Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Få vekk magefettet!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-10, 12:57   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Få vekk magefettet!

Jeg blir snart sprø. Jeg har gått ned halve meg selv og jeg ser tynn ut, men jeg har den ringen rundt magen igjen. Uansett hva jeg gjør så smalner jeg altså alle andre plasser enn nederst på magen først, og det er den delen jeg vil ha bort!!

Jeg vet man ikke kan punktslanke seg, men det må da være noe som funker effektivt nok på magen?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:49   #2
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Få vekk magefettet!

Dette høres kanskje litt tullette ut, men jeg bruker abtronicX2 (den fra TV-shop)
Da jeg startet med den var det bare fordi jeg fikk den i gave og følte meg slem som ikke ga det en sjans. Har gått ned 25 cm i magemål siden mars ifjor og i de periodene hvor jeg har vært flink til å bruke den har jeg gått ned mest. Bruker den når jeg driver med kondisjonstrening. Den fungerer ikke sånn som de sier på tv - mens du ligger på sofaen osv, man må bruke den i kombinasjon med trening for å faktisk få resultater

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:57   #3
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av loone, her.

Dette høres kanskje litt tullette ut, men jeg bruker abtronicX2 (den fra TV-shop)
Da jeg startet med den var det bare fordi jeg fikk den i gave og følte meg slem som ikke ga det en sjans. Har gått ned 25 cm i magemål siden mars ifjor og i de periodene hvor jeg har vært flink til å bruke den har jeg gått ned mest. Bruker den når jeg driver med kondisjonstrening. Den fungerer ikke sånn som de sier på tv - mens du ligger på sofaen osv, man må bruke den i kombinasjon med trening for å faktisk få resultater

Det apparatet gir jo bare effekt på musklene. Fettforbrenningen økes jo ikke. Selv om musklene blir større så må jo fettet bort skal du få six packen...

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:45   #4
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Det apparatet gir jo bare effekt på musklene. Fettforbrenningen økes jo ikke. Selv om musklene blir større så må jo fettet bort skal du få six packen...

Ble forklart engang at abtronic fungerer på samme måte som for folk med ukontrollerte muskelspasmer, at musklene "aktiveres" slik at man forbrenner mer totalt når man bruker den i kombinasjon med trening.
Men, skal ikke påstå at jeg har noe dyptgående kunnskap om hverken trening eller hvordan kroppen reagerer (utover det man lærte i gymtimen på grunnskolen), ville bare dele noe som fugerer for meg

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 16:59   #5
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg vet man ikke kan punktslanke seg, men det må da være noe som funker effektivt nok på magen?

Du vet at det ikke er noenting som fungerer, men vil at noe skal fungere likevel Nei, det er ingenting som virker spesielt på magen.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 18:10   #6
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Få vekk magefettet!

Det er det siste fettet som forsvinner da, sikkert. Om du går ned litt til så har du nok flat mage.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 20:04   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Du vet at det ikke er noenting som fungerer, men vil at noe skal fungere likevel Nei, det er ingenting som virker spesielt på magen.

JO, vil ha både i pose og sekk....og helst en koffert også

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 21:02   #8
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Det apparatet gir jo bare effekt på musklene. Fettforbrenningen økes jo ikke. Selv om musklene blir større så må jo fettet bort skal du få six packen...

Jo mer mer muskler du klarer og opparbeide deg jo mer forbrenner du.. så at det bare gir effekt på musklene er ikke bare bare det.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 22:31   #9
Platon
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Holmestrand
Alder: 55
Innlegg: 31
Platon er på en erverdig vei

Sv: Få vekk magefettet!

på denne tiden av året, så er et godt tips, å stå opp tidelig. En kopp kaffe og en rask gåtur, fra 30-50 min burde gjøre susen (før frokost). og så er det en skikkelig energipåfyller også :-)

__________________


Platon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins VV Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:38   #10
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Få vekk magefettet!

Hei

gjenstridig magefett hvis man ellers er slank kan vare hoye kortisolverdier. (Kortisol er et hormon. Hvis man har for mye kortisol legger man gjerne pa seg rundt magen).

For hoye kortisolnivaer kan komme av for mye stress/spenninger i kroppen og for lite eller for darlig sovn.

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 18:13   #11
Pal
Juniormedlem
 
Pal sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Porsgrunn, Telemark
Alder: 57
Innlegg: 41
Pal er på en erverdig vei

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.


For hoye kortisolnivaer kan komme av for mye stress/spenninger i kroppen og for lite eller for darlig sovn.

Hanne

Heisann, jeg både stresser og sover dårlig, har i tilegg mage. Så det passer på beskrivelsen. Men hva hjelper da?
Jeg forstår jo at det å stresse mindre og sover mer hjelper
men om jeg ikke kan det da.

__________________



Pal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 13:39   #12
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Få vekk magefettet!

Da får du lære deg å si NEI, legge deg tidligere, prioritere annerledes.



Men det vet du jo selv, hehe!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 08:52   #13
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Få vekk magefettet!

hei igjen

det er skrevet mye om hvordan fa til avspenning og minske stress og sove bedre. Det er mange gode rad der ute. Det er ofte vanskelig a roe ned og bli kvitt stress og fa bedre sovn. Noen mennesker er rastlose og spente som en del av personligheten sin. Noen har mange bekymringer eller klarer ikke a la vare a tenke pa dem hele tiden. Noen vanlige rad for a slappe av er:

1. Skap en god ramme rundt sovnsituasjonen. Ikke se pa TV eller bruk PC de siste to timene for du legger deg. Ikke spis store maltider og ikke drikk kaffe eller alkohol eller koffeinholdig brus om kvelden. Ha en rolig atmosfare i huset og sla ned belysningen. Ta gjerne et varmt bad eller drikk en kopp te. Les eller lytt til rolig musikk.
2. Sorg for at soverommet er litt kjolig og helt morkt og stille. Bruk orepropper og maske hvis nodvendig.
3. Gjor meditasjonsovelser eller avspenningsovelser og pusteovelser; du finner mange pa nettet. Gjor dem ofte.
4. Prov a leve et enklere liv med farre bekymringer. Ta tak i ting nar de dukker opp, slik at de ikke blir liggende og gnage i bevisstheten. Gjor noe med den darlige samvittigheten. Los okonomiske problemer.
5. Bruk sex som innsovningmiddel
6. Kast ut TVen fra soverommet
7. Fa nok mosjon, minst 30 min daglig
8. Var ute i frisk luft sa ofte du kan

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:33   #14
Pal
Juniormedlem
 
Pal sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Porsgrunn, Telemark
Alder: 57
Innlegg: 41
Pal er på en erverdig vei

Sv: Få vekk magefettet!

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

hei igjen

1. Skap en god ramme rundt sovnsituasjonen. Ikke se pa TV eller bruk PC de siste to timene for du legger deg. Ikke spis store maltider og ikke drikk kaffe eller alkohol eller koffeinholdig brus om kvelden. Ha en rolig atmosfare i huset og sla ned belysningen. Ta gjerne et varmt bad eller drikk en kopp te. Les eller lytt til rolig musikk.
2. Sorg for at soverommet er litt kjolig og helt morkt og stille. Bruk orepropper og maske hvis nodvendig.
3. Gjor meditasjonsovelser eller avspenningsovelser og pusteovelser; du finner mange pa nettet. Gjor dem ofte.
4. Prov a leve et enklere liv med farre bekymringer. Ta tak i ting nar de dukker opp, slik at de ikke blir liggende og gnage i bevisstheten. Gjor noe med den darlige samvittigheten. Los okonomiske problemer.
5. Bruk sex som innsovningmiddel
6. Kast ut TVen fra soverommet
7. Fa nok mosjon, minst 30 min daglig
8. Var ute i frisk luft sa ofte du kan

Her var det mye visdom Skal sette igang

__________________



Pal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magefettet som ikke vil bort ross Spørsmål og svar 90 17-03-11 08:45
Hva skjer under magefettet? supha Ketolysekuren 15 25-03-08 12:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no