Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hjelper ikke trening på løshud?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-07, 01:30   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hjelper ikke trening på løshud?

Jeg har alltid trodd at trening kunne ha en viss effekt for å forebygge for mye løshud etter slanking, men nå fikk jeg nettopp høre at det overhodet ikke hadde NOEN effekt siden man tross alt ikke har muskler i selve huden? Det høres jo logisk ut, men er det virkelig sant at det OVERHODET ikke har noe å si? At man ikke forebygger noe som helst med trening?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 01:35   #2
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Hjellper ikke trening på løshud??

Jeg vil absolutt tro det forebygger, altså at det funker om man starter å trene før man har fått det?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:38   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hjellper ikke trening på løshud??

Vet ikke jeg. Jeg har lagt ut magebildene mine under "Sofakroken" http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13167
og Torkil har svart at bare kirurgi kan fjerne fettforkle som henger ned. Men det er sikkert avhengig av alder, gener og hvor fort en går ned. Og hvor ekstrem magen har vært i utgangspunktet.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:00   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjellper ikke trening på løshud??

Det kommer vel an på hvor løs huden er vil jeg tro? Og hvor mye underhusfett som evt forsvinner under den.

Hvis man går ned veldig mye og veldig raskt vil ikke huden klare å henge med, men den er et tilpasningsdyktig organ innen for visse rammer. Så dersom det under blir strammere, man gjør det over litt tid, og man drikker nok vann vil jeg tro den klarer å stramme seg endel.
Alder er forøvrig også viktig! Ung hud er mer fleksibel.

Forøvrig merker jeg at huden er strammere og ikke så slaskete både på beina og særlig på overarmene (grevinnearmene, eller det bestemora til ei veninne kalte "poser med døde mus") etter jeg begynte på ketolyse

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 14:41   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Du vil jo øke sirkulasjonen, og det igjen vil jeg jo anta at har en oppstrammende effekt?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:00   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Spurte en plastik kirurg jeg. Og han svarte at det er mange faktorer som spiller inn og og har noe å si for om hvordan huden trekker seg sammen, om den trekker seg sammen og hvor mye den trekker seg sammen. Trening alene bidrar til økt blodsikulasjon som kan virke forebyggende, og har man allerede løs hud vil trening/økt blodsirkulasjon hjelpe en å veien. Hudstrukturen blir bedre og musklene under huden strammere, noe som får det til å SE bedre ut (bl.a. cellulitter som blir minre synlige). Men trening alene kan ikke uten videre stramme løs hud.

Det er en kombinasjon av gener, alder, kosthold, blodsikulasjon, trening og eksisterende hudkvalitet som sammen spiller en rolle. Jeg har f.eks. gode gener, god hudkvalitet/struktur i forhold til alder, og jeg trener. Men jeg har løs hud som ikke har trukket seg sammen mer de siste 4-5 årene. Det skyldes stort sett dårlig blodsikulasjon (på tross av trening), og alder. Elastisiteten i huden min er er ikke som hos en 25 åring, for å si det sånn. Den er tynnere og tåler mindre.

Det er også viktig å huske på at de som går ned sakte gir kroppen bedre sjanse til å følge med. Går man ned fort vil ikke huden klare å følge med og man får løsere hud. Den vil nok sikkert trekke seg sammen og sluttresultatet blir det samme, men det tar lenger tid. Man vinner altså ikke noe på å gå ned raskt.

Men tilbake til Isets spørsmål: Nei, trening alene gir ikke stram hud, og kan ikke fjerne fettforkle. Det er grenser for hvor mye hud kan trekke seg i sammen.
Det er derfor det er en grense for når det dekkes også. Det kommer ogsåan på hvor lenge den har vært "utspilt". De fleste som har født vil jo oppleve at huden trekker seg sammen igjen, men har man fått mange barn mister huden litt av sin elastsitet og en som har fått 4 barn vil normalt ha løsere hud enn en som har fått ett. En som går gravid i 9 mnd med gradvis voksende mage vil ha større sjanse for at huden strekker seg sammen enn en som har vært kraftig overvektig i mange år.

Men at trening har en forebyggende effekt og kan gi bedre hudstruktur pga. økt blodsirkulasjon er iallefall sikkert.

Så jo, trening har noe å si - om de andre faktorene er tilstede.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:33   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Takk for svar.

Ja jeg vet at ikke trening kan fjerne fettforkle, derfor er jeg blitt lovet bukplastikk etter slankingen. Men jeg tenkte på armer og lår, om det kan virke oppstrammende med trening slik at jeg har større sjanse for å slippe plastikk der. Hvis ikke, er sannsynligheten stor for at jeg må operere armene etterpå.

Men nå hjelper jo trening på mange andre ting da, så det er jo uansett lurt å trene, og det gjør jeg jo.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:58   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Huden på innerarmene (og innsiden av lårene) er mye tynnere enn huden på utsiden. Grevinnemuskler og bulken på innsiden av lårene er noe av det vanskeligste å trene bort. Og huden er mindre elastisk. Jeg har hatt grevinnemuskler leeeenge og jeg HAR trent og HAR armmuskler. Men huden henger der allikevel. Det samme med lårene. Har alltid hatt puter på innsiden av lårene, helt øverst. Uansett hvor tynn jeg har vært (og jeg har vært skrekkelig tynn en periode) og uansett hvor veltrent jeg har vært (var treningsnarkoman i samme periode jeg var spiktynn) så har posene vært der. Litt mindre, men de har aldri gått vekk.

Har snakket med kirurg om dette for noen år siden. De kan fjernes kirirgisk, men det er for omfattende til at jeg orker tanken på å gjøre det. For meg er det kun kosmetisk. Grevinne musklene kan også fjernes kirurgusk, men det er en operasjon det advares mot da den ofte ikke svarer til forventningene og gir stor arrflate (langt arr i forhold til hudflate).

For de fleste som har så mye løs hus at de får det dekket av det offentlige vil det sannsynligvis ikke spille noen rolle med arrene, - siden huden ofte er mye mer plagsom og skjemmende.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:08   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Flott og utfyllende svar, Nille (som vanlig). Jeg håper grevinneslørene kun vil være kosmetiske hos meg, for jeg orker ikke tanken på å operere der også, men jeg tviler litt siden jeg skal ned hele 70 kg totalt, det er vanvittig mye, og når jeg til og med ser slørene NÅ som litt over 30 kg mindre, tviler jeg på at de ikke akkurat blir mer skjemmende om 40 kg til.
Men men, jeg tar det som det kommer. Jeg fokuserer jo mest på alt det positive ved vektnedgangen, for jeg er jo et nytt menneske allerede.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:35   #10
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Flott og utfyllende svar, Nille (som vanlig). Jeg håper grevinneslørene kun vil være kosmetiske hos meg, for jeg orker ikke tanken på å operere der også, men jeg tviler litt siden jeg skal ned hele 70 kg totalt, det er vanvittig mye, og når jeg til og med ser slørene NÅ som litt over 30 kg mindre, tviler jeg på at de ikke akkurat blir mer skjemmende om 40 kg til.
Men men, jeg tar det som det kommer. Jeg fokuserer jo mest på alt det positive ved vektnedgangen, for jeg er jo et nytt menneske allerede.

Viktig det der, å ha evnen til å ta ting som det kommer! Du ligger litt foran meg i lypa, og jeg har litt mer jeg vil ha bort, men har i motsetning til meg alderen på din side. Har allerede bestemt meg: De skal bare skjære Arr de andre kan se er ikke så farlig, arrene inni meg er mye "værre", både de som er knytta til det å bli så overvektig, og det å være så overvektig som jeg var/er (fortsatt lang vei). Trening i seg selv fremmer overskudd og bidrar positivt til vektnedgang, om du finner type og intensitet og frekvens som passer deg. Stå på videre!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:40   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Sant det du sier der. Jeg har jo alderen på min side, men uansett så vil de arrene man får ved plastisk kirurgi ikke være i nærheten av de arrene vi har inni oss pga. overvekten og løshuden. Dessuten, om det er flinke kirurger, så blir arrene ikke så veldig synlige. Jeg har sett mange bilder av armplastikker og andre plastikker på www.vektoperasjon.no, og de fleste blir ganske fine etter en stund.

Lykke til nedover, ser du er på veldig god vei!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 02:07   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Noen som såg bikinibilder av Britney Spears nylig? Det er jo ikke så lenge siden hun fødte, men på bildene er magen hennes stram og fin og man skulle jo tro at hun ikke har født i det hele tatt. Men jeg vet jo ikke om hun har tatt noe operasjon da. I tillegg så har hun vel ett profesjonelt apparat rundt seg som gir henne gode råd.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:04   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Noen som såg bikinibilder av Britney Spears nylig? Det er jo ikke så lenge siden hun fødte, men på bildene er magen hennes stram og fin og man skulle jo tro at hun ikke har født i det hele tatt. Men jeg vet jo ikke om hun har tatt noe operasjon da. I tillegg så har hun vel ett profesjonelt apparat rundt seg som gir henne gode råd.

Og flinke folk til å retusjere bildene.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:08   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Jepp, alle slike bilder er jo retusjert.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:32   #15
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jepp, alle slike bilder er jo retusjert.

Ikke de papparazziene har tatt av de på stranden da.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:34   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Kanskje ikke, men noen av dem blir kanskje det før de trykkes i blader og slikt? Uansett så skal vi ikke sammenligne oss for mye med superkjendisene, som har personlige trenere og lignende rundt seg hele tiden, hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:29   #17
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Noen som såg bikinibilder av Britney Spears nylig? Det er jo ikke så lenge siden hun fødte, men på bildene er magen hennes stram og fin og man skulle jo tro at hun ikke har født i det hele tatt. Men jeg vet jo ikke om hun har tatt noe operasjon da. I tillegg så har hun vel ett profesjonelt apparat rundt seg som gir henne gode råd.

Men ikke glem at jenta er 25 eller noe sånt da. Alderen spiller vel litt inn her?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:55   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men ikke glem at jenta er 25 eller noe sånt da. Alderen spiller vel litt inn her?

...og i følge seg selv trener fire fem timer om dagen....

Som dere sier, man kan ikke sammenligne seg med noen som har et enormt apparat rundt seg hvis eneste interesse og oppgave er å holde deg vakker og stram i fisken...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:18   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men ikke glem at jenta er 25 eller noe sånt da. Alderen spiller vel litt inn her?

Oh så da er jeg sikret? Jeg er 27.
Nei, jeg trener iallfall 3-4 ganger i uka, så får vi se om jeg ser ut som Michelinmannen i hudversjon, eller Britney til slutt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:44   #20
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Sorry iset, men trening hjelper ikke på løs hud med mindre du fyller ut den løse huden med muskler .....eller du har veldig "godt" fungerende hud - det varierer jo fra person til person hvor mye belastning / strekk huden tåler. Men man har jo ikke skade av å trene for det en veltrent kropp med bra holdning virker nemlig slankende

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 01:53   #21
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Paparazzier driver vel ikke å retusjerer bilder av kjendiser!! De vil vel ha en værst mulig historie og hvis Britney hadde hatt en fæl mage istedet så hadde vel det solgt til gull istedet for en fin flat mage. Britney spradet rundt på en båt da bildene ble tatt.

Nei dette var ikke noe juks.

Det er jo modeller som er betalt av magasiner som blir retusjert. Såg ett bilde av Kari Traa i ett blad som var retusjert/"brunkrema" og sammenlignet med den vanlige Kari usminket og ikke brun. Det var virkelig forskjell. Den sminka var som å se en dokke, det var jo ikke henne! Ikke en rynke å se, helt glatt og uten sjel. Juks kaller jeg slikt. Nei takke meg til ekte vare.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 02:03   #22
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Nei, de retusjerer ikke papparazzibildene, Iset.

Men helt riktig, man skal IKKE sammenligne seg selv med superstjernene. De har personlige trenere hjemme hos seg hver dag om de vil, de har folk som lager riktig mat til dem og blir i det hele tatt stelt med akkurat som dem vil.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:18   #23
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Dessuten har de ubegrenset med penger til kosmetiske operasjoner, drugs og hva det nå skulle være ...glem heller ikke DYRE figursydde klær og sminkører som jobber så svetten siler for å holde skavankene borte.

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no