Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-08, 09:32   #201
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jepp! Det gjør vi sirimor!

Enten hver 14. eller så har de tatt ferie...hehe..

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:27   #202
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

ferie ja,der hadde du jaggu rett

godt det er noen som holder fortet da!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 23:44   #203
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

ja visst
Men det er ikke alle som har drevet på like lenge vettu

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 11:01   #204
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Veide meg idag jeg og...ned 300 gram hehe. men jeg er så fornøyd atte. Jeg er på tur over i vedlikehold jeg nå, og alt ned er bonus fremover. Fra jeg starta den 20 mars på 77 kg til idag 020708 på 71,2. Helt passe tempo syns jeg. Pleier å veie meg tirsdag og fredag, men det ble nå idag da...ikke så nøye. Men mandagsveieklubben vil jeg ikke være emd i!! Blir alltid litt utskeielser i helga..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 08:42   #205
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Vekt 1.Februar: 109,9
06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
19.06: 95,4 -2,2
26.06: -
03.07: 94.6 -0,8
Totalt: -15,3

To milepæler i dag
Har gått ned over 15 kilo
OG er under 95!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 11:27   #206
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 48
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Kjempebra luringen og Areola! Bra jobba. Jeg har ikke gått noe ned, men helelr ikke noe opp og det er jammen ikke verst så sløv som jeg har vært

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 18:54   #207
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Her står også vekta stille. Veier akkurat det samme som for 2 uker siden

Gratulerer med nedgang til Luringen og Areola

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:20   #208
karboklovn
Juniormedlem
 
karboklovn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 28
karboklovn er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Oi! Holdt nesten på å glemme oppdateringen idag.

Har vært ganske flink til å jogge i det siste (4-5 ganger i uka) og fått svømt litt også. Har også holdt kostholdet rimelig bra, men ble litt mye kake i helga og noen pils i går kveld så jeg var ganske spent på om jeg var gått ned noe i dag morges. Det var jeg, ned 1,9 kg siden torsdag 19. juni gitt! Da står jeg på 83,3 kg nå så gjelder bare å presse seg litt ekstra de neste to ukene for å komme under 80!

karboklovn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:04   #209
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Oi! Grattis luringen, Areola og Karboklovn!
Vekta mi har så og si stått stille også. Selv om jeg har gått veldig mye nå. Men føles som at kroppen har blitt fastere, så det får gå

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:31   #210
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Grattis til dere som har gått ned, og grattis til alle fordi vi står på

Jeg har ikke gått ned, men opp 300 gram. Hmm..hvorfor det?
Når jeg går tilbake i boka mi (skriver opp alt jeg gjør og spiser i en kladdebok), så ser jeg at all trening denne uken har bestått av 3 morgenturer, det var litt lite...
Og så ser jeg at det har blitt en pose Bringebærtopper fra Sukkerfritt, 4 Atkinsbarer, 3 Megabitekjeks fra Sukkerfritt, 1 boks Diplom-Lettis, 4 poser Store Ifa og 1 eske Mentos iløpet at uken, som har blitt fortært på kveldstid foran TV'n. Hmmm...ikke bra, dårlig vane.
.
Delmål er 64,0 kg. Endelig mål er 62,0 kg.
17.04. 66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ------ ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)
22.05. 65,70 kg. (-1,20)
29.05. 66,00 kg. (-0,90)
05.06. 65,60 kg. (-1,30)
12.06. 65,20 kg. (-1,70)
19.06. 64,60 kg. (-2,30)
26.06. 64,20 kg. (-2,70)
03.07. 64,50 kg. (-2,40)
Oi, nå begynner remsa å bli lang...

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:18   #211
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Og så samler vi nok vann i varmen hihi..

God helg sirimor

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 07:09   #212
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hadde IKKE planer om å registrere vekta i dag, med mensen og masse brus den siste uka.. men hva kan man gjør da, når vekta viser minus uansett?

Vekt 1.Februar: 109,9
06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
19.06: 95,4 -2,2
26.06: -
03.07: 94.6 -0,8
10.07: 94.1 -0,5
Totalt: -15,8

__________________
Vil du ha en ticker? Les her

Sist redigert av Areola : 11-07-08 kl 10:01.
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 10:49   #213
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Etter mye opp og opp og opp, er jeg tilbake i ned- modus.

08.05.08 89.4kg
15.05.08 88.9kg
22.05.08 89.8kg
12.06.08 90.0kg
19.06.08 91.5kg
26.06.08 91.5kg
03.07.08 91.9kg
10.07.08 90.6kg

Håper bare det fortsetter nedover igjen! Likte så godt å sette 8- tallet først! Hvordan skal jeg nå delmålet 88.0kg dersom det bare går opp og ned og opp igjen hele tiden?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:12   #214
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Slenger meg på her jeg. Hei alle!

Har nå begynt på ønskekiloene mine, det endelige målet er 58 kilo.
Hadde som målsetning å holde vekta stabil gjennom sommeren, og så gå på de siste ønskekiloene i august. Men jaggu har ikke et av de kiloene pellet seg avgårde lell, gitt...helt på eget initiativ, tydeligvis. Jaja. Artig det å.
(Det er vel litt hjelp i å drive med schwiiinhardt kroppsarbeid fra morra til kveld...)

Vekt start, 15.febr 2007: 94 kilo.
Vekt idag, 10. juli 2008: 61 kilo.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 10-07-08 kl 11:41.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:03   #215
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

wow nicpins, så morro Fint å se deg her forresten.

Dagens veiing, ikke så bra....opp 300 gram igjen. Jeg har ikke spist så mye sukkererstatningsgreier denne uka slik som jeg gjorde forrige, så jeg følte meg flink egentlig....hmmm, merkelig.
Men jeg har nesten ikke spist grønnsaker, DET kan være årsaken.
For utenom det, har jeg spist moderat med mat, 3 ganger om dagen, ca. 1500 kcal. Jeg var faktisk veldig fornøyd med denne uka jeg, så jeg hadde forventet ned.
Vel, da får jeg passe på å spise grønnsaker neste uke, så får vi se...
Rene sience-project dette.
.
Delmål er 64,0 kg. Endelig mål er 62,0 kg.
17.04. 66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ------ ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)
22.05. 65,70 kg. (-1,20)
29.05. 66,00 kg. (-0,90)
05.06. 65,60 kg. (-1,30)
12.06. 65,20 kg. (-1,70)
19.06. 64,60 kg. (-2,30)
26.06. 64,20 kg. (-2,70)
03.07. 64,50 kg. (-2,40)
10.07. 64,80 kg. (-2,10)

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:00   #216
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

tror jeg slenger meg med på den tråden her jeger ny her inne,men skriver mitt resultat foreløpig.
start 22 april 08 startvekt 91,3 midjemål 112 cm
10 juli,vekt 78,6 midjemål 91 cm

så jeg er meget fornøyd

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:12   #217
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jupp! Dette funker bedre enn jeg hadde trodd (njaa....skeptisk :-P)
Ned 1 kg siden oppstart forrige torsdag

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 21:18   #218
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

På stedet hvil her!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 21:26   #219
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

På stedet hvil her også

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 21:27   #220
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Det er bedre det enn opp majama

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 07:56   #221
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ja, myyyye bedre

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 08:13   #222
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

trøste sirimor!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 08:28   #223
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ja, buu-huuu, jeg var litt lei meg igår. Men nå ble det veldig bra.tilbake.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 11:49   #224
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

for oss alle sammen! Stå på alle vakre jenter og gutter!

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Jeg har ikke spist så mye sukkererstatningsgreier denne uka slik som jeg gjorde forrige, så jeg følte meg flink egentlig....Men jeg har nesten ikke spist grønnsaker, DET kan være årsaken....Jeg var faktisk veldig fornøyd med denne uka jeg, så jeg hadde forventet ned.... Vel, da får jeg passe på å spise grønnsaker neste uke, så får vi se...Rene sience-project dette...

Oh YEAH! A helluva science project...
Helt enig, jeg føler det som jeg driver og forsker på kroppen min.
Den gjør rare ting som jeg ikke hadde forventet, hele tiden...
Når jeg tror jeg har vært flink så går jeg OPP, og når jeg har vært sløv m maten og jukset både her og der, så går jeg NED. Vel, det er jo ikke sånn hele tiden da, men man blir jo rimelig forbløffet de gangene det skjer.

Begynner å tro mer og mer på innvirkningen av stresshormoner, jeg asså. De har tydelig innvirkning på nedgangen min, ihvertfall. Når jeg stresser og skal være "flink" denne uka, så skjer det ingenting. Når jeg bare kuler'n og tar det med ro, og bare holder meg til sånn "omtrent" lavkarbo, og ikke tenker mer på maten, så går det nedover ja. Hmm. Snåle greier.

Klemmer på fortsatt-nyforlovet-Sirimor

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 11:51   #225
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

ps. Og jaggu har det ikke forsvunnet en halvkilo til siden igår, gitt... Snåle greier...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no