Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-11, 19:49   #1
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Fremdeles møkklei alt av proteiner og fett. Jeg vil ha brøøøøøøøøøøøøød.

Som nevnt, så har jeg gått ned 7 kg på 2 uker og 2 dager. Men nå har jeg lyst til å høre om hvor mye det skader og ha en dag i uken hvor du unner deg til karbos. Er det veldig svekkende for kuren, eller er det mulig så lenge man bare holder seg til den ENE dagen?

Klinkekuuuula

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 19:55   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Du må nesten velge selv..
En skive grovt brød behøver ikke bety så mye, men har du først tatt ei så..

Kjenn godt etter om du vil ødelegge kuren din med dette, eller om du kan variere maten din på andre måter slik at du ikke blir så lei

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 20:04   #3
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Ville latt være jeg. En ting er at du da sannsynligvis går ut av ketose, og med det går litt opp i vekt. En annen ting er at det ofte gir lyst på mer og så er det den hodepina som ofte kommer når man går tilbake til lavkarbo da.

Hva er det du savner så mye at du ønsker en dag uten lavkarbo?

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 20:07   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Opprinnelig lagt inn av klinkekula, her.

Fremdeles møkklei alt av proteiner og fett. Jeg vil ha brøøøøøøøøøøøøød.

Som nevnt, så har jeg gått ned 7 kg på 2 uker og 2 dager. Men nå har jeg lyst til å høre om hvor mye det skader og ha en dag i uken hvor du unner deg til karbos. Er det veldig svekkende for kuren, eller er det mulig så lenge man bare holder seg til den ENE dagen?

Klinkekuuuula

Hvorfor ta en hel karbedag? Det kan gi negative utslag både på vekta, formen og kroppens velvære.

Viss du savner brød så mye, så hvorfor ikke ta deg en brødskive da. Og NYT den, uten dårlig samvittighet. Du trenger ikke spise hele brødet

Av og til trenger man å tillate seg noe etterlengtet. Ikke for kroppens skyld, men for det mentale.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 20:40   #5
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Enig med Gerd her! Hva med å ta en kosekveld? Spis lavkarbo hele dagen og spis det du savner mest på kvelden. Fortsett med lavkarbo dagen etter...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 20:57   #6
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

OJ Klinkekula!!!! 7 kg på to uker!! eg er misunnelig!! eg og vil! korleis klarte du det? ka har du spist?! Hadde eg vert deg så hadde eg og tatt ei brødskive og latt dei 10 andre ligge igjen til noen andre og ikkje ødelegge kuren!

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 21:03   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Opprinnelig lagt inn av klinkekula, her.

Fremdeles møkklei alt av proteiner og fett. Jeg vil ha brøøøøøøøøøøøøød.

Som nevnt, så har jeg gått ned 7 kg på 2 uker og 2 dager. Men nå har jeg lyst til å høre om hvor mye det skader og ha en dag i uken hvor du unner deg til karbos. Er det veldig svekkende for kuren, eller er det mulig så lenge man bare holder seg til den ENE dagen?

Klinkekuuuula

Det er store muligheter for at du vil synes brødet er deigete og ekkelt. Jeg sier som de andre - ta deg en skive og kos deg med den og gå tilbake til lavkarbo etterpå. En dag hver uke vil sannsynligvis forvirre kroppen din ganske mye, men det kommer jo an på hvilket karbonivå du ligger på nå da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 15:10   #8
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Haha, er ikke bare en brødskive det er snakk om. Er vel snakk om pizza, å alt annet karbomat!

Jeg spiser kebab, kylling, fisk, biff, egg og kjøttdeig. Drikker masse lettbrus å kaffe. Litt kakaosjokolade putter jeg i meg også.

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:56   #9
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 7 kg - 2,2 uke. Unne en karbodag?

Jeg ville ikke gjort det, men det er meg.

Du må nesten avgjørde det selv.

Det er to år siden jeg spiste brødskive, og jeg synes det lukter bolle av det nå.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vil unne meg litt jordbær med fløte. Kan jeg? Addict Spørsmål og svar 16 29-06-10 18:12
En karbodag i uken Iselilja Spørsmål og svar 6 06-02-10 23:35
Èn karbodag i uka? Sense Ketolysekuren 8 06-08-08 23:29
Vann på karbodag? dydde Trening 16 17-07-08 19:15
Hvilke søtsaker kan man unne seg? Tette80 Ketolysekuren 8 17-04-07 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no