Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 23:53   #726
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Så godt å se! Jeg trodde jeg var den eneste her på forumet som ikke telte nøyaktige karbohudrater.. sjekker hver kveld, å er i ketose.. Men nå står det litt stille, så kanskje jeg skulle begynne..

Kan jo hende det kan være lurt å telle bare for å sjekke.. Men jeg har ikke gjort det selv, men neste gang jeg står stille tenkte jeg å sjekke hvor mye fett jeg får i meg, og kanskje jeg skal telle karbene i samme slengen da!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 00:36   #727
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg syns det er en kjempe ting å hive cocous oppå kokte\stekte grønnsaker.. blir liksom litt asiatisk. Også vis jeg har kjøttdeig wok. ikke for mye for blir fort kvalmende

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:22   #728
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg syns det er en kjempe ting å hive cocous oppå kokte\stekte grønnsaker.. blir liksom litt asiatisk. Også vis jeg har kjøttdeig wok. ikke for mye for blir fort kvalmende

Haha, der leste jeg "hive couscous oppå..." og fikk litt og "DET går jo ikke på lavkarbo", men heldigvis det var snakk om cocosa, eller hva?

Det ser ellers ikke ut til at det gikk mer enn et lite døgn før jeg var i ketose igjen etter mini-sprekken, så da skal det vel gå bra denne uken også. Men tør ikke veie meg på et par dager da i frykt for å bli veldig demotivert. Det er forresten ganske gøy at jeg tenker jeg må sy inn kjolen jeg har på meg, den henger som en sekk jo!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 18:52   #729
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ååå, nå er jeg glad igjen! Hadde en venninne på beøk i dag som veide seg på vekta vår, og hun veide 6 kg mer enn hun gjorde i går. Da må det jo være noe feil med vekta vår!!! Gleder meg til den nye kommer i posten. Håper den viser noe myye lavere.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:03   #730
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg MÅ få si - jeg er kjempestolt av meg selv i dag! Vi hadde snitter på jobb - jeg spiste bare pålegget. Så var det tid for romkake og jeg sto over!

Nå skal vi på en bedre middag og jeg er kjempespent på hva vi får servert - men vet at jeg ikke trenger å spise poteter osv hvis vi får det.... Men jeg håper at vi får servert tapas - for da kan jeg velge selv

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 21:47   #731
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Fliiiink, StegforSteg.
Jeg teller verken karbo eller fett. Bare spiser. Og det har jo funka fint hittil. Har uansett ikke helt skjønt hvor mye fett jeg skal ha i meg. Så en sånn formel her med smør som eksempel, men skjønte ikke en dritt...
Jeg har forresten funnet en olje som har hjulpet på strekkmerkene, hvis noen er interesserte.
Clarins sin 100% naturlig olje. Den som heter strengthning and conturing. Juhu!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:51   #732
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Det ser ellers ikke ut til at det gikk mer enn et lite døgn før jeg var i ketose igjen etter mini-sprekken, så da skal det vel gå bra denne uken også. Men tør ikke veie meg på et par dager da i frykt for å bli veldig demotivert. Det er forresten ganske gøy at jeg tenker jeg må sy inn kjolen jeg har på meg, den henger som en sekk jo!

Så bra at du er tilbake i ketose Kjekt når klærne begynner å bli store og posete!


Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Ååå, nå er jeg glad igjen! Hadde en venninne på beøk i dag som veide seg på vekta vår, og hun veide 6 kg mer enn hun gjorde i går. Da må det jo være noe feil med vekta vår!!! Gleder meg til den nye kommer i posten. Håper den viser noe myye lavere.

Hohoho! Så kjekt, da er du nok myyye lettere Gleder meg også til du får vekta di, er spent no

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg MÅ få si - jeg er kjempestolt av meg selv i dag! Vi hadde snitter på jobb - jeg spiste bare pålegget. Så var det tid for romkake og jeg sto over!

Kjempe flott at du klarte det. DA vet du at du er på rett vei

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Fliiiink, StegforSteg.
Jeg teller verken karbo eller fett. Bare spiser. Og det har jo funka fint hittil. Har uansett ikke helt skjønt hvor mye fett jeg skal ha i meg. Så en sånn formel her med smør som eksempel, men skjønte ikke en dritt...
Jeg har forresten funnet en olje som har hjulpet på strekkmerkene, hvis noen er interesserte.
Clarins sin 100% naturlig olje. Den som heter strengthning and conturing. Juhu!

Ja det samme tenker jeg, at så lenge det funker så gidd ikke jeg stresse mer med å telle!
Jeg fikk ikke strekk merke under graviditeten så er veldig heldig der. Men har noen på hoftene som jeg har hatt siden puberteten så dem bryr jeg meg ikke om lenger..=) De er så lyse og at den kremen hjelper sikkert ikke allikevel. Men skal skrive ned navnet til neste svangerskap. Kommer helt sikkert noen da

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:14   #733
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flink du er steg for steg.

Heldig du, slektskap som får posete klær. Det er veldig verdt det. Jeg gleder meg veldig til alle de store klærne skal pakkes i poser og gis til veledighet. Det blir en god dag!

I morgen er det nøyaktig to måneder siden jeg begynte på kuren. Det er nok det lengste jeg har gått uten godteri på så lenge jeg kan huske, kanskje til og med for første gang (siden jeg er oppvokst med lørdagsgodt). Jeg er ganske så stolt kjenner jeg. For meg som spiste godteri daglig så er det lang tid uten. Det har ikke vært enkelt, men det har gått bedre enn forventet faktisk.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 00:27   #734
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.


I morgen er det nøyaktig to måneder siden jeg begynte på kuren. Det er nok det lengste jeg har gått uten godteri på så lenge jeg kan huske, kanskje til og med for første gang (siden jeg er oppvokst med lørdagsgodt). Jeg er ganske så stolt kjenner jeg. For meg som spiste godteri daglig så er det lang tid uten. Det har ikke vært enkelt, men det har gått bedre enn forventet faktisk.

så flink du har vært namba Jeg er også vokst opp på lørdagssnop, men jeg spiste ikke snop så ofte før denne kuren, bare mye annet usunt! Hehe

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 09:33   #735
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

To måneder på ketolyse. Totalt vekttap: 7,2 kg. Det er jeg fornøyd med. Det blir spennende å se hvor mye det blir etter enda to måneder til.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 11:03   #736
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

To måneder på ketolyse. Totalt vekttap: 7,2 kg. Det er jeg fornøyd med. Det blir spennende å se hvor mye det blir etter enda to måneder til.



Det er jo kjempebra!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 16:59   #737
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Haha, der leste jeg "hive couscous oppå..." og fikk litt og "DET går jo ikke på lavkarbo", men heldigvis det var snakk om cocosa, eller hva?

Det ser ellers ikke ut til at det gikk mer enn et lite døgn før jeg var i ketose igjen etter mini-sprekken, så da skal det vel gå bra denne uken også. Men tør ikke veie meg på et par dager da i frykt for å bli veldig demotivert. Det er forresten ganske gøy at jeg tenker jeg må sy inn kjolen jeg har på meg, den henger som en sekk jo!


LOL ups.. jepp du har rett!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 18:39   #738
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Sliten i dag jeg kjenner jeg....har kanskje ikke fått i meg nok fett desverre Men nå har jeg nakkekoteletter i ovnen så jeg håper at det kan booste energinivået litt....Skulle gjerne ha vaska i dag - sånn at det er ordentlig helg i morra

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:20   #739
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hva har du til kotelettene, StegforSteg?

Her er det fireårs bryllupsdag i dag, og i morgen har mannen bursdag. Derfor har jeg laget moccafromasj, for det liker ikke jeg. Så da kan mannen og treåringen kose seg uten at jeg blir fristet. Det jeg ikke var forberedt på da var at det for det meste er kokesjokolade i moccafromasjen, og DET liker jeg... Men jeg motsto til og med å slikke meg på fingrene etter å ha hakket den slik at jeg ikke skulle få smaken på det, så det gikk bra. Det er litt igjen i skapet, men den frister ikke så mye. Hvis jeg skulle unne meg sjokolade, så skulle det vært favorittsjokoladen min. Det må i såfall være verdt det, og det er ikke kokesjokolade for meg. Heldigvis.

Hva skal dere i helgen da?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:33   #740
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Graaatulerer, Namba. Håper dere har kost dere
Hm, ny vekt var ikke så morsomt som jeg trodde. Må jo egentlig vente til i morgen tidlig da, da blir det riktig resultat. Men har i hvert fall ikke gått ned noe særlig tror jeg Fillern. Skjønner ikke hva som har skjedd, for spiser jo det samme. Til og med kjøpt cocosa. Prøvde å blande det med varmt vann, som en kokos te, men det smakte helvete. Helt jævelig. Som fett vann. Huff. Barn, ikke prøv dette hjemme!
Håper vekta har gått ned i morgen. Greit med platå, men å gå opp er ikke aktuelt!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 23:23   #741
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Graaatulerer, Namba. Håper dere har kost dere
Hm, ny vekt var ikke så morsomt som jeg trodde. Må jo egentlig vente til i morgen tidlig da, da blir det riktig resultat. Men har i hvert fall ikke gått ned noe særlig tror jeg Fillern. Skjønner ikke hva som har skjedd, for spiser jo det samme. Til og med kjøpt cocosa. Prøvde å blande det med varmt vann, som en kokos te, men det smakte helvete. Helt jævelig. Som fett vann. Huff. Barn, ikke prøv dette hjemme!
Håper vekta har gått ned i morgen. Greit med platå, men å gå opp er ikke aktuelt!

*ler*
Du skal ikke se bort i fra at kroppen din trenger litt tid til å venne seg på at den går ned i vekt. Du har gått ned veldig mye på kort tid må du huske, så det er ikke rart om det stopper litt opp en liten stund. Hvor lenge har du holdt på nå?

Og takk forresten.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 03:39   #742
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

gratulerer namba =)
Jeg skal på Solstrand Hotel & Bad i bergen Gleder meg! Er noe Mary Kay greier.
Jeg står også stille igjen, til og med opp 2 kilo i går (onsdag) Men jeg vet jo at det bare er vann + at vekta mi også lever sitt eget liv. Vet ikke hva jeg gjør gale jeg heller. PIser nok fett, driker nesten 3 liter og holder meg under 20 karbo om dagen.. gikk til og med 6-7 kilometer på søndag.. er fortsatt helt ødelagt å kan nesten ikke gå pga bein skuldrene og sist men ikke minst .. ryggen... JIPPI TRENING ER SUNDT!... my ass farlig sier nå jeg.. Ja såå kan dere si at du må ikke begynne så hard.. da sier jeg.. det har jeg ike tolmodighet til.. Ville teste megselv for å se hvor mye jeg klarte hehe jeg klarer da atlså ihvertfall 6-7 km men er ikke i stand til å gå på en uke .
OG det var da jeg tok på meg 2 kilo... brrr.. kjipt! Men men jenter nå skal jeg opp om 4 1\2 time... måtte lage et lys som jeg hadde fått bestilling på. Og glemt.. typisk meg .. Ser dere på Søndag eller mandag =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 06:11   #743
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Hva har du til kotelettene, StegforSteg?

Her er det fireårs bryllupsdag i dag, og i morgen har mannen bursdag. Derfor har jeg laget moccafromasj, for det liker ikke jeg. Så da kan mannen og treåringen kose seg uten at jeg blir fristet. Det jeg ikke var forberedt på da var at det for det meste er kokesjokolade i moccafromasjen, og DET liker jeg... Men jeg motsto til og med å slikke meg på fingrene etter å ha hakket den slik at jeg ikke skulle få smaken på det, så det gikk bra. Det er litt igjen i skapet, men den frister ikke så mye. Hvis jeg skulle unne meg sjokolade, så skulle det vært favorittsjokoladen min. Det må i såfall være verdt det, og det er ikke kokesjokolade for meg. Heldigvis.

Hva skal dere i helgen da?

Gratulerer med gårsdagen

Til kottisene i går hadde jeg blomkål og brokoli og fløtesaus med løk og kraften av kottisene. Var veldig godt

Kroppen min tviholder på vannet etter mensen - kjipt - så jeg får vel bare pøse på med enda mer vann. Hadde håpa at jeg skulle få se 60 tallet denne uka - men neeeei desverre ikke

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:41   #744
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opp kl 6 idag og puttet brød i ovnen slik at jeg skulle ha noe å ha under pålegget mitt til lunsj, men tror jeg skal mekke en litt mer spennende salat i stedet. Et par lunkne småskiver til frokost ble det likevel.
Ellers sitter ettervirkningene etter småsprekken på slutten av påsken igjen; det står helt stille her...
Og så får jeg så fine kommentarer fra min mor også; "holder du på med det der enda?!" eller: "det kan ikke være bra med så mye fett, det er garantert skadelig." "Whateva'!!" har jeg bare lyst til å si da, for kroppen min sier iallefall at den liker det: jevnere humør, magen er ikke full av luft, kjenner meg opplagt og fin! så da kan hun bare synse hva hun vil.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:54   #745
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Opp kl 6 idag og puttet brød i ovnen slik at jeg skulle ha noe å ha under pålegget mitt til lunsj, men tror jeg skal mekke en litt mer spennende salat i stedet. Et par lunkne småskiver til frokost ble det likevel.
Ellers sitter ettervirkningene etter småsprekken på slutten av påsken igjen; det står helt stille her...
Og så får jeg så fine kommentarer fra min mor også; "holder du på med det der enda?!" eller: "det kan ikke være bra med så mye fett, det er garantert skadelig." "Whateva'!!" har jeg bare lyst til å si da, for kroppen min sier iallefall at den liker det: jevnere humør, magen er ikke full av luft, kjenner meg opplagt og fin! så da kan hun bare synse hva hun vil.

Sånn er det - og sånn vil det alltid være. Besserwissere liksom

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 11:01   #746
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Stille her også, men jeg fortsetter som før, en gang må jo kroppen min også være med på nedoverturen håper jeg

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 11:56   #747
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg venter også på at vekta skal begynne å gå nedover igjenn.
Var lissom litt artigere når man så at det var 200g mindre fra dag til dag.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 12:47   #748
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Tror det er viktig å holde motivasjonen oppe i disse dager

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 12:52   #749
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, vi er vel alle kommet over den startfasen der vekten raser av å det er jo vanlig å ha et platå etter det.

*Det er vanlig, det er vanlig , det er vanlig, det er vanlig*
Prøver å si det mange ganger til meg selv
Tror jeg må kjøpe meg et målebånd.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:15   #750
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Høres ut som om det går trått hos dere for tiden. Her har det heldigvis ikke stoppet opp enda. Tror jeg da, for nå er jeg på avvenning fra spekemat for å få vekk alt vannet igjen, så det går nedover. Om det forsvinner fett er en annen sak. Jeg er bare 100 gram fra mitt første mål, så jeg er veldig spent nå. det er jo når jeg når 78 at det virkelig begynner. Så langt har jeg jo bare gått fra å være tykk til å fortsatt være tykk. Men de neste 7-8 kiloene vil gjøre meg lett overvektig, på grensa til normalvektig. Det ser jeg veldig frem til altså. Det begynner å føles mer oppnåelig å bli normalvektig nå, slank derimot føles like fjernt.

God helg alle sammen!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no