Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 11:09   #7026
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hvorfor blir man så usannsynlig lite rasjonell av å være forelska? Jeg er sikker på jeg ville blitt spist av en løve dersom jeg var sånn her og bodde på savannen for noen tusenvis av år siden. Det kan da vel ikkje være noen nytte av det???

Don't go all Bruno Mars, nå da!

Da har jeg gnagd av både en drumstick og en undervinge og veid før og etter, og fant ut at det er sånn omtrent 71% kjøtt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 11:18   #7027
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hvorfor blir man så usannsynlig lite rasjonell av å være forelska? Jeg er sikker på jeg ville blitt spist av en løve dersom jeg var sånn her og bodde på savannen for noen tusenvis av år siden. Det kan da vel ikkje være noen nytte av det???

Det er fordi det skal være sånn fordi det er godt

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 08-04-11, 11:21   #7028
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hahahaha...fant ingen annen plass åskrive dette, fordi jeg nettopp oppdaga det og må bare dele det NÅ. Tickeren er hysterisk morsom!! Hilsen Cherry med SINNSYKT ømme pupper.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 08-04-11, 11:45   #7029
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Don't go all Bruno Mars, nå da!

Da har jeg gnagd av både en drumstick og en undervinge og veid før og etter, og fant ut at det er sånn omtrent 71% kjøtt!

Ææææh. Bruno Mars? Who is that? Enda en populærkulturell referanse jeg ikke tar?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det er fordi det skal være sånn fordi det er godt

Ja, godt er det, men ikke for skolearbeidet mitt

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hahahaha...fant ingen annen plass åskrive dette, fordi jeg nettopp oppdaga det og må bare dele det NÅ. Tickeren er hysterisk morsom!! Hilsen Cherry med SINNSYKT ømme pupper.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 11:46   #7030
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Ææææh. Bruno Mars? Who is that? Enda en populærkulturell referanse jeg ikke tar?

Åååå. Det er jo han der girl, you're amazingduden... Er desverre litt sånn for tida Cause she is pretty amazing

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 12:16   #7031
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tenkte bare på den forferdelig grusomme låta som handler om å ta i mot granater, kuler i hodet, hoppe foran tog, dø og generelt gjøre veldig mange meningsløse og regelrett triste ting for den man er forelska i! Så kan man jo se langsiktig på det og lure på hva hensikten med å dø for noen man har lyst til å være sammen med er!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 12:33   #7032
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenkte bare på den forferdelig grusomme låta som handler om å ta i mot granater, kuler i hodet, hoppe foran tog, dø og generelt gjøre veldig mange meningsløse og regelrett triste ting for den man er forelska i! Så kan man jo se langsiktig på det og lure på hva hensikten med å dø for noen man har lyst til å være sammen med er!

hvertfall i hans tilfelle: for at hu ska slippe "jeg vil dø for deg-maset" HELE tiden?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 08-04-11, 12:38   #7033
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke at jeg gidder å starte en hva betyr sangen- diskusjon, men om man ser videoen så er det jo litt mer i det enn "Jeg vil dø for å være sammen med deg". Han snakker om å gjøre de mest ekstreme ting DERSOM nødvendig. Er hun i fare, så setter han seg foran så hun kan få leve. Han ender med å ta livet sitt i videoen fordi hun er med en annen og der er ikke et håp for at de skal bli sammen, så hva er meningen med å leve da, når han ikke kan gjennomføre sitt livs mening? (å være med henne).

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-04-11, 12:47   #7034
Bixi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 28
Bixi er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Don't go all Bruno Mars, nå da!

Da har jeg gnagd av både en drumstick og en undervinge og veid før og etter, og fant ut at det er sånn omtrent 71% kjøtt!

Hm, dette har jeg også fundert på Når man kjøper en kotelett på ICA i varmdisken, så veier den for eks 140 gram. Når jeg så legger det inn på diett.no så vil jeg jo ikke da legge inn 140 gram kotelett...for de 140 grammene er jo inkludert bein ol. Noen som har en ca-prosent for andel spisbar del av en kotelett? Jeg kan veie hjemme ja, hvis ingen vet

Nå kan jeg jo gå ut fra at spisbar del av kyllingvinger er 70%

Bixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-04-11, 14:26   #7035
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenkte bare på den forferdelig grusomme låta som handler om å ta i mot granater, kuler i hodet, hoppe foran tog, dø og generelt gjøre veldig mange meningsløse og regelrett triste ting for den man er forelska i! Så kan man jo se langsiktig på det og lure på hva hensikten med å dø for noen man har lyst til å være sammen med er!


Man blir jo ganske irrasjonell av å være forelska da. Men er usikker på om man faktisk ville gjort alle disse meningsløse tingene.. Men jeg har ikke så kjennskap til han. Jeg hørte sangen nå. Men ja. Det jeg mener er mer sånn; hvorfor går jeg rundt i en tåke og bare tenker på hva som muligens kan skje? Det kjennes ikke ut som det er så veldig nyttig for et jeger- og sankersamfunn og ha folk som går rundt sånn hele tiden.. De ville jo heller blitt mat enn å skaffet mat.. Jeg føler meg egentlig ganske patetisk. Jeg forelsker meg IKKE ofte. Men når det skjer er faller jeg på slevja i sørpa/søla og får tåkesyn. Og mister konsentrasjoner. Til hvilken nytte liksom...

Ok. Nå har jeg maset rundt hele forumet om kjærlighetslivet mitt.. Beklager. Men som dere skjønner, jeg tenker ikke på så mye annet

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 14:42   #7036
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Don't go all Bruno Mars, nå da!

Da har jeg gnagd av både en drumstick og en undervinge og veid før og etter, og fant ut at det er sånn omtrent 71% kjøtt!

Slutt og gnag på Bruno Mars da Photo

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 08-04-11, 15:25   #7037
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Hvorfor blir man så usannsynlig lite rasjonell av å være forelska? Jeg er sikker på jeg ville blitt spist av en løve dersom jeg var sånn her og bodde på savannen for noen tusenvis av år siden. Det kan da vel ikkje være noen nytte av det???

Nyttig for løven

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 08-04-11, 15:31   #7038
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg lurte på en ting.. Jeg ser mange unngår fun light saftene, er dette fordi noen ikke tåler søtstoffene?
Jeg kan drikke pepsi max og andre drikker med søtningsmiddel uten å stoppe vektnedgangen, kan jeg da drikke fun saft? Eller lage brus slik jeg gjorde før ved å blande saft og kullsyreholdig vann..

Jeg drikker det ikke fordi jeg ikke drikker kjemikalier.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 08-04-11, 15:52   #7039
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal fjerne et stort klistremerke fra butikkvinduet på jobb. Noen som har tips hvordan gjøre dette lettest mulig? Er varmepistol det beste å bruke??

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 08-04-11, 16:08   #7040
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Ikke at jeg gidder å starte en hva betyr sangen- diskusjon, men om man ser videoen så er det jo litt mer i det enn "Jeg vil dø for å være sammen med deg". Han snakker om å gjøre de mest ekstreme ting DERSOM nødvendig. Er hun i fare, så setter han seg foran så hun kan få leve. Han ender med å ta livet sitt i videoen fordi hun er med en annen og der er ikke et håp for at de skal bli sammen, så hva er meningen med å leve da, når han ikke kan gjennomføre sitt livs mening? (å være med henne).

Hehe, joooda. Men låta suger så innmari at det hjelper på å tolke den i verst mulig retning! *subjektiv*

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Man blir jo ganske irrasjonell av å være forelska da. Men er usikker på om man faktisk ville gjort alle disse meningsløse tingene.. Men jeg har ikke så kjennskap til han. Jeg hørte sangen nå. Men ja. Det jeg mener er mer sånn; hvorfor går jeg rundt i en tåke og bare tenker på hva som muligens kan skje? Det kjennes ikke ut som det er så veldig nyttig for et jeger- og sankersamfunn og ha folk som går rundt sånn hele tiden.. De ville jo heller blitt mat enn å skaffet mat.. Jeg føler meg egentlig ganske patetisk. Jeg forelsker meg IKKE ofte. Men når det skjer er faller jeg på slevja i sørpa/søla og får tåkesyn. Og mister konsentrasjoner. Til hvilken nytte liksom...

Ok. Nå har jeg maset rundt hele forumet om kjærlighetslivet mitt.. Beklager. Men som dere skjønner, jeg tenker ikke på så mye annet

Det er sikkert derfor mennesker trakk sammen og bygde hus; for å få lov til å bli hodeløse i sine irrasjonelle følelsesliv uten å bekymre seg mer enn nødvendig for å ende opp som enkle byttedyr! Fin teori. Den skal jeg sende inn til Illustrert Vitenskap!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Slutt og gnag på Bruno Mars da Photo

NEI!!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 16:21   #7041
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hahahaha...fant ingen annen plass åskrive dette, fordi jeg nettopp oppdaga det og må bare dele det NÅ. Tickeren er hysterisk morsom!! Hilsen Cherry med SINNSYKT ømme pupper.


Har sett på den tickeren din og ja den er hysterisk morsom: Spesielt forrige uke da det stod noe sånt som at: "I'm five weeks old and I've got more brain cells than Paris Hilton"

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-04-11, 16:23   #7042
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenkte bare på den forferdelig grusomme låta som handler om å ta i mot granater, kuler i hodet, hoppe foran tog, dø og generelt gjøre veldig mange meningsløse og regelrett triste ting for den man er forelska i! Så kan man jo se langsiktig på det og lure på hva hensikten med å dø for noen man har lyst til å være sammen med er!

Åhh føsj den låta er fæl, stemmen hans er heller ikke noe å skryte av, men teksten tar bare kaka.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-04-11, 16:48   #7043
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er Xanthan Gum det samme som JBKM ?

???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-04-11, 18:31   #7044
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

???

Nei, men begge er fortykningsmiddel. Jeg har ikke prøvd xanthan gum i sauser og sånn, så jeg vet ikke om de har samme bruksmetoder. Jeg har nesten ikke brukt den i det hele tatt. Kjøpte den på grunn av en kakeoppskrift jeg ikke en gang har laget

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 18:45   #7045
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jabba; google er en fin ting
http://en.wikipedia.org/wiki/Xanthan_gum

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 18:55   #7046
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg skal fjerne et stort klistremerke fra butikkvinduet på jobb. Noen som har tips hvordan gjøre dette lettest mulig? Er varmepistol det beste å bruke??

Varmepistol hvis den har forskjellige innstillinger. Eller hårføner. Eller bruk tapetkniv for å løsne litt og rive av biter. Babystompevaskeservietter til limrester, det tar vannfast mascara også

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 08-04-11, 18:58   #7047
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fjottete spørsmål fra en nokså inngavlet ketolyser som meg selv, men jeg må spørre likevel. Splenda. Er det noe jeg skal trekke fra eller? :P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
Gammel 08-04-11, 19:03   #7048
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Fjottete spørsmål fra en nokså inngavlet ketolyser som meg selv, men jeg må spørre likevel. Splenda. Er det noe jeg skal trekke fra eller? :P

Nei. Splenda har like mye karbohydrater som sukker, det bare veier 1/10 av hva sukker gjør.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-11, 19:07   #7049
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Faen. Jeg ville jo bake kake. Så når 250 gram sukker skal erstattes av Splenda, bruker jeg bare 25 gram? *løpe og hente pakken for å granske* Er så fryktelig dårlig i english!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
Gammel 08-04-11, 19:45   #7050
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Faen. Jeg ville jo bake kake. Så når 250 gram sukker skal erstattes av Splenda, bruker jeg bare 25 gram? *løpe og hente pakken for å granske* Er så fryktelig dårlig i english!

ja Noenganger litt mindre også, jeg syns den er enda søtere enn det de sier. Begynn med 20g og smak.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no