Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 14:21   #26
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Var ikke meg du spurte, men fant noen linker til deg
Wikipedia
Norsk legemiddelhåndbok hvor du kan søke på zopiklon

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 14:31   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Var ikke meg du spurte, men fant noen linker til deg
Wikipedia
Norsk legemiddelhåndbok hvor du kan søke på zopiklon

HER

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 14:37   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Eller felleskatalogen.no



Sitat:

Zopiklon Mylan

Hypnotikum.

Pakningsvedlegg
Varenummer
ATC-nr.: N05C F01



TABLETTER, filmdrasjerte 5 mg og 7,5 mg: Hver tablett inneh.: Zopiclon. 5 mg, resp. 7,5 mg, lactos. 20,5 mg, resp. 30,8 mg, const. q.s. Fargestoff: Titandioksid (E 171). Tabletter 7,5 mg med delestrek.


Indikasjoner: Forbigående og kortvarige søvnvansker. Som støtteterapi for en begrenset tid ved behandling av kroniske søvnvansker.


Pakninger og priser: 5 mg: 10 stk. (endose) kr 50,40. 30 stk. (endose) kr 71,20. 100 stk. (endose) kr 143,90. 500 stk. (boks) kr 552,20. 7,5 mg: 10 stk. (endose) kr 55,80. 30 stk. (endose) kr 87,30. 100 stk. (endose) kr 162,80. 500 stk. (boks) kr 644,30.


Refusjon: Se Refusjonslisten, N05C F01.
Følgende tilsvarende preparater har fullstendig omtale:
Imovane
«sanofi-aventis» tabl.


Sist endret: 18.08.2009
(priser oppdateres hver 14. dag, ev. refusjon hver måned)

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 15:18   #29
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Oj, oj,oj Dette så ikke bra ut..Har de lov til detta da?......

Takk for linker folkens....

Men jeg reagerer ikke særlig negativt på disse tablettene, så da er de nok i orden for min del.....
Jeg bruker de uansett ikke ofte og ikke sammenhengende......

Har nå lest på bivirkningene...de kan jo skremme fanden på flatmark...endring i libido? Opp, eller ned...
Tror jeg skal ligge unna disse tablettene jeg, ser farlige ut......

Jeg holder meg til poteten min i det vanlige jeg......
Den virker fortsatt som den skal og jeg er rolig og fornøyd...... Tror jeg tar en ekstra i dag.... Bruker 100g potet som gir meg ca 15g karbo... mye? Nja mulig det, men jeg trenger det så da så...Går forresten fortsatt ned i vekt........

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 24-08-11 kl 15:37.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 17:29   #30
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

If it works - don't fix it!

God tur videre, Bestemamma.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 17:41   #31
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

If it works - don't fix it!

God tur videre, Bestemamma.


Takker

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:08   #32
Scarlett_1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 6
Scarlett_1 er på en erverdig vei

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Huffda, har du link så jeg får sett det med egne øyne?

Hei igjen! http://www.felleskatalogen.no/ hvis du går innpå her og søker på imovane så får du opp at hver 5 mg imovane inneholder 5 mg zopiclon og 7,5 mg imovane inneholder 7,5 mg zopiclone. De tilsvarer det samme slik som paracet og pinex også gjør.

Scarlett_1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 14:55   #33
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Depresjon og søtningsstoffer/magnesium?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett_1, her.

Hei igjen! http://www.felleskatalogen.no/ hvis du går innpå her og søker på imovane så får du opp at hver 5 mg imovane inneholder 5 mg zopiclon og 7,5 mg imovane inneholder 7,5 mg zopiclone. De tilsvarer det samme slik som paracet og pinex også gjør.

Takk Scarlett_1 Har fått vite masse jeg ikke visste fra før...kommer ikke til å bruke disse tablettene mer om jeg kan unngå det....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søtningsstoffer henki8 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 26-04-10 22:56
Søtningsstoffer Carisma Lavkarbo generelt 6 06-07-09 10:20
Magnesium mot søvnløshet og depresjon indi Kosttilskudd 1 01-04-08 22:37
Søtningsstoffer... tinamh Ketolysekuren 18 07-05-07 17:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no