Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

THEs dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-07, 07:36   #201
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Veiedag

1.4 kilo ned?!! Det var uventet. Men sjekket 4 ganger, så om jeg ikke har en spøkefull vekt, må det jo stemme.

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 08:45   #202
Ani
Gjest

Sv: THEs dagbok

Klart det stemmer THE. Gratulere så masse kjempe bra. Ha en fortsatt fin fredag.

Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 09:43   #203
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Å herregud, så bra, THE! Nå tenker jeg du ble motivert!
Kjempebra jobba!

Ha en fin pinsehelg

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 15:41   #204
Euroslankerinnen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Veiedag

Opprinnelig lagt inn av THE, her.

1.4 kilo ned?!! Det var uventet. Men sjekket 4 ganger, så om jeg ikke har en spøkefull vekt, må det jo stemme.

Gratulerer!!!! Det var jo flott!!!!
Håper du får en god pinsehelg!

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 18:19   #205
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Ja det har vært motiverende, selv om jeg ikke hadde forventet det

Idag: Pannekake, en shake, en bar, tre skiver skinke og to ost, halv boks macadamia, tre og en halv rute sjokkis, litt kalkunfilet mellom 50 0g 100 gram, blomkål, agurk, pudding til kvelds. Og tok litt vispet fløte med puddingen.

Sist redigert av THE : 25-05-07 kl 20:33.
Gammel 26-05-07, 12:25   #206
Ani
Gjest

Ha en super lørdag THE
Klem

Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 20:24   #207
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Takk!

Idag: Shake, pannekake, Atkinsbar, to kaffe. Fire fem skiver skinke, bittelitt ost. Ca. halv plate mørk sjokolade, Heistad gele, litt kremfløte, masse asparges med litt smeltet smør og raspet ost. Mett nå.. Men har en pudding i bakhånd om jeg blir sulten igjen. Har egentlig overhodet ikke vært sulten idag.

Tur i skogen 45 min.

Gammel 26-05-07, 21:25   #208
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Ha en fin lørdagskveld, THE!

Gammel 27-05-07, 01:42   #209
Hedda:)
Seniormedlem

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Gratulerer med nedgangen!!

Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:16   #210
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Dataen har ligget nede siden igår, men nå er jeg på igjen

Igår: Spiste vel også noen bacon-crisps..

Idag: Shake, ti mandler, ED suppe og brokkoli, salat med tunfisk, to ruter sjokolade.

Så har jeg spist meg ganske mett på thai-restaurant, så utrolig godt, bestilte 4-5 retter som alle spiste av. Så det er absolutt mulig å spise godt på lav-karbo. Holdt meg bare unna retten som var litt søtlig, der tenkte jeg det var karber.

Ellers har jeg vært og svømt med barna idag, det var eneste løsning i det triste 7+ været i Oslo idag.

Gammel 28-05-07, 21:54   #211
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Høres ut som en fin fridag, THE! Dere er flinke til å kose dere

Gammel 28-05-07, 23:04   #212
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Når man har hatt dem inne en hel formiddag er det viktig for min mentale helse at vi finner på noe.. ellers ender jeg opp som klin gal mor...:P

Gammel 29-05-07, 20:34   #213
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Idag: Shake, tre kaffe, mandler, salat med chèvre, to barer, to puddinger, litt kylling. 4 cherrytomater, 4 ruter sjokolade.

Endelig fått ny forsyning med ED-produkter, bommet litt på bestilling. Vært litt sulten idag, eller, ikke sulten, fysen er vel rett ord, tror jeg skal lage meg en kanne te for kvelden.

Gammel 29-05-07, 21:45   #214
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Kos deg med te i kveld, du er flink!

Jeg må bestille nye varer jeg også, kan hende jeg går en tøff helg i møte, plutselig er det tomt

Ha en fin kveld, THE!

Gammel 29-05-07, 23:20   #215
Ani
Gjest

Hva er chevre??

Du er så flink som skriver alt du spiser... jeg er litt lat der men så er det jo kun ed produkter jeg spiser uansett da..+ litt kjøtt.

Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:56   #216
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Chèvre er hvit geitost, ikke søt. Den innh. faktisk bittelitt karber, men jeg var buden bort til lunsj og måtte si nei til både loff og mango og boller og kaker og gudene vet, så jeg måtte i allefall spise det som var lav-karbo. Man føler seg litt sær av og til...

Igår: spiste litt ost på kvelden, 30g.

Idag: Sjokofrokost, 2 ruter sjokkis. To kaffe latte.

Synes det går greit fortsatt, men er glad jeg har "tillatt" meg sjokkisen og litt ost og nøtter, det gjør at jeg ikke føler meg helt fratatt alt av gleder. Må skjerpe meg litt på grønnsakene igjen.

Til helgen blir det litt fest igjen, og da skal jeg være superforsiktig med alkoholen, orker ikke bli dårlig. Vi skal dessuten ha svigers boende hos oss fra fredag til mandag.

Gammel 30-05-07, 12:36   #217
Euroslankerinnen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

[quote=THE;283865]Chèvre er hvit geitost, ikke søt. Den innh. faktisk bittelitt karber, men jeg var buden bort til lunsj og måtte si nei til både loff og mango og boller og kaker og gudene vet, så jeg måtte i allefall spise det som var lav-karbo. Man føler seg litt sær av og til...

Ja jeg og føler meg litt sær av og til....men prøver ikke bry meg om det. Det er vekttap som er min første prioritet nå)
Jeg spiser og mer enn 150 g kjøtt om jeg har lyst på... har spist både laks og karbonadedeig til samme måltid.... tror ikke antall gram her spiller så stor rolle...

Håper du får en fin fin dag
Klem

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:25   #218
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Idag: Sjokofrokost, 2 ruter sjokkis. To kaffe latte.

.

Litt ost, en salat med 3 skiver skinke og en håndfull røkte mandler (nam nam nam!!!) en shake, litt mer sjokkis, ca. halvannen rute etter trening, trente kondisjon ca. 45 min + uttøying. Ifølge maskinen forbrant jeg 450 kcal. Fanta Free 2.5 karber. En kaffe til.

Såå deilig å trene igjen, tatt med lille snelle til barnepassen etter et langt opphold, nå synes hun det var topp å være der, bare litt sutring rett før jeg kom. Merker hun trenger mer stimuli nå som er blitt "stor". Krabbing er rett rundt hjørnet, foreløpig går det baklengs...

Gammel 30-05-07, 20:25   #219
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Litt ost, en salat med 3 skiver skinke og en håndfull røkte mandler (nam nam nam!!!) en shake, litt mer sjokkis, ca. halvannen rute etter trening, trente kondisjon ca. 45 min + uttøying. Ifølge maskinen forbrant jeg 450 kcal. Fanta Free 2.5 karber. En kaffe til.

Såå deilig å trene igjen, tatt med lille snelle til barnepassen etter et langt opphold, nå synes hun det var topp å være der, bare litt sutring rett før jeg kom. Merker hun trenger mer stimuli nå som er blitt "stor". Krabbing er rett rundt hjørnet, foreløpig går det baklengs...

Og så en bar, og aspargessuppe og spinat med litt ricotta til middag, en pudding og vispet krem, og så har jeg spist altfor mange røkte mandler, llivsfarlig, de kan jeg aldri kjøpe igjen.

Gammel 31-05-07, 01:06   #220
Ani
Gjest

Skjønner godt hva du mener, akkurat sånn er jeg også nå det gjelder nøtter, veldig vankelig for å begrense meg.

Søv søtt THE

Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 08:00   #221
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Innom for å poste en "Ha-en-flott-da" melding til deg!

Stå på!!!

Gammel 31-05-07, 09:27   #222
Ani
Gjest

Hvor gammel er lille snella di da? Kjekt når hun kan være med når du trener.

Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 11:30   #223
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Farlig med nøtter ja

Ha en fin nøttefri dag

Gammel 31-05-07, 21:57   #224
THE
Seniormedlem

THE er ny på veien

Drittdag idag. Faktisk superenormt til drittdag det var idag.

Bl.a har mannen min mistet jobben, de legger ned avdelingen hans, og jeg har jo heller ingen ny, det lover fint, masse utgifter og barnetrygd inn?!!!

Bare litt sånn faen faen faen faen faen helvetes drittdag, godt å får det ut, sånn, ferdig med det. Det ordner seg nok. Og det er ingen som er syke eller noe alvorlig, vi klarer oss.

Idag: Ferskendessert, shake, to kaffe, to barer, halv plate 70% som ren trøst, innrømmer glatt. Salat med 3 kalkunskiver, litt ost og endel dressing til lunsj. Littegran bolognaise-saus, spinat til middag. En halv pudding og mye vispet krem, 6 gelefrukter uten sukker.

Gammel 31-05-07, 21:59   #225
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

En stor klem til deg

Så utrolig trist at han mister jobben sin, håper virkelig han finner en ny og bedre snart slik at dere slipper å gå lenge uten inntekt!

Bare dritt her i dag også, hvis det er noe trøst

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok? mabe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 17-08-11 14:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.