Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Sinnsyk Trøffelkake

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-06, 01:08   #1
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sinnsyk Trøffelkake

Denne kan ikke beskrives engang - må bare oppleves! SMELTER ¨på tunga!



Ingredienser:
250 g sjokolade (sukkerfri el 70 % eller mer)
2 ss sirup (dette kan en leve med, i en hel kake)
6 dl kremfølte
4 ts instant kaffepulver
1 ts malt kanel
kakaopulver (100 %) til å drysse over


Smelt sjokoladen i vannbad sammen med 1,5 dl fløte og 2 ss sirup - ikke bruk for sterk varme så det svir seg. La avkjøle til ca 40 grader.

Mens du venter, kler du en springform med bakepapir el plastfilm (kaken skal ikke i ovnen)

Pisk fløten, kaffepulveret og kanelen - MEN IKKE STIVT! Den skal være som tjukk milkshake - Når fløten renner fra vispen skal sporet den etterlate forsvinne etter ett til to sek.

Bland sjokoladen og kremen forsiktig, vær lett på hånden. Rør med metallskje til konsistensen er myk og lett.

Hell røren i den kledde formen, og glatt ut overflaten med baksiden av en skje. Sett kaken i kjøleskapet, og la den "sette" seg en times tid. La gjerne stå over natten (men da må formen være dekket med plastfolie).

Åpen springformen, fjern forsiktig sidene. Legg et serveringsfat over kaken, vend opp ned, fjern springform-bunnen og alt bakepapiret / plastfilmen. Dryss kakaopulver (gejnnom en sikt, så den ikke klumper) over. Server kaken kjølig i tynne skiver.


Dette smaker som en blanding mellom sjokolademousse og sjokoladekake - virkelig ubeskrivelig god - og den SER sinnsykt fristende ut også!

ENJOY!

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 01:10   #2
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

PS - oppskriften er å finne i siste nr av SPIS BEDRE.

For å variere kan man droppe kaffen og i stedet røre inn to ss revet appelsinskall (kun det gule)
Da kan man gjerne toppe med noen appelsinskall-strimler for å pynte opp.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 01:56   #3
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Jeg kjenner at det begynner å jobbe veldig i kjertlene her... (sikle, sikle...) Denne MÅ jeg bare prøve!!!


(Hvem sa vi har en kjedelig diett???)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 09:32   #4
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Nå som det er påske og alt er det jo lov å skeie ut littegranne.... Men ikke lag den når du skal være alene noen dager - da har du plutselig spist hele selv, hehe.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 23:02   #5
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Overskrifta stemmer på en prikk - denne var bare helt SINNSYK god! Ble rost opp i skyene av folk som ikke liker sjokoladekake til vanlig... det eneste problemet var at ettersom temperaturen steg (fra kjøleskap til romtemperatur) ble den noe utflytende i fasongen - men smaken var det ikke noe i veien med!

For ordens skyld: jeg byttet ut kanel med en god dæsj konjakk mmmmm....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 14:40   #6
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Nena

Overskrifta stemmer på en prikk - denne var bare helt SINNSYK god! Ble rost opp i skyene av folk som ikke liker sjokoladekake til vanlig... det eneste problemet var at ettersom temperaturen steg (fra kjøleskap til romtemperatur) ble den noe utflytende i fasongen - men smaken var det ikke noe i veien med!

For ordens skyld: jeg byttet ut kanel med en god dæsj konjakk mmmmm....

Så flott at det var vellykket!
Kanskje den fløt litt fordi det sikekrt var litt høyere væskeinnhold med konjakk som tilsetning i stedet for kanel? Det er jo mulig.... Jeg har lyst å prøve med en liten dæsj chili, jeg...

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 19:38   #7
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Jeg har lyst å prøve med en liten dæsj chili, jeg...

Det må jo bare bli helt supert - jeg elsker sjokolade med chili ....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 17:41   #8
Helinor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 5
Helinor er på en erverdig vei
Question

Sv: SINNSYK Trøffelkake

noen som har prøvd å ha litt gelatin oppi denne? Kanskje den ikke flyter sånn ut da.

Helinor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:45   #9
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Det må jo bare bli helt supert - jeg elsker sjokolade med chili ....

Jøss hva dere vet..og kan..
jeg må ha misset noe ett eller annet sted i verdenen av oppskrifter..
sjokolade med chili..aldri aldri har jeg hørt om den kombinasjonen.
Jeg liker chili..men kombinasjonen..hmm..



__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:29   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

sjokolade med chili..aldri aldri har jeg hørt om den kombinasjonen.
Jeg liker chili..men kombinasjonen..hmm..

Har du ikke sett filmen "sjokolade" med Johnny Depp?
Tror forresten de snakker om sjokolade og chili i boka Hjerter i chili også?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:32   #11
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har du ikke sett filmen "sjokolade" med Johnny Depp?
Tror forresten de snakker om sjokolade og chili i boka Hjerter i chili også?

Heisann
Jovisst den har jeg sett flere enn èn gang men aldri fått med meg at chili & sjokolade er fint sammen...

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:11   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

Heisann
Jovisst den har jeg sett flere enn èn gang men aldri fått med meg at chili & sjokolade er fint sammen...

Det hun putter i kakaoen er chili

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 16:51   #13
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Nå har jeg laget denne...står i kjøleskapet..blir spennende å se..
Droppet sirupen jeg da...
Håper ikke den er nødvendig i kaken??

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 17:28   #14
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Går denne å lage med snabb-kaffe? sånt pulver?

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 18:55   #15
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Nå har jeg laget denne...står i kjøleskapet..blir spennende å se..
Droppet sirupen jeg da...
Håper ikke den er nødvendig i kaken??

Hei, spent på å høre åssen den blei uten sirup, rapport ønskes

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:00   #16
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Den står fortsatt i kjøleskapet gitt..Ikke blitt stiv enda...
Bytta fra nederste hylle til øverste da, så kanskje det går litt fortere..Tyvsmakte litt da, og den var veldig sterk på smak!....Men virker lovende..Regner med smaken blir litt svakere, når kaken har satt seg litt...
Kommer tilbake med rapport...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:00   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Så til Gerds vanlige spørsmål: Kan den fryses?? Er av den typen som gjerne skal lage ferdig ting i gooood tid...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:50   #18
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: SINNSYK Trøffelkake

FY FLATE kor god!!! Nam nam nam! Eg droppa sirupen eg då, og heiv kaka i frysen... Men røra var berre supergoood!!!
Og så ikkje så mange karb i den heller... når du ser vekkifrå sirupen sjølvsagt!

Nam nam nam! No vert det NULL problemer med å gå i selskap, no når me kan ha med denne!

TUSEN TAKK for oppskrifta! You made my day!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:31   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av AnnaV, her.

Denne kan ikke beskrives engang - må bare oppleves! SMELTER ¨på tunga!



Ingredienser:
250 g sjokolade (sukkerfri el 70 % eller mer)
2 ss sirup (dette kan en leve med, i en hel kake)
6 dl kremfølte
4 ts instant kaffepulver
1 ts malt kanel
kakaopulver (100 %) til å drysse over


Smelt sjokoladen i vannbad sammen med 1,5 dl fløte og 2 ss sirup - ikke bruk for sterk varme så det svir seg. La avkjøle til ca 40 grader.

Mens du venter, kler du en springform med bakepapir el plastfilm (kaken skal ikke i ovnen)

Pisk fløten, kaffepulveret og kanelen - MEN IKKE STIVT! Den skal være som tjukk milkshake - Når fløten renner fra vispen skal sporet den etterlate forsvinne etter ett til to sek.

Bland sjokoladen og kremen forsiktig, vær lett på hånden. Rør med metallskje til konsistensen er myk og lett.

Hell røren i den kledde formen, og glatt ut overflaten med baksiden av en skje. Sett kaken i kjøleskapet, og la den "sette" seg en times tid. La gjerne stå over natten (men da må formen være dekket med plastfolie).

Åpen springformen, fjern forsiktig sidene. Legg et serveringsfat over kaken, vend opp ned, fjern springform-bunnen og alt bakepapiret / plastfilmen. Dryss kakaopulver (gejnnom en sikt, så den ikke klumper) over. Server kaken kjølig i tynne skiver.


Dette smaker som en blanding mellom sjokolademousse og sjokoladekake - virkelig ubeskrivelig god - og den SER sinnsykt fristende ut også!

ENJOY!

Noen som våger begi seg ut på å anslå hvor mange karber det er i denne...?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:32   #20
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

FY FLATE kor god!!! Nam nam nam! Eg droppa sirupen eg då, og heiv kaka i frysen... Men røra var berre supergoood!!!
Og så ikkje så mange karb i den heller... når du ser vekkifrå sirupen sjølvsagt!

Nam nam nam! No vert det NULL problemer med å gå i selskap, no når me kan ha med denne!

TUSEN TAKK for oppskrifta! You made my day!

Du kan også erstatte sirupen med smør, det funker helt utmerket. Smeltes sammen med sjokoladen. (Jeg bruker nok litt mere enn 2 ss smør da... )

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:05   #21
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Går denne å lage med snabb-kaffe? sånt pulver?

Tror det går helt fint!
(Jeg har gjort det noen ganger med andre typer sjokoladekake.)

Denne kaka ser jo så snacksen ut !! Og den må jo bli god med appelsinskall i !

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:12   #22
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har du ikke sett filmen "sjokolade" med Johnny Depp?
Tror forresten de snakker om sjokolade og chili i boka Hjerter i chili også?


... He he. Det der Mexicansk sjokolade det er snakk om her, trur eg..!

I det minste en søramerikansk vri.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:26   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det hun putter i kakaoen er chili

Tror faktisk jeg har lest et sted at det er en aztekisk love posion Fra kakaoens barndom, tenk deg endorfinrush i en opphetet kropp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:46   #24
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Filmen 'Sjokolade' er jo bare helt fantastisk !!


__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:51   #25
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: SINNSYK Trøffelkake

Opprinnelig lagt inn av AnnaV, her.

PS - oppskriften er å finne i siste nr av SPIS BEDRE.

For å variere kan man droppe kaffen og i stedet røre inn to ss revet appelsinskall (kun det gule)
Da kan man gjerne toppe med noen appelsinskall-strimler for å pynte opp.


... denne blir nok på bordet v neste runde selskaper hos oss ! ! namme..!

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no