Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-10, 10:02   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose?

Jeg vil ned fra 25,3 i bmi til 20,9

12 kg

Har masse fett rundt på ryggen magen armene ser langt fra normalvektig ut... håper det er håp, men leser mange må gå ned i kalorier samtidig..

Vil gjerne høre om positive erfaringer også..

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 07:47   #2
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose?

Heisann!

Eg jobbar med mine siste kiloar no, for tre veker sia var det snakk om 10kg, og per i dag er det snakk om 5,5kg att! Så eg trur det skal gå fint!

Om du er strukturert, har rett fokus og er innstilt skal du nok klara det! Er mange her inne som har nådd sine mål, så dei siste kiloane er absolutt mogleg å bekjempa! Kan gjerne ta litt ekstra tid, men det går til slutt!

Lukke til!

PS. Punktslanking er jo veldig vanskeleg, men om du kanskje trenar litt styrke på "problemområda" for å strama opp i tillegg, så skal du sjå du får dreisen på det! OG - det du ser i speglen treng ikkje alltid vera det rette biletet veit du! Hjernen kan spela deg eit puss til støtt og stadigheiter! Tvi tvi!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Seks uker i ketose, null vekttap de siste to ukene hyaloid Lavkarbo generelt 13 16-10-09 01:48
Noen som har klart å få til en god lavkarbo marengs? aldrimerjollycola Kake/dessert og snacks 2 04-03-09 14:39
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Noen som vil kjøpe av meg Fedons siste bok? Melkerull Lavkarbo generelt 1 26-04-07 16:33
Juhuuu. Tror jeg har klart det. Er i ketose:) Janis Induksjonen 6 27-11-04 18:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no