Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-11, 11:10   #201
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hmm. Jeg tar to spiseskjeer cocosa og seks Udo's-kapsler om dagen, uten å få noen reaksjon i det hele tatt. Litt bekymret for at det betyr at det ikke gjør noe som helst med kroppen, egentlig. Eller, det er kanskje mest det at jeg er veldig godt vant med over 80% energi fra fett i kosten.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:19   #202
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Enda en god grunn! Jeg er en skikkelig frysepinn, samboer mener jeg får blå lepper ganske fort og kaller meg "Lille reptil", fordi jeg alltid finner varme steder og lader meg opp der

Krysser fingra for at det har effekt!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hmm. Jeg tar to spiseskjeer cocosa og seks Udo's-kapsler om dagen, uten å få noen reaksjon i det hele tatt. Litt bekymret for at det betyr at det ikke gjør noe som helst med kroppen, egentlig. Eller, det er kanskje mest det at jeg er veldig godt vant med over 80% energi fra fett i kosten.

Ikke sikkert det behøver å bety noe, altså. Som sagt, har jeg lett for å fryse og har normalt en under snittet kroppstemperatur.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:32   #203
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Yes! Laveste vekt siden påske, og to cm inn på midja! Yes! meg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:34   #204
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

YAY deg Photo!! Det var vel bursdagsgava si det?
Jeg veier IKKE mitt laveste sia påske. Det kan jeg garantere, for jeg har spist en smule utradisjonelt de siste dagene. Oppblåst, forstoppa og full av vann, men det går over.

Kanskje jeg skal lure meg til å sjekke et magemål eller to?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:36   #205
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg tar Omega 3 nå....hvis jeg blir med på dette eksperimentet - bør jeg kutte det ut da ? Kanksje det blir for mye Omega 3 tenker jeg.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:52   #206
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Supert, Photobscura! deg!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:13   #207
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Yes! Laveste vekt siden påske, og to cm inn på midja! Yes! meg!

Beste bursdagsgave evvver, tenker jeg ! Juhuuuu for deg !

og bursdags til deg fra meg !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:25   #208
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Wuhuuuuu Photo så bra

Er du i ferd med å slå meg på å se 60-tallet? Må skjerpe meg jeg da altså, også må DHL mannen få ut fingeren og levere olja mi snart

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:41   #209
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Photo
Gratulerer, gøy med så bra resultater da!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:53   #210
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Yes! Laveste vekt siden påske, og to cm inn på midja! Yes! meg!

AYAY!
Dobbel gratulasjon!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:55   #211
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Og da var jeg også i gang. Måtte jo komme meg tilbake til Oslo før jeg fant no Udo's Choice.

Det smakte ikke så ille, egentlig.... men den kokosolja jeg kjøpte hadde en ganske guffen konsistens..... men, får bare bite tenna sammen og tenke på noe annet.

Forøvrig.... gratulerer med dagen, Photo... mulig jeg er seint ute, men det får så være

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:58   #212
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

YAY deg Photo!! Det var vel bursdagsgava si det?
Jeg veier IKKE mitt laveste sia påske. Det kan jeg garantere, for jeg har spist en smule utradisjonelt de siste dagene. Oppblåst, forstoppa og full av vann, men det går over.

Kanskje jeg skal lure meg til å sjekke et magemål eller to?

Virkelig ikke verst bursdagsgave, altså! Jeg er ikke på laveste vekta ennå, da. Jeg mangler 300 gram for å være på lavestenoteringa mi.
Vann og forstoppelse er forbigående!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg tar Omega 3 nå....hvis jeg blir med på dette eksperimentet - bør jeg kutte det ut da ? Kanksje det blir for mye Omega 3 tenker jeg.....

Det spørs om du spiser mye fisk, da. Har lurt litt på omega3-tilskudd selv, ettersom jeg har litt problemer med å få i meg nok fet fisk, dessverre ...

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Supert, Photobscura! deg!

Wooo, takk!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Beste bursdagsgave evvver, tenker jeg ! Juhuuuu for deg !

og bursdags til deg fra meg !

Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Wuhuuuuu Photo så bra

Er du i ferd med å slå meg på å se 60-tallet? Må skjerpe meg jeg da altså, også må DHL mannen få ut fingeren og levere olja mi snart

Jeg er fortsatt akkurat 3 kilo i fra å se sekstitallet på vekta ennå, altså. Så du puster meg vel i nakken!
Jeg fikk jo faktisk oljene mine i dag! Så i grevens tid som det er mulig! Jeg tror aldri jeg har fått air mail derfra så kjapt før! Purrrfekt!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

AYAY!
Dobbel gratulasjon!

Hjertelig takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 13:01   #213
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg tar cocosa i kaffe, da får jeg også gratis lipgloss

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 13:04   #214
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.

Jeg tar cocosa i kaffe, da får jeg også gratis lipgloss

Haha, ja ikke sant? Jeg får alltid olje på leppene når jeg ta cocosaen min, det er gull!
Ikke minst pleier jeg å bruke det som er igjen i lokket på kokosmelkbokser til å smøre hendene og neglebåndene. Funker bra, og lukter godt!

Og jeg har også kura håret med kokosolje. Det blir helt fantastisk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 13:27   #215
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og jeg har også kura håret med kokosolje. Det blir helt fantastisk!

Ca off topic, men jeg elsker denne
http://www.iherb.com/Desert-Essence-...-ml/22453?at=0
og denne
http://www.iherb.com/Desert-Essence-...-ml/22922?at=0

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 13:37   #216
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Ca off topic, men jeg elsker denne
http://www.iherb.com/Desert-Essence-...-ml/22453?at=0
og denne
http://www.iherb.com/Desert-Essence-...-ml/22922?at=0

Åh, takker! Jeg ELSKER jo lukten av kokos, og har lurt litt på å kjøpe L'oréal nature sin serie med kokos. Men denne er jo grymt mye billigere!
Jeg er fortsatt i sorg over at Batiste, bortsett fra en og annen kampanje, har kuttet ut sin tropic tørrshampoo. Den har en mild og vidunderlig kokoslukt. Hamstrer som om det ikke var en dag i morgen hver gang de dukker opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 18:28   #217
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

DHL-mannen banka på døra mi i dag helt uventa (venta han i morgen) så nå har jeg fått UDOs igjen. Måtte rett og slett bare ta meg en slurk med en gang, og siden jeg nettopp hadde spist tok jeg en slurk fra flaska. Litt skeptisk ettersom jeg har hørt hvor ekkelt den smaker, men jeg synes ikke det var så ille jeg, smakte litt høy liksom. Tok en slurk med vann også var det helt greit. Nå fikk jeg også den varme følelsen, har ikke kjent den før, muligens siden jeg har blanda det i mat. Fra nå av tæk je 'n bar

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:19   #218
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da har jeg bestilt udo`s fra Iherb og slenger meg på her. Har en flaske linfrøolje jeg drikker opp så lenge. Jeg gjør dette mest for å få i meg masse omega-3, da jeg leste det kan være bra for stress m.m. Men om det får fart på vekt og magefett så sier jeg ikke nei til det heller. cocosan klarer jeg bar, men linfrøoljen må jeg spe ut. Prøver på å komme opp i 10g som var anbefalingen jeg leste. Det betyr for øyeblikket 2ss linfrøolje og 4 omega-3 kapsler... Så at det var mer omega-3 i udo`s, så det blir greit å bytte.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:23   #219
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Du skal være klar over at plantederivert omega3 er vanskeligere tilgjengelig for kroppen enn den fra fisk. Prøv deg fram.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:45   #220
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Du skal være klar over at plantederivert omega3 er vanskeligere tilgjengelig for kroppen enn den fra fisk. Prøv deg fram.

og UDO`s er den plante eller fiskebasert? Fant det ut, tar jo noe omega 3 kapsler da, men å få 10g basert på det blir litt voldsomt, så får satse på en god miks og en del skte fisk.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:45   #221
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Udo's er plantebasert

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 01:14   #222
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Udo's er plantebasert

Noe jeg med min ekstreme mentale fiskeallergi synes er supert! Jeg kjøpte i kapsler fordi jeg trodde det var som å drikke tran, men siden det er plantebasert vil jeg tro at jeg klarer å drikke den bart. Så neste gang prøver jeg flytende.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 07:31   #223
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Dag 4, og dette går så det suser.
Null problemer med inntaket så langt, så i morgen tror jeg det er på tide å øke mengden.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 10:52   #224
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Tenkte å slenge meg på her etter ferien siden jeg har irriterende stor mage, men lurer på en liten ting. Dere som bestiller på iHerb - passer dere på å bestille for under 200 kroner om gangen sånn at dere slipper toll og mva? Ser at portoen blir mindre også om man kan velge vanlig post, selv om det tar lenger tid - jeg skal på ferie i 3 uker så det gjør ikke så mye

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 10:57   #225
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Tenkte å slenge meg på her etter ferien siden jeg har irriterende stor mage, men lurer på en liten ting. Dere som bestiller på iHerb - passer dere på å bestille for under 200 kroner om gangen sånn at dere slipper toll og mva? Ser at portoen blir mindre også om man kan velge vanlig post, selv om det tar lenger tid - jeg skal på ferie i 3 uker så det gjør ikke så mye

Ja, gjør det, ellers blir det jo mye dyrere!
Tenker at når jeg skal bestille neste gang nå, så skal jeg bestille en stoooor kokosoljeboks og en stooooor Udo's-flaske, men i hver sin pakke. Varer dessverre ikke for lenge, så det er jommen en velsignelse med iherb!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no