Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 20:57   #201
Kirsti120
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Kirsti120 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei, jeg skal også ned over 30 kilo til slutt. Minus 35 blir nok passende for meg. Har gått på lavkarbo i 8 uker og mistet 5 kg de første 4 ukene, men siden har det stått i ro. Så nå prøver jeg å tenke ut hvilke endringer jeg kan gjøre for å få vekta til å gå ned igjen.

Trener spinning 2-3 ganger i uka, og føler meg faktisk ganske sprek der jeg spinner ivei i tightsen min.

Håper å få litt inspirasjon her og følge med dere andre på veien til et lettere liv :-)

Kirsti120 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:49   #202
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Hei. Nå er jeg nesten tilbake til den vekten jeg var på for 1 år siden, dvs at jeg har gått opp 10 kg av de 13 kg jeg gikk ned. Så jeg forstår nå at det kapitelet etter slankingen er ferdig, kommer til å være veldig utfordrende. Men før jeg skal begynne å bekymre meg alt for mye om det, må jeg jo komme meg ned til en vekt jeg vil holde.

I dag veide jeg 91,0 kg. Jeg er 166 cm høy, så jeg har et ønske om å gå ned minst 30 kg. Jeg har tidligere vært en flittig leser av ulike tråder her, men ikke deltatt så mye selv. Også prøvd å skrevet en blogg her inne, men jeg ønsker nå å kunne diskutere litt mer, ikke bare snakke. Jeg merker jeg har behov for å kunne være hundre prosent ærlig med noen, og at noen kan holde meg i ørene om jeg tenker tanken på å droppe ut. Jeg ønsker å bli godt kjent med noen som er i en lik situasjon som meg. Har aldri hatt en venn som har vært overvektig, så jeg har aldri følt at noen helt har forstått hvordan det kan oppleves å være stor. Så med dette har jeg et ønske om at noen vil slå seg sammen med meg og motivere hverandre, diskutere, klage, skryte, drømme oss framover slik at vi kan greie å nå målet og ha det fint. Jeg tenker jeg nå skal begynne å veie mat og notere ned alt, slik at jeg vet hvor feilen kan ligge om jeg ikke går ned.

Dette ble langt, men det er heller ingen kortversjon av å skulle ned 30 kg.
Håper noen vil bli kjent med meg, og at vi kan få en fortrolig tone sammen :-)

Hei på Dere Slenger meg også på sammen med dere Er 165 cm høy, og veier 91 kg.. Veide 95 ved oppstart som var den 28/2-11..

Er litt av den typen at alt skal skje på et blunk, så tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side.. Men håper på masse backup fra dere også

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 06:54   #203
pusjkin
Nytt Medlem
 
pusjkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 4
pusjkin er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei alle,
jeg skal også ned 30 kg så slenger meg med i denne tråden.
Startet med LCHF i begynnelsen av januar og tok av 6 kg i løpet av de første 3 ukene. Siden har vekta stått så godt som stille. Lurer jo derfor på om jeg gjør noe galt i sammensetningen av maten.

Har lest mye på forskjellige nettsteder (inkl. dette) + noen bøker. Ser det er litt uenighet i lavkarbo-leiren også om hva man skal spise når man vil gå ned i vekt. Noen sier fx at fett fra meieriprodukter kan hemme vekttap. Selv spiser jeg ikke svinekjøtt - så bacon er utelukket. Klarer heller ikke tanken på synlig fett på annet kjøtt, så det fettet jeg får i meg kommer hovedsaklig fra smør, fløte, cf, olje, avokado, nøtter, egg og kokos.

Gikk forbausende greit å kutte ut brød, poteter, pasta, sukker etc. Føler ikke noe "sug" etter dette. Men, allikevel - kiloene sitter fast etter de første positive ukene.

Har også mye "hjertebank" + litt kvalme & generelt mangel på energi. Flere som opplever dette?

pusjkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:48   #204
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Smile

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Velkommen til flere!

Jeg hadde også en vektstans etter de første som gikk raskt. Ofte vann som forsvinner til å begynne med.

Etter litt prøving og feiling for å se hvordan min kropp vil ha det, og masse lesing om lavkarbo. Både kjøpt bøker og lånt på bibliotek.
Vel da jeg forsto at jeg nå ikke lenger behøver å tenke på å spise jevnt og trutt pga vekslende blodsukker, som man får av karbo, så spiser jeg til jeg er passe mett, bare hvis jeg er sulten. To måltider pr. Dag i mitt tilfelle, samt litt brie el annen fet ost til kaffen 1 eller 2 ganger pr dag, ettersom hvor sulten jeg er. Og da begynte det å gå nedover på vekta igjen.

Kuttet ut brøderstatninger, ikke fordi det gjør noe å spise de, men fordi jeg synes det er så godt at jeg overspiste.

Mitt motto nå er å ikke spise noe som får meg til å stadig ville ha mer og spise for mye.

Har kommet over fettfobi, og kjøtt med fettrand smaker jo bedre, men jeg kan ennå ikke spise alt fettet, men det kommer nok. Svin har jeg aldri likt, men en god entrecote er jo mye bedre enn indrefilet

Tror alle må finne ut hva kroppen ønsker, og ha tålmodighet, men jer er også på vekta hver dag, kjenner på tålmodet jeg og.
Leste noe om at kroppen må bli trygg på at den nå får den maten den trenger etter kanskje mange år med diverse dietter.

Vel slik ser det ut til å virke for meg nå.

Bruker kokeboken jevnt og tilpasser det vi liker for ikke å bli for ensidig og matlei.

Håper dere også finner deres vei.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:51   #205
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hjertebank, dette skjedde meg også, men spiste litt mer karbo og det gikk bedre.
All min karbo kommer fra grønnsaker som vokser over jorden.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:51   #206
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg begynte med ketolyse diett fra Spisdegslank.no for ca 8 uker siden. Veide da 145 KG tenkte at jeg skulle sjekke hvordan ketose fungerte på meg. Nå i dag. 8 uke sener veier jeg 125 kg. 10 kg igjen til jeg er førnøyd. Har ganske kraftig benbyggning og har en del muskler. så tror 115 er bra for meg=) Lavkarbo er NICE.

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:45   #207
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.

Jeg begynte med ketolyse diett fra Spisdegslank.no for ca 8 uker siden. Veide da 145 KG tenkte at jeg skulle sjekke hvordan ketose fungerte på meg. Nå i dag. 8 uke sener veier jeg 125 kg. 10 kg igjen til jeg er førnøyd. Har ganske kraftig benbyggning og har en del muskler. så tror 115 er bra for meg=) Lavkarbo er NICE.

Wow, imponert Gratulerer med et fantastisk nedgang

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:11   #208
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.

Jeg begynte med ketolyse diett fra Spisdegslank.no for ca 8 uker siden. Veide da 145 KG tenkte at jeg skulle sjekke hvordan ketose fungerte på meg. Nå i dag. 8 uke sener veier jeg 125 kg. 10 kg igjen til jeg er førnøyd. Har ganske kraftig benbyggning og har en del muskler. så tror 115 er bra for meg=) Lavkarbo er NICE.

wow ! hvilke regler gjelder for spisdegslank sin ideologi?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 15:51   #209
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

MANNFOLK!!
-dere er så heldige.
Raser ned i vekt...sukk!!

Men flink har du vært da))
(måtte bare uttrykke misunnelsen

Jeg er imponert over at du orket maten på spisdegslank, den likte ikke jeg særlig godt.

Gratulerer, gratulerer...misunne, misunne)

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 16:56   #210
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

MANNFOLK!!
-dere er så heldige.
Raser ned i vekt...sukk!!

Men flink har du vært da))
(måtte bare uttrykke misunnelsen

Jeg er imponert over at du orket maten på spisdegslank, den likte ikke jeg særlig godt.

Gratulerer, gratulerer...misunne, misunne)


Takk takk=) det er mye av maten jeg ikke liker. Kjører derfor mye av lavkarbo brøet dems og MYE pålegg pluss de ferdirettene jeg liker=)

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 16:59   #211
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

wow ! hvilke regler gjelder for spisdegslank sin ideologi?

De kjører lite calorier 1300-1400 pr dag. og max 23 g karbs pr dag.
Jeg trener også en del

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 02:13   #212
elimiire
Juniormedlem
 
elimiire sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Akershus
Alder: 32
Innlegg: 10
elimiire er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Kan jeg være med også?
Slenger meg på, jeg da. Er 19 år, hele 155 cm høy, og veide for tre uker siden 94 kg. I dag, etter ca 2,5 uke på lavkarbo, er vekta nede på 90 kg. Er ikke sånn at jeg merker at disse kiloene er borte, men blir utrolig gøy å se at vekta viser 8-tallet igjen. Det har det ikke gjort på noen år.

Har ikke hatt den effekten med økt energi enda, men er fortsatt i startfasen, så regner med dette går seg til. For å holde oversikten skriver jeg inn (nesten) alt jeg spiser på diett.no, har ellers et ganske avslappet forhold til mengde mat. Jeg spiser til jeg er mett, men holder meg til kjøtt og grønnsaker til middag.
Har skaldemans kokebok, som var boka som satte meg i gang denne runden, prøvde meg på lavkarbo for et år siden, men da uten bok og med hele familien. Det ble for vanskelig, men nå som jeg bor alene, prøver jeg meg igjen. Har ikke vekt hjemme, så får bare veid meg de helgene jeg drar hjem til familien på besøk. Neste gang blir det nesten tre uker siden siste veiing, og min fjerde uke med lavkarbo. Er mildt sagt veldig optimistisk.

Tar ting over tid, men skulle gjerne hatt bort ca 30 kg, kanskje 35 hvis jeg klarer. Nei, det blir feil. Jeg SKAL klare det.

Er kjempe imponert over alle dere som har allerede gjort en helt fantastisk innsats, og synes selv det er veldig oppløftende å høre at det er faktisk mulig å kvitte seg med valken som gjerne vil henge over buksa. STÅ PÅ!

__________________
Sommerutfordring 2011!

Veien til en sunn og lettere kropp

elimiire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo: skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 23:54   #213
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Det var lite kalorier ja...på spisdegslank....likte igrunn ett av brøene, men resten var ikke noe særlig...

Jeg skal telle kalorier fremover, blir fort over 2000 med dette fettet på meg.
Har vel tatt dette med MYE fett litt vel bokstavelig. Masse smør står det mye om her inne, men alt er jo relativt, så noe må gjøres....

Er i superdårlig humør etter teit krangel og hva gjør jeg.....spiser sjokolade!! Den er sukkerfri da (sjokoladeprinsen), men du verden for en trøstespising...........sukk, sukk, sukk!!
BEDRØVELIG!

Jeg skrev et langt herlig innlegg her en dag, som ikke kom med..er det en slags tidsfrist på innlegg her? Jeg brukte litt lang tid, skal sies....

Hadde ikke dette vært en D-dag, så skulle jeg fortalt til dere nye hvor herlig det er med lavkarbo, men at det tok 3 mnd før jeg fikk den gevinsten alle snakker om her inne. Energi, bedre helse, mindre smerter, bedre humør (.....)osv..
Men denne gladfølelsen er jo ikke med meg i dag, så da får jeg la være....hehe..

Lykke til dog, til oss alle))

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 16:29   #214
Elbe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Elbe er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

30 kg ned, ja... Skal satse på 30cm minus rundt midjen. Etter å ha klussa med alt som er av slankekurer de siste 20 årene, har jeg kasta badevekta hjemme. Vet så altfor godt med meg selv når jeg eser ut... Måler istedet. Ikke det at det er så mye bedre enn veiing, men det funker bedre for min del. Lavkarbo i tre uker nå, og er ved godt mot. Har ikke minsket så mye jeg skulle ønske, men så lenge jeg ikke er sulten og gretten, er det helt i orden. :-)

Elbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 16:38   #215
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Elbe, her.

30 kg ned, ja... Skal satse på 30cm minus rundt midjen. Etter å ha klussa med alt som er av slankekurer de siste 20 årene, har jeg kasta badevekta hjemme. Vet så altfor godt med meg selv når jeg eser ut... Måler istedet. Ikke det at det er så mye bedre enn veiing, men det funker bedre for min del. Lavkarbo i tre uker nå, og er ved godt mot. Har ikke minsket så mye jeg skulle ønske, men så lenge jeg ikke er sulten og gretten, er det helt i orden. :-)

Lykke til

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:37   #216
thtu
Nytt Medlem
 
thtu sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
thtu er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei, håper det er ok jeg blir med på denne tråden! Begynte på LCHF eller ketose 23. mars. Har gått ned 4.5 kilo. I morgen skal jeg veie meg på nytt, men har ikke helt trua på at jeg har gått ned noe nå. Har vært konsekvent med maten. Men det har blitt en del vin og veldig lite trening.

Da jeg begynnte veide jeg 93.6, første målet er under 70 kilo. Da vil jeg gjøre en ny vurdering! Gleder meg til å høre hvrodan det går med dere her fremeover

Jeg har lest både Hexeberg, Dahlkvist og Skvalderman og den "slank med ketose" boka. Kan ikke huske at det sto noe om kaloritak i den?

thtu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:03   #217
tonetrollet
Medlem
 
tonetrollet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 57
Innlegg: 131
tonetrollet er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei Avokado
Vi er noenlunde like tunge og vi skal jo vektmessig den samme veien :-) Vi kan følge med på hverandre og heie litt. Det blir fint :-)

__________________


Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg

Sist redigert av tonetrollet : 12-04-11 kl 15:05. Årsak: Skrev feil...
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:08   #218
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Velkommen alle nye, skaper liv i tråden. Sammen er vi sterke.

Nytt mål nådd nå, -10 kg

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:39   #219
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei hopp!

Jeg melder meg inn i klubben!

Begynte for to dager siden, og må innrømme at jeg synes dette kostholdet er en smule merkelig.

Lagde meg nettopp ticker og fikk sjokk da jeg innså at jeg faktisk må ned hele 35 kilo. Gulp og dobbeltgulp!

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:13   #220
Elbe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Elbe er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?





Neste mål er å krype ned til under 100...

Elbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:33   #221
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Ja det er litt merkelig dette kostholdet til man kommer inni det :-)

men må si at jeg nå når påsken nærmer seg, kjenner suget etter påskesnop, marsipan, kaker og snadder .... Må virkelig ta meg sammen for å styre unna. Snopet skriker etter meg i butikkene.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 12:58   #222
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

For meg faller dette kostholdet ganske naturlig. Jeg har egentlig aldri vært noe glad i brødmat, og om jeg var så heldig å fikk spise middagsrester til frokost, var jeg sjele glad. Og nå gjør jeg vel det nesten hver dag, om jeg ikke lager noe annet snadder Så ikke merkelig i det hele tatt. ^^

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 22:47   #223
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

heihei

Denne vekta svinger gitt...
plutselig var det nesten to kg opp oh nå nærmer jeg meg der jeg var for nesten to uker siden...meeeeerkelig...
Synes det gikk kjempebra en stund.
Sjeldent sulten og ingen fysing, men vips så snudde et seg..
Nå sulten ofte og veldig fysen...
godteriet roper på meg også..

Hvorfor dette suget plutselig, noen som vet?
Har spist mer salat i det siste, men er i fin ketose, kan det likevel være grunnen?
God påsk, folkens!!

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:15   #224
elimiire
Juniormedlem
 
elimiire sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Akershus
Alder: 32
Innlegg: 10
elimiire er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.


Synes det gikk kjempebra en stund.
Sjeldent sulten og ingen fysing, men vips så snudde et seg..
Nå sulten ofte og veldig fysen...
godteriet roper på meg også..

Åh, kjenner meg igjen på flekken. Er nybegynner, men syntes likevel etter to uker at søtsuget var mer eller mindre borte, og jeg endte opp med å spise veldig lite, kanskje bare en gang om dagen. Nå, plutselig, er jeg "sulten" hele tiden, og alt søtt og godt "roper" på meg. Usikker på om det har noe med påsken å gjøre , eller om det rett og slett er en fase man må igjennom. Vekta har bremsa på nedgangen, bare en halv kg ned de siste to ukene.. Tar gjerne imot tips.

Og god påske!

__________________
Sommerutfordring 2011!

Veien til en sunn og lettere kropp

elimiire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo: skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 17:13   #225
Domilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20
Domilla er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg melder meg også!
Har 37 kg å gå ned, skal prøve meg på lavkarbo, prøver å lese så mye som mulig så er jeg godt forberedt!

Hey ho, let's go :P

Domilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no