Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Salmiakk drops

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-04, 08:09   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Salmiakk drops

Det er litt med dobbelt følelse jeg legger inn denne tråden. Fordi jeg har troen på å klare å holde seg til et kosthold uten altfor mange substitutter. Samtidig som jeg er klar over at substituttene er det som gjør at man noen ganger klarer å holde seg til kostholdet. Forstår du??

Men altså. Var en notorisk spiser av salte drops, salmiakksaker, salte-dundersalte, ja alt... Det var et nokså stort savn.

Så derfor var jeg veldig glad når jeg fant
De Broos sine salte trekløvere på helsekosten. Smaker SKIKKELIG SALMIAKKSALT og er tilsatt kunstig søtningsmiddel. Jeg går ikke ut av ketosen ved å spise noen, men skal man dytte innpå hele posen vil nok både magen blir oppblåst, diare og ut av ketose være resultatet.

Flere salte slikkermunner her inne?

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 11:38   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Mmmm ja de er knallgode!! Vi selger en drøss med DeBron godteri (og Cavalier) på jobben (Life), og gjett hvem som sniker i godtehylla når hun kjeder seg på kveldsvaktene? Gruer meg allerede til å begynne å jobbe igjen, kommer til å dytte innpå.. :glise:

Tror DeBron er med maltitol, samme som Cavalier. Liker best vingummien, den smaker så naturlig og godt. Og pokerfrukten nam nam. Oog mintkaramellene!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 12:12   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Takk for at du rettet opp navnet. DE BRON skal det være. Har ikke smakt de andre, det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem,

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 12:24   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

ÅÅÅÅÅÅÅ namnam nam........ Som jeg skrev i en annen tråd .... noe jeg savner er salte padder, tyrkisk pepper, dundersalte....og salt lakris.... Nå er det rett i butikken for å finne de trekløverne....... mmmmmmmm gleder meg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 16:09   #5
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Det er disse godteriene jeg bestilte fra Lindberg,og skriver under på at de er gode!

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 18:37   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Salmiakk er godt, men nå har jeg fått dilla på karamelldropsene som heter Solanos. De er søtet med isomalt (sukkeralkohol/polyfenol) som har glykemisk indeks 5!!!! Kjøpt dem på Shell.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 22:05   #7
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Salmiakksmak er godt!


Jeg spiser Läkerol med salmiakksmak!

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 22:35   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Salmiakk er godt, men nå har jeg fått dilla på karamelldropsene som heter Solanos. De er søtet med isomalt (sukkeralkohol/polyfenol) som har glykemisk indeks 5!!!! Kjøpt dem på Shell.

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM de har jeg ikke smakt.... Shell altså? Må stikke innom der i morgen. Jeg elsker karamell!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 16:25   #9
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av MHM

Salmiakk er godt, men nå har jeg fått dilla på karamelldropsene som heter Solanos. De er søtet med isomalt (sukkeralkohol/polyfenol) som har glykemisk indeks 5!!!! Kjøpt dem på Shell.

Lurer på om Mazungen har lyst til å trille tur i regnværet...

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 16:51   #10
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Lurer på om Mazungen har lyst til å trille tur i regnværet...

Ville hun ikke være med??

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 17:06   #11
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Fant ut at en ordre til Mazkisen gjorde samme nytten. Det har SNØDD i Trondheim i dag og da er en trilletur nok.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 17:43   #12
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Å ja,men jeg var ille til å spise rustne spiker,padder,og for ikke å snakke om jungelskrå,de fikk jeg fullstendig dilla på. De du får kjøpt på boks til 20 kroner på Europris eller dobbelt så store i Sverige til 30. jeg har heldigvis delvis klart å venne meg av med dem ja:-) Har bare spist en boks ved juletider. Nå har jeg en pakke med fisherman salmiakk når nøden blir for stor,men det er jo ikke helt det samme da:-)

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 18:06   #13
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Mazkisen driver og jobber han så Mazungen og jeg måtte ut en tur uansett. Shellen var jo nærmest ribbet. Har ikke sett lignende her før. Men på kjellern til Bunnpris fant jeg noen drops søtet med Isomalt (og litt Aspartam) Disse er fra Holliday/confecta og er med appelsinsmak. Ikke så gode at jeg ikke klarer å styre meg men godt var det uansett.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 30-05-04, 00:04   #14
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Mmm, solanos er kjempegode. Jeg har kjøpt de på Utltra og de finnes på smartclub til en rimeligere pris også. Skiggelig godt er det!

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-04, 10:48   #15
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Fant Solanos på Coop jeg men klarte ikke å stoppe. I og med at jeg går på metformin så var sikkert reaksjonen enda værre. Magen skrek, hylte og rumlet. Må lære å begrense meg!

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no