Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Laptop Lunch system

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-07, 12:54   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Laptop Lunch system

Mannen til min kollega, selger på sin hjemmeside en uhyre praktisk matboks. Den er ideell når mange forskjellige ting skal medbringes jobben, eller hvor man nå ellers skal medbringe sin lavkarbomat. Se her.

http://www.godestunder.no/storefront.php?pid=750

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:25   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Laptop Lunch system

Det er de samme matboksene Ziggy har kjøpt fra USA. Kjekt at de har fått norsk importør nå da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:59   #3
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Laptop Lunch system

Jeg også kjøpte den fra USA... Den er kjempefin...

Jeg fikk ikke opp siden på den linken der, men om de er billigere enn å kjøpe fra USA kommer jeg muligens til å kjøpe en til - så sønnen min har på skolen...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 15:27   #4
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Laptop Lunch system

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Jeg fikk ikke opp siden på den linken der....

Er du sikker? Jeg har prøvd flere ganger, det skal funke. Ellers bare gå inn på www.godestunder.no, og så let deg fram derfra.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 16:30   #5
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: Laptop Lunch system

Jeg fikk den opp!

Den er super, ja! Og Ziggy har jo vist hvor mye god mat man kan ha i den!

Tror nok jeg må ha meg en sånn snart, kanskje til jul?

Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:00   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Laptop Lunch system

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Jeg også kjøpte den fra USA... Den er kjempefin...

Jeg fikk ikke opp siden på den linken der, men om de er billigere enn å kjøpe fra USA kommer jeg muligens til å kjøpe en til - så sønnen min har på skolen...

De koster 34.99 USD pr stk på www.laptoplunches.com det blir kr. 192 om man regner 5,50 for dollaren - så kommer frakt og evt. toll (betalte du toll ?) i tillegg. Den amerikanske siden har faktisk link til en norsk side som selger boksene til kr. 249, og da er jo siden/linken Eva viste til er billigere !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:11   #7
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Laptop Lunch system

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Er du sikker? Jeg har prøvd flere ganger, det skal funke. Ellers bare gå inn på www.godestunder.no, og så let deg fram derfra.

Jeg fikk den opp nå, så det var vel noe overbelastning eller noe sånt før i dag...

Det er den samme som jeg har. Med moms og frakt betalte jeg 550,- NOK da jeg kjøpte i sommer...

Jeg kjøpte på eBay, og jeg fikk den for under USD 30 den gangen jeg kjøpte...

Det var tollfritt siden prisen var under 200 NOK for selve varen.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 18:47   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Laptop Lunch system

Ja tror selv jeg må overveie en sådan. Må jo nesten bruke trillekuffert for å få alle mine bokser og bøtter med på jobb...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:07   #9
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Laptop Lunch system

I dag hadde kollagaen min med et Laptop matbox-system med til fremvisning. Den var utrolig fin, og av toppkvalitet. Med fulgte en snerten lite veske til å ha hele herligheten i. Praktisk så man slipper situasjonen med en matbox som har gått lekk i vesken/sekken.

Jeg venter i spenning til de får fler farger, den blå var ikke helt meg, tror jeg skal ha en i sjokkrosa...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:10   #10
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Laptop Lunch system

Jeg vil også vente på gildere farger. Er glad i begge blåfargene, men liker dem ikke så godt sammen. Rett og slett en kjedelig kombinasjon...

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:17   #11
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Laptop Lunch system

Oj, så bra! Tror jeg må ha en slik!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:49   #12
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Laptop Lunch system

Jeg har også hatt lyst på en slik matboks, men foreløpig har jeg valgt et langt billigere alternativ. For et par måneder siden kjøpte jeg dette settet med bokser fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90043123. Det er sikkert ikke like bra som Laptop-lunsjboksen, men også med dette settet kan jeg ha flere småbokser med ulike retter inne i en stor boks.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jobblunch MissMina Lunsj 17 17-09-08 14:24
Frokost og lunch på ketolyse Enid Ketolysekuren 17 28-06-07 13:10
Laptop matboks :) Teletubbien Optimal Ernæring 20 19-04-07 22:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no