Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening????

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-09, 20:38   #1
akakula
Juniormedlem
 
akakula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: midten
Innlegg: 27
akakula er på en erverdig vei
Unhappy

Trening????

Er det noen av dere som går på ketolyse som trener? ( mener ikke bare gå tur e.l, men aktiv trening på senter eller lagidrett?
Vet jo at man ikke skal trene hardt når man går på ketolyse, men jeg har prøvd med på 45min enkel spinning eller 1 time styrke 2-3 ganger i uken, men ender bare med at jeg holder på besvime, kaster opp og blir liggende i garderoben...
Jeg har bestandig trent der før, så jeg er ikke helt ute av form altså. Men vil jo gjerne stramme opp litt etter fødselen, og slanking i seg selv er ikke nok da....
( har gått på ketolyse siden august og gått ned 8 kg, skal ned 15 til )

akakula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:05   #2
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Trening????

Da jeg var i ketose, trente jeg som nå, step og spinning 3-4 ganger uken. Det var grusomt de første gangene, så gikk det helt greit. Men først da jeg byttet til South Beach fikk jeg virkelig treningsoverskudd.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:12   #3
gunlan
Medlem
 
gunlan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 249
gunlan er på en erverdig vei

Sv: Trening????

Jeg trener 5 x i uka - og det fungerer veldig bra for meg. Varierer med gruppetimer på Elixia, styrke og løping. Kan føle meg veldig tung i beina de første minuttene, men når kroppen blir varm er utholdenheten veldig bra synes jeg.

De første 2 ukene på keolyse derimot var det beintøft å trene - jeg hadde skikkelig karboabstinenser og kroppen fungerte overhodet ikke, men nu går alt så meget bedre

__________________
gunlan
Min journal



gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:22   #4
akakula
Juniormedlem
 
akakula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: midten
Innlegg: 27
akakula er på en erverdig vei

Sv: Trening????

hmm, ok, så da kan jeg bare fortsette å prøve da, at det vil bli bedre?? Måtte avslutte i timen i dag og pga at jeg ble sååå svimmel og kjente at nå er det nok.. Hater å få det sånn, og blir jo ikke noe bedre. har aldri hatt det sånn tidligere, men først det 3 siste ukene jeg har trent på spenst igjen. har bare gått turer tidligere og uten problemer whatsoever...

akakula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:01   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trening????

Jeg har nettop vært på spinning intervall i dag, 55 min, og det gikk kjempefint. Trener spinning et par ganger i uka, litt styrke og en dansetime i tillegg.
Det eneste jeg merker jeg må passe på er å spise noe skikkelig fett ca en time før trening. Da du normalt ville spist noe karboholdig.
Avocado med rekesalat er en favoritt, eller ost og skinkeruller. Evt litt nøtter og rømme med lettsyltetøy. I dag ble det ett kokt egg med majones, men det var faktisk litt lite fett merket jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening meksiko Spørsmål og svar 2 22-02-09 11:09
Trening lura Spørsmål og svar 9 15-01-09 19:54
Trening via Pc Rime Trening 3 13-11-08 15:34
Trening Joranna Ketolysekuren 10 08-05-08 19:20
Trening? Lilly Ketolysekuren 4 24-10-07 08:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no