saus, rømme osv...

Noen tips?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:10   #2002
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Stek kyllingfileet på svak varme og den blir kjempesaftig!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:02   #2003
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Var det ikke en slags saus vi kunne lage på fase 2, hvor er nå den linken...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:09   #2004
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

du kan jo også tomater på boks ,der er det jo god saus

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:58   #2005
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Hei alle ED'ere!

Jeg er nesten litt vemodig idag, for idag begynte jeg i fase 2, selv om jeg har gledet meg veldig til det også!!!!

Skal vi ikke bare ha en EURODIETT-TRÅD, SOM ALLE KAN KOMME Å FÅ OPPMUNTRING, skravle og få "ettervern". Eller må jeg hoppe mellom trådene for å holde kontakt med de jeg "kjenner" mest? Blir det kanskje for lange og for mange innlegg om mye forskjellig på ett sted?!?!?!?!?!?

Jeg bare lurer

.....ellers en GLEDENS DAG!!!!! Jeg hadde gått ned 8 kilo på veiing idag etter endt fase 1, hadde ikke mistet noe muskelmasse engang!!! Veldig fornøyd med det. Smakte herlig med stekt kyllingfilet idag til middag... Da er jeg fornøyd! Syntes fase 1 varte og rakk, men nå er jeg plutselig ferdig...rart!!!
Keep on going. Nå er målet 5kg. på 60 dager....da når jeg mitt første delmål på 80kg!!!!

Stor klem til alle...for jeg er glad trallala....

Gratulerer med kjempegode resultater! Deilig å kunne spise ett vanlig måltid igjen

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:24   #2006
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

du kan jo også tomater på boks ,der er det jo god saus

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:29   #2007
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da er jeg offisielt over på fase 2, kan ikke si jeg merker så mye enda.
Men skal bli godt med et ordentlig måltid til fredagskos.
Nå er jeg liksom så godt inne i det, at det hadde ikke vært krise å la være å spise mat denne helgen heller.

Ellers var jeg på vekta i dag, resultat etter 31 dager på fase 1: minus 5.2 kg.
Hadde som mål å gå ned 5.1 kg før jeg skulle tilbake til Hexenberg den 28.okt, så jeg
er kjempefornøyd.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 14:26   #2008
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ellers var jeg på vekta i dag, resultat etter 31 dager på fase 1: minus 5.2 kg.
Hadde som mål å gå ned 5.1 kg før jeg skulle tilbake til Hexenberg den 28.okt, så jeg
er kjempefornøyd.

Gratulerer Titti!!! Så gøy å nå et delmål - og til og med klare mer enn planlagt innen legetimen!

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 16:29   #2009
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

veldig bra Titti . håper mine mål går i boks også.mine mål er store

men er realist så håper på 6 kilo når disse fire ukene er over ,,er allerede 3 kilo ned den første uke ,men vet jo at den gevisten kommer nok ikke hver uke,,men sist jeg gikk på ED gikk jeg jo ned 9 kilo på fire uker ,krysser fingre og tær jeg da,men da veide jeg mer også

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 16:36   #2010
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

veldig bra Titti . håper mine mål går i boks også.mine mål er store

men er realist så håper på 6 kilo når disse fire ukene er over ,,er allerede 3 kilo ned den første uke ,men vet jo at den gevisten kommer nok ikke hver uke,,men sist jeg gikk på ED gikk jeg jo ned 9 kilo på fire uker ,krysser fingre og tær jeg da,men da veide jeg mer også

Ja, jeg gikk også ned 3 kilo første uka, men så var det bare 400 gram neste uka og så ei uke som det sto stille, men nå har det endelig løsnet igjen.
Sist jeg gikk på ED hadde jeg mindre å ta av, men da gikk jeg ned 7,3 på fase 1. Men i løpet av dietten går vi ned det vi skal uansett, så det jevner seg jo ut, men enig i at det er deilig med pangstart. Håper du når målet ditt.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:00   #2011
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

er i grunn gledesdreper du ,,hehe
er fint at du deler også sånne erfaringer ,er ikke lurt og ha for store forhåpninger
neida er klar over at kroppen gjør som den vil, bare jeg følger dietten så henger nok kroppen med ettervert

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:20   #2012
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Da er jeg offisielt over på fase 2, kan ikke si jeg merker så mye enda.
Men skal bli godt med et ordentlig måltid til fredagskos.
Nå er jeg liksom så godt inne i det, at det hadde ikke vært krise å la være å spise mat denne helgen heller.

Ellers var jeg på vekta i dag, resultat etter 31 dager på fase 1: minus 5.2 kg.
Hadde som mål å gå ned 5.1 kg før jeg skulle tilbake til Hexenberg den 28.okt, så jeg
er kjempefornøyd.

Gratulerer!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:43   #2013
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

er i grunn gledesdreper du ,,hehe
er fint at du deler også sånne erfaringer ,er ikke lurt og ha for store forhåpninger
neida er klar over at kroppen gjør som den vil, bare jeg følger dietten så henger nok kroppen med ettervert

He he. Sorry.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 02:56   #2014
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien
Smile

Ny på både forum og eurodiet

Jeg er ny på både forumet og i lavkarboverden. I sommer dro jeg til lege og fikk påvist PCOD. Etter det har jeg etter beste evne prøvd å leve lavkarbo, uten særlig resultater (annet enn at jeg sluttet å gå opp i vekt, det er jo faktisk noe).

Fant ut at om eurodiett er så bra som den sies å være, er det faktisk verd det! Er nå på 5 dagen i fase 1. Den skal jeg gå på vel 29 dager. Har hittil gått greit. Har ikke veid meg siden jeg var hos legen for to uker siden(har de siste årene skydd vekter som pesten), så hvordan vekten ligger ann vet jeg ikke helt.

Igår var den værste dagen hittil tror jeg. Gud som jeg hadde lyst på ALT! Jeg gikk rundt i butikken i sikkert 20 minutter. Ringte min mor som har gått gjennom det samme. Endte opp med å kjøpe selleri (noe jeg virkelig ikke liker!) og spise en pakke bringebærkjeks. Da ga det seg. Stolt! I natt drømte jeg at jeg spiste chips og drakk øl. Tok noen minutter før jeg innså at jeg ikke hadde sprukket. Knis. Idag har det gått virkelig bra og jeg skal nå prøve meg på creme bruleen til kvelds. Har hørt at den er noe herk, men føler meg modig idag.

Grunnen til at jeg har meldt meg inn her er fordi jeg tenker på mat hele tiden disse dagene, men det gjør ikke alle rundt meg. Puh,,,,dette ble en lang tråd.....

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 09:00   #2015
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Velkommen Mille 89, vi har laget en tråd for oss alle sammen,uansett fase som du kan ta en titt på også om du vil. Groteling la ut en link til tråden lengre oppå siden her

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 09:06   #2016
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på både forum og eurodiet

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Jeg er ny på både forumet og i lavkarboverden. I sommer dro jeg til lege og fikk påvist PCOD. Etter det har jeg etter beste evne prøvd å leve lavkarbo, uten særlig resultater (annet enn at jeg sluttet å gå opp i vekt, det er jo faktisk noe).

Fant ut at om eurodiett er så bra som den sies å være, er det faktisk verd det! Er nå på 5 dagen i fase 1. Den skal jeg gå på vel 29 dager. Har hittil gått greit. Har ikke veid meg siden jeg var hos legen for to uker siden(har de siste årene skydd vekter som pesten), så hvordan vekten ligger ann vet jeg ikke helt.

Igår var den værste dagen hittil tror jeg. Gud som jeg hadde lyst på ALT! Jeg gikk rundt i butikken i sikkert 20 minutter. Ringte min mor som har gått gjennom det samme. Endte opp med å kjøpe selleri (noe jeg virkelig ikke liker!) og spise en pakke bringebærkjeks. Da ga det seg. Stolt! I natt drømte jeg at jeg spiste chips og drakk øl. Tok noen minutter før jeg innså at jeg ikke hadde sprukket. Knis. Idag har det gått virkelig bra og jeg skal nå prøve meg på creme bruleen til kvelds. Har hørt at den er noe herk, men føler meg modig idag.

Grunnen til at jeg har meldt meg inn her er fordi jeg tenker på mat hele tiden disse dagene, men det gjør ikke alle rundt meg. Puh,,,,dette ble en lang tråd.....

Hei og velkommen Mille89
(her er forøvrig link til den store felles ED-tråden http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37530)
Ser du har veldig lik situasjon som meg selv, og jeg kan skrive under på at ED fungerer
Den har selvsagt sine utfordringer, men når en har funnet fram til de produktene som passer så går det stort sett veldig greit for de fleste.
Og så er det så kjekt med dette forumet hvor vi kan utveksle råd, tips, trøst og støtte
Ser deg i felles-tråden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:10   #2017
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til, Mille.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:11   #2018
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

hvordan lager dere pannekaka i vaffelgjerne ,jeg prøvde men ble helt mislykket,
hvor mye veske bruker dere,
takknemlig for svar ,,men må ha det inn med teskjeer

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 09:03   #2019
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lenge siden jeg lagde vaflene, men jeg mener å huske at jeg brukte ca 50ml væske og tilsatte 1 egg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:04   #2020
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

hvordan lager dere pannekaka i vaffelgjerne ,jeg prøvde men ble helt mislykket,
hvor mye veske bruker dere,
takknemlig for svar ,,men må ha det inn med teskjeer

Jeg brukte også 50 ml. væske og bittelitt formfett så det var mulig å få vaflene av vaffeljernet igjen

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:28   #2021
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er det "lov" å tilsette et egg i pannekaken? Hadde nok mettet adskillig mere da...

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:51   #2022
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

lov og lov ,, tror ikke det gjør så mye galt for kuren i tilfelle
så et egg om dagen eller en gang i blant skulle nok gå bra

jeg har ikke brukt det enda ,prøver å unngå alt som ikke er etter forskriftene

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:55   #2023
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

ok

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 18:48   #2024
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

det er fullt mulig å tilsette ekstra egg i pannekakene hvis man er veldig sulten kan også tilsette ekstra egg i omeletten, om du spiser det.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:14   #2025
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

men da får man vel i seg mer proteiner en en skal i fase 1 da

i fase to er jo et måltid to egg,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no