Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå har jeg klart det

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-11, 16:47   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Nå har jeg klart det

Ja jeg var så pissed off i dag tidlig. Har veiedag i morra men klarte ikke vente. Joda vekta viser jo ned 600 g men nå går det så tregt så nå har jeg mistet motivasjonen. Sikkert for jeg er så nært målet. Huff *banke meg selv i hodet*.
Føler ikke at kroppen har vært med siste to ukene heller.
Måtte bare få syte litt. Så nå har jeg laget meg eldorado sjokoladepudding, gele og vaniljesaus. Jepp min første utskeielse siden jeg startet i mars. Stolt?? Nei....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 16:56   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nå har jeg klart det

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ja jeg var så pissed off i dag tidlig. Har veiedag i morra men klarte ikke vente. Joda vekta viser jo ned 600 g men nå går det så tregt så nå har jeg mistet motivasjonen. Sikkert for jeg er så nært målet. Huff *banke meg selv i hodet*.
Føler ikke at kroppen har vært med siste to ukene heller.
Måtte bare få syte litt. Så nå har jeg laget meg eldorado sjokoladepudding, gele og vaniljesaus. Jepp min første utskeielse siden jeg startet i mars. Stolt?? Nei....

Tregt? Jeg skulle ønske jeg hadde gått ned så mye som 600g de siste... *telle på fingrene* 3-4 månedene, jeg! Sånn for å sette det i perspektiv, hehe.

Nyt sjokoladepuddingen, da - du er jo flink!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 22:51   #3
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå har jeg klart det

Det stresset du utsetter kroppen med både når du hisser deg opp over mindre vektnedgang enn mentalt ønsket, samt at du så faller i gamle mønstre, bidrar ikke i rett retning.

Get back on that horse, will ya

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:53   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Nå har jeg klart det

Skitt det var nå makan så streng du skulle være da... Aiai captain I'm back in business

Verste av alt er jo at jeg syns ikke det smakte godt engang. Gelen var aaltfor søt. Fysj. Er iallefall ei trøst det da.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 13:16   #5
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå har jeg klart det

Det er den beste erfaringen du kan gjøre deg. Frister litt mindre neste gang

Ja, må være litt streng innimellom Tough love osv Lykke til tilbake til ketose, husk å stresse mindre, så drar grammene når de vil. Det er dessverre ikke hodet som bestemmer balansen mellom vekt og overvekt, det er det kroppen selv som gjør.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå har jeg klart 9 kg på 2 Mnd.. Jeg er så lykkelig Dolly Ketolysekuren 26 25-06-11 22:11
Har klart å få med samboeren, men ... matitt Lavkarbo generelt 5 20-07-09 09:57
Mål: - 60 kg, har klart -45 (Atkins) LenaBeatrice Mer enn 30 kg overvekt 24 07-04-09 10:48
Da er alt klart!!! tullann Ketolysekuren 1 04-08-07 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no