Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-01-10, 13:50   #926
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Meny på oslo city har hatt ketolysepølser hvertfall. Kan jo ringe de og høre om de fortsatt har inne.

(men de er ikke skikkelig gode..)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 08-01-10, 14:23   #927
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, nei, det er hva jeg har hørt også. Mener Nannah sa noe om noen på Youngstorget som selger skikkelig gode polske (tror jeg det var ?!) pølser med rent kjøtt, og at de ikke var så innmari dyre. Men jeg kan ikke forestille meg at noen selger noe i boder i denne kulda.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-01-10, 14:52   #928
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis du gidder ta trikken opp til Torhov så skal jo Strøm-Larsen ha bra utvalg. De er sånn midt på treet prismessig tror jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-01-10, 15:20   #929
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du gidder ta trikken opp til Torhov så skal jo Strøm-Larsen ha bra utvalg. De er sånn midt på treet prismessig tror jeg.

Takk for tipset! Den store pølsetrangen jeg følte i går har lagt seg litt, men greit å vite
Og Torshov er jo knapt ti minutter å gå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-01-10, 15:43   #930
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

"Gutta på Haugen" har kanllgode pølser fra Idsø (tror jeg de het) og har under 1 karb pr. 100 g!!
Som sagt kanllgod - men ikke helt billig.....

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :)
Gammel 08-01-10, 15:45   #931
Sushi
Juniormedlem
 
Sushi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 20
Sushi er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei!
Er helt ny i "gamet" med lavkarbo mat. Det jeg nå lurer på er:

Dersom jeg har hatt en sprekk(...klarte ikke å motstå Quality Streeten fra jula), bør jeg da være mer foriktig med fet mat i dag? Vil fet mat da legge seg rett på ribba i og med jeg ikke har hatt stabilt blodsukker?

Hva gjør jeg?

Åhh, er noe dritt når man har spist så mye sjokolade ijula at kroppen har blitt vant med sin daglige dose... det var jo ikke særlig godt engang...arrrrg!!!

Sushi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 08-01-10, 16:11   #932
Splendid
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 33
Splendid er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ser at tørr vin ikke har så mye karbohydrater men den har jo til gjengjeld endel kalorier...Vil det ødelegge veldig for lavkarbo-dietten om jeg drikke vin i helgene? Går det an å ta seg et glass vin i ukedagene uten at dette skal ødelegge noe eller bør jeg være veldig påpasselig med alkohol?

God helg og skål

Splendid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 08-01-10, 17:25   #933
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei
Jeg tror kanskje at melkeprodukter er partystopper for meg, så kutter det ut nå.
Men så så jeg laktosefri fløte fra Tine - er det noen her som vet om det er OK eller partystopper sånn som vanlig fløte?

(Huff, merker alt at magen oppfører seg bedre - bare to dager etter fløte-kutt... lite lysten på å konkludere at jeg må ligge lavt på fløten..)

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman
Gammel 08-01-10, 17:45   #934
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man hakke mandler med stavmixer?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-01-10, 18:04   #935
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Kan man hakke mandler med stavmixer?

Det kommer til å sprute noe alvorlig, men om du har en sånn kutteboks med blader som følger med stavmikseren din, så funker det fett som bare det! Min erfaring er at man ikke bør fylle den noe særlig mer enn en knapp fjerdedel om gangen om man vil ha det mest mulig finmalt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-01-10, 19:40   #936
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det kommer til å sprute noe alvorlig, men om du har en sånn kutteboks med blader som følger med stavmikseren din, så funker det fett som bare det! Min erfaring er at man ikke bør fylle den noe særlig mer enn en knapp fjerdedel om gangen om man vil ha det mest mulig finmalt.

OK! Tenkte jeg skulle prøve meg på Gerds ostekake og da skal vel ikke mandlene være finmalte så da satser jeg på å prøve å hakke m stavmixeren.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-01-10, 20:05   #937
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

OK! Tenkte jeg skulle prøve meg på Gerds ostekake og da skal vel ikke mandlene være finmalte så da satser jeg på å prøve å hakke m stavmixeren.....

Jeg synes egentlig det er godt å blande finmalte og litt grøvre hakka til den bunnen. Men, jeg kom på, det funker til dels, dersom du ikke har sånn boks, å legge et oppvaskhåndkle rundt bollen du bruker stavmisker i. Ikke optimalt, men greit.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-01-10, 22:11   #938
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg knuser alltid nøtter av forskjellig slag til brødlaging med stavmiksaren. Men då med den boksegreia med lok som fylgjer med stavmiksaren min. Det funkar fint, men prøver du berre med stavmiksaren så må du rekne med at det flyg litt veggimellom!
Min Braun stavmiksar er forresten det beste kjøpet eg gjorde i 2009 trur eg. Den har eg ståande på kjøkenbenken heile tida, den er i bruk dagleg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-01-10, 00:48   #939
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sushi, her.


Dersom jeg har hatt en sprekk(...klarte ikke å motstå Quality Streeten fra jula), bør jeg da være mer foriktig med fet mat i dag? Vil fet mat da legge seg rett på ribba i og med jeg ikke har hatt stabilt blodsukker?
Hva gjør jeg?

Du bare sukker tungt og tenker:" Spist er spist" og så går du rett på igjen!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-01-10, 00:50   #940
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Splendid, her.

Jeg ser at tørr vin ikke har så mye karbohydrater men den har jo til gjengjeld endel kalorier...Vil det ødelegge veldig for lavkarbo-dietten om jeg drikke vin i helgene? Går det an å ta seg et glass vin i ukedagene uten at dette skal ødelegge noe eller bør jeg være veldig påpasselig med alkohol?

God helg og skål

Så lenge du har alkohol i blodet vil kroppen forbrenne den først!
Det er anbefalt å holde seg unna alkohol de første 6 ukene i hvert fall og jeg ville drukket minst mulig (kanskje bare ved spesielle anledninger) ellers også!

Det finnes lister her inne over viner med lite restsukker. Man kan jo i hvert fall prøve å holde seg til dem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-01-10, 10:40   #941
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter at jeg kjøpe Ketolyse sine egne Magnesiumtabletter har leggkrampene kommet tilbake. I følge anbefalingen på pakningen er døgndosen 1 tab. Jeg tar de som forskrevet på kvelden.
Er det noen som vet om det er ok å øke dosen til 2 tab pr døgn ?
Eller er det noe annet jeg kan gjøre for at krampene skal forsvinne ?

Det er nesten blitt slik at jeg gruer for å legge meg på kvelden på grunn av dette, helt pyton. Håper noe kan hjelpe meg.

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-01-10, 10:48   #942
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke noe problem å ta to istedet for en, jeg har kjøpt noen med litt større dose enn de fra ketolyse, og tar to. De fra ketolyse ble litt svake for meg.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 09-01-10, 10:51   #943
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja ta gjerne dobbel dose. Det kan også være lurt i dagen før menstrasjon også, viss man er plaget med smerter.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 09-01-10, 10:52   #944
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tar 600mg magnseium hver kveld, så du kan nok ta mer enn en av ketolyse- tablettene.
Ketolysetablettene inneholder kun 200mg magnesium, så kan du gå på apoteket og kjøpe de som inneholder 300mg magnesium og ta en ved siden av!


Opprinnelig lagt inn av Anom, her.

Jeg kjøper min magnesium på apoteket her.
Disse:
GEVITA MAGNESIUM TAB 300MG
https://www.bootsapotek.no/butikk/s/....html?p=979038

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-01-10, 11:00   #945
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk og takk til dere for kjappe svar Dosen vil bli økt allerede fra i kveld.

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-01-10, 14:33   #946
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet om det er karber i servelat og evt. hvor mye?

Veldig sjeldent jeg spiser det, men nå fikk jeg et akkut behov, og embalasjen var kasta så jeg får ikke sjekk.

Dør sikker ikke av 3 skiver, men greit å hvite

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-01-10, 14:41   #947
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I flg matvareguiden ca 6...

http://www.matvareguiden.no/sokemask...t&type=matvare

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 09-01-10, 15:04   #948
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Snakk om å være bevistløs, jeg tenkte ikke på å se der engang.
Takk for at du tenker for meg

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-01-10, 15:51   #949
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Snakk om å være bevistløs, jeg tenkte ikke på å se der engang.
Takk for at du tenker for meg

bare flaks at jeg kom på det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 09-01-10, 17:17   #950
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tre skiver servelat veier jo ikke så mye, så om behovet er akutt, så ville jeg spist det med god samvittghet

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no