Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-12, 15:47   #16851
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

d vitamin over 400 iu blir stoppet, desverre...

Æsj... ok, burde kanskje ha spurt her til å begynne med . Tror du jeg vil få noe beskjed at den er sendt i retur helt sikkert? Og hvorfor kan ikke jeg bestemme hvor mye D vit jeg vil ta? Ugh...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 17-10-12, 15:54   #16852
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ikke svar på det du spør om, men jeg vil anbefale å bestille fra "innom EU" - for da kan de ikke stoppes. Bigvits.co.uk er favoritten min. De er imøtekommende og kjappe.

Takk. Da ser jeg på det.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 17-10-12, 16:58   #16853
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan flytende stevia erstatte sukrinmelis i kokosboller? har ikke så mye sukrinmelis igjen, og har noen eggehviter jeg må få brukt opp!

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-10-12, 19:09   #16854
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Æsj... ok, burde kanskje ha spurt her til å begynne med . Tror du jeg vil få noe beskjed at den er sendt i retur helt sikkert? Og hvorfor kan ikke jeg bestemme hvor mye D vit jeg vil ta? Ugh...


I denne tråden
finner du svar på hva du kan kjøpe av vitaminer/mineraler lovlig fra utlandet. Som andre sier, det er bedre å kjøpe fra EU da må det være klassifisert som medisin eller dop for at det ikke skal gå igjennom (som oftest hvertfall)

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-10-12, 19:20   #16855
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har erfaring med Tyrkia i midten av november? Fortsatt varmt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-10-12, 19:31   #16856
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er forskjellen på en Journal og en blogg her inne ??

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-10-12, 19:58   #16857
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Hva er forskjellen på en Journal og en blogg her inne ??

En journal kan alle som er medlemmer her lese. En blogg er lukket for alle andre enn de du er vennen med eller vil slippe inn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-10-12, 21:05   #16858
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

En journal kan alle som er medlemmer her lese. En blogg er lukket for alle andre enn de du er vennen med eller vil slippe inn!

Så da blir bloggen litt mer personlig da?

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-10-12, 21:09   #16859
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette er litt vanskelig. Hva gjør man når man kjenner noen som druknet i skitt? Rot er det alle veier, med gamle aviser og slikt i stabler det der er plass. Men det er skitten på kjøkkenet som bekymrer meg. Det vokser over av skitten oppvask, rein oppvask (forstår ikke at det kan vaskes opp i det hele tatt, for det er stappfullt og skittent i vasker og baljer. ) . Gammel mat og eggeskall samles på. Embalasje, bokser og kartonger samlles på i høye stabler. Tror jeg kunne funnet youghurt beger fra 90 tallet der . Gammel mat, kastes ikke for det skal spises - man kaster ikke mat ..... det myldrer av fluer på vegger, skap, oppvask, skitt, osv alt - og nå såg jeg nettopp en brun ekkel kinakål, hvor det myldret på kålen inni plasten. Det er rett og slett rotete og vemmelig. Og at jeg går an å lage mat der, og ha hygiene det er mer enn jeg klarer å forstå. Vedkommende har hjemmehjelp to ganger i mnd som vasker gulv.

Finnes det noen sted å få hjelp, hva gjør man i en sånn situasjon? Vedkommende tenker selv, bestemmer selv, og får til det meste selv. Men bor altså oppi dette. Det luftes heller aldri for vinduskarmene er fulle av rot.

Blir så oppgitt og frustrert av hele situasjonen, og det er grusomt at noen bor i dette her.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-10-12, 21:11   #16860
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har erfaring med Tyrkia i midten av november? Fortsatt varmt?

usikker, men akkurat nå om dagene er det mellom 25 og 32 grader i alanya. så kan liksom ikke se at det blir -kaldt- da. kommer vel også an på hva du definerer som varmt...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-10-12, 00:36   #16861
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har erfaring med Tyrkia i midten av november? Fortsatt varmt?

Jeg var en gang i Bodrum i det som var siste uka av sesongen. Og det var "forrige" uke. Da var det fortsatt godt og varmt (ca 30ºC), men det regnet litt to av dagene. Ikke hele dagen altså, bare noen korte, heftige regnbyger. De sier at det regner litt ca halvparten av dagene om vinteren. Da jeg var i Tyrkia i fjor husker jeg at en lokal fyr ikke kunne skjønne hvorfor det ikke var flere turister som var der om vinteren. Temperaturen er fortsatt god, det bare regner litt av og til. Wikipedia sier at gjennomsnittlig høytemperatur i November er 21,6ºC. Så da er det nok 20-25º vanligvis.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 18-10-12, 07:26   #16862
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Dette er litt vanskelig. Hva gjør man når man kjenner noen som druknet i skitt? Rot er det alle veier, med gamle aviser og slikt i stabler det der er plass. Men det er skitten på kjøkkenet som bekymrer meg. Det vokser over av skitten oppvask, rein oppvask (forstår ikke at det kan vaskes opp i det hele tatt, for det er stappfullt og skittent i vasker og baljer. ) . Gammel mat og eggeskall samles på. Embalasje, bokser og kartonger samlles på i høye stabler. Tror jeg kunne funnet youghurt beger fra 90 tallet der . Gammel mat, kastes ikke for det skal spises - man kaster ikke mat ..... det myldrer av fluer på vegger, skap, oppvask, skitt, osv alt - og nå såg jeg nettopp en brun ekkel kinakål, hvor det myldret på kålen inni plasten. Det er rett og slett rotete og vemmelig. Og at jeg går an å lage mat der, og ha hygiene det er mer enn jeg klarer å forstå. Vedkommende har hjemmehjelp to ganger i mnd som vasker gulv.

Finnes det noen sted å få hjelp, hva gjør man i en sånn situasjon? Vedkommende tenker selv, bestemmer selv, og får til det meste selv. Men bor altså oppi dette. Det luftes heller aldri for vinduskarmene er fulle av rot.

Blir så oppgitt og frustrert av hele situasjonen, og det er grusomt at noen bor i dette her.

Jeg vet ikke, men hadde vel startet hos kommunelege eller sosialkontordelen av nav...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 18-10-12, 08:00   #16863
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Dette er litt vanskelig. Hva gjør man når man kjenner noen som druknet i skitt? Rot er det alle veier, med gamle aviser og slikt i stabler det der er plass. Men det er skitten på kjøkkenet som bekymrer meg. Det vokser over av skitten oppvask, rein oppvask (forstår ikke at det kan vaskes opp i det hele tatt, for det er stappfullt og skittent i vasker og baljer. ) . Gammel mat og eggeskall samles på. Embalasje, bokser og kartonger samlles på i høye stabler. Tror jeg kunne funnet youghurt beger fra 90 tallet der . Gammel mat, kastes ikke for det skal spises - man kaster ikke mat ..... det myldrer av fluer på vegger, skap, oppvask, skitt, osv alt - og nå såg jeg nettopp en brun ekkel kinakål, hvor det myldret på kålen inni plasten. Det er rett og slett rotete og vemmelig. Og at jeg går an å lage mat der, og ha hygiene det er mer enn jeg klarer å forstå. Vedkommende har hjemmehjelp to ganger i mnd som vasker gulv.

Finnes det noen sted å få hjelp, hva gjør man i en sånn situasjon? Vedkommende tenker selv, bestemmer selv, og får til det meste selv. Men bor altså oppi dette. Det luftes heller aldri for vinduskarmene er fulle av rot.

Blir så oppgitt og frustrert av hele situasjonen, og det er grusomt at noen bor i dette her.

Siden vedkommede allerede har hjemmehjelp er jo vedkommede innmeldt til tildelingskontoret. Du kan kanskje få hjemmehjelpene til å komme med en bekymringsmelding til tildelingskontoret. De har folk som da forhåpentligvis vil sjekke videre.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-10-12, 21:24   #16864
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Synes jo det er rart at hjemmehjelpene kan gå rundt der og prøve å vaske, uten å kommentere eller melde fra at de er bekymret. Det er en veldig vanskelig situasjon, for vi kan jo ikke umyndiggjøre vedkommende. Skulle ønske vi kunne gått løs med plastiskhansker og en rull med bossekker, for vedkommende klarer ikke kaste selv virker det som. Det er iallefall veldig lite som havner i søppelet, og komposten oppbevares inne og bæres ut av og til. :-(

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-10-12, 00:04   #16865
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

okey.. kjøpte eggkoker, som funker kjempefint, bortsett fra en ting. Av og til, når vi setter egg til hardkoking, så er det en av eggene som nærmest eksploderer,(sprekker helt og er ganske ..rotete) før kokern er ferdig. er det noe man kan gjøre for å unngå deT?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-10-12, 00:08   #16866
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

okey.. kjøpte eggkoker, som funker kjempefint, bortsett fra en ting. Av og til, når vi setter egg til hardkoking, så er det en av eggene som nærmest eksploderer,(sprekker helt og er ganske ..rotete) før kokern er ferdig. er det noe man kan gjøre for å unngå deT?

Går ut fra du stikker hull i enden?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-12, 00:49   #16867
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Går ut fra du stikker hull i enden?

yepp

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-10-12, 03:23   #16868
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

okey.. kjøpte eggkoker, som funker kjempefint, bortsett fra en ting. Av og til, når vi setter egg til hardkoking, så er det en av eggene som nærmest eksploderer,(sprekker helt og er ganske ..rotete) før kokern er ferdig. er det noe man kan gjøre for å unngå deT?

lar vær å sette i det egget som eksploderer?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 20-10-12, 08:47   #16869
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

yepp

stikker du hull i rette enden også?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-10-12, 09:01   #16870
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

okey.. kjøpte eggkoker, som funker kjempefint, bortsett fra en ting. Av og til, når vi setter egg til hardkoking, så er det en av eggene som nærmest eksploderer,(sprekker helt og er ganske ..rotete) før kokern er ferdig. er det noe man kan gjøre for å unngå deT?

Står det egget som eksploderer på samme plassen hver gang?
Og som Lillemy sier, stikker du hull i rett ende, altså den bredeste?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-12, 12:18   #16871
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Synes jo det er rart at hjemmehjelpene kan gå rundt der og prøve å vaske, uten å kommentere eller melde fra at de er bekymret. Det er en veldig vanskelig situasjon, for vi kan jo ikke umyndiggjøre vedkommende. Skulle ønske vi kunne gått løs med plastiskhansker og en rull med bossekker, for vedkommende klarer ikke kaste selv virker det som. Det er iallefall veldig lite som havner i søppelet, og komposten oppbevares inne og bæres ut av og til. :-(


Vet ikke om det hadde hjulpet å ta en skikkelig ryddesjau. Rotet hadde mest sannsynlig kommet tilbake da dette må være et mentalt problem og må derfor løses på en annen måte.
Jeg har ingen erfaring med dette annet enn de utallige tv-programmene fra USA jeg har sett

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 20-10-12, 14:51   #16872
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Står det egget som eksploderer på samme plassen hver gang?
Og som Lillemy sier, stikker du hull i rett ende, altså den bredeste?

hmm godt spørsmål^^ kan hende jeg har stikket i feil ende, får prøve å se etterpå hehe. og nei ikke bestandig samme plass i kokern som ender med eggsplosjon Sikkert stukket i feil ende da ja

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-10-12, 14:53   #16873
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hmm godt spørsmål^^ kan hende jeg har stikket i feil ende, får prøve å se etterpå hehe. og nei ikke bestandig samme plass i kokern som ender med eggsplosjon Sikkert stukket i feil ende da ja

Viktig å stikke i den enden luftboblen er, vet du! Det er når denne luften varmes opp, det smeller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-12, 15:23   #16874
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Viktig å stikke i den enden luftboblen er, vet du! Det er når denne luften varmes opp, det smeller!

aldri tenkt på engang. huff da skjønner jeg det jo hehe. men da er problemet løst. takker

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-10-12, 16:37   #16875
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Kan flytende stevia erstatte sukrinmelis i kokosboller? har ikke så mye sukrinmelis igjen, og har noen eggehviter jeg må få brukt opp!

Dytter litt på denne!

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no