Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-12, 10:15   #17176
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Lillemy: Jeg skjønte alt fram til det med bunn- og topptekst. Mente du da det som var i malen? Mulig jeg var litt trøtt i går, men jeg trodde liksom jeg fikk det til. Høyreklikket på alle boksene på forsiden, og alt så fint ut - forsiden hadde ikke sidenummer, og side to begynte med side to. I dag da jeg åpnet dokumentet for en finpuss før avsending ser jeg at jeg side to nå er side en ... Sukk! Aner ikke hvordan jeg får det tilbake. Blir klin gæren av alle overstyreinger på word, asså.
PS: Min versjon er også på engelsk, så det var bare til fordel.

Ahh jeg trodde at du ville ha side to som side 1 (er det jeg er vant med at forside ikke "teller med"). Jeg bruker knappen "page numbers" øverst og velger en "stil" for sidetall der. Når sidetall er satt in velg "format number" i section 2 og kryss av "continue from prevoius" eller kryss av for "start at" og skriv inn 2. Håper du finner ut av det for det er litt vanskelig å svare på akkurat det problemet her siden jeg ikke ser det hele.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-11-12, 10:28   #17177
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ahh jeg trodde at du ville ha side to som side 1 (er det jeg er vant med at forside ikke "teller med"). Jeg bruker knappen "page numbers" øverst og velger en "stil" for sidetall der. Når sidetall er satt in velg "format number" i section 2 og kryss av "continue from prevoius" eller kryss av for "start at" og skriv inn 2. Håper du finner ut av det for det er litt vanskelig å svare på akkurat det problemet her siden jeg ikke ser det hele.

Aha! Nei, det er standard på oppgave. Forsida teller, men skal ikke ha tall. Litt som i et blad. Men nå fikk jeg det til! Tusen takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-11-12, 11:32   #17178
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Se der ja, det var noe sånt jeg hadde i hodet men ante ikke hva det het.
Jeg får legge meg i hardtening med synåla skjønner jeg.
Forøvrig så testet jeg det å lime litt filt på innsiden av noen gamle, stygge ullvotter i går, og det fungerte faktisk veldig bra. Satt bom fast, og filten ble ikke hard og stiv som jeg fryktet.
Får jeg ikke til sømmen, så er nok veien til limet ikke lang - hjemmestrikka eller ikke
Utålmodig jeg ? Nei ikke i det hele tatt :rødme:
Tusen takk Huldr

Bare hyggelig! Jeg måtte rote litt rundt i hodet for å komme opp med riktig begrep selv . Og er absolutt ingen kløpper med synåla jeg heller, men det er jo veldig nyttig å ha på repertoaret!

Skjønner at det ikke er så farlig å lime som jeg kanskje tenkte da nei

Lykke til, vis gjerne frem resultatet!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-11-12, 11:54   #17179
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Bare hyggelig! Jeg måtte rote litt rundt i hodet for å komme opp med riktig begrep selv . Og er absolutt ingen kløpper med synåla jeg heller, men det er jo veldig nyttig å ha på repertoaret!

Skjønner at det ikke er så farlig å lime som jeg kanskje tenkte da nei

Lykke til, vis gjerne frem resultatet!

Ha, ha. Nå er det ferdig limt gitt, både røde og beige hjerter
Legger inn bilde i håndarbeidstråden jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 05-11-12, 13:19   #17180
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Aha! Nei, det er standard på oppgave. Forsida teller, men skal ikke ha tall. Litt som i et blad. Men nå fikk jeg det til! Tusen takk!

Så bra du fikk det til. Tror den "standarden" varier fra skole til skole og foreleser til foreleser gitt

Forøvrig ga jeg opp å skrive i Word etter som oppgavene jeg skulle lever på Universitetet ble større og større, det er bare helt umulig med all den overstyringa av formatering.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-11-12, 13:43   #17181
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker Open Office / Libre Office, alt ettersom hvilken pc jeg bruker. De er gratis og overstyrer nada For større oppgaver er det snasent og kjekt å bruke LaTeX, men det krever litt innsats for å sette seg inn i og bruke. Dog er det en av de mest brukte programmene for større oppgaver.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-11-12, 14:50   #17182
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Så bra du fikk det til. Tror den "standarden" varier fra skole til skole og foreleser til foreleser gitt

Forøvrig ga jeg opp å skrive i Word etter som oppgavene jeg skulle lever på Universitetet ble større og større, det er bare helt umulig med all den overstyringa av formatering.

Det må da finnes en måte å overstyre overstyringene på? Blir så irritert. Var ikke sånn sist gang jeg brukte word. (Som vel er ... ti år siden eller no? )
Vi har sånne offisielle ti bud som vi følger i forhold til oppgaveskriving, det tar for seg alt fra tekststørrelse, linjeavstand, overskrifter, forsider, unt so weiter. Venninna mi som går på Westerdahls tekstforfatterlinje har akkurat de samme retningslinjene. Mulig de endrer seg over tid?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-11-12, 14:52   #17183
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg bruker Open Office / Libre Office, alt ettersom hvilken pc jeg bruker. De er gratis og overstyrer nada For større oppgaver er det snasent og kjekt å bruke LaTeX, men det krever litt innsats for å sette seg inn i og bruke. Dog er det en av de mest brukte programmene for større oppgaver.

Nå har jeg vært så heldig (?!) å få en gratisversjon av Microsoft Office. Har selv brukt Open Office i årevis, men ser det særlig åpner for en del formateringsproblemer og merarbeid når man kopierer tekstelementer, og f.eks. jobber i gruppe, hvor folk sender sine bidrag (for jeg har nemlig en tendens til å bli den som sitter med redigeringen. ). Jeg må vel kanskje bare finne en måte å banke systemet.
Og noe som kreves innsats utover alt annet som krever innsats nå om dagen, prioriteres ned, dessverre ... Men takker for tips!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-11-12, 14:58   #17184
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå har jeg vært så heldig (?!) å få en gratisversjon av Microsoft Office. Har selv brukt Open Office i årevis, men ser det særlig åpner for en del formateringsproblemer og merarbeid når man kopierer tekstelementer, og f.eks. jobber i gruppe, hvor folk sender sine bidrag (for jeg har nemlig en tendens til å bli den som sitter med redigeringen. ). Jeg må vel kanskje bare finne en måte å banke systemet.
Og noe som kreves innsats utover alt annet som krever innsats nå om dagen, prioriteres ned, dessverre ... Men takker for tips!

Ser den! Men hva om dere bruker google docs i stedet når dere jobber i gruppe? Da ligger alt på det store internett og man kan gi tilgang og redigeringstilgang til den man vil. så kan man f.eks hive alt inn i ms word etterpå eller noe, eller bare bruke google docs.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-11-12, 15:08   #17185
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ser den! Men hva om dere bruker google docs i stedet når dere jobber i gruppe? Da ligger alt på det store internett og man kan gi tilgang og redigeringstilgang til den man vil. så kan man f.eks hive alt inn i ms word etterpå eller noe, eller bare bruke google docs.

Ja, har tenkt på det, eller dropbox eventuelt. Siste gruppearbeid dannet vi en facebookgruppe, noe som i prinsippet var genialt (hadde det ikke vær for gruppa ), og der er jo dropbox tilgjengelig.
Men nå begynner jeg så vidt å bli venner med Word, forsåvidt. Og jeg har kun en oppgave til i år. Yay!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-11-12, 20:27   #17186
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor kjøper man tøyfarge, slik man bruker i vaskemaskinen? Og er dette dyrt? og er det vanskelig å få pent resultat?

Skal farge håndklær

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 05-11-12, 20:32   #17187
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvor kjøper man tøyfarge, slik man bruker i vaskemaskinen? Og er dette dyrt? og er det vanskelig å få pent resultat?

Skal farge håndklær

Jeg kjøper mitt på obs, fargehandel eller hobbybutikk.
Så lenge alt er godt vått på forhånd har jeg aldri hatt problemer med resultatet, med mindre det er syntetisk og bomulln om hverandre.

Husk fikseringssalt!!

Det koster ca 200 kr, farge + salt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-11-12, 20:33   #17188
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvor kjøper man tøyfarge, slik man bruker i vaskemaskinen? Og er dette dyrt? og er det vanskelig å få pent resultat?

Skal farge håndklær

Fargerikebutikkene har, men det er ganske dyrt tror jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-11-12, 20:35   #17189
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Fargerikebutikkene har, men det er ganske dyrt tror jeg

Har farga en del tøy og resultatet har blitt veldig bra

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-11-12, 20:53   #17190
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg bruker Open Office / Libre Office, alt ettersom hvilken pc jeg bruker. De er gratis og overstyrer nada For større oppgaver er det snasent og kjekt å bruke LaTeX, men det krever litt innsats for å sette seg inn i og bruke. Dog er det en av de mest brukte programmene for større oppgaver.

Skriver under på å bruke LaTex og spesielt hvis man skal ha inn mye figurer og andre finurligheter Her kan man også laste ned et grensesnitt som heter LyX, som minner med om word, så det blir litt mer intuitivt. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten det programmet.

Photo: Jeg har ennå ikke klart å overstyre, overstyringene og det dukker stadig vekk rare formateringer opp i word som jeg ikke aner hvor kommer fra (må bruke dritten på jobb) og jeg har mange stille illebefinnende i løpet av en dag

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 06-11-12, 18:12   #17191
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kjøper mitt på obs, fargehandel eller hobbybutikk.
Så lenge alt er godt vått på forhånd har jeg aldri hatt problemer med resultatet, med mindre det er syntetisk og bomulln om hverandre.

Husk fikseringssalt!!

Det koster ca 200 kr, farge + salt.

Jeg har også kjøpt på Fargerike. Helt OK, men vær obs på sømmene. Jeg har farget dongeribukser, men sømmene lot seg ikke farge....

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 06-11-12, 18:35   #17192
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg har også kjøpt på Fargerike. Helt OK, men vær obs på sømmene. Jeg har farget dongeribukser, men sømmene lot seg ikke farge....

Sømmene har ofte polyestertråd og den tar som regel ikke farge.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 07-11-12, 09:11   #17193
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Sømmene har ofte polyestertråd og den tar som regel ikke farge.

Man kan få tak i tekstilpenner som kan brukes til å farge over sømmen i etterkant. Har ikke funnet her i Norge, men man finner sikkert på ebay

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 07-11-12, 09:14   #17194
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeans skal vel helst ha annen farge på sømmene?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-11-12, 10:16   #17195
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeans ja, men andre plagg man farger kan det være irriterende med disse sømmene som ikke tar farge.
Jeg bruker mye svarte klær,etterhvert som de blir litt falmet farger jeg en maskinen svart.Blir vel ikke akurat som nye,men blir i hvert fall svarte igjen.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-11-12, 16:25   #17196
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurte på om noen kunne anbefale en god multivitamin?
Hvilke kriterier man bruker for å anbefale en mulitivitamin har jeg ikke peiling på, men håper at noen av dere har :-)

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 07-11-12, 17:34   #17197
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

Lurte på om noen kunne anbefale en god multivitamin?
Hvilke kriterier man bruker for å anbefale en mulitivitamin har jeg ikke peiling på, men håper at noen av dere har :-)

Vel, de som har tatt GBP og således har litt mindre opptak fra tarmen, får denne på resept fra kirurgen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-11-12, 19:15   #17198
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den spiser jeg 2 av hver dag..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 07-11-12, 19:33   #17199
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor i huleste har jeg så akutt lyst på Troika?!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-11-12, 19:48   #17200
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Hvorfor i huleste har jeg så akutt lyst på Troika?!

Enkelt, vennen det er bare derfor atte

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no