Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 10:00   #2051
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

i dag er jeg stolt av meg selv ,, har holdt dietten til pungt å prikke ,er på min 16 dag og jeg er ved enda bedre mot nå,
har bestemt meg ,og denne gangen tror jeg på det også,,å prøver å skyve unna tanker som,,er jo ikke så farlig bare for denne ene gangen,,mend et vi alle vet,at har en først skjeiet ut så er det farlig , for det kan være vansklig å vende tankegangen igjen, for karbohydrater de er noen jæv,,,,som sitter på skuldra de ,og gir deg usunne tanker, som sier spis meg spis meg.

neste utfordring blir den 20 november,, da er jeg bedt i bursdag,vil helst ikke gå ,men ser at jeg ikke kan si nei til alt
vi skal ut på byen ,eller ferjetur,
da er jeg i fase to , så kan jo spise ,,men det som kan bli problemet for meg , er når jeg drikker alkohol, så er peanøttende vedlig fristende.
men må jo ut i verden igjen .å alle fristelser , så det får gå som det går .
dagen derpå blir det å hente seg inn igjen

men er jo ille å grue seg for en fest da ,,tre uker i forveien

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:27   #2052
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Skjønner hva du mener, jeg har veldig lyst til å være totalt usosial, slik at dette går mest mulig knirkefritt , men som du sier, man kan ikke si nei til alt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:39   #2053
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg skjønner veldig godt hva dere snakker om! Neste helg har jeg bursdag, og etter litt frem og tilbake fant jeg ut at jo, jeg skal ha fest. Men det blir da en flaske cola zero på meg, så får jeg heller observere alle vennene mine utover kvelden, det kan jo bli spennende det! På selve dagen skal jeg unne meg sushi (uten ris) og et glass vin. Da blir det i rolige former med familie, og jeg kommer til å klare å unne meg dette uten å skeie helt ut (tror jeg?). Dag elleve på fase en og ting går greit.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:42   #2054
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Kjenner godt til den der. Jeg sa nei takk til jentetur på hytte her forrige helg. Hyttetur forbinder jeg masse deilig vin og god mat, og jeg hadde bare blitt sittende og syntes synd på meg selv. Men nå som jeg er i fase to kan jeg endelig spise lunsj med venninner og sånn, veldig koselig å være litt sosial igjen, neste uke har jeg to dater med venninner. Gleder meg.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 08:03   #2055
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Godt å høre flere opplever det likt akkurat det der, synes det er mye lettere i fase 2 jeg også, selv om jeg føler det er strengt der også- får ikke brukt de gode lavkarbooppskriftene mine, melkeprodukter i de fleste av dem, jeg pleide å erstatte melkeproduktene med kokosmelk ofte, for å spare inn litt kalorier og melkesukker etc-men det er ikke lov heller sier Hetland-rart nesten ikke karbo og nesten ikke kalorier..???

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 09:43   #2056
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

hei

jeg har begynt på eurodiett fase 1 på lørdag 30.10 dette her tror jeg virkelig kan hjelpe meg. jeg er og veldig glad jeg fant et forum som dette

er det noen som har noen ide om hvor mye man kan forvente å gå ned i løpet av 30 dager på fase 1?

jeg leste i den lille boka som fulgte med at jeg kunne tilsette omeletten 1 dl ost, men jeg ble litt overaska over det for jeg har forstått det som at man kun kan ha diverse grønnsaker i tilegg til eurodiett maten. noen som vet?

hilsen lotta

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 10:34   #2057
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Fa.... hadde skrevet langt innlegg som ble borte , nettet mitt brøt sammen
Men-velkommen hit Lotta!
Individuelt hvor mye man går ned, jeg går ned forholdsvis sent-alltid- jeg gikk ned 4,9 kg. Mange som har gått ned mye mer.
Vet flere som har fulgt produktheftes tips om tilsetninger om man behøver litt mer mettende mat/variasjon og det ser ut til å gå greit. Selv har jeg prøvd å tilsette et egg toppen en gang pr dag de siste dagene, tror ikke det gjør noe.

Vi bruker "den store felles ED tråden" mest vi som går på denne dietten, bare et tips.

Husk å salte maten din-igjen-lykke til!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 10:38   #2058
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

tusen takk for tipsene så lenge det går bra så dropper jeg å tilsette noe, så har jeg det heller til gode hvis jeg skulle bli lei

lykke til videre på eurodiett til deg og

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:06   #2059
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

velkommen til oss ,lotta.
hvor mye vi går ned i fase en er vel et snitt på 6 kilo i fase en ,men noen går ned mer og andre mindre
prøv å ikke heng deg opp i hva andre går ned ,så lenge du følger dietten så mister du kilo.

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:11   #2060
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

tusen takk for det

det er godt å høre jeg har ihvertfall fått en god start gikk ned 2 kg de to første dagene, men det er vel mest vann og sånn kanskje? jeg har ihvertfall bestemt meg for å kun veie meg en gang i uka heretter.

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:55   #2061
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

to kilo ned er jo god inspirasjon

vann eller ikke, det er to kilo ned , og disse vannkiloene skal jo også bort for å komme vidre

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:00   #2062
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Kilo er kilo tenker jeg når det går nedover. Bare vann tenker jeg når det går oppover.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:18   #2063
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

hehe jeg liker tankegangen din

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:27   #2064
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Kilo er kilo tenker jeg når det går nedover. Bare vann tenker jeg når det går oppover.

hehe samme her

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:38   #2065
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

tusen takk for det

det er godt å høre jeg har ihvertfall fått en god start gikk ned 2 kg de to første dagene, men det er vel mest vann og sånn kanskje? jeg har ihvertfall bestemt meg for å kun veie meg en gang i uka heretter.

Velkommen og grattis med kickstart!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:01   #2066
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

tusen takk for det

ser du allerede er i mål, det er jo super bra jobba da

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:48   #2067
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til, Lotta.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:32   #2068
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

takker lykke til, til deg og med de resterende kiloene

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:46   #2069
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til og gratulerer Lotta !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:21   #2070
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

hei

jeg har begynt på eurodiett fase 1 på lørdag 30.10 dette her tror jeg virkelig kan hjelpe meg. jeg er og veldig glad jeg fant et forum som dette

er det noen som har noen ide om hvor mye man kan forvente å gå ned i løpet av 30 dager på fase 1?

jeg leste i den lille boka som fulgte med at jeg kunne tilsette omeletten 1 dl ost, men jeg ble litt overaska over det for jeg har forstått det som at man kun kan ha diverse grønnsaker i tilegg til eurodiett maten. noen som vet?

hilsen lotta

Hei Lotta85 og hjertelig velkommen!
Bli gjerne med på felles-ED-tråden hvor alle er uansett fase. Vi kan ha i det som står på måltidserstatterene, i tillegg er det samme info på det arket du fikk med informasjonen om tilberedning av de forskjellige produktene. Men jeg gjorde som du og sparte det til dagene jeg gikk litt lei og trengte litt variasjon!
Trodde jeg aldri skulle komme gjennom fase 1, men vips her er jeg i andre uken i fase2 og skriver til deg. Tiden går fort!
Jeg gikk ned litt i overkant av 8 kilo i fase en. Man kunne vel gå ned fra 6-8 ca...i første fasen.

Lykke til! ED får tvunget en inn i gode rutiner og sunne valg og man blir mett nok. Jeg var helt ok i beg. av tredje uken. Var sur og hadde hodepine i de to første, men som vi har merket får vi alle veldig forskjellige opplevelser!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:41   #2071
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

hei lotta. Velkommen og lykke til. Selv er jeg 2 uker inn i fase en. For meg har det stort sett gått greit. Husk nok vann, hodepinen er ikke langt unne hos meg ihvertfall. Et tips er å bestille nye produkter når du har smakt noen du liker (regner med du har bestilt startpakken?). Så slipper du å sitte igjen med kun ting du liker sånn OK (har selv erfart det). Blir lett tøft når du skal spise 5 ganger om dagen

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 08:30   #2072
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

tusen takk til alle sammen veldig oppmuntrende å høre hvor bra dere har klart det

jeg har bestilt inn alle produktene med en gang, moren min har gått på dette før så jeg har smakt det meste, så jeg bestilte utifra det. men utfordringen blir suppene for jeg liker bare kyllingsuppa så håper jeg ikke går lei av den.

i dag er det min femte dag, og jeg er faktisk veldig overaska over hvor bra dette går, jeg trodde jeg kom til å få sykt lyst på ting, men jeg føler ikke trang til noe søtt, og det har jeg gjort på alle andre slanke kurer jeg har prøvd

jeg synes vi er flinke alle sammen jeg dette skal vi klare

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:21   #2073
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så bra.

Fyser heller ikke på noe søtt på denne dietten, sikkert fordi vi får dekket behovet med sjokoladebarene, søte pannekaker, desserter osv.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:30   #2074
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

hei

jeg har begynt på eurodiett fase 1 på lørdag 30.10 dette her tror jeg virkelig kan hjelpe meg. jeg er og veldig glad jeg fant et forum som dette

er det noen som har noen ide om hvor mye man kan forvente å gå ned i løpet av 30 dager på fase 1?

jeg leste i den lille boka som fulgte med at jeg kunne tilsette omeletten 1 dl ost, men jeg ble litt overaska over det for jeg har forstått det som at man kun kan ha diverse grønnsaker i tilegg til eurodiett maten. noen som vet?

hilsen lotta

Hei Lotta - velkommen i gjengen
Ser du har fått gode råd av de andre allerede, så jeg vil bare hilse på og ønske deg lykke til

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:32   #2075
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Kilo er kilo tenker jeg når det går nedover. Bare vann tenker jeg når det går oppover.

This is soooo true
Jeg er der nå, opp altså, for siste tante-besøk har satt fast 1 kg vann den siste uka .
Men det er jo bare vann, og det vil jo etter hvert sildre vekk.........

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no