Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Deprimert og stressa

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-08, 13:59   #1
Mariette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 17
Mariette er på en erverdig vei

Deprimert og stressa

Hei alle sammen!
Ja, nå har jeg fulgt ketolysekuren i 4 mnd. og har ikke gått ned noenting.Har nok gått litt inn i cm men ikke noe spesielt merkbart. Jeg har fulgt kuren veldig nøye og har ikke sprukket en eneste gang.Kroppen min har vært gjennom alle stadiene som vondt i magen i begynnelsen, varm i kroppen vondt smak i munnen og vondt i tennene men etterhvert så gikk det jo over.Men jeg merket på meg selv at jeg ble deprimert og stressa av ikke å gå ned i vekt og jeg har hele tiden følt meg tung og slapp i kroppen. Jeg har begynt å tenke på om det er hvert og utsette seg for dette slankejaget som media og blader har skylden i.Hvorfor kan en ikke godta en sånn som en er.Det viktigste er vel at en er frisk og sunn så får det vel heller være at en er noe rund.
Jeg har funnet ut at det er mellom ørene det ligger og det er der en må rydde opp litt.Det har jeg gjort og fra den dagen jeg bestemte meg for å legge all slanking på hylla og godta den kroppen en har har heg fått det mye bedre.Jeg følte det som en stor bør ble tatt av skuldrene mine.
Nei folkens, jeg tror vi har en mye bedre hverdag hvis vi godtar oss sånn som vi er og ikke lar oss lure av alle blader og media.
Takk for meg som er lykkelig og rund

Mariette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:03   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Deprimert og stressa



Det viktigste er selvfølgelig å ha det godt med seg selv.
Glad du har funnet ut av det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:19   #3
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Deprimert og stressa

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.



Det viktigste er selvfølgelig å ha det godt med seg selv.
Glad du har funnet ut av det

Signerer Distrea jeg.
En stor til deg.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:33   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Deprimert og stressa

Det er jo ingen mening i at du skal bli deprimert og stressa av å slanke deg. Det viktigste er at du har det godt med deg selv og trives i den kroppen du har. Det er nok noen tanker mange av oss hadde hatt godt av å tenke !

Ketolysekuren er ikke ndøvendigvis det rette for alle. Dess mindre du har å ta av, dess vanskeligere er det faktisk. Kroppen har gjerne instilt seg på en annen idelavekt enn vi selv har ved å se i speilet !

Du har nok kommet litt skjevt ut m.h.t. Ketolysekuren, siden du ikke fikk tatt Ketolyse-kosttilskuddene når du skulle i begynnelsen, og at du spiste for lite og for skjelden fordi du rett og slett ikke var sulten. Da kommer en lett inn i en ond sirkel av stress, slapphet/trøtthet og påfølgende frustrasjon. Dette i seg selv er med på å hindre vektnedgang.

Jeg forstår deg veldig godt jeg, og jeg tror mange av oss hadde hatt godt av å tenke slik du gjør nå.

Ønsker deg masse lykke til videre, - og om du skulle ønske å forsøke deg senere en gang er du hjertelig velkommen tilbake !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
litt deprimert. søta Lavkarbo generelt 10 19-04-05 20:45
Blir nesten deprimert Dumsi Atkins kosthold 3 28-10-04 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no