Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Må bare klage litt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-11, 16:07   #1
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei
Unhappy

Må bare klage litt

Jeg starter så fantastisk fint, og lå under 30 karb i 1 uke, MEN så er det akkurat som om hjernen min ikke helt klarer og "våkne" å plutselig er jeg hjemme fra butikken med POTETGULL! PIZZA!!! OG ØL!!!!!!!!!!
Og alt dette uten at jeg egentlig hadde registrert det selv en gang..
Så plutselig etter en fantastisk uke, abstinensene holdt på og gi seg, formen var topp og alt var bra, så detter jeg utpå slik...
Etter denne sprekken har jeg ikke klart og komme under 50karb om dagen, det er akkurat som om hode mitt skrur seg av til tider og plutselig spiser jeg alt jeg ikke skal.

Er det lov å si at jeg blir deprimert av dette?
At jeg virkelig blir forbanna på meg selv?

Nei nå tar jeg meg noen egg, masse fløte og enda mer smør, også kaster jeg det jeg har igjen av usunn mat
Nå skal dama komme på riktig spor igjen.

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 16:45   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Må bare klage litt

Fort gjort Spist er spist. Bare å tusle videre på lavkarboveien.

Min største feil var å ikke holde ut med lavkarbokosthold under 4 runder med halsbetennelse og 2 måneder uten vann i krana= 20kg på igjen på noen måneder.. Jeg burde i det minste ha holdt meg til lavkarbobrød og hold meg unna sukker.. Og jeg vet jo at det viktigste er på gå videre etter en sprekk og ikke fortsette sprekken..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 17:06   #3
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei

Sv: Må bare klage litt

ja jeg må bare fortsette veien
kanksje jeg skal legge meg på 50 om dagen en stund og se om jeg klarer og holde meg unna sprekker da?
så gjør det jo ingen ting om jeg spiser mindre av og til bare jeg holder meg under 50...

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 17:39   #4
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Må bare klage litt

Jeg har vært på høykarbokjøret hele helgen, men nå må jeg bare ta meg sammen. Jeg tror det er viktig som Imse sier, det å ikke fotsette sprekken, men å rett og slett hive seg på med krummet nakke.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 17:47   #5
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må bare klage litt

Ja, gjort er gjort, og spist er spist. Ny dag med nye muligheter. Har hatt en sprekk selv i forrige uke som vises på vekta. Men nå får jeg bare ta meg selv hardt i nakken, ingen andre som gjør det for meg. Så vi får bare stå på sammen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 18:14   #6
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei

Sv: Må bare klage litt

ja la oss holde sammen

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 18:40   #7
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Må bare klage litt

ALLE sprekker, så du er ikke alene.
Det er som de andre sier, spist er spist. Det farligste du kan gjøre, er å tenke "Jeg klarer ikke!", du skal heller tenke "Jeg SKAL klare det" og heller ta små steg. Finn en rytme som du selv føler deg vel med, sålenge du klarer å spise MINDRE karb enn du bruker. Noen drikker Pepsi Max, mens andre mener de ikke kan det.
Lag deg en haug med "lovlig" godt (for eksmepel alle de deilige desserter, kaker og annet nam du finner i oppskrift-siden, legg det meste i fryseren og når du tenker at du har FRYKTELIG lyst på noe, så har du likevel i fryseren!
Det jeg merker er at når jeg er kjempeskuffa over meg selv over at jeg har skeiet ut - SÅ TRØSTESPISER JEG!!!!
Blir bare en ond sirkel av det der...

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 18:54   #8
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må bare klage litt

Spist er spist.. Vi var i konfirmasjon i dag og jeg må si at den hjemmelaget vanlije isen og kakene smakte digg!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:00   #9
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei

Sv: Må bare klage litt

jeg ender også opp med og trøste spise når jeg sprekker..
men jeg skal klare dette <3

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:12   #10
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Må bare klage litt

Ja, hva er det der.. Man sprekker, så da spiser man mer fordi man synes så synd på seg selv.. Hvor teit er ikke det. Jeg tror jeg må finne noe fornuftig å trøstespise når jeg kjenner behovet, bryte den onde sirkelen, rett og slett.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:18   #11
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må bare klage litt

Paranøtter syntes jeg er kjekt å "dytte inn" uansett årsak.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:33   #12
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei

Sv: Må bare klage litt

ja det er tragiske greier rett og slett..
er gått lei peanøtter, men cashew har jeg dilla på, litt mer karb men det er verdt det'!

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:18   #13
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Må bare klage litt

Arh, megasprekk her også denne helgen! Også at på til den første uka siden jeg meldte meg inn.. Men, men, denne helga var unntakstilstand, og allerede ikveld er jeg tilbake i lavkarbo modus

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:39   #14
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må bare klage litt

Sticken viser mellom 0-5 så jeg regner med at jeg er på sporet igjen i morra.. Håper jeg da!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 17:59   #15
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Må bare klage litt

Godt vi er flere, harr hatt et voldsomt sug i ettermiddag, men klart å holde meg til mandler, bringebær og fløte. Nå er jeg stappmett og snart middag

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 18:15   #16
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må bare klage litt

SUG JA! Jeg har vært helt hol etter sukker i dag.. Så det ble litt fløte, jordbær og pittelitt brownies i dag. Hjalp det. Regner med at det blir noe lignende i morra også.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt tidlig å begynne å klage kanskje men ... Gressenka Ketolysekuren 23 19-07-10 13:12
Må bare klage litt saxpia Ketolysekuren 8 18-05-09 13:35
Hei. Er ny her og bare lurer litt sadra Generell diskusjon 5 15-09-08 08:21
Da var det min tur til å klage litt! vanndråpe Ketolysekuren 25 08-07-07 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no