Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-10, 22:08   #201
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Men folkens er det flere som har trent styrke og fått sjokk???
Jeg var på en stram opp time i dag, og jeg må sei at jeg aldri har vært flau!! Jeg var så utrolig svak at jeg måtte gi meg lenge før alle andre?? Skjønner ikke det.. Har alltid vært sterk i armer og sånn, men i dag ble jeg rett og slett tatt på senga!!
Huff...

JAA! Det er så rart. For det studiet han pål gjorde nå i USA, viste jo at lavkarbo og høyfett skal være den beste måten for å bygge muskler og det viste at når man gikk på lavkarbo går man bare ned i fett, og ikke muskler som på lavkalori. Men lurer jaggu på om dette stemmer, for føler meg svak jeg og og jeg har alltid vært veldig sterk!
Men vil heller være litt svakere og tynnere, enn tjukk og sterk

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:14   #202
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

JAA! Det er så rart. For det studiet han pål gjorde nå i USA, viste jo at lavkarbo og høyfett skal være den beste måten for å bygge muskler og det viste at når man gikk på lavkarbo går man bare ned i fett, og ikke muskler som på lavkalori. Men lurer jaggu på om dette stemmer, for føler meg svak jeg og og jeg har alltid vært veldig sterk!
Men vil heller være litt svakere og tynnere, enn tjukk og sterk

Ja leste om det nå i sted, men kanskje det blir bedre etterhvert... Håper det for jeg tror ikke jeg tørr å vise trynet mitt på stram opp timene før jeg klarer å løfte litt vekter altså.!
Huff, det var helt forferdelig altså.. Venninna mi fikk sjokk ho og, for ho brukte tyngre vekter enn meg og ho er tynn og spe, og jeg har allti vært mye sterkere enn ho
Jaja, heller tynn og svak en feit og sterk ja

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:34   #203
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, vi får se framover! Nå er jeg irritert! Den dumme samboeren min ser ikke at jeg har slanket meg. Jeg har gått ned seks kilo for helvete! "Jeg ser deg jo hver dag, da" So?! Seks kilo ser man da for det.
Nå har jeg lyst på kvik lunsj sjokolade Men skal være flink.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:45   #204
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Ja, vi får se framover! Nå er jeg irritert! Den dumme samboeren min ser ikke at jeg har slanket meg. Jeg har gått ned seks kilo for helvete! "Jeg ser deg jo hver dag, da" So?! Seks kilo ser man da for det.
Nå har jeg lyst på kvik lunsj sjokolade Men skal være flink.


Samme her. Min samboer sier han ser det, men tror han sier det mest fordi han ikke tørr noe annet Men det viktigste er jo uansett at vi ser det og føler det

Ja den gleder jeg meg til å smake Nammenam

Har to stk atkins barer her som jeg kan kose meg med, men vil ikke ha de no.. Sikkert fordi jeg har spist rett Har hatt de liggende i 2 uker, UTEN at jeg har spist de.. Redd for at jeg stopper ennå mer opp.
Har ikke veiet meg i dag så tørr ikke kose meg i dag, itillfelle jeg har gått opp! høhø*

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:57   #205
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe. Smaboeren min sa han så det når jeg sa det, dummen, det sier han bare fordi jeg kjefta på han
Faen at vi begynte å snakke om de atkins barene, har så lyst på. Men føler at jeg kan legge på meg av de, bare fordi jeg psykisk tenker jeg jukser. Eller sprekker da. Merkelig, men er gjort masse undersøkelser som viser at psyken kan spille inn på vektøkning/nedgang.
Så tenker å vente til jeg har gått ned det jeg skal. Som vi snakket om tidligere, at vi spiste mye rart før og ikke gikk opp, men etter vi hadde restaurant i fjor og jeg ble gravid, så ble det nattspising og overspising.
Tror at vi kan holde oss på det vi skal, vhis vi først går ned, selvom vi spiser litt KVIK LUNSJ i helgene . For vi tenker nok mer over hva vi stapper i oss da! (satser jeg på)

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:36   #206
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe, de er lett å gjennomskue disse samboerne.. Hehe..
Ja eg tenker det samme om atkins barene men tenker at det er jo lov, og greit å spise som nødmat og som litt kos hvis man er fysen. Men jeg er redd det er partystopper så tørr ikke før jeg vet at jeg går ned

Ja jeg tror nok vi kan spise normal når vi har nådd vekta vi vil ned til. Nattspising er jo noe av det værste man kan holde på med. Men sant man ser det ikke før det er gått for langt!
Ja vi må kunne kose oss med kvikk lunsj i helgene ja=) Hehe. Greit å ha det som mål da=) Hvis vi er flink å går ned til ønsket vekt så kan vi endelig få smake den nye kvikk lunsjen

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:38   #207
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Stakkars deg, Val. Som du sier så kunne du gått ned mer på lavkalori. Jeg hadde nok byttet over til det hvis jeg var deg. På ketolyse er matutvalget nokså begrenset fra før, og så i tillegg skulle kutte ut enda mer... Jeg krysser fingrene for at det løsner for deg snart. Du har vært tålmodig.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:41   #208
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja jeg tror at hvis man tror man legger på seg så tror jeg jaggu en kan gjøre det og..
Samme med de som har innbilt svangerskap. Utrolig hva man kan lure kroppen til altså!

Jeg skal lese inn på ipoden: der jeg gjentar at "jeg er tynn, jeg går ned i vekt, jeg er ikke fysen på atkins barer" o.l Også skal jeg sovne med det på øret hver natt Hehe.. Kanskje jeg går ned da! thihi

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 00:10   #209
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah takk for alle snille komentarer! Jeg ble bare så irritert tidligere på hele greia...Men jeg tror jo på at Ketolyse virker, så jeg vil fortsette, men jeg synes det er så vanskelig å finne ut hva det er som gjør at jeg ikke går ned. Samtidig tenker jeg at hvis partystopperen for meg er meieriprodukter, kan jeg nesten like gjerne gå på lavkalori istedet, fordi hallo?! det å kunne spise så mye jeg vil av rømme (ja ok ikke SÅ mye da) og ost, har jo vært en god del av grunnen til at dette kostholdet har gått bra til nå. Jeg synes ikke bacon og egg er SÅ godt liksom at jeg kan spise det hver dag. Synes det blir vanskelig å få i meg rett mengde fett uten å spise ost og rømme. Jeg kan godt dynke laks i smør, ikke noe problem, men det skal faktisk litt til å få til så mye HVER dag.

Men herregud, samtidig, å leve lavkalori er jo dritkjedelig. Å spise salat til middag og være fysen resten av kvelden helt til jeg sprekker rett før leggetid å spiser en halv pakke knekkebrød er ikke en drømmesituasjon heller.

Hvis jeg ser bort i fra i dag og en dag hvor jeg spiste et stk kake og litt sjokolade har jeg faktisk ikke spist sukker i det hele tatt på seks uker, jeg har sluttet å drikke en liter melk hver dag slik jeg gjorde før, jeg har ikke spist frukt, ja, alle de matvarene som man ikke skal spise. Og jeg hadde nesten forventet at bare det å ikke spise godteri hadde gjort at jeg gikk ned da...

BEKLAGER at jeg ble så negativ nå, men jeg er bare frustrert.

Men uansett....jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg til lavkarbo etter 150 gram sjokolade, så det ble litt marsipan også.....så et lite glass melk....så et lite glass juice....så et stort glass melk.....så et stort glass juice....

MEN nå er jeg klar til å starte opp igjen i morgen! Jeg må bare se på dette som en læringsprosess. At noen ganger så går det bare ikke, og da får jeg velge om jeg tillater meg å sprekke en gang i blant eller om jeg klarer å la være. "Forhåpentligvis" så skremmer vekten min i morgen meg fra å sprekke slik som dette igjen. Jeg tenkte å lese av stixen hver dag fremmover nå så jeg får se om når jeg går ut og når jeg går inn igjen i ketose.

Forresten så skjedde det noe morsomt i dag, og det er at jeg for første gang siden jeg startet på ketolyse fikk slike leggkramper som man kan få når man trenger magnesium. Så jeg tok egentelig det som en tegn på at først etter 6 uker har kroppen "gitt etter" for ketosen....noe som er ironisk siden jeg idag hadde denne kjempesmellen som kommer til å sette meg mange skrit tilbake...

Men uansett...Det får bli hardkjør fra nå av, også får jeg fokusere på at jeg faktisk ikke har gått opp i vekt for første gang i hele mitt liv, selv om jeg bare har trent moderat og spist meg mett

  Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 00:11   #210
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

OOPS, sorry, DEN lange posten!

  Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 14:24   #211
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja jeg tror at hvis man tror man legger på seg så tror jeg jaggu en kan gjøre det og..
Samme med de som har innbilt svangerskap. Utrolig hva man kan lure kroppen til altså!

Jeg skal lese inn på ipoden: der jeg gjentar at "jeg er tynn, jeg går ned i vekt, jeg er ikke fysen på atkins barer" o.l Også skal jeg sovne med det på øret hver natt Hehe.. Kanskje jeg går ned da! thihi

Hehe, ja. Det er jo gjort undersøkelser på det, men prøver å tenke at det er lov, men så smaker det så godt at eg tenker at det ikke er lov. Spiste en atkins nå, syykt god. Nam, nam. Må kunne kose meg med de i helgene, får se hvordan vekta reagerer.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:08   #212
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hehe, ja. Det er jo gjort undersøkelser på det, men prøver å tenke at det er lov, men så smaker det så godt at eg tenker at det ikke er lov. Spiste en atkins nå, syykt god. Nam, nam. Må kunne kose meg med de i helgene, får se hvordan vekta reagerer.


Det bør jo kunne gå bra så lenge vekta ikke påvirkes jeg har ikke spis mine ennå, men vil vente litt å se hvordan vekta blir fremover,om den går ned eller om jeg fortsatt har ett platå.
Veide meg i dag morres, og da veide jeg 80,2 så har gått ned 800 gr siden man/tirsdag men må sjekke på mandag om jeg går opp igjen, slik som forje gang..
Var på mc donalds i dag med mammsen, og fikk ho tilšå bestille kylling salat til meg, men det var jo crispy chicken, så det var jo kjiipt, men spiste den, skulle nok ikke gjort det, men er ikke så rik at jeg kunne kjøpe ny. Men men.. skal trene mye neste uke, så håper det går greit!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:29   #213
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

i dag har jeg hatt første dagen uten meieriprodukter. Det var litt vanskelig egentllig. Kjedelig å spise egg til frokost uten ost på. Ikke saus ved siden av kjøtt var også litt sånn...hmm.... Endte med tre kaffe med eggemelk for å døyve "smerten" hehe

  Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:19   #214
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvordan var vekta i dag da Val? Hadde du gått opp mye etter sprekken i går? Flink du er som har vært streng med deg selv i dag. Jeg lurer på om jeg må joine deg på å kutte meieriprodukter... Jeg har spist masse i dag og ikke skrevet opp noe, så jeg lurer på hvordan vekta mi er i morra... Avsluttet med ei halv flaske vin sammen med venninna mi, så nå er jeg fin og brisen... Spiste til og med en liten bit smågodt... Men stixen viste lilla i sted, så tror jeg er i ketose enda.. Tjoho!!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 00:45   #215
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du har all rett til å blåse ut frustrasjonen din, Val. Jeg håper bare det hjelper litt på.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:53   #216
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Hvordan var vekta i dag da Val? Hadde du gått opp mye etter sprekken i går? Flink du er som har vært streng med deg selv i dag. Jeg lurer på om jeg må joine deg på å kutte meieriprodukter... Jeg har spist masse i dag og ikke skrevet opp noe, så jeg lurer på hvordan vekta mi er i morra... Avsluttet med ei halv flaske vin sammen med venninna mi, så nå er jeg fin og brisen... Spiste til og med en liten bit smågodt... Men stixen viste lilla i sted, så tror jeg er i ketose enda.. Tjoho!!

Ah så bra hvis du og skal kutte meieriprodukter, da kan vi utveksle frustrasjon hehe. Du, vekta var faktisk ikke ikke så ille som forventet, bare 500 gram opp. Jeg trodde omtrent det skulle være 5 kilo hehe.

Jamen vin må man ha, hehe

  Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 01:54   #217
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Du har all rett til å blåse ut frustrasjonen din, Val. Jeg håper bare det hjelper litt på.

Jo takk, det var godt å få ut litt futt hehe

  Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 02:32   #218
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så greit å høre at det ikke bare er meg ! jeg har hormonspiral og har vel egentlig ike blød mer en at jeg bare tørket meg på do. Men bare 1 ukes tid eter at jeg startet blødde jeg masse i en uke så fri det gik en uke og nå er jeg på an igjen,,, usj..

Ellers så begynte jeg 20 februar.
Og har gått på spis deg slank dietten, har gått ned 7 kilo på 20 dager så klager ikke på det Jeg har definetivt ikke hatt energi tvert om. Måtte til og med ringelegevakta da jeg har gått hele dagen å holdt på å svime av.
Fra og med i dag skal jeg begynne å lage min egen mat, så er kjempespent på om jeg karer å gå ned for egen maskin! Dette blir bra folkens, tror bare vi må være litt tålmodige... kremt .. prøve ihvertfall =)

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg har blødd i 14 dager nå til tross for p-piller og leser at menstruasjonsforstyrrelser kan forekomme i begynnelsen....så vi får se hva som skjer nå når jeg egentlig skal ha den.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 02:34   #219
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

dumme meg la ikke merke til at dere har kommet så langt .. hehe så føler meg litt dum som tok opp denne. men var bare så greit å se at det ikke bare var meg =) håper jeg også selv om jeg er treig kan være med ?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 02:54   #220
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

dumme meg la ikke merke til at dere har kommet så langt .. hehe så føler meg litt dum som tok opp denne. men var bare så greit å se at det ikke bare var meg =) håper jeg også selv om jeg er treig kan være med ?

Det går fiiiint vettu Denne tråden er til for at vi kan utveksle informasjon og erfaringer og sånt så den passet nett fint

Har vært ut på "byn" i dag. Drakk ca en flaske med ken creek og kun det. og har hatt kjempe kjekt
Veide meg nå når jeg kom hjem. Vekta samme som i dag morres så det er jo bra. Kan iallfall drikke vin uten å legge på meg
Natta folkens!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 03:27   #221
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kansje du egentlig har gåt ned i dag da ? man skal jo altid veie seg om morgenen når man har vært på do=) hørt noe om at man kan lege til 1 kilo på kvelden? Så bra du har kost deg! Erviktig å kunne kose seg til tider=)
Takk for koselig motagelse sove søtt

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 09:44   #222
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Åååå, jeg var ute i går og var så flink, men vinen vi fikk på restauranten hadde jeg ingen kontroll over og så spiste jeg litt ris. Ble veldig dårlig etterpå, så glad for at jeg gjorde det. Da har jeg ikke det suget lenger. Men nå har jeg gått opp 1,1 kg fra i går!!!!
Pga bittelitt ris og vin? Jaja, får komme meg tilbake i tøylene i dag. Nå skal jeg til Sverige og der skal det kjøpes atkinsbarer!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:05   #223
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Velkommen hit Mona K og gratulerer med bra resultat. Kjempesøt avartar forresten.

Jeg er veldig spent på veiedagen i morgen for jeg føler ikke at jeg går ned noe lenger. Jeg synes jeg går på do for sjelden også, men jeg har heldivis ikke forstoppelse så jeg får vel bare venne meg til det sikkert.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:17   #224
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er visst vanlig å gå sjeldnere på do når man spiser følger Ketolyse, så det er ikke noe å tenke på

Velkommen Mona K

Jeg klarte meg i hele går uten meieriprodukter, men i dag måtte jeg ha litt h-melk i kaffen. Brukte kanskje 0,3 dl så ble ikke så mye. Håper ikke det ødelegger? Jeg mener, hvis det er en partystopper for meg, må jeg liksom ikke spise et eneste gram av det?

  Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:36   #225
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Velkommen hit Mona K og gratulerer med bra resultat. Kjempesøt avartar forresten.

Takk folkens=) avataren er valpen min, hun var vel 3 mnd på det bildet.

Jeg har lest så å si alle komentarene deres så føler jeg kjenner dere alle hehe, dere virker så goe=) Og så sinnsykt masse flinke folk!

Siden det i dag er min første dag uten (spis deg slank )dietten er jeg veldig nyskjerrig på hva folk spiser til frokost? og ellers i løpen av en "typisk" dag?
Etter at jeg spiste kotellettene mine i går har jeg ikke gått ned noe som helst.. sukk.. Til nå har jeg gått ned noe vær dag. jepp crap...hehe

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no