Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Soyamel-ketolyse bakemix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-07, 15:25   #1
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Soyamel-ketolyse bakemix

Er det samme forhold? Altså, 2 dl soyamel er 2 dl. bakemix?

Har 3.5 boks stående med bakemix i skapet som går ut i juni..
Kjøpte det for å lage brød, men det smakte ikke mye bra.. Så nå leter jeg etter oppskrifter her inne, men på mange av de er det brukt soyamel..

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 15:34   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

J eg pleier bytte ut med samme forhold. har gått bra hittil

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 15:39   #3
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Supert!
Du har ikke noen tips på noe som smaker godt også?? Har prøvd et par brødtyper, og pizza.... Ble bare kasta..

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:29   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

jeg har bakt brød etter oppskriften på bakemixen. syns det var helt greit. Det er gubben som er mest avhengig av brød her i huset. Han liker det godt. Jeg liker veldig godt frokostpannekake

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:36   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Jeg liker best brødet uten bakemix/soyaprotein jeg da...Ikke at det er til så mye hjelp, men...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:38   #6
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Var vel det på pakka jeg prøvde også... Skulle ønske jeg ikke var så kresen, det er virkelig vanskelig på denne kuren... Er så utrolig mye jeg ikke liker.

Hyper: Så den oppskrifta uten bakemix, men hadde vært greit å bruke opp denne mixen også, da

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:41   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Har du prøvd frokostpannekaker? Det liker jeg veldig godt?
Her er oppskrifta jeg bruker:

Superdupergod Frokostpannekake.Totalt 6 kbh

2 egg,
4 ss cottage cheese
2 ss rømme
2 ss rapsolje
1 ss kruskakli
2 ss ketolyse bakemix
en klype salt
en klype bakepulver
2ts natreen pulver ·
Stekes som en stor pannekake/eller to mindre i smør på begge sider. Middels varme
Kan være vanskelig å snu, litt porøs.
Godt med masse slags pålegg.
Jeg har faktisk brukt den som fastelavensbollekake med krem

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:11   #8
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Den må prøves men jeg har bare flytende natreen, vet du hvor mye det blir? En annen gang jeg lagde med flytende, hadde jeg oppi et parr SS, det tilsvarer visst flere dl sukker...På bare noen få pannekaker.Ble litt søtt kan du si

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:36   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Den må prøves men jeg har bare flytende natreen, vet du hvor mye det blir? En annen gang jeg lagde med flytende, hadde jeg oppi et parr SS, det tilsvarer visst flere dl sukker...På bare noen få pannekaker.Ble litt søtt kan du si

8 dråper flytende natreen tilsvarer 1 ts sukker, 25 dråper tilsvarer 1ss sukker. 1ts natreen strø er 0,5g og 1 ts sukker er 5g. så det holder sikkert med 8 - 10 dråper. Har kjøpt flytenede natreen, men ikke begynt å bruke det ennå, bruker bare strø...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 21:52   #10
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Ok, takk skal du ha

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 21:59   #11
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Har du prøvd frokostpannekaker? Det liker jeg veldig godt?
Her er oppskrifta jeg bruker:

Superdupergod Frokostpannekake.Totalt 6 kbh

2 egg,
4 ss cottage cheese
2 ss rømme
2 ss rapsolje
1 ss kruskakli
2 ss ketolyse bakemix
en klype salt
en klype bakepulver
2ts natreen pulver ·
Stekes som en stor pannekake/eller to mindre i smør på begge sider. Middels varme
Kan være vanskelig å snu, litt porøs.
Godt med masse slags pålegg.
Jeg har faktisk brukt den som fastelavensbollekake med krem

Hei Gerd!
Det er jo selvsagt svært godt med pannekake, men du spiser vel ikke en hel pannekake til frokost?
I så fall bruker du jo opp nesten halvparten av karbohydratene. Da blir det svært lite igjen til varierte salater og grønnsaker! Håper også at du har litt "grønt" på eller til kaka!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:13   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av komkari, her.

Hei Gerd!
Det er jo selvsagt svært godt med pannekake, men du spiser vel ikke en hel pannekake til frokost?
I så fall bruker du jo opp nesten halvparten av karbohydratene. Da blir det svært lite igjen til varierte salater og grønnsaker! Håper også at du har litt "grønt" på eller til kaka!

neida, steker en kake og deler med gubben . Masse deilig pålegg på og grøntfor... pannekaka bruker jeg for å slippe å "maule" allt annet... Det er ikke så ofte jeg spiser det heller, men det er ikke alltid jeg har tid til å steike egg og sånt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:59   #13
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Soyamel-ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

neida, steker en kake og deler med gubben . Masse deilig pålegg på og grøntfor... pannekaka bruker jeg for å slippe å "maule" allt annet... Det er ikke så ofte jeg spiser det heller, men det er ikke alltid jeg har tid til å steike egg og sånt

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
Ketolyse bakemix og protein stinasol Spørsmål og svar 0 01-10-06 20:52
Forskjellen på soyamel, ketoylse soyaprotein og ketolyse bakemix?? Thse Ketolysekuren 2 29-05-06 12:55
Ketolyse bakemix Fjonken Ketolysekuren 5 21-05-06 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no