Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ut på turnè med lavkarbo!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-11, 14:31   #1
ToreFagerheim
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 8
ToreFagerheim er på en erverdig vei

Ut på turnè med lavkarbo!

Hei folkens!

Skal ut på en liten Norgesturnè med bandet mitt om en uke, og trenger tips til hva jeg kan leve på. Det må være billig, aller helst klare seg i et par dager uten kjøleskap, og aller helst ketosevennlig, men det er ikke noe must. Det jeg har tenkt på så langt er å leve av nøtter og first price skinke og ost, men spørs hvor langt det holder.

Trenger tips så fort som mulig!

ToreFagerheim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet forhold til lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:59   #2
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ut på turnè med lavkarbo!

Et tips : søk på f.eks "lavkarbo på telttur/camping" o.l, det finnes tråder her med lignende spørsmål

Det jeg kommer på er: sardiner, tunfisk, makrell i tomat o.l, knekkebrød: finnes oppskrifter på oppskriftsforumet, eller fiberrik.

Grønnsaker holder seg en stund i romtempratur, kjøp f.eks ferdiggrilla kyllinglår til middag...

Lykke til på turne!

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:01   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Ut på turnè med lavkarbo!

Spekemat som spekepølser/spekeskinke/fenalår/ølpølser.
Fiberrik om du ikke lager egne knekkebrød - med makrell i tomat, ost, leverpostei i porsjonsbokser. Taffelost er vel sammen med babybelostene noe som holder seg bra? Jædersylte om du liker det. Bokser med bogskinke. Baconsvor.
Avocado.
Majonestube.
Pepperkvern, nykvernet pepper gir et lite piff til mye mat

Var det jeg kom på nå, ellers er det noen tråder om telt/hytteturer her hvor du kanskje finner noe.

Lykke til med turne

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:06   #4
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ut på turnè med lavkarbo!

Her er en "lavkarbo-telttur" tråd fra i fjor: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31935

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 16:08   #5
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Ut på turnè med lavkarbo!

Kom på oliven om du liker det

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Skaldeman turne i februar janmesi Lavkarbo generelt 1 28-12-07 20:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no