Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-07-11, 21:35   #2251
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

MariaB og Dollsine: Enig i at det meste av brøderstatninger ikke er spesielt godt. Det er nok ingenting som kan måle seg med hvetedeig er jeg redd...Noe vi bare må leve med og kanskje heller tenke på alt det dårlige det hvetemelet gjør med kroppen vår..... Men jeg syntes altså de kokoslappene ble veldig, veldig gode - skal teste dem ut på sønnen min når han kommer hjem
Til å begynne med da jeg begynte på dette, følte jeg ikke noe særlig behov for brøderstatninger, men kjenner at det har kommet et savn etter hvert, så jeg er sjeleglad hver gang jeg finner en oppskrift som jeg synes fyngerer for å lette på det savnet -Når man tenker at man skal leve lavkarbo resten av livet, så er det litt ok å finne løsninger som ikke gir for mye savn i hverdagen - så alle gode utprøved oppskrifter på brød-muffins-kaker mottas med stor takk

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:36   #2252
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Goood kveld alle sammen =) Idag var det bare overtid frem til 9 og nå har jeg endelig fått lest meg opp

MariaB: Gratulerer med frieri, så koselig!=) Blir mye planlegging fremover nå da vel?=)

Nå skal dere jamman høre... Min kjære mor, som har pesa meg for alle skrekkoppslag på lavkarbo *TROMMEVIRVEL OG FANFARE* har begynt på lavkarbo! heheheh.. Må le litt og jeg asså... Men er jo kjempebra da! Både hu og typa trenger mer enn meg å gå ned noen kilo for å si det på den måten Og jeg da, er litt oldfashion og føler meg litt "gæern" som er på forum liksom.. Men mamman min vøttø... Hu blogger hu Så hu har ikke sagt noe til meg da, før jeg fikk denne linken på melding på facebook idag=)

Jeg er trøtt som en dupp... Verker i kroppen og svir i øynene, så nå skal jeg jamman komme meg på lugaren og i seng.. Da kan det jo hende jeg ikke er sååå trøtt imorgen Håper dere alle har en super kveld og koser dere masse... GOOOD BEDRING nok en gang Dollsine

Sov godt kjære dere masse og fra havgapet=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:41   #2253
Dollsine
Gjest

Hei snupper! Snakker vi brød? Jeg har snust meg litt rundt og fant denne linken til oppskrift på loff; yez loff. Verdt å prøve kanskje?

Takk Rikkem0r; er bedre nå og krysser fingrene for at det varer. Skal lage noen mandelmellapper nå (har jo ikke kommet meg på noen butikk).

Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:49   #2254
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Nå skal dere jamman høre... Min kjære mor, som har pesa meg for alle skrekkoppslag på lavkarbo *TROMMEVIRVEL OG FANFARE* har begynt på lavkarbo! heheheh.. Må le litt og jeg asså... Men er jo kjempebra da! Både hu og typa trenger mer enn meg å gå ned noen kilo for å si det på den måten Og jeg da, er litt oldfashion og føler meg litt "gæern" som er på forum liksom.. Men mamman min vøttø... Hu blogger hu Så hu har ikke sagt noe til meg da, før jeg fikk denne linken på melding på facebook idag=)

hehehe - tøff mamma altså - håper hun får det til å fungere! -Og kjekt for deg også da, alltid godt å ha noen nære som en kan prate og diskutere med

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei snupper! Snakker vi brød? Jeg har snust meg litt rundt og fant denne linken til oppskrift på loff; yez loff. Verdt å prøve kanskje?

Gjett om den skal prøves ut - i morgen den dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:10   #2255
Dollsine
Gjest

Supert Bente! Gleder meg til rapport!

Supertøff mamma du har Rikkem0r! Så greit å kunne dele erfaringer i fammen da!

Nå har jeg laget lapper med mandelmel og vanlig kokos i. Nammis! Kveldsmat er godt, så en holder hele natta

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 02:39   #2256
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Prutti: Du ønsket deg en "gåte" om lavkarbo. Jeg har en.... hjertebanken min er tilbake. Æsj, fælt, ekkelt, ubehagelig osv. Jeg kuttet ut magnesium for å se om den kunne være utslagsgivende - og ble bedre. Nå har jeg tatt maks dose i 2 dager (pga migrenen) og hjerter duknker og banker bare verre. Har du gode råd snuppa mi??

Min første tanke er væskeinntak. Du har vært dårlig den siste uka og kanskje du har vært mindre på vakt med drikke? Det kan også være så enkelt som at magnesiumen slår negativt - at du har naturlig nok i kroppen og får via kosten. Når jeg leter i bøker på bivirkninger av inntak av magnesium, så kommer det opp ord som "kvalme", "diare" og "magevondt".
Kan det være kombinasjonen av medisinen for migrenen og magnesiumet som kolliderer? Tidligere episoder/erfaringer som er verdt å nevne før videre "utredning"? Blir så langt å bla tilbake/lete, men hvorfor kutta du magnesiumen? *glemsk*

Besøk dratt.Nå skal jeg dryle innpå en liten lapp før jeg legger på sengtøy. Utrolig fin bilde her nå, skulle tatt bilde og lagt ut, men jeg gidder rett og slett ikke. Trøtt som en alke!

Nattinatt

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 07:34   #2257
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen - ønsker dere alle en god dag

Gammel 29-07-11, 08:41   #2258
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Goood morgen=)=)
Her tror jeg kanskje det er litt roligere idag jeg Dagen begynner ihvertfall litt roligere enn dan har gjort på en god stund=) Igår glemte jeg udosen min helt, men har tatt 2g daglig alle andre dager pluss cocosa=) Men cocosa'n glemte jeg ikke igår asså, det er jo namme Og snart er den tom (udosen også) Har gått unna litt oljer jah=)
Fortsatt så syyykt trøtt.. Og ikveld er det jo overtid igjen=) bare 3 kvelder igjen med overtid nå da Så er det rolig siste kveld og så hjeeeeem Blir så deilig! Og jeg håperhåperhåper at det er litt bra vær igjen til meg når jeg kommer hjem

Håper alle får en knallfin dag idag og koser seg masse

Gammel 29-07-11, 09:31   #2259
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Goood morgen=)=)
Her tror jeg kanskje det er litt roligere idag jeg Dagen begynner ihvertfall litt roligere enn dan har gjort på en god stund=) Igår glemte jeg udosen min helt, men har tatt 2g daglig alle andre dager pluss cocosa=) Men cocosa'n glemte jeg ikke igår asså, det er jo namme Og snart er den tom (udosen også) Har gått unna litt oljer jah=)
Fortsatt så syyykt trøtt.. Og ikveld er det jo overtid igjen=) bare 3 kvelder igjen med overtid nå da Så er det rolig siste kveld og så hjeeeeem Blir så deilig! Og jeg håperhåperhåper at det er litt bra vær igjen til meg når jeg kommer hjem

Håper alle får en knallfin dag idag og koser seg masse

Håper dagen din blir litt roligere RikkemOr, høres stress ut med så mye overtid Trøsten er vel at tiden går raskere der ute - og så blir det vel også litt ekstra penger av det

Kjempesmart å ta med deg forskjellige oljer. Jeg var også veldig glad for at jeg tok mde cocosa til Hellas. Største utfordringen når en ikke har 100% kontroll på maten selv , er egentlig å få i seg nok fett, så da er det greit å ha noe "på lur" Får man ikke nok fett kommer raskt sulten og suget, og da er det mye lettere å gjøre feile velg også.

Håper de siste dagene går raskt for deg og så er du straks hjemme igjen

Gammel 29-07-11, 09:35   #2260
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

hej hej!

Rikkemor: skal du snart hjem? Herlighet som disse ukene flyr! Du er jo utrolig flink med maten der ute da!

Jeg lagde meg kokoslapper og eggerøre til frokost, og det var nydelig! Syns disse lappene ble bedre enn de forrige selv om de er litt "tørre". På den siste lappen hadde jeg smør og ørlite syltetøy uten sukker, naaaaaam Trenger jeg å si at je er stappmett?

Men hvordan du prutti klarer å få 12 lapper ut av halv røre skjønner jeg ikke! Jeg fikk en 5-6 av hel røre!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 10:25   #2261
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Håper dagen din blir litt roligere RikkemOr, høres stress ut med så mye overtid Trøsten er vel at tiden går raskere der ute - og så blir det vel også litt ekstra penger av det

Kjempesmart å ta med deg forskjellige oljer. Jeg var også veldig glad for at jeg tok mde cocosa til Hellas. Største utfordringen når en ikke har 100% kontroll på maten selv , er egentlig å få i seg nok fett, så da er det greit å ha noe "på lur" Får man ikke nok fett kommer raskt sulten og suget, og da er det mye lettere å gjøre feile velg også.

Håper de siste dagene går raskt for deg og så er du straks hjemme igjen

Tiden går fort når det er mye jobbing(timeantall per døgn) ja=) Og også når det er mye flying for rekker liksom ikke å tenke no særlig på at man heller ville vært hjemme... Også er det jo skikkelig fine folk jeg jobber med da, så stortives sammen med de og det er viktigst av alt vil jeg påstå..
Cocosaen og udosen er knallfine! Jeg merker veldig stor forskjell på sult/metthets-nivå denne turen kontra forrige=) Og at stixa har vist ketose hver kveld, det forundrer meg faktisk, men er jo kjempebra da=)

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

hej hej!

Rikkemor: skal du snart hjem? Herlighet som disse ukene flyr! Du er jo utrolig flink med maten der ute da!

Jeg lagde meg kokoslapper og eggerøre til frokost, og det var nydelig! Syns disse lappene ble bedre enn de forrige selv om de er litt "tørre". På den siste lappen hadde jeg smør og ørlite syltetøy uten sukker, naaaaaam Trenger jeg å si at je er stappmett?

Men hvordan du prutti klarer å få 12 lapper ut av halv røre skjønner jeg ikke! Jeg fikk en 5-6 av hel røre!

Ja, vet du, de ukene gåååår så fort! Både de hjemme og her ute igrunn Og som sagt, med cocosa og udos er det mye enklere med maten her også, for man blir annerledes mett når man får nok fett(tihi, det rima ).. Gleder meg skikkelig til å få prøvd de lappene asså! Har ikke kokosmel, så får handle det og teste ut når jeg kommer hjem

Gammel 29-07-11, 11:11   #2262
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Mornings!

Jeg har fire lapper på stekepannen samtidig. Sier litt om størrelsen. Ene og alene fordi jeg er pissredd rårand.

Mindre delikat problemstilling:
Etter et tyngre besøk på lillerommet i går har jeg slitt med enorme smerter der bak. Mistenker hemoroider. Har jo vært så flink med vannet de siste dagene... Noen med erfaring og ev. råd?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 11:45   #2263
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Etter et tyngre besøk på lillerommet i går har jeg slitt med enorme smerter der bak. Mistenker hemoroider. Har jo vært så flink med vannet de siste dagene... Noen med erfaring og ev. råd?

Så fremt du ikke har blødninger, kan du gå på apoteket og kjøpe salver.
Jeg har funnet ut at cocosa "smører" tarmen.

Gammel 29-07-11, 12:42   #2264
Dollsine
Gjest

Min første tanke er væskeinntak. Du har vært dårlig den siste uka og kanskje du har vært mindre på vakt med drikke? Det kan også være så enkelt som at magnesiumen slår negativt - at du har naturlig nok i kroppen og får via kosten. Når jeg leter i bøker på bivirkninger av inntak av magnesium, så kommer det opp ord som "kvalme", "diare" og "magevondt".
Kan det være kombinasjonen av medisinen for migrenen og magnesiumet som kolliderer? Tidligere episoder/erfaringer som er verdt å nevne før videre "utredning"? Blir så langt å bla tilbake/lete, men hvorfor kutta du magnesiumen? *glemsk*

God morgen unge dame! Først vil jeg si til ditt lille - forferdelig ubehagelige - delikate problem at magnesium er en god hjelper i så måte. Magen fungerer bedre rett og slett. Den er også til hjelp for søvnen, slik at den kommer raskere. Fett og vann er også viktig, samt grønt. Men det vet du alt om.

Så om gåten jeg ga/har. Jeg kuttet ut magnesim (og de andre kosttilskuddene) rett og slett fordi jeg kjente at nå var det på tide med en pause. "Noe sa meg det", og jeg vet ikke mer enn at jeg oftest har rett når jeg får det sånn over meg. Ikke noe annet enn det.

Magnesium er vannløselig, slik at det kroppen ikke trenger skylles ut i urin. Altså er det ikke snakk om overdose av den. De siste uka har jeg drukket mine 2,5-3 l vann hver dag med unntak av en dag, da ble det 1,5-2 l (den dagen sov jeg hele tiden). Ikke er jeg kvalm, ikke magevondt og ikke diare. Det er selvfølgelig mulig at medisinene og kosttilskuddet ikke harmonerer, til vanlig bruker jeg blodtrykksmedisin som forebyggende mot migrene. Jeg har lest bruksanvisningen som fulgte med, men da ift sukkerinnhold. Og...det er ikke sikkert det er verken magn eller kosttilskuddet generelt som gir hjerteklappen; kanskje det er noe jeg spiser? Jeg mener det var verre da jeg spiste 250 g fett/dag. Mengden protein var da samtidig 150 g mens kh var 10-15. Nå om dagen ligger jeg på ca 150 g fett, 80 g prot og 15 g kh. I går var jeg oppe i 180 g fett og fikk hjertebank på kvelden. Kanskje det er noe her? Opplever forøvrig mer hjertebank dess mer mangesium jeg tar, dette selv om magnesium er første tiltak mot hjertebank....

Det regner i trøndelag i dag, og jeg fikk assosiasjoner til at englene gråter for de som døde sist uke. Det er en uke siden de tragiske hendelsene i Oslo og på utøya, og hverdagen begynner så smått å stabilisere seg. Tenker fortsatt mye på de som er rammet på ett eller annet vis, og kjenner sorgen tynge. Føler meg så ufattelig heldig som ikke er direkte og personlig rammet - på samme tid som vi kjenner noen som er. Synes politi, regjering, helsepersonell og alle andre har gjort alt så bra. De er også "bare" mennesker i dette, og gjør en fabelaktig jobb midt i det tragiske.

ha en god dag alle sammen!

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 15:19   #2265
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Dollsine: Se ikke bort i fra at kroppen din har evner til å si i fra når den får nok; både når det gjelder medisiner, mat og tilskudd. Og det er jo flott! Du har lært deg å kjenne igjen og du tar de grepene du trenger for å regulerere, så følg instinktet. Jeg ønsker ikke tilføre kroppen noe mer via tabletter, rett og slett fordi jeg tar så mange fra før av, og skal flere tilføyes så blir det å gi meg en nedtur pga. antallet og følelsen av å være låst til dosettet.

Sanna: De har salver og stikkpiller vet jeg. Men jeg har liten tro på det. Vet hvorfor det kom, og frykter igrunn at dette bare er starten. Leste litt kjerringråd i natt; noen skrev om en potetbåt som skulle "stå i" over natta (da blir i alle fall ikke jeg å få sove), 2 fedd hvitløk skulle hjelpe (Ja, HALLO!!!) og sinksalver, Elizabeth Arden 8 hour day cream skulle hjelpe osv. Jeg tror jeg skal holde meg til Scheriproct, jeg. Rusler ned til byen om en stund. Fikk sove par-tre timer med en sammenbretta vaskeklut mellom skinkene Litt av en tegning. Bra jeg har humor

Bente og Rikke:

Gammel 29-07-11, 15:22   #2266
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Uff, ja, Prutti, vær veldig forsiktig med hva du styrer med bak der!! Minnes et par forumvenninner fra da jeg var gravid som gikk på en kjempesmell da de prøvde kjerringråd mot hemoroider...
Bruk salve, evt stikkpiller, drikk mye vann og ikke sitt for lenge på do. Jeg vet desverre alt for mye om dette...blæh!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 15:23   #2267
bente1
Seniormedlem

Mornings!

Jeg ville tatt en tur på apoteket og fått reseptfri salve så snart som mulig - så tar du det kanskje før det får utviklet seg til å bli værre. -Og forebyggende tror jeg også cocosa er genialt, som Sanna sier. Håper det går raskt over vennen, stor trøste

Det regner i trøndelag i dag, og jeg fikk assosiasjoner til at englene gråter for de som døde sist uke. Det er en uke siden de tragiske hendelsene i Oslo og på utøya, og hverdagen begynner så smått å stabilisere seg. Tenker fortsatt mye på de som er rammet på ett eller annet vis, og kjenner sorgen tynge. Føler meg så ufattelig heldig som ikke er direkte og personlig rammet - på samme tid som vi kjenner noen som er. Synes politi, regjering, helsepersonell og alle andre har gjort alt så bra. De er også "bare" mennesker i dette, og gjør en fabelaktig jobb midt i det tragiske.

Engler som gråter - det var en vakker assosiasjon Jeg føler meg også ufattelig heldig og er som deg fantastisk imponert over den jobben både statsminister, regjering, kongehus, politi og helsepersonell har gjort. Og så er jeg stolt over hvordan det norske folk har reagert i denne tragiske situasjonen

Jeg var veldig tidlig på jobb i dag, så jeg er allerede hjemme og har fått kokosbrød i ovnen. Spent på hvordan resultatet blir. Det var veldig liten røre da, og jeg tviler vel på at det hever noe særlig, så selv om jeg bare brukte en 1.5 l form, så tror jeg det blir ett ganske flatt brød...

Gammel 29-07-11, 15:37   #2268
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Altså, cocosa: I maten? Ekstra? Eller...?
Jeg regner med jeg holder meg unna kjerringrådene. Forholder meg til økt vanninntak, kortere dobesøk og litt mer smertestillende på tyngre smertedager. Er som regel da det "knyter" seg overalt.

Gammel 29-07-11, 15:41   #2269
bente1
Seniormedlem

Altså, cocosa: I maten? Ekstra? Eller...?
Jeg regner med jeg holder meg unna kjerringrådene. Forholder meg til økt vanninntak, kortere dobesøk og litt mer smertestillende på tyngre smertedager. Er som regel da det "knyter" seg overalt.

Jeg drikker bare cocosa i teen - 2 -3 kopper om dagen bruker 1-2 tskjeer cocosa hver gang. Synes jeg har fått oftere dobesøk og mindre hard mage etter at jeg startet det, smører liksom tarmen

Gammel 29-07-11, 15:54   #2270
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Okei. Jeg synes bare det er så kleppheslig å ha den cocosaen i noe som skal drikkes :/ Vanesak, mulig jeg får trene litt på det. Straks nedover til byen, skal se om jeg finner noe som kan hjelpe på apoteket.

Gammel 29-07-11, 16:06   #2271
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Jeg bruker cocosa i nesten alt, jeg.
En dæsj i middagen, kaffen, og har byttet ut olje med cocosa i "brød".
Olivenolje har jeg bare over salat.

Gammel 29-07-11, 16:26   #2272
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Okei. Jeg synes bare det er så kleppheslig å ha den cocosaen i noe som skal drikkes :/ Vanesak, mulig jeg får trene litt på det. Straks nedover til byen, skal se om jeg finner noe som kan hjelpe på apoteket.

Har du prøvd å røre den skikkelig godt inn i kaffen? For jeg synes det er litt ekkelt i te og ekkelt når den ligger "på toppen" av kaffen, men rørt inn synes jeg det er nydelig Jeg har uten smak da

Og til deg og Pruttin =) Herregud, jeg blir rastløs når det er så rolig jeg.. Føler det som om det er noe jeg har glemt liksom, når jeg kan sitte her å bare slappe av Gjør godt for beina da, med litt mindre løping.. For så ekstremt vondt under helene av å farte rundt på stål og betong dagen lang..
Håper du får orden på stumpen Prutti! Det høres så ille ut det der, heldigvis får jeg nesten si - har jeg ingen erfaring med det

Gammel 29-07-11, 16:48   #2273
bente1
Seniormedlem

Da er kokosbrødet som Dollsine la ut link til i går ute av ovenen og prøvesmakt. Det var godt!!! Definitivt beste lavkarbobrøderstatning til nå. Og så er det under 6 karber i hele brødet og en fettprosent på 80%, så det er jo helt perfekt ketose-mat!
Noen råd til dere som vil bake: Bruk liten form ca 1,5 l. Det hever seg litt, men ikke så mye. Blir egentlig seende ut som en formkake både i form og konsistens. Jeg brukte litt mindre søtning enn det som stod i oppskriften, bare noen få dråper stevia vanilje (kjøpes på iherb og er såååå mye bedre enn sukrin), og det var mer enn nok hvis det skal brukes som brød m pålegg. Jeg kommer også til å prøve å lage det som formkake en annen gang, tror det ville passet perfekt, da vil jeg søte det mer og bruke melisglassur av sukrin eller en sjokoladeglasur oppå og strø kokos på toppen

Nå har jeg brød i helgen som jeg kan spise så mye jeg vil av med god samvittighet

Gammel 29-07-11, 16:50   #2274
bente1
Seniormedlem

Og jeg glemte si tusen tusen takk til Dollsine for oppskriften

Gammel 29-07-11, 16:52   #2275
Dollsine
Gjest

Cocosa i maten og i tillegg Prutti. Jeg ser det du skriver om flere tabletter; kanskje finnes magnesium flytende også? Jeg merker i allefall før og etter magnesium

Du har en del knep for dette mindre delikate problemet ser jeg, aktivitet er også bra for å holde systemet i gang. Og mentalt da...å grue seg til å gå på do kan føre til at det stopper opp. Alt som smører tarmsystemet er godt i en sådan stund. Tygge linfrø evt la linfrø ligge i vann over natta og ta sammen med youghurt.

Jeg anser meg nesten ferdig med anfallet nå; tok en anfallstablett da jeg våknet i morges pga litt smerter og for å være sikker og det hjalp heldigvis. Nå har jeg vasket hele huset og det er deilig å vite. Skal i vei og gjøre noen innkjøp til helga; er litt dårlig på middagsforslag så jeg tenkte å snuse litt på middagstråder før jeg dro. I går fant jeg denne grønnsakstråden Rimelig sløvt av meg å ikke se på den før nå, men har jeg nå funnet noe som fungerer så er jeg nå der til jeg plutselig våkner og oppdager jeg er drittlei Jeg har derfor et stort forbedringspotensiale på matområdet.

I kveld har jeg ikke peiling på hva vi skal ha til middag, og det spørs om det blir pizza på meg. Gubben får noe annet han da hans problem tenker jeg

Så bra oppskriften fungerte Bente! Og så kan den brukes som formake i tillegg...Ittj nå som e likar!
Brødformene mine er 2 liters, så jeg dobler oppskriftene jeg.

Sist redigert av Dollsine : 29-07-11 kl 17:02.
  Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.