Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

glasskårUdo'ssmørje!!!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-05, 14:26   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

glasskårUdo'ssmørje!!!

Fa....

Jeg blir så sint!! Jeg bestilte meg 2 glass med Udo's kapsler fra helse&kost.no.

Det kom i posten i går..... KNUST alt sammen!!!!!!!!!

Jeg skar meg skikkelig da jeg rev av papiret!!

Hvor smart er det å sende 2 GLASS-beholdere pakket inn i KUN gråpapir da??

Alle kapslene er fulle av bittesmå glasskår og en smørje av olje fra knuste kapsler.....

Åååååhhhh!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 14:30   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Send det tilbake! Evt. ring dem og be dem sende deg nye flasker.. kostnadsfritt, selvfølgelig.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 14:49   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Send det tilbake! Evt. ring dem og be dem sende deg nye flasker.. kostnadsfritt, selvfølgelig.

Jeg sendte mail, og fikk svar nå. Jeg behøver ikke sende det tilbake, men jeg måtte få posten til å bekrefte ovenfor dem at innholdet var knust. Og det er jo greit... Da får jeg i hvertfall nytt da

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 15:05   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Så bra!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 12:08   #5
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sitat:

Hvor smart er det å sende 2 GLASS-beholdere pakket inn i KUN gråpapir da??

Ikka særlig smart, som du har oppdaget. Jeg jobber på en postterminal. Det er samlebånd som fulle containere med post heises opp over, tippes rundt og alt detter ned. Så står vi og sorterer, og gjett hvordan? Vi står ved samlebåndet og KASTER pakkene i containere som skal til de forskjellige byene. Ugh. Det skal gå fort og vi skal spare tid og penger for Posten så de kan si opp flere av oss og sjefene få mer bonus. (dagens sure oppstøt)
Noe å tenke på når dere skal sende julegaver. Pakk inn som om det skulle droppes med fallskjerm!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no