Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-11, 00:36   #201
Zalto
Juniormedlem
 
Zalto sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 41
Innlegg: 41
Zalto er ny på veien

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

23 karbo i EN bolle!
Da er de ikke verdt smaken nei. Huff å huff.

Jeg skal bake lavkarbo suksessterte. Skal regne ut hvor mye karbo det blir i den sånn etter hvert som jeg har i ingrediensene. Jeg skal på 3!!!! bursdager i påska så da må jeg ha med meg noe lurt kaffebrød til meg selv. Vurderer også å lage ei krydderkake å ha i bakhånd. Er en smule lei av baconcrisp da jeg har vært hekta på det som godis i flere år. Veldig synd nå som det er lovlig snacks. Så jeg får finne på noe annet.

Middagene har jeg ingen anelse på ennå. Håper på en Harry-tur til Sverige på tirsdag for å se på utvalget der. De er så utrolig mye flinkere på lavkarbo-mat enn i Norge. Altså vanlig mat som kjøttprodukter, dressinger, sauser og slikt. Var på Rema i går og ble IKKE imponert over merkinga av maten.

Kan hende jeg kommer til å prøve meg på et glass rødvin. Men jeg får se om anledningen byr seg.


oppskrift???

__________________
Zalto



Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 10:54   #202
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Zalto; Suksessterta ble helt misslykka!
Fant oppskrifta på nettet men etter å ha prøvd den, pluss kikket på ei vanlig suksessterteoppskrift, så er det en del forandringer som må gjøres.
Bl.a. var det 5 ganger så mye vanilje og 1/10 så mye søtning i lavkarbo-oppskrifta i forhold til den vanlige.
For å si det rett ut, den ble kvalmende og ikke søt i det hele tatt.

Oppskrifta mi finner du her.

Ellers så bytter jeg veiedag til tirsdager igjen. Ble så mye tull med den halvuken i begynnelsen når noen spør hvor mye jeg har gått ned.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:12   #203
solstråla3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
solstråla3 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hei! da har jeg lest igjnnom denne tråden, og vil gjerne må henge meg på!
jeg begynte på ketolyse den 4 april, og har planer om å gå ned ca 20 kg...
har vell gått ned ca 1,5 kg de to første ukene, men hadde mensen, og kom godt igang med trening samtidig, så sier meg fornøyd med det resultatet...

solstråla3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 19:17   #204
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hei damer her har påskeferien begynt med at lillegutt har fått vannkopper huff er jo såå typisk, i tilegg for han en fortann så ting er en smule hektisk her! hehehe vatti nå tror jeg aldri jeg kommer til å tørre å skeie ut igjen men du har jo helt rett, dette er jo en livstilsendring! og jeg merker at å gå inn og ut av ketose tærer på kroppen! har hatt såå hodepine idag! så nå er det lavkarbo all the way! idag har vi hatt en superdeilig middag, løvstek med ovsntekte sellerirot båter ( har blitt helt hekta) med salat og bærne?saus ved siden av til dere som ikke er så glad i å lage saus selv har jeg funnet ut at de ferdigsausene fra fjordland ( bærne og peppersaus) ikke innholder så mange karbohydrater! bærnesausen inneholder 2,2 gram og peppersausen 3,6.
indianne du er superflink
bollapinnsvin så flott at du kom inn i bunaden din!
GretheH så dumt at sukkseskaka ikke ble bra, bedre lykke neste gang!
solstråla3 velkommen til oss
har dere tenkt å lage noe lavkarbo påskegodt forresten? jeg driver å snuser litt på disse http://fotballfrue.no/?p=5566 men redd jeg ikke klarer å begrense meg hvis jeg gjør det

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 21:15   #205
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

I dag har jeg vært hos legen på min første vektkontroll (for de som ikke vet det, går jeg på eget initiativ til legen hver 14. dag for å veies, det er super motivasjon for meg), og legen synes jeg var SÅ flink Ha ha, jeg føler meg som ei lita jente som får skryt

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, har spist lasgne med squash og sikkert 1 liter vann....er ikke så vant til å trene

Nå er det sofatjeneste!

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 21:33   #206
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Har bakt meg LCHF-drømmer og de ble vellykket!
Det er kjeks med smak av mandler, vanilje og jul. (hjortetakksalt)
Ble 23 stk med o,4 karbo i hver. Så nå er bursdagen i morgen reddet. hihi

De blir vel min påskegodt tror jeg. Muligens jeg prøver meg på "bounty" sjokolader også, men de tar litt tid å lage.

Alt dette er hentet fra boka "bakeglede uten sukker", ei bok jeg anbefaler.
Legger ut noen oppskrifter nå og da i journalen min.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 21:47   #207
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

... har stablet ved i hele dag... orker nesten ikke løfte armene - må skrive innlegg i morgen... veldig sliten.... mine stakkars, stakkars armer...

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 23:24   #208
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei. Er det lov å melde seg med her?

Jeg har brukt litt tid på å bli kjent med ketolysekuren, og har gått til innkjøp av boka og de tilleggene som anbefales.

Jeg er ei "jente" på 32 år, to gutter på 3 og 4 år og er snart ferdig med førsteåret på grunnskolelærerutdanninga.

Min plan er ned først 10 kg, så deretter 10 til dersom kroppen og hodet klarer å samkjøre seg.

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 23:03   #209
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

trultemamma: Selvsagt skal du få være med!!

Føler meg kvalm, er ganske oppblåst og tung i kroppen. Mensen er rett rundt hjørnet og jeg føler at jeg veier omtrent 100 kg. Er skeptisk til veiedagen på fredag, men vi får håpe det går bra.

Hvordan går det med dere andre nå i påsken? Jeg synes det er stort fokus på "kos" som i mat, godteri og snacks. Maten er jo grei, den klarer jeg å trikse til ved å unngå poteter osv, og heldigvis er ikke barna så opptatt av påskeegg og godterier. Den yngste er for liten til å forstå noe særlig av det, og den eldste er faktisk ikke særlig glad i godterier. Utrolig, egentlig.. JEG kan jo godt leve utelukkende på smågodt og sjokolade.

Det er herlig å være ute i vårværet. Vi har vært på fisketur i dag, og stablet resten av veden. Barna har lekt og jeg har lest gamle ukeblader. Norsk ukeblad fra 1975 - fant mange da vi ryddet loftet på hytten og det er faktisk ganske moro å lese.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 00:51   #210
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Slenger meg også med

Har holdt på siden i slutten av februar, med en nedgang på 3,5 kg.. Vært i ketose omtrent fra dag 1. Har hatt små utskeielser jeg også, men har hatt utslag på stixen for det.. Men i dag tror jeg det var den største Og ramlet helt ut av ketosen

Var på harrytur til Sverige i dag (busstur), og da ble det to plater m kex sjokolade, 1/2 l vanlig cola, og en halv baguett m ost og skinke

Men har uka mi, og da blir jeg veeeeldig fysen på noe søtt.. Men i mårra er det en ny dag, med nye muligheter

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 12:26   #211
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Da er vi klare for avgang, skal på hyttetur med hele familien. I sekken har jeg pakka sukkerfri gèlè, hjemmebakte mandelkjeks og muffins (lavkarbo, selvfølgelig), Nannahs knekkebrød + masse gode oster, kyllingvinger og baconcrisp..... Skal kose meg masse i påska

Ønsker alle sammen en riktig god påske, motstå alle fristelser, fatt mot!

Påskeklem

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 15:44   #212
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg fikk meg en overraskelse nå ja! Kjøpte meg Imsdal vann med appelsinsmak....og den var det jammen nesten 21 gr karbo i! Så det ikke før lenge etter jeg hadde drukket opp flaska, men ketolysen holdt seg heldigvis.

Ellers så har det vært travle dager her og ujevnt med mat. Så nå er jeg sliten, sulten og lei! Håper på en bedre dag i morgen.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 19:10   #213
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Sitter nå på badegulvet og skriver innlegg. På kjøkkenet sitter familien min og spiser fruktsalat til dessert. Med epler, appelsiner, bananer og druer. HULK!!!
Jeg har låst baderomsdøren. Vurderte å kaste nøkkelen ut vinduet, men det hadde kanskje vært å gå for langt?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 22:38   #214
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Det går så bra atte. Det er bare mat!
Skjønner frustrasjonen din (her spiser familien sjokoladekake) men du må tenke på at du faktisk greide å holde deg unna! Det er ikke søtsuget som bestemmer, men du! Neste gang vil det ikke føles like ille og etter hvert vil du ikke bry deg om hva andre putter i seg.
Stå på!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 09:14   #215
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Takk for oppmuntring, GretheH!

Veiedag her hos meg i dag. Ned 0,5 kg. Synes jo det er litt lite, men nedgang er nedgang forsøker jeg å overbevise meg selv om. Får stå på videre og tenke på at "mange bekker små ... "

Det er vel flere som har veiedag i dag. Hvordan har det gått med dere?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 08:45   #216
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hei damer! håper alle har en superfin påske! jeg føler jeg har detti helt av vogna'! hadde skikkelig høykarbo dag igår og jeg føler meg som verdens ekkleste! masse vann i kroppen og skikkelig oppblåst! det som er bra er at etter dette blir det leeenge til jeg spiser noe høykarbo igjen! hater å føle meg sånn jeg gjør nå!
Vatti jeg synes du er kjempeflink! du burde være stolt av deg selv som ikke fallt for fristelsen! og 0,5 kg ned er kjempe bra GretheH: oi 21 karbo i vann! herlighet snakk om å skjule karbene godt! jeg har ikke turt å veie med enda! venter til vannet er ute av kroppen min akkurat nå får jeg ikke av ringene mine en gang

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:08   #217
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Har liksom kommet litt ute av tellinga nå føler jeg. På karbo altså.
Men slik blir det fort når det ikke er faste måltider, besøk og turer. Gleder meg faktisk til at hverdagen begynner igjen....

Er matlei også. Big Time! Får se om jeg greier å rote fram grillen eller se om jeg gidder å bake noe. Blæ-dag!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:01   #218
keysa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5
keysa er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Jeg skal ned 20 kg. Forsøker ketolyse, men antar at det ikke vil fungere før jeg klarer å kutte Pepsi Max. Gruer meg fryktelig til det. Jeg antar at det eneste som nytter er å hoppe i det.

Noen som vil være med?


jeg vil være med!!!

keysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 08:29   #219
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Velkommen Keysa!

Endelig veiedag i dag, har kvittet meg med ytterligere 700 gram og 2 cm Synes ikke 700 gram var så ille mtp at jeg var ganske hard på pepsi maxen i påska.....Jeg har egentlig kuttet den helt ut, men siden vi var på hytta uten innlagt vann, ble det litt mer pepsi max enn jeg hadde planlagt....

Men er uansett kjempefornøyd med å ha gått inn 8 cm på 3 uker, I love it!

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:04   #220
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Flinke petite fleur!!

Jeg har falt av - og er ute av ketose, antar jeg - uten å ha testet. Det skyldes ikke påskegodterier og dårlig viljestyrke, men antakeligvis en kyllingfilet som ikke var som den skulle. Kanskje den var for gammel? Kanskje jeg ikke stekte den godt nok? Uansett, utrolig kjekt å være på hyttetur med familien + gjester, når jeg ble så utrolig dårlig i magen!! Satt på do (utedo, selvsagt) og spydde i en bøtte mens alle de andre måtte tisse i busker og kratt dersom de ikke klarte å holde seg. Det varte omtrent to dager, og i dag er jeg helt skjelven, drikker vann og spiser saltstenger. Det er karbo og tullemat, men jeg må ha noe tørt og salt for å klare å beholde noe i magen.
Vi er heldigvis hjemme igjen (åhhh, som jeg verdsetter vår vanlige do, i vårt vanlige bad, med vanlig standard, innlagt vann og varmekabler, låsbar dør og -- vifte!!).

Regner ikke med å kunne spise så mye mer enn disse saltstengene i dag, men antar jeg at føler meg mye bedre i morgen og gjenopptar dermed det ketogene kostholdet. Kommer faktisk ikke på noe som jeg kunne spist istedet. Hva er tørt, salt og nøytralt uten å inneholde karbohydrater?? Og nå må jeg finne på noe annet istedetfor kylling også. For det skal jeg IKKE spise igjen på en stund.

Good news is at jeg ikke har spist godterier, sjololade eller annen "ulovlig" mat i påsken. Annet enn altså disse saltstengene i dag.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 17:53   #221
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Vatti; du kunne ha laget deg en pizzabunn og strø salt på? For så å skjære den i små biter. Men nå er det viktigste at du blir bra i magen igjen, så får karboene komme i annen rekke. God bedring!

Har nettopp spist hjemelagd pizza og er storfornøyd. Fikk til en stooor pizza (nesten grandiosa str) med bare 3,5 karbo i hele greia. Men greide bare 3 av 8 biter. Så nå har jeg til kveldsmat også.

Veiedag i morgen....gruer meg. Har "prøve-veid" meg og sett at jeg har gått opp noen hundre gram. Så jeg krysser fingrene for at det er vann, hormoner og dårlig badegulv.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 18:50   #222
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

Vatti; du kunne ha laget deg en pizzabunn og strø salt på? For så å skjære den i små biter. Men nå er det viktigste at du blir bra i magen igjen, så får karboene komme i annen rekke. God bedring!

Har nettopp spist hjemelagd pizza og er storfornøyd. Fikk til en stooor pizza (nesten grandiosa str) med bare 3,5 karbo i hele greia. Men greide bare 3 av 8 biter. Så nå har jeg til kveldsmat også.

Veiedag i morgen....gruer meg. Har "prøve-veid" meg og sett at jeg har gått opp noen hundre gram. Så jeg krysser fingrene for at det er vann, hormoner og dårlig badegulv.

Kan jeg få oppskriften på den pizzaen? Høres godt ut - og takk, jeg er nesten så god som ny. Har dusjet og fjollet rundt i morgenkåpe de siste timene.

Lykke til med veiedag i morgen, GretheH!!

Jeg snikveier meg også, og jeg blir stadig panisk fordi jeg ofte går opp/ikke går ned/det tar så lang tid osv. men jeg forsøker å tenke at det er en prosess som tar tid, og dermed må vi tenke langsiktig. Ikke bli paniske om vi går opp 400g fra onsdag til torsdag men heller være litt tålmodige og se at vi faktisk går ned etterhvert som ukene går.

Jeg er verdens dårligste til å kombinere praksis med teori, så jeg sitter jo ofte på badekarkanten og hulker fordi jeg går opp litt her og der, men så ser jeg jo på tickeren min at jeg har gått ned 3 kg - og det er jo litt!!

(selv om jeg jo skulle ønske at det var myyyye mer!)

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 21:31   #223
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Dette er pizzaen jeg laget i dag. Sitter fortsatt og spiser av den.

Skal IKKE spise noe salt i kveld eller drikke noe som kan gi meg vann i kroppen. Så får jeg bare håpe på det beste i morgen.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 08:47   #224
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hei alle sammen! føles godt å være tilbake til hverdagen! har jo ikke akkurat vært så veldig flink i påsken! jeg har vært så standhaftig å flink hele veien , men datt helt av lasset i påsken! tok meg til og med et par røyk! ( ikke at det har noe å si for karbene) igår kveld fikk jeg mensen og regner med at det er derfor jeg ikke har hatt samme viljestyrken! de siste dagene har jeg hvertfall tatt meg sammen og merker at jeg er i ketose igjen!
petite fleur: så flink du er! det er kjempe bra
Vatti så kjedelig å bli så dårlig når man ikke er hjemme! du kan jo lage noen knekkebrød og knaske på de? men de er jo ikke salte da! syns du har vært flink som har holdt deg denne uken hvertfall og 3 kg er kjempe bra! vi er fortsatt i april
GretheH mm hjemmelaget pizza er kjempe godt! så bra at du fikk til å lage en med så lite karber! er så deilig å kunne nyte restemat på kveldene med god samvittighet

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 10:19   #225
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Var neeesten så vekta gikk i dusjen i morges...
Men jeg er for så vidt fornøyd med å stå stille også da. Men jeg er lei av ei vekt som viser så forskjellige tall fra sekund til sekund. Kanskje bytte batteriene?!?!? Doh! Får prøve det.

Trøster meg med fløte i kaffen før dagen begynner for fullt. Deilig med hverdag igjen!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 12:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no